Wash & More

Contactgegevens Wash & More: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Wash & More: address, phone, fax, email, website, opening hours

Wash & More

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue du Doyenn茅 31B; 1180; Bruxelles (Uccle), België

Telefoon (phone): 02 346 54 92 (+32-02 346 54 92) 02 346 54 92 (+32-02 346 54 92)

Fax (fax): 02 343 87 49 (+32-02 343 87 49) 02 343 87 49 (+32-02 343 87 49)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Wash & More: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Wash & More"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Wash & More"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Wash & More, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Wash & More. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Wash & More, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Wash & More. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Wash & More
Products information Wash & More

BTW identificatienummer (tax): BE08747833251
Ondernemingsnummer: 2887451171
Hoofdstad (capital): 329,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 478,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2012

Producten die in Wash & More zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Automobiles and trucks - Washing

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Wash & More
(Get full report from official database of BE for Wash & More)

Aanvulling soorten activiteiten voor Wash & More
Addition kinds of activities for Wash & More

251401. Metalen slaapkamer meubels | Metal bedroom furniture
371401. Motorvoertuigen motoren en onderdelen | Motor vehicle engines and parts
33390300. Silicon en chroom | Silicon and chromium
87340101. Film badge service, stralingsdetectie | Film badge service, radiation detection
96210203. Autoriteit vergunning en inspectie kantoor, overheid | Motor vehicle licensing and inspection office, government

Werken bij Wash & More: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Wash & More: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Wash & More. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Wash & More. Looking for open vacancies in other companies

  • Junior service elektricien m/v (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: Actief Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor één van onze klanten in de regio van Wilrijk zijn wij op zoek naar een gemotiveerde junior elektricien m/v: - Je gaat op basis van een dagplanning op pad naar diverse kleine werven - Je voert onderhoud uit aan de machines en vervangt indien nodig stukken - Je staat in contact met bewoners/syndicussen,... - Na elke interventie vul je een kort administratief verslag in - Je zal voornamelijk elektrische en mechanische ingrepen moeten doen.

  • Bandenkraanmachinist (m/v) - Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ACTIEF GENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Op zoek naar een job als kraanmachinist? Lees dan zeker verder! Als bandenkraanmachinist voer je graafwerken uit met moderne graafkranen. Daarnaast zorg je in een ploeg van 2 a 3 collega's voor de volledige afwerking van de bovenbouw. Ook zal je een grote verantwoordelijkheid dragen wat betreft de publieke veiligheid.

  • Financiëel Adviseur (DROGENBOS)

    Regio: DROGENBOS

    Bedrijf: Viavera - Brussel

    Type: Interim met optie "vast werk"

    In deze functie staan uw klanten centraal:u verzorgt de bestaande klantrelatie en waar mogelijk doet u pro-actief aan klantenwerving. U krijgt een klantenportefeuille toegewezen. U verzorgt de tak beleggingen. Uw commerciële flair wendt u aan om uw klantenportefeuille verder uit te bouwen, opportuniteiten te detecteren, commerciële acties uit te werken en de objectieven te realiseren. Klantenfiches raadplegen ter voorbereiding van geplande gesprekken en klantendossiers opvolgen en aanpassen na elke gebeurtenis (erfenis, scheiding, ...)zijn dagdagelijkse taken. Samen met de klant de doelstellingen bepalen (spaargeld opbouwen, belastingoptimalisatie, ...) volgens zijn noden (huwelijksstelsel, erfenis, ...) De bewijsstukken van een belegging en de rentabiliteitsverslagen van contractueel vastgelegde financiële producten opstellen of controleren. Een vermogensonderzoek voeren / juridische & fiscale kader schetsen en de aangepaste producten voorstellen (levensverzekering, beursportefeuille, De financiële situatie van de klant analyseren en een balans opmaken van zijn vermogensstructuur (levensverzekering, effecten, ...) Een klanten- of prospectenbestand uitwerken

  • LOODGIETER (ZEDELGEM)

    Regio: ZEDELGEM

    Bedrijf: ACCENT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Loodgieter sta je in voor : het plaatsen regelen en herstellen van installaties voor centrale verwarming het kappen en slijpen van leidingen het plaatsen en aansluiten van ketels aansluiten van allerlei soorten kranen

  • Student (M/V) te Oostende 2 (filiaal 468) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: WIBRA

    Type: Studentenjob

    - etikettering en aanduiding van koopwaar - rekken vullen met goederen - onder de verantwoordelijkheid werken van de winkelverantwoordelijke - klanten informeren - kassawerk verrichten, omgaan met geld en andere betaalmiddelen - instaan voor het onderhoud van de werkplek

