A Parts BVBA

Contactgegevens A Parts BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data A Parts BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

A Parts BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Molenstraat 88; 9900; Eeklo, België

Telefoon (phone): 09 377 06 86 (+32-09 377 06 86) 09 377 06 86 (+32-09 377 06 86)

Fax (fax): 09 378 13 05 (+32-09 378 13 05) 09 378 13 05 (+32-09 378 13 05)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) A Parts BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "A Parts BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "A Parts BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van A Parts BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen A Parts BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of A Parts BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees A Parts BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti A Parts BVBA
Products information A Parts BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE04733703613
Ondernemingsnummer: 9421295166
Hoofdstad (capital): 199,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 155,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1993

Producten die in A Parts BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Automobile - Parts and Access. - Retail

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor A Parts BVBA
(Get full report from official database of BE for A Parts BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor A Parts BVBA
Addition kinds of activities for A Parts BVBA

072300. Crop voorbereiding diensten voor de markt | Crop preparation services for market
22110402. Duvetyn, katoen | Duvetyn, cotton
24990303. Stepladders, hout | Stepladders, wood
32110402. Glasplaat | Sheet glass
34999918. Fotolijsten, metaal | Picture frames, metal
51829901. Flessenwijnen en dranken | Bottling wines and liquors
79410200. Dienstverlening voor het stadion event operator | Stadium event operator services

Werken bij A Parts BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in A Parts BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor A Parts BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for A Parts BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Allround medewerker - DAG - Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    U valt in waar het nodig is in de firma, u bent een soort vlinder. Afvullen van zakker met automatische afvulmachine manueel toenaaien met manuele stikmachine stapelen op paletten (zakken kunnen 15 kg wegen) bestellingen klaar zetten met heftruck (attest niet vereist)

  • Adjunct van de directie – Strategische cel IVA Mobiliteitsbedrijf Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Start People Poolstok

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Binnen het Mobiliteitsbedrijf kom je terecht op de afdeling Beleid. Deze bestaat uit vier cellen: strategisch beleid, ruimtelijke projecten en vervoerplannen, operationeel beleid en fietscel. U zal werken in de cel strategisch beleid die de strategische lijnen que mobiliteitsbeleid in Gent uitzet in overleg met de betrokken partners. De kerntaak van de cel strategisch beleid is de strategische lijnen qua mobiliteitsbeleid in Gent uit te zetten in overleg met de betrokken partners. Deze uiten zich voornamelijk in de onderstaande 4 aspecten. U werkt strategische mobiliteitsplannen en -visies uit in functie van het stimuleren van meer duurzame mobiliteit/verplaatsingen en in samenwerking met alle betrokken actoren. Naast het uitwerken en opvolgen van eigen plannen, worden ook planprocessen opgevolgd in relatie tot mobiliteit die door andere actoren worden opgestart. U voert hierover onderhandelingen waar nodig. U zal in dit kader de nodige studies lanceren bij externe bureaus en opvolgen, gesteund door uw eigen expertise. U kunt ook ingezet worden in het trekken en opvolgen van overlegmomenten met strategische partners binnen het mobiliteitsbeleid, zowel extern als intern binnen de stad.

  • Polyvalente magazijnier met CE rijbewijs (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: ADECCO AALTER

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij gaan dringend op zoek naar een polyvalente magazijnmedewerker die ook in het bezit is van een CE-rijbewijs. Onze klant is actief in de productie van kwaliteitsvolle matrassen, kussens, zetels,... Je zal voor 40% instaan voor het intern transport van de goederen en voor 60% meewerken in het magazijn en een deel in de productie. Takenpakket: Intern transport (CE-rijbewijs is vereist!) Klaarzetten van bestellingen Bestellingen laden in de vrachtwagens met de heftruck (attest is geen vereiste) Afwerken van matrassen (dit is maatwerk, je zal deze verlijmen en verzagen, + machines instellen!)

  • Magazijnier (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bouwbedrijf te Mechelen zijn we op zoek naar een gemotiveerde magazijnier. De firma is actief in milieutechnieken, verwarmingsinstallaties en regelapparatuur, lucht- en klimaatbehandeling, ... Als magazijnier zal je instaan voor: het laden en lossen van vrachtwagens het in ontvangst nemen van goederen en controleren op schade je voorziet een label op de producten en brengt dit in een SAP systeem je zorgt voor netheid en orde op de werkvloer je zal instaan voor het besturen van een heftruck en reachtruck

  • Winkelmedewerker (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: t-interim Beveren

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als winkelmedewerker wordt je ingeschakeld voor het vervullen van een gevarieerd takenpakket. Het te woord staan en helpen van klanten is daar een groot onderdeel van. Je zal mensen helpen met het vinden van artikelen of bij bepaalde vragen. Daarnaast moet de winkel ook regelmatig aangevuld worden. Heb je zelf wat technisch inzicht, dan is dit zeker een pluspunt! Je zal je onmiddellijk thuis voelen in deze setting.

  • Huishoudhulp regio Mechelen M/V (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: DAOUST JOBCENTER

    Type: Dienstenchequebaan

    Daoust, recentelijk nog bekroond tot l'entreprise de l' Année 2016, is een Belgisch Human Resources bedrijf dat al meer dan 60 jaar lang actief is in de volgende domeinen: Interim, Selectie & Rekrutering, Outplacement, Career Management, Dienstencheques & Public Sector. Sinds haar ontstaan hecht Daoust veel belang aan onthaal en diversiteit Daoust Dienstencheques werd opgericht in 2003 en sindsdien stelden onze meer dan 3.200 huishoudhulpen ruim 13.000 klanten tevreden Onze gespecialiseerde Dienstenchequesconsulentes zorgen voor een professionele omkadering en staan bovendien steeds tot je beschikking! Schoonmaken van particuliere woningen, met inbegrip van de ramen Wassen en strijken Kleine naaiwerkjes (optioneel) Bereiden van maaltijden (optioneel) Afwassen en de vaat opbergen, de keuken en het sanitair opruimen en schoonmaken Boodschappen doen volgens instructies Kleding en ander textiel onderhouden en opbergen (wassen, naaien, strijken, ...) Lakens verversen en bedden opdekken Schoonmaakmaterieel onderhouden, opbergen en toezien op de productvoorraad Schoonmaken: Parket en meubels boenen Schoonmaken: Ramen lappen Vloeren en meubilair schoonmaken en onderhouden Vloeren, tapijten, meubels, voorwerpen ontstoffen en kamers verluchten Voedingswaren voorbereiden (schoonmaken, wassen, ...) of maaltijden bereiden

  • Huishoudhulp (dienstencheques) regio Gavere (GAVERE)

    Regio: GAVERE

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Wortel – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (WORTEL)

    Regio: WORTEL

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Senior Process Engineer (HAZOP) (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: KH Engineering België NV

    Type: Vaste Job

    De senior process Engineer is verantwoordelijk voor de opvolging en uitvoering van alle process engineering activiteiten tijdens uitvoeringh van de projecten. Tijdens concept: Evalueren van bestaande processen uitwerken van verschillende opties voor bestaande en nieuwe processen selecteren finale optie Tijdens basis ontwerp: opstellen van massa - en energiebalansen opzetten process flow diagrammen selecteren van de correcte materialen en leidingspecificaties dimensioneren van apparaten en instrumenten opstellen process datasheets uivoeren van hydraullische drukvalbeveiligingen en dimensioneren van de leidingen berekenen van overdrukbeveiligignen Verder neem je ook deel aan de veiligheidsevaluaties tijdens de verschillende stappen van het project. Je coördineert, doet de uitvoering en documentatie van de proces veiligheidstudies.

  • HR Officer (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: HR Talents Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Als HR administrator is jouw rol een mix van administratie en HR. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen Je staat in voor de maandelijkse loonverwerking van de bedienden Je bent verantwoordelijk voor het up-to-date houden van personeelsdossiers Je plant de opleidingen in en volgt ze verder op Je maakt contracten op en zorgt voor verlengingen  Je voert algemene administratieve taken uit en biedt ondersteuning bij onthaal en telefonie Je assisteert bij de organisatie van personeelsevents Bedrijfsprofiel: Onze klant is een groeiende speler in de ICT wereld.

  • Elmos - Security Consultant / Project Manager (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Job description Assist in the design, implementation of ongoing security service enhancements and solutions. Establish and maintain change and project management to support security implementation projects such as implementation of Network access Control (802.1x), Intrusion Prevention Systems, Central logging solutions. Work across teams to accomplish security program goals.   Profile Bachelor's degree in related field or discipline. Act as a team player, as well as take initiatives and work independently Awareness of deadlines and being able to work under pressure Solid technical background, with understanding or hands-on experience in networking and security services Good presentation & reporting skills (organize and lead meetings ...) Good understanding of project methodologies and project management Very good knowledge of Dutch & English (spoken and written) Knowledge of French is an advantage

  • IT Business Analyst - Office 365 (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1675863-inline.html?cid=Partner_VDAB Wij willen ons team vervolledigen met Office 365- passionates! Eiger North is een onafhankelijk IT-analyse bedrijf. We helpen bedrijven hun noden en uitdagingen voor de toekomst in kaart te brengen en de juiste vertaalslag  te maken naar IT Wij zijn voortdurend op zoek naar gepassioneerde business, functionele en data analisten om ons team te versterken, maar voor deze opdracht zijn freelance expeditie-partners zeker welkom! Voor een concrete opdracht zoeken we mensen die gebeten zijn door Office 365, die helemaal wild worden van de oneindige mogelijkheden ervan en hun kennis willen inzetten bij een talloze bedrijven om Office 365 op een gestructureerde, werkbare en vatbare manier te integreren in de bedrijfsstructuur van de klant.  De implementatie gebeurt door een gespecialiseerde Microsoft Office 365 implementatie-partner.   Dit doen wij zelf niet! Ons team komt in actie bij de pre-implementatiefase: het analysevoortraject.  Wij willen ons team vervolledigen met Office 365- passionates! Eiger North is een onafhankelijk IT-analyse bedrijf. We helpen bedrijven hun noden en uitdagingen voor de toekomst in kaart te brengen en de juiste vertaalslag  te maken naar IT Wij zijn voortdurend op zoek naar gepassioneerde business, functionele en data analisten om ons team te versterken, maar voor deze opdracht zijn freelance expeditie-partners zeker welkom! Voor een concrete opdracht zoeken we mensen die gebeten zijn door Office 365, die helemaal wild worden van de oneindige mogelijkheden ervan en hun kennis willen inzetten bij een talloze bedrijven om Office 365 op een gestructureerde, werkbare en vatbare manier te integreren in de bedrijfsstructuur van de klant.  De implementatie gebeurt door een gespecialiseerde Microsoft Office 365 implementatie-partner.   Dit doen wij zelf niet! Ons team komt in actie bij de pre-implementatiefase: het analysevoortraject.  De business case en de informatieanalyse voor te bereiden en de klant te challengen bij zijn toekomstplan m.b.t. integratie van Office365.... Wat wil men bereiken na implementatie? Welke meerwaarde zal er zijn voor de medewerkers? Is er hierrond reeds communicatie geweest naar het personeel toe? Een inventaris opmaken van een aantal essentiële zaken rond bestaande applicaties in de organisatie, intranetsites, mailboxen, filestorage, officeonderdelen die nu reeds in gebruik zijn, macro’s die geconfigureerd zijn geweest in Excel, Word of Access, migraties.... Vragen stellen rond “het mobiliteitsgegeven” vandaag en in de toekomst... : wat mag een medewerker allemaal kunnen vanop zijn GSM met betrekking tot werk. Een analyse en aanbeveling rond het gebruik van Office 365 voor te leggen aan de klant en hem bij het opzetten en het gebruik ervan voor te bereiden. de lead neemt in de analyse en de aanpak na analyse, dat je oog hebt voor een gebruiksvriendelijke integratie. dat je een sterke gesprekspartner bent en helder kan communiceren. door jouw ervaring de juiste oplossing kan aanreiken

Zoek naar antwoorden van A Parts BVBA in sociale netwerken
Look for responds of A Parts BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor A Parts BVBA. Laat een reactie achter voor A Parts BVBA. A Parts BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for A Parts BVBA. Leave a respond for A Parts BVBA. A Parts BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie A Parts BVBA op de google maps. Adres en contacten A Parts BVBA
Location of A Parts BVBA on the google maps. Address and contacts of A Parts BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come A Parts BVBA A Parts BVBA: COLRUYT | Paulus | Gielis J | BERNARD REMICHE | Cogephoto SA

Other related companies as A Parts BVBA: COLRUYT | Paulus | Gielis J | BERNARD REMICHE | Cogephoto SA

A Parts BVBA is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is A Parts BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04733703613. Het bedrijf A Parts BVBA bevindt zich op het adres: Molenstraat 88; 9900; Eeklo. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 199,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 155,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Automobile - Parts and Access. - Retail. Producten gemaakt in A Parts BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van A Parts BVBA is Groothandel - Nondurable Goods, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van A Parts BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van A Parts BVBA, openstaande posities, locatie van A Parts BVBA op de kaart.

A Parts BVBA is a company, that was registered 1993 in N\A region, Belgium. Full name of company is A Parts BVBA, company assigned to the tax number BE04733703613. The company A Parts BVBA is located at the address: Molenstraat 88; 9900; Eeklo. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 199,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 155,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Automobile - Parts and Access. - Retail. Products created in A Parts BVBA were not found.
The main activity of A Parts BVBA is Wholesale Trade - Nondurable Goods, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of A Parts BVBA is not available. You also can look at reviews of A Parts BVBA, open positions, location of A Parts BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over A Parts BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf A Parts BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about A Parts BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company A Parts BVBA, employees, financial statistics.