Papiers d'Antan
Contactgegevens Papiers d'Antan: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Papiers d'Antan: address, phone, fax, email, website, opening hours
Papiers d'Antan
Regio (region): Brussel, België
Adres (address): Gasthuisstraat 19,1000, België
Telefoon (phone): 02 511 24 70 02 511 24 70
Fax (fax): 02 511 24 70 02 511 24 70
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Papiers d'Antan: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Papiers d'Antan"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Papiers d'Antan"? - Contact us!
We found such data of Papiers d'Antan, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Papiers d'Antan. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Papiers d'Antan
Products information Papiers d'Antan
Producten die in Papiers d'Antan zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor Papiers d'Antan Addition kinds of activities for Papiers d'Antan
344802. Geprefabriceerde metalen componenten | Prefabricated metal components
829904. Voertuig rijschool | Vehicle driving school
20979900. Vervaardigd ijs, niet | Manufactured ice, nec
23999907. Zuigelingen | Infant carriers
25990000. Meubels en armaturen, niet inbegrepen | Furniture and fixtures, nec
36340205. Immersieverwarmers, elektrisch: huishouden | Immersion heaters, electric: household
51490500. Dranken, behalve koffie en thee | Beverages, except coffee and tea
59999927. Trofeeën en plaques | Trophies and plaques
75390401. Auto remvoering, installatie | Auto brake lining, installation
Werken bij Papiers d'Antan: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Papiers d'Antan: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Papiers d'Antan. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Papiers d'Antan. Looking for open vacancies in other companies
-
Inkoopassistent te Antwerpen (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je komt te werken in een snelle, dynamische, commerciële en resultaatgerichte omgeving, waarin je snel moet schakelen. Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn het: - voeren van de inkoopadministratie voor één inkoper; - accuraat en tijdig verwerken, controleren en bevestigen van orders; - onderhouden van contacten met leveranciers in binnen- en buitenland, filialen en interne afdelingen; - aanleveren van juiste artikelgegevens voor verdere verwerking; - adequaat afhandelen van klachten omtrent producten; - uitwerken en controleren van advertentieteksten voor onze succesvolle magazine en folder.
-
Magazijnier / Plaatser signalisatie (BEERSE)
Regio: BEERSE
Bedrijf: IMPACT NV
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant te Beerse zijn we op zoek naar een magazijnier / plaatser signalisatie Plan lezen Magazijnwerk Signalisatie klaarmaken en plaatsen op de werf
-
Operator vaste nacht (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: Synergie Evergem Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Als Operator voor de snijzaal zorg jij ervoordat alle finishingmachines blijven draaien en er goede kwaliteit geproduceerd wordt. Je takenpakket als operator finishing bestaat uit: · Inleggen van weefselrollen · Weefsel aannaaien aan de vorige rol d.m.v. de naaimachine · Kuisen van de foulard en productieklaar maken van de machine en tussentijd onderhoud · Inscheren van de voorloper + doorhalen koord · Werken met bepaalde transacties in SAP · Invullen van kwaliteitsdocumenten · Afsnijden van stalen en inpakken van weefselrollen · Noteren van alle productiefouten · Controleren van proces parameters zoals de druk, temperatuur,... · Orde en netheid machinepark in stand houden
-
Huishoudhulp met uitstekend loon regio Zwalm (MUNKZWALM)
Regio: MUNKZWALM
Bedrijf: CLEAN INSIDE
Type: Dienstenchequebaan
Als huishoudhulp bij Clean Inside ga je poetsen bij de mensen thuis, met dienstencheques. Je levert perfect werk zodat onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een vast uurrooster met vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis kraaknet achter en bezorgt hen een aangename thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw je uurrooster. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Clean Inside kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp, waar je gaat poetsen bij de mensen thuis. Je wil graag aan de slag in een onderneming die gezin en werk op elkaar afstemd.Je wordt persoonlijk begeleid en gecoacht door een team enthousiaste consulenten bij wie je steeds terecht kunt. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen schoonmaakster,dienstencheque,dienstencheques,schoonmaken,poetswerk,poetshulp,poetsvrouw,poetsman,poetsdame )
-
Student headhunter m/v (GROOT-BIJGAARDEN)
Regio: GROOT-BIJGAARDEN
Bedrijf: ADECCO ASSE
Type: Studentenjob
Heb jij dit accademiejaar tijd vrij tijdens de week en zoek je nog een leuke , uitdagende bijverdienste? Dan is deze job zeker iets voor jou. We zoeken een vlotte persoonlijkheid met een sterke talenkennis die van uit het kantoor in Groot-Bijgaarden mee zal werken aan de werving en selectie van hogere bediende profielen. Zo zal je outbound telefoongesprekken voeren met potentiele kandidaten. (geen call center) En je encodeert allerhande info in de database. Je stelt gerichte vragen aan de kandidaten, houdt de vacatures em up