  • iCT SUPPORT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Teneinde de continue werking van het informaticanetwerk binnen onze organisatie te verzekeren, werk je met de gebruikers en de service desk van AG Insurance en zal je er over waken dat de dagelijkse operationele taken correct worden uitgevoerd: Je superviseert de installatie van hard- en software, met inbegrip van “master upgrades” geleverd door onze dienstverlener. Je superviseert en coördineert aanpassingen aan het “thin client” programma voor de gebruikers in onze winkelcentra. Je coördineert het verwelkomingsproces op IT-niveau voor nieuwe medewerkers. Je staat in voor de invoer en de opvolging van de procedures voor de uitbating van de infrastructuur alsook de updates van deze procedures. Je identificeert, kwalificeert en lost eenvoudige problemen verbonden aan de infrastructuur (die geen gebruik vereisen van een administrator account) op. Je biedt ondersteuning aan de eindgebruikers in geval van technische informatica problemen, in geval van meer complexe problemen overdracht aan de betrokken personen en update via de ticketing applicatie. Je staat in voor het beheer van de systemen - controle van de toepassing van de regels in verband met paswoorden, bijhouden van de toelatingsmatrix en de SAP print queues en update van gebruikersaccounts, beheer van de configuratie van Office 365 voor de gebruikers van onze winkelcentra. Je bent SPOC van de internet site voor de ontwikkelaars, de hosts en uitvoering van de backup procedures.

  • Business Unit Manager Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: VM Vastgoedbeheer

    Type: Vaste Job

    Als Business Unit Manager ben je verantwoordelijk voor het organiseren en structureren van jouw Business Unit en je streeft ernaar om samen met jouw team onze klanten de best mogelijke service te garanderen. Je geeft jouw medewerkers advies en de nodige ondersteuning bij de behandeling van hun dossiers. Je neemt indien nodig acties met het oog op efficiëntie verbetering van jouw business unit Je bouwt mee aan de continuïteit en het verder uitbreiden van zowel het team als het klantenbestand binnen de regio Gent Je superviseert een technische 24/7 service voor onze klanten Je staat in voor het coachen en begeleiden van een team van enthousiaste Property Managers en (administratieve) Technical Property Managers. Je bent een echte People Manager en kan je team enthousiasmeren Je bent tevens verantwoordelijk voor de administratieve en operationele opvolging van de medewerkers Je hebt voor jouw Business Unit de P&L verantwoordelijkheid In samenwerking met de Start-up cel begeleid je de opstart van nieuwe dossiers en zorgt voor een gedegen overdracht binnen het bestaande team Je maakt deel uit van het operationeel management team en rapporteert rechtstreeks aan de CEO

  • Technical Support – Planner M/V (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: TIM SECURITY Bvba

    Type: Vaste Job

    Kijk je uit naar een interne functie op kantoor? En niet zomaar een functie, maar een functie als spilfiguur in een jong, ambitieus en toekomstgericht beveiligingsbedrijf? Zie je het zitten om telefonisch uiteenlopende problemen van klanten op te lossen? En daarnaast het werk van je collega’s in te plannen? Werk je stressbestendig en gestructureerd? Alle vragen positief beantwoord? In dat geval bieden we je een interessante functie aan. Tim Security is dringend op zoek naar een voltijdse Technical Support – Planner Tim Security uit Kontich heeft al meer dan 25 jaar ervaring op het vlak van elektronische beveiligingssystemen. We specialiseren ons in het plaatsen en onderhouden van alarm- en brandsystemen, camerabewaking, inbraakbeveiliging, toegangscontrole en videofonie. We richten ons zowel naar de particuliere eindgebruiker als de professionele markt. Word jij onze nieuwe collega? Wat doet een Technical Support – Planner? In het kort komt het hierop neer: je bent het middelpunt, de spilfiguur en het doorgeefluik van de firma. Je coördineert de projecten van de verkopers, spreekt een uitvoerdatum af met de klant en plant alles gestructureerd in. Je bereidt het werk van de techniekers technisch voor op basis van de feedback van de accountmanagers. Verder geef je technische ondersteuning aan klanten die bellen met een probleem of vraag. Dat kan van alles zijn: “Hoe moet ik een code aanmaken? Hoe installeer ik een app op mijn smartphone? De contactpersoon in de meldkamer verandert, hoe regel ik dat?” Voor hen ben je de eerste contactpersoon, je probeert hun probleem snel en klantvriendelijk op te lossen. Wat is het ideale profiel van onze toekomstige Technical support – Planner? • Je hebt een technische achtergrond met het liefst 2 à 3 jaar ervaring in de sector • Je luistert goed en gaat technisch-analytisch te werk • Je bent een stressbestendige multitasker en blijft kalm en rustig in alle omstandigheden • Je bent sociaalvaardig en gebeten om mensen verder te helpen als ze een probleem hebben • Je werkt zeer gestructureerd en volgt alle taken op die gekoppeld zijn aan de verschillende projecten • Je bent contactvaardig, drukt je uitstekend uit in het Nederlands, vlot Engels, noties Frans • Je woont in de omgeving van Groot-Antwerpen

  • Commercieel bediende (m/v) met kennis van Duits (1291904) (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: SECRETARY PLUS MANAGEMENT SUPPORT

    Type: Vaste Job

    oor een innovatief en internationaal bedrijf, in de regio van Dendermonde, zijn wij op zoek een commercieel bediende (m/v) die beschikt over een grote dosis communicatieve vaardigheden. Als commercieel bediende zal je instaan voor de volgende zaken: Je maakt de offertes op Je staat in voor de orderverwerking Je beheert de voorraad Je stel verkoopcontracten op (administratief) Je bent de interface tussen de klant en de dienst productie Je hebt dagelijks klantencontacten i.v.m. tarieven, leveringstermijnen, leveringsvoorwaarden,... Je zorgt ervoor dat problemen worden opgelost Je bent een administratieve duizendpoot

  • Schrijnwerker Regio Mechelen (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: UW RECHTERHAND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Renovatiegroep Uw Rechterhand zoekt in uw regio een schrijnwerker die ons team als zelfstandige wilt komen versterken. Sinds 2012 biedt Gamma België hun klanten een unieke montageservice aan in hun huis-aan-huis-folders, in de 85 winkels en online. Renovatiegroep Uw Rechterhand wordt door Gamma bouwmarkten aanbevolen als montageservice en wij plaatsen voor hun klanten allerlei producten zoals deuren, zonwering, dakramen, kasten, traprenovatie, tuinhuizen, sanitair etc. Kortom, zeer afwisselend, uitdagend en verantwoordelijk werk in een straal van 30 km vanaf uw woonplaats.

  • Computer Recruitment Services - Information Risk Analyst (IRPA) (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk382 Information Risk analyst (IRPA) : Banking, Brussels     Background   The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance.     Role  Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with bank's risk management methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritisation for the deployment of the bank's security initiatives.    Profile   Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organises, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance. Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, Sans Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments and managing targeted risk remediation activities.   You must be an EU national to be considered for this role   Reference: Nk382 Location: Brussels Language: English Duration: 6 months Start date: ASAP Rate: 550-575 euros per day

  • Flexi-Job Keukenhulp koude keuken (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: IN HET KLEIN STADHUIS

    Type: Flexijob

    Je helpt als extra (flexi-job) mee in de koude keuken, dit tijdens de weekends en/of tijdens de week 's avonds, met het bereiden van de salades, garnituren en desserts, je helpt tijdens het service met het doorgeven van de gerechten en het garneren van de gerechten. Tijdens de dienst neem je eveneens de afwas van de keuken onder handen en reinig je de werktafels en werkomgeving. Je bent een sociaal persoon die nederlandstalig is, vlot en zelfstandig kan werken, een proper en net voorkomen... Wij bieden een correcte verloning volgens de officiële barema's.

Zoek naar antwoorden van Wash & More in sociale netwerken
Look for responds of Wash & More in social networks

Lees alle opmerkingen voor Wash & More. Laat een reactie achter voor Wash & More. Wash & More bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Wash & More. Leave a respond for Wash & More. Wash & More on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Wash & More op de google maps. Adres en contacten Wash & More
Location of Wash & More on the google maps. Address and contacts of Wash & More

Andere gerelateerde bedrijven als come Wash & More Wash & More: Dierickx Sport | FA. SAFECLEAN KEMPEN | Adam SPRL | COIFFURE CAMILLE ALBANE | HUIS VERROENS

Other related companies as Wash & More: Dierickx Sport | FA. SAFECLEAN KEMPEN | Adam SPRL | COIFFURE CAMILLE ALBANE | HUIS VERROENS

Wash & More is een bedrijf dat 2012 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Wash & More, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08747833251. Het bedrijf Wash & More bevindt zich op het adres: Rue du Doyenn茅 31B; 1180; Bruxelles (Uccle). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 329,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 478,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Automobiles and trucks - Washing. Producten gemaakt in Wash & More zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Wash & More is Lidmaatschapsorganisaties, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Wash & More is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Wash & More, openstaande posities, locatie van Wash & More op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Wash & More is a company, that was registered 2012 in N\A region, Belgium. Full name of company is Wash & More, company assigned to the tax number BE08747833251. The company Wash & More is located at the address: Rue du Doyenn茅 31B; 1180; Bruxelles (Uccle). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 329,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 478,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Automobiles and trucks - Washing. Products created in Wash & More were not found.
The main activity of Wash & More is Membership Organizations, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Wash & More is not available. You also can look at reviews of Wash & More, open positions, location of Wash & More on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Wash & More, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Wash & More, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Wash & More, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Wash & More, employees, financial statistics.