Autrac BVBA

Particuliere bedrijvenOnroerend goed • Autrac BVBA
Private companiesReal Estate • Autrac BVBA

Contactgegevens Autrac BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Autrac BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Autrac BVBA

Regio (region): Lint, België

Adres (address): Lerenveld 44,2547, België

Telefoon (phone): 03 480 07 06 03 480 07 06

Fax (fax): 03 480 76 56 03 480 76 56

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Autrac BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Autrac BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Autrac BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Autrac BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Autrac BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Autrac BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Autrac BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Autrac BVBA
Products information Autrac BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE09032653808
Ondernemingsnummer: 3459014892
Hoofdstad (capital): 548,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 827,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Jaar van oprichting (foundation year): 1995
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in Autrac BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Autrac BVBA
(Get full report from official database of BE for Autrac BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Autrac BVBA
Addition kinds of activities for Autrac BVBA

267602. Vrouwelijke hygiëne papierproducten | Feminine hygiene paper products
394404. Speelgoed geweren | Toy guns
769918. Algemene huishoudelijke reparatiediensten | General household repair services
32719906. Blokken, beton: geglazuurd gezicht | Blocks, concrete: glazed face
50510218. Terneplate | Terneplate

Werken bij Autrac BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Autrac BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Autrac BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Autrac BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Commerciële binnendienst * (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: QUALITY

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Kortrijk zijn wij op zoek naar een commerciële binnendienst met technische achtergrond. U zal ook fungeren als productverantwoordelijke. Uw taken bestaan er in alle orders te verwerken van A tot Z. U heeft ook technische bijstand aan collega's en klanten.

  • Projectleider middenspanning (DILSEN-STOKKEM)

    Regio: DILSEN-STOKKEM

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf, gespecialiseerd in elektrische installaties, automatiseringsprocessen-en technieken, bordenbouw, etc., zoeken we een ervaren projectleider middenspanning. Als projectleider middenspanning sta je in voor: Het realiseren van de projecten binnen de afgesproken uitvoeringstermijn en budgetten  Je stelt voor elk project een zo efficiënt mogelijke planning op, rekening houdend met de beschikbare tijd en middelen volgens de afspraken met de klanten Je zorgt voor een vlot verloop, kwaliteit en vooruitgang van de werken  Je onderhoudt de contacten met de werfleiders, ploegbazen, elektromonteurs en onderaannemers  Je lost problemen op die zich tijdens het verloop van de werken zich voordoen

  • Verkoper kledij en accessoires (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Konvert Interim Hasselt

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een gerenommeerde kledingzaak te Hasselt, zijn we op zoek naar een shopmedewerker. Je zal instaan voor het hele proces. Zo verwelkom je de klanten en sta je hen met raad en daad bij. Je doet er alles voor dat klanten met een glimlach buiten gaan.

  • Stagiair HR Consultant voor werving en selectie van bedienden (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: SYNERGIE CAREERS AALST

    Type: Studentenjob

    Synergie Careers, divisie van Synergie Interim, legt de focus op het screenen van bedienden en kaderleden. Momenteel staat onze afdeling Aalst/Dendermonde open voor het begeleiden van een stagiair(e). Jouw takenpakket zal bestaan uit de volgende zaken: Zoeken naar kwalitatieve kandidaten op de jobsites Telefonisch screenen van kandidaten Bijwonen van interviews op kantoor met (op langere termijn) eventueel zelfstandig interviewen Administratieve verwerking van dossiers van kandidaten Afname en interpretatie van testen Posten van vacatures op de verschillende jobsites ....

  • Onderhoudsmedewerker I Student (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: THE LAB GAME CONCEPT

    Type: Studentenjob

    Bij The Lab vind je medewerkers met passie voor de producten en liefde voor het vak. Deel jij deze passie en ben je in staat om met jouw enthousiasme de werkdruk van jouw collega’s te verlichten? Werk je het liefst achter de schermen en draag je graag bij aan een leuke werkomgeving? Ben je representatief, proactief, stressbestendig en is orde en netheid een absolute must? Ben je een teamplayer en flexibel met betrekking tot je uren en beschikbaarheid? Dan is deze baan wellicht iets voor jou!

  • Logistiek administratief bediende regio Lokeren (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: VIO-HR

    Type: Vaste Job

    Voor een mooi bedrijf in Lokeren ben ik op zoek naar een gemotiveerd logistiek administratief bediende die graag nauw in contact staat met anderen! Jouw taken als logistiek administratief bediende: Dagelijkse communicatie met klanten  Opmaak van offertes voor projecten en transport Ondersteuning bieden bij de dispatching units ... Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept inzake selectie en rekrutering van bedienden. Wij hebben contacten met diverse bedrijven en organisaties in jouw regio waardoor we heel wat vacatures op jouw niveau kunnen aanbieden. Het is onze missie om je een job aan te bieden die 100% past bij jouw wensen en ambities. Een job waar je écht gelukkig van wordt! Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige, gedreven HR Consultants.

  • Calculator (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: HR Experts

    Type: Vaste Job

    Ter versterking van ons team zoeken we een calculator voor residentiële projecten voor onze projectontwikkeling (Ascot Projects). Calculatie van ruwbouwfase t.e.m. technieken, voor residentiële gebouwen van 5 tot 100 wooneenheden, op basis van meetstaten en plannen. Uw bijdrage aan het team is van groot belang, gezien uw resultaat de groei van de hele firma stuwen. U voert kostprijsberekening uit op basis van interne richtlijnen vraagt hiernaast de nodige offertes op bij onderaannemers en leveranciers. U analyseert de dossiers grondig, onderzoekt optimalisaties en gaat na of de meetstaten volledig zijn.

  • Dierenoppassers - Dogwalkers (Regio Borgloon)

    Regio: Regio Borgloon

    Bedrijf: ANIMALICIOUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij een grote dierenvriend? Ben je betrouwbaar en kan je nauwkeurig werken? Kunnen mensen écht op jou rekenen en zoek je een toffe bijverdienste? Lees dan snel verder! Cat-Alicious dierenoppas aan huis is België 's grootste onderneming die een dienstverleningsconcept voor de 'huis-aan-huis’ verzorging van huisdieren aanbiedt, tijdens de afwezigheid van de bewoners. Cat-Alicious kan worden ingeschakeld wanneer de bewoners op vakantie gaan, maar ook wanneer het huis als gevolg van een ziekenhuisopname of zakenreis onbeheerd moet achtergelaten worden.Voor deze situaties heeft Cat-Alicious een pakket ‘services aan huis” ontwikkeld, waardoor de bewoner niet meer op de goodwill van buren, vrienden of familie moet rekenen. Verder kunnen de huisdieren ook in hun eigen vertrouwde omgeving blijven, wat wetenschappelijk bewezen beter is voor het dier zelf, daar vele dieren stress ervaren als ze in een dierenpensions of vreemde omgeving moeten verblijven. Cat-Alicious bezoekt naar gelang de wensen van de klant de dieren 1 of meerdere keren per dag. Zo maakt de woning van de klant een bewoonde indruk wat eventuele inbrekers dan weer kan afschrikken. Wij voederen de dieren, maken hun sanitaire ruimte schoon en geven de dieren aandacht, liefde en knuffels. Toedienen van medicatie, legen van de postbus, plantjes water geven e.d. zit ook in ons takenpakket. Naast de dierenoppasdienst bestaat Cat-Alicious ook uit een uitlaatdienst voor honden. Klanten die overdag zich niet kunnen vrijmaken, schakelen ons in om de honden uit te laten voor een fijne wandeling. Voor de verdere uitbouw van ons groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste dierenverzorgers met een passie voor dieren!

  • Akros Solutions - Process Manager (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description Process Manager to align the processes across the different parties below. Familiar with operational ITIL environment and the following processes in particular The Incident Manager will repair the service for the customer as soon as possible with the aim of minimising the negative impact of a failure within the IT service to achieve the quality and availability levels agreed upon by the SLAs. The Change Manager is in favour of evaluating, authorizing and checking changes with the aim of managing the volume of changes needed in such a way that a possible negative impact of these changes on the business is minimised. The Problem Manager has the task of minimising the negative impact of incidents and changes on the business caused by errors within the IT services. The Problem Manager also aims to prevent incidents and changes proactively by consulting documents of "root cause analysis" of previous problems. The task of the Release Manager is to design and implement a successful rollout of sprints/releases in software/Hardware and efficient procedures for the distribution and installation of changes. The Configuration Manager has the task to keep the management of all packages configured within the application infrastructure up to date in the CMDB. Hereby he will collaborate closely with Release & Change Management. The Availability Manager is responsible for ensuring that the services available are equal or greater to the agreed business needs and in a cost-effective manner. The Capacity Manager is responsible that the capacity reports of the environment Applications & Infrastructure are analyzed and where necessary the end-to-end process is informed of possible problems with it capacity.

  • Administratief medewerker (M/V) - wervingsreserve (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ORDE VAN ARCHITECTEN

    Type: Werfreserve

    Als administratief medewerker van de Orde van Architecten sta je o.a. in voor de organisatie en verslaggeving van vergaderingen, de opvolging van beslissingen en zorg je voor goede informatiedoorstroming. Volgende taken worden toegeschreven aan de administratief medewerker: Dossierbeheer: opvolgen en afhandelen, voorbereiden dossiers voor bespreking op vergaderingen; Administratieve verwerking van beslissingen (brieven opstellen, beheer database, afspraken maken,...); Klassement en documentenbeheer; Algemene administratieve taken (zoals bijv. bijhouden en ingeven prestaties mandatarissen, bijhouden uitgaven in het kader van de werking); Op vlotte en correcte wijze bezoekers (stagiairs, architecten, mandatarissen) ontvangen en te woord staan; Op vlotte en correcte wijze informatie verstrekken, zowel aan de balie, telefonisch als via e-mail; Occassioneel assisteren bij de organisatie van evenementen (zoals bijv. beursdeelnames); ... Voor de job van administratief medewerker, werk je nauw samen met zowel collega's als mandatarissen. De taken worden voornamelijk uitgevoerd op de zetel van de provinciale raad. In het kader van de gecentraliseerde administratieve werking, worden taken uitgevoerd in teamverband op de zetel van de Vlaamse Raad (Tour & Taxis, te 1000 Brussel). Deze teammeetings vinden gemiddeld wekelijks plaats.

  • KEUKENMEDEWERKERS (M/V) (Leuven) (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KITCHENSTAFF

    Type: Werfreserve

    Kitchenstaff is een onafhankelijke ploeg van vliegende koks, chefs en keukenmedewerkers die onze klanten (cateraars / eventkantoor / restaurant) ondersteunen op momenten van grote drukte. Je krijgt de kans om op zeer uiteenlopende plaatsen te werken Je komt terecht in een team van gedreven polyvalente horecaprofessionals. Door groeiende activiteiten zijn we op zoek naar KEUKENDAMES die graag broodjes maken en werken in een sandwicherie te Brussel!

  • DRINGEND KOKS voor hoogstaande horeca evenementen en mep (Gent) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: KITCHENSTAFF

    Type: Werfreserve

    Kitchenstaff is een onafhankelijke ploeg van vliegende koks, chefs en keukenmedewerkers die onze klanten (cateraars / eventkantoor / restaurant) ondersteunen op momenten van grote drukte. Je krijgt de kans om op zeer uiteenlopende en exclusieve plaatsen te werken. Je komt terecht in een team van gedreven polyvalente horecaprofessionals Door groeiende activiteiten zijn we op zoek naar KEUKENMEDEWERKERS!

Zoek naar antwoorden van Autrac BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Autrac BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Autrac BVBA. Laat een reactie achter voor Autrac BVBA. Autrac BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Autrac BVBA. Leave a respond for Autrac BVBA. Autrac BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Autrac BVBA op de google maps. Adres en contacten Autrac BVBA
Location of Autrac BVBA on the google maps. Address and contacts of Autrac BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Autrac BVBA Autrac BVBA: Moens Personeelsadvies | Blankedale VZW | Packaging Partners | Dimar Soft bvba | CENTER-MAT MOUSCRON SA

Other related companies as Autrac BVBA: Moens Personeelsadvies | Blankedale VZW | Packaging Partners | Dimar Soft bvba | CENTER-MAT MOUSCRON SA

Autrac BVBA is een bedrijf dat 1995 is geregistreerd in de regio Lint, België. De volledige naam van het bedrijf is Autrac BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09032653808. Het bedrijf Autrac BVBA bevindt zich op het adres: Lerenveld 44,2547. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 548,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 827,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Autrac BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Autrac BVBA is Onroerend goed, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Autrac BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Autrac BVBA, openstaande posities, locatie van Autrac BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Autrac BVBA is a company, that was registered 1995 in Lint region, Belgium. Full name of company is Autrac BVBA, company assigned to the tax number BE09032653808. The company Autrac BVBA is located at the address: Lerenveld 44,2547. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 548,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 827,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Autrac BVBA were not found.
The main activity of Autrac BVBA is Real Estate, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Autrac BVBA is not available. You also can look at reviews of Autrac BVBA, open positions, location of Autrac BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Autrac BVBA, Lint: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Autrac BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Autrac BVBA, Lint: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Autrac BVBA, employees, financial statistics.