Happy Garden BVBA

Particuliere bedrijvenVoedingswinkels • Happy Garden BVBA
Private companiesFood Stores • Happy Garden BVBA

Contactgegevens Happy Garden BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Happy Garden BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Happy Garden BVBA

Regio (region): Sint-Truiden (Velm), België

Adres (address): Attenhovenstraat 11,3806, België

Telefoon (phone): 011 69 12 20; 0475 82 27 00 011 69 12 20; 0475 82 27 00

Fax (fax): 011 69 12 20 011 69 12 20

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Happy Garden BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Happy Garden BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Happy Garden BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Happy Garden BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Happy Garden BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Happy Garden BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Happy Garden BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Happy Garden BVBA
Products information Happy Garden BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE03136291503
Ondernemingsnummer: 2770172119
Hoofdstad (capital): 805,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 492,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Jaar van oprichting (foundation year): 1986
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in Happy Garden BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Happy Garden BVBA
(Get full report from official database of BE for Happy Garden BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Happy Garden BVBA
Addition kinds of activities for Happy Garden BVBA

229999. Textielproducten, nec, nec | Textile goods, nec, nec
399910. Coin-operated amusement machines | Coin-operated amusement machines
10310000. Lood en zinkerts | Lead and zinc ores
15220201. Hervorming, meerdere woningen | Remodeling, multi-family dwellings
17990202. Coating van betonnen structuren met plastic | Coating of concrete structures with plastic
20350102. Mierikswortel, bereid | Horseradish, prepared
34430124. Vuilnisrekken, metalen plaat | Trash racks, metal plate
70339900. Trailerparken en campings, nec | Trailer parks and campsites, nec
81110213. Product aansprakelijkheidsrecht | Product liability law

Werken bij Happy Garden BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Happy Garden BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Happy Garden BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Happy Garden BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Logistic Assistant (M/V) (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Page Personnel Belgium

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je takenpakket bestaat een een gezonde balans ondersteuning en administratie van zowel de logistieke als de customer zijde. Bedrijfsomschrijving Je komt terecht in een internationale setting, waar innovatie en milieu hoog in het vaandel gedragen worden. Als leider in de textielen vloerbekleding ga je aan de slag bij een bedrijf met de meest geavanceerde materialen. Omschrijving - Je zorgt voor een algemene ondersteuning van de logistieke administratie. - Je gaat probleemoplossend te werk betreffende binnengekomen klachten. - Je gaat creatief te werk met het ontwerpen en aanbrengen van opschriften.

  • PLOOIER (KOEKELARE)

    Regio: KOEKELARE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een metaalbedrijf zijn we dringend op zoek naar een plooier. Je staat in voor de bediening hiervan.

  • Twijners 2 ploegen (ZWEVEGEM)

    Regio: ZWEVEGEM

    Bedrijf: ASAP KORTRIJK

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Verloning in overeenstemming met de functie.

  • Bediende IT (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    U maakt databases gebruiksklaar voor mailmerges. Hiervoor zal u "query's, modules, macro's in MS Acces gebruiken en schrijven. U maakt de mailmerges print- en postklaar en brieft aan de operators van de printafdeling. U gaat klantgericht te werk en zorgt daarbij voor de nodige communicatie naar de accounts.

  • Half-automaatlasser (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant zijn wij op zoek naar een gemotiveerde lasser. U bent enthousiast en goedlachs.

  • Huishoudhulp Destelbergen (DESTELBERGEN)

    Regio: DESTELBERGEN

    Bedrijf: PUUUR WETTEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Inderdaad met drie u’s, want bij ons draait het om u Puuur biedt huishoudhulp aan via het systeem van dienstencheques. Wij maken deel uit van Ons. We hebben meer dan 2.800 gemotiveerde personeelsleden en 15.000 tevreden klanten. We bieden jobs aan over heel Vlaanderen, dicht bij de woonplaats van ons personeel. Door de voortdurende groei van ons bedrijf zijn we ook in jouw regio steeds op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen. Werkuren worden in overleg bepaald. Je houdt van poetsen en neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: - Dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, schuren? Je staat in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning - Wassen en strijken - Boodschappen doen en koken: af en toe ga je naar de winkel of bereid je een maaltijd voor je klanten

  • Studenten of Flexi-job zaalpersoneel (MEEUWEN-GRUITRODE)

    Regio: MEEUWEN-GRUITRODE

    Bedrijf: Konvert Interim Hasselt

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant te Meeuwen, zijn we op zoek naar gemotiveerde medewerkers in de zaal of keuken Je staat in voor het opnemen van bestellingen, bediening in de zaal en andere taken gerelateerd aan deze functie. Er zijn verschillende mogelijkheden m.b.t. de werkuren: Flexi-job, part-time of jobstudenten; werkuren zijn voornamelijk in de weekenden, maar zijn te bespreken. De sluitingsdagen zijn maandag en dinsdag.

  • kelner restaurant (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: Restaurant Cocotte

    Type: Vaste Job

    Wij zijn op zoek naar een kelner voor ons restaurant. Startdatum is voorzien begin oktober. U staat in voor de mice en place, zaaldienst, ontvangen van gasten, uitleg menu en drank. Ook dient u het eten op en schenkt u de drank.

  • Manager Slachthuis (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: DEBRA-GROUP

    Type: Vaste Job

    Je volgt de organisatie van de werkverdeling en planning op en houdt toezicht op de efficiëntie en het naleven van de procedures o.a. voor wat betreft hygiëne, gebruik materialen en veiligheid. Ook de opleiding van de (nieuwe) medewerkers volg je op. Je communiceert op dagelijkse basis met je de verantwoordelijken op de slachtvoer, de verschillende onderaannemers en met de toezichthoudende veeartsen. Je streeft continu naar optimalisatie van het rendement o.a. ook via procesverbeteringen, steeds met oog voor de kwaliteit, veiligheid en het dierenwelzijn. Je zorgt voor een correcte administratie en regelmatige rapportage naar de directie.

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • Solution Sales Specialist (Healthcare ICT) (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: Xperthis

    Type: Vaste Job

    Als Solution Sales Specialist ben je verantwoordelijk voor de prospectie en verkoop van onze Oazis administratieve oplossingen aan Franstalige ziekenhuizen in Belgïë. Je vervoegt het sales team van Smart Care Management (Oazis/ERP4HC/Apotheek) en werkt nauw samen met de ontwikkelings- en implementatie experten. Je staat in voor het identificeren van nieuwe commerciële opportuniteiten voor Oazis bij nieuwe klanten en ondersteunt de Key Account Managers voor Oazis bij bestaande klanten. Een goede samenwerking met Smart Care Delivery opbouwen en onderhouden, dat verantwoordelijk is voor oplossingen in het domein van patiëntendossiers en een sterke klantenbasis heeft bij Franstalige klanten, is hiertoe essentieel. Je focus ligt op het uitbouwen en onderhouden van de relaties met de functionele verantwoordelijken van de ziekenhuizen. Je hebt interesse in de digitale uitdagingen van ziekenhuizen en de zorgsector en volgt de marktevolutie en nieuwe technologieën. Je voornaamste verantwoordelijkheden zijn: de administratieve noden van ziekenhuizen analyseren, nieuwe kansen identificeren en offertes opstellen en opvolgen; met je inzicht in de organisatiedynamiek en -processen van ziekenhuizen Oazis voorstellen met toegevoegde waarde uitwerken en verantwoordelijk zijn voor het afhandelen van het verkoopstraject; samen met je collega's de haalbaarheid, kosteneffectiviteit en bruikbaarheid van nieuwe Oazis offertes uitwerken; veranderingen van organisatie, processen en medewerkers in ziekenhuizen nauw opvolgen; als commercieel aanspreekpunt nauwlettend toezien op de voltooiing van Oazis contracten met ziekenhuizen, met bijzondere nadruk op tijdigheid, kwaliteit en klantentevredenheid.

  • Medewerker databeheer & IT support (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    * Met jouw groot verantwoordelijkheidsgevoel doe je het volledige beheer van alle data in het ERP pakket (Microsoft Dynamics AX). Hiervoor kan je rekenen op de nodige ondersteuning van de product administrator voor de technische know how van onze producten. * Je maakt artikelnummers aan, voegt specificaties toe en houdt de database up to date. * Jij wordt voor jouw collega’s de key user AX en biedt zo de eerstelijnsondersteuning. * Met jouw zin voor nauwkeurigheid bereid je ook de prijslijsten voor in Excel. * Je biedt dagelijkse ondersteuning bij het beheer van de IT systemen en helpt je collega’s bij bijvoorbeeld opstartproblemen met PC, netwerkproblemen, programma’s installeren, mailproblemen etc. * Je neemt de fysieke installaties ( printers, Portables, desktops,) voor jouw rekening en biedt ondersteuning aan de IT manager bij beheer van Sharepoint, netwerk, server, telefonie, mailing etc... * Aan het einde van de dag staat dankzij jou iedere komma en punt in de database correct en ben je trots op jouw service die je bood en de behaalde deadlines. Hiervoor kon je rekenen op ondersteuning van de IT manager.

Zoek naar antwoorden van Happy Garden BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Happy Garden BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Happy Garden BVBA. Laat een reactie achter voor Happy Garden BVBA. Happy Garden BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Happy Garden BVBA. Leave a respond for Happy Garden BVBA. Happy Garden BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Happy Garden BVBA op de google maps. Adres en contacten Happy Garden BVBA
Location of Happy Garden BVBA on the google maps. Address and contacts of Happy Garden BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Happy Garden BVBA Happy Garden BVBA: BAUT VICTOR SPRL | Gillieaux B | Immoxpert | Antheunis Zwembaden NV | TSC Communication Group

Other related companies as Happy Garden BVBA: BAUT VICTOR SPRL | Gillieaux B | Immoxpert | Antheunis Zwembaden NV | TSC Communication Group

Happy Garden BVBA is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio Sint-Truiden (Velm), België. De volledige naam van het bedrijf is Happy Garden BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03136291503. Het bedrijf Happy Garden BVBA bevindt zich op het adres: Attenhovenstraat 11,3806. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 805,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 492,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Happy Garden BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Happy Garden BVBA is Voedingswinkels, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Happy Garden BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Happy Garden BVBA, openstaande posities, locatie van Happy Garden BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Happy Garden BVBA is a company, that was registered 1986 in Sint-Truiden (Velm) region, Belgium. Full name of company is Happy Garden BVBA, company assigned to the tax number BE03136291503. The company Happy Garden BVBA is located at the address: Attenhovenstraat 11,3806. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 805,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 492,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Happy Garden BVBA were not found.
The main activity of Happy Garden BVBA is Food Stores, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Happy Garden BVBA is not available. You also can look at reviews of Happy Garden BVBA, open positions, location of Happy Garden BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Happy Garden BVBA, Sint-Truiden (Velm): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Happy Garden BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Happy Garden BVBA, Sint-Truiden (Velm): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Happy Garden BVBA, employees, financial statistics.