Trilux BVBA

Contactgegevens Trilux BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Trilux BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Trilux BVBA

Regio (region): Mechelen, België

Adres (address): Generaal De Wittelaan 9 Bus 3,2800, België

Telefoon (phone): 015 40 90 10 015 40 90 10

Fax (fax): 015 20 86 24 015 20 86 24

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Trilux BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Trilux BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Trilux BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Trilux BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Trilux BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Trilux BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Trilux BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Trilux BVBA
Products information Trilux BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE04065734863
Ondernemingsnummer: 4956451416
Hoofdstad (capital): 624,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 747,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Jaar van oprichting (foundation year): 2017
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership

Producten die in Trilux BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Trilux BVBA
(Get full report from official database of BE for Trilux BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Trilux BVBA
Addition kinds of activities for Trilux BVBA

872199. Boekhouding, auditing en boekhouding, nv | Accounting, auditing, and bookkeeping, nec
26720110. Vervoer papier, goud of zilver: van aangekochte materialen | Transfer paper, gold or silver: from purchased materials
38220602. Kleren droger controles | Clothes dryer controls
39510000. Pennen en mechanische potloden | Pens and mechanical pencils
50399900. Bouwmaterialen, nec, nec | Construction materials, nec, nec
73899903. Bronzen, babyschoenen | Bronzing, baby shoes
92239905. Penetentiaire, overheid | Penetentiary, government

Werken bij Trilux BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Trilux BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Trilux BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Trilux BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • PRODUCTIEMEDEWERKER (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een chemiebedrijf regio Oudenaarde zijn we op zoek naar een tijdelijke productiemedewerker. Je zal verantwoordelijk zijn voor het voorbereiden en uitvoeren van productie-instructies teneinde klanten optimaal te beleveren. - automatisch en manueel doseren van grondstoffen - besturen heftruck - afwerken reacties en compounds (bv zeven en pompen) - invullen productiedocumenten (bv recepturen, afvulorders, ...) - manueel opstarten en opvolgen van het productieproces op de werkvloer - afwerken van afvulorders (vb afvullen IBC\\\'s, vaten, ...) - reinigen van de installatie (bv spoelen tanks, zeefinstallaties, slangen, ...) - Laden en lossen van bulkgoederen (grondstoffen en afgewerkte producten) volgens noodzaak. Daarnaast zal je ook instaan voor het onderhouden van de werkvloer teneinde veiligheid en welzijn op het werk te bevorderen. - werkplaats net en ordentelijk houden - melden van anomalieën aan de installatie - correct gebruiken van de afdelingsgebouwen, goederen en installaties.

  • Productieverantwoordelijke (m/v) (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een voedingsbedrijf gespecialiseerd in de productie en verwerking van granola, zoeken we een productieverantwoordelijke. Dit betreft een zwangerschapsvervanging (uitval voorzien rond november 2018) met optie vast. Het takenpakket omvat zowel een commercieel en administratief luik. Gaande van bestellingen opmaken, het transport, de stock controleren. Daarnaast hanteer je een allround mentaliteit en help je graag mee in de productie.

  • Operator Dagploeg (ADEGEM)

    Regio: ADEGEM

    Bedrijf: T-INTERIM EEKLO

    Type: Interim met optie "vast werk"

    • Je bent verantwoordelijk voor het instellen, bedienen en bijsturen van een profileerlijn voor het frezen van PVC wandtegels • Je zorgt voor een gewaarborgde continuïteit in de productie • Je rapporteert dagelijks aan de ploegverantwoordelijke • Je vervangt de ploegchef bij afwezigheid Bedrijfsprofiel: Het bedrijf produceert kwaliteitsvolle decoratieve PVC-materialen aan zoals wandpanelen, muurbekleding voor buitengebruik, waterbestendige en watervaste laminaatvloeren, badkamerpanelen, enz. en dit voor de professionele en de doe-het-zelf markt

  • Dozenvouwer operator - voedingsindustrie m/v (TESSENDERLO)

    Regio: TESSENDERLO

    Bedrijf: ASAP XL Beliès

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Beliès is een Belgische producent van heerlijke mediterranehapjes en tapenades. Voor de dozenvormer zijn wij op zoek naar een machine operatore (in spé?). Ben je schoolverlater of heb je reeds ervaring? Stel je ASAP kandidaat! Functie: Dozenvormer machine bedienen: Vullen met plano trays, gevormde doosjes op pallet zetten, paletten netjes wegzetten Machine ombouwen Verschillende types van dozen en fusten op de aanvoerband zetten (type kan afgelezen worden op een scherm)

  • Leidinggevende plantenafdeling (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: Konvert Interim Turnhout

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je functie Als leidinggevende voor onze plantenafdeling sta je in voor dagelijks aansturen van jouw medewerkers (5 tot 10 personen). Je bespreekt de taakverdelingen samen met hun, zorgt ervoor dat alle planten snel in de winkel staan en dit met de juist prijs uiteraard en met voldoende productinformatie. Je controleert of de aangeleverde planten kwalitatief in orde zijn. Je werkt eveneens alle bestellingen vlotjes af van inkoop tot verkoop. Je profiel Een vlotte, klantvriendelijk en communicatieve instelling. Een servicegerichte mentaliteit. Stressbestendig, stipt, gemotiveerd, flexibel en bekwaam. Je neemt zelf graag initiatief. Collegiale werkhouding, je kan vlot in teamverband werken, leidinggevende uitstraling. Moet over ruime plantenkennis beschikken. Geen 9 tot 5 mentaliteit. Je bent bereid om in het weekend te werken (beurtrol).

  • Werken als huishoudhulp Berlaar (BERLAAR)

    Regio: BERLAAR

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bij Domestic Services zijn er, vanwege de grote vraag, steeds vacatures. Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. Domestic Services stelt geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid en graag mensen willen helpen. Veel voorkomende werkzaamheden zijn: afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen poetsen, bedden opmaken en strijken.

  • Consulent(e) Dienstencheques regio Geraardsbergen (GERAARDSBERGEN)

    Regio: GERAARDSBERGEN

    Bedrijf: DANIKA

    Type: Dienstenchequebaan

    Je werkt nauw samen met een 15-tal collega’s om 500 poetsdienstmedewerkers en 3000 klanten aan te sturen en te begeleiden. Jij wordt de eerste contactpersoon van klanten en medewerkers en het gezicht van het bedrijf. Jouw taak bestaat er niet alleen in om alle meldingen (zowel telefonisch als aan de balie) binnen het onthaal aan te nemen en correct te verwerken, maar vooral om als verantwoordelijke jouw buitendienstmedewerkers op een motiverende manier te begeleiden in alle facetten van hun tewerkstelling. Dit houdt ondermeer concreet in dat je contacten met klanten onderhoudt i.f.v. planningen en een efficiënte werkrelatie met de medewerker. Verder wordt er verwacht dat je medewerkers permanent motiveert d.m.v. de opbouw van een vertrouwensband, frequente contacten, functioneringsgesprekken, regelmatige overlegmomenten met jouw teamcoördinator… Daarnaast dien je al deze zaken administratief te verwerken binnen het planningsprogramma (D-plan) dat ons bedrijf hanteert en waarvoor er een opleiding op de werkvloer voorzien wordt. Kortom, jouw sociale vaardigheden zijn van groot belang en gaan hand in hand met jouw zin voor administratie en nauwkeurigheid. Je voert ook vaak gelijktijdig verschillende specifieke taken uit zonder daarbij de grote lijnen uit het oog te verliezen. Daarom is een goed organiserend vermogen, een hoge mate van zelfstandigheid, stressbestendigheid, klantvriendelijkheid en assertiviteit jouw tweede natuur. Als consulent(e) zal je vooral in onze regio Geraardsbergen aan het werk gaan. Start tewerkstelling voorzien zo snel mogelijk.

  • Bijverdienste magazijnier, ook voor studenten en gepensioneerden (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Studentenjob

    Voor IBD in Oostkamp zoeken we medewerkers voor het magazijn. Deze functie kan gezien worden als een bijverdienste of een tijdelijke oplossing tot je iets vast hebt gevonden. Je werkt voornamelijk in de middagploeg. Het bedrijf is gesloten in het weekend. Taken: Kranten en tijdschriften van palet halen en voorsorteren per soort. Het is belangrijk dat je hierbij nauwkeurig werkt en een redelijk tempo kan aanhouden. Indien er veel kranten of tijdschriften niet verkocht werden, moeten deze ingescand of gerecycleerd worden.

  • Rupskraanmachinist (HEIST-OP-DEN-BERG)

    Regio: HEIST-OP-DEN-BERG

    Bedrijf: MICHIELS H AANNEMINGSBEDRIJF

    Type: Vaste Job

    Momenteel zijn wij op zoek naar een rupskraanmachinist met ervaring.

  • HR Director (HOBOKEN)

    Regio: HOBOKEN

    Bedrijf: HR Talents Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Samen met je team van 7 HR medewerkers  ben je verantwoordelijk voor de toepassing van een coherent HR beleid alsook een correcte payroll en sluitende personeelsadministratie  Je bouwt verder op het bestaande HR beleidsplan en zorgt voor de implementatie ervan. Je werkgebied is België, Luxemburg en Frankrijk.  Je zorgt waar nodig voor een aangepaste organisatiestructuur die competitief is in een snel veranderende retailmarkt. Je staat in voor de ontwikkeling, implementatie, evaluatie en bijsturing van de nodige HR-tools en het HR beleid (van R&S tot Employer Branding, Engagement en Talent).  Je bewaakt de bijhorende HR procedures en rapportages. Waar nodig werk je deze verder uit (HR plannings- en communicatietools) Je zorgt voor een competitief Compensation & Benefits beleid, alsook het benchmarken van loongegevens en functies. Je bent het intern en extern aanspreekpunt (uitzendkantoren, sociale partners, officiële instanties…) voor alle HR-aangelegenheden. Je blijft steeds up-to-date m.b.t. sociaal zekerheids- en arbeidsrecht, alsook de laatste HR topics. Waar nodig zorg je voor de vertaling naar de business en het implementeren ervan. Je coördineert het volledige R&S proces,alsook het VTO-beleid. Je zorgt voor de opmaak van het rekruterings- en opleidingsplan. Je volgt hierbij de experten per productgroep op. Je beantwoordt complexere sociaal-juridische vragen of treedt op bij inspecties. Je bent verantwoordelijk voor het jaarlijkse personeels- en trainingsbudget en de bewaking ervan.  Je streeft bij dit alles een positieve werksfeer na door een duidelijke communicatie tussen hoofdkantoor, stores en warehouse. Het sociaal overleg behoort eveneens tot je takenpakket (OR, SD en IDPBW). Je maakt deel uit van het management team en rapporteert rechtstreeks aan de CEO van de onderneming. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een gekende, toonaangevende retailspeler en is gevestigd in de regio Antwerpen. 

  • Jurist dossierbeheerder (KNESSELARE)

    Regio: KNESSELARE

    Bedrijf: ANN CHIJS

    Type: Vaste Job

    Jurist dossierbeheerder in een notariskantoor Het zelfstandig beheren en opvolgen van klantendossiers in diverse materies, zoals verkoop, krediet, schenking, vereffening/verdeling, huwelijkscontract, nalatenschap, echtscheiding, beslag, vennootschappen,... ontvangst en besprekingen met cliënten,...

  • Chauffeur B + meehelpen achteraan bakkerij (ERPE)

    Regio: ERPE

    Bedrijf: Q JOBS

    Type: Flexijob

    je zal achteraan in de bakkerij meehelpen om alles klaar te zetten en daarna leveren naar de verschillende filialen.

Zoek naar antwoorden van Trilux BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Trilux BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Trilux BVBA. Laat een reactie achter voor Trilux BVBA. Trilux BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Trilux BVBA. Leave a respond for Trilux BVBA. Trilux BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Trilux BVBA op de google maps. Adres en contacten Trilux BVBA
Location of Trilux BVBA on the google maps. Address and contacts of Trilux BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Trilux BVBA Trilux BVBA: Versluys Bouwbedrijf NV | Beveka Sales NV | Van De Velde André & Zn | Alramco BVBA | Geers Offset N.V.

Other related companies as Trilux BVBA: Versluys Bouwbedrijf NV | Beveka Sales NV | Van De Velde André & Zn | Alramco BVBA | Geers Offset N.V.

Trilux BVBA is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio Mechelen, België. De volledige naam van het bedrijf is Trilux BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04065734863. Het bedrijf Trilux BVBA bevindt zich op het adres: Generaal De Wittelaan 9 Bus 3,2800. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 624,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 747,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in Trilux BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Trilux BVBA is Administratie van Human Resource Programs, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Trilux BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Trilux BVBA, openstaande posities, locatie van Trilux BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Trilux BVBA is a company, that was registered 2017 in Mechelen region, Belgium. Full name of company is Trilux BVBA, company assigned to the tax number BE04065734863. The company Trilux BVBA is located at the address: Generaal De Wittelaan 9 Bus 3,2800. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 624,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 747,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in Trilux BVBA were not found.
The main activity of Trilux BVBA is Administration of Human Resource Programs, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Trilux BVBA is not available. You also can look at reviews of Trilux BVBA, open positions, location of Trilux BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Trilux BVBA, Mechelen: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Trilux BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Trilux BVBA, Mechelen: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Trilux BVBA, employees, financial statistics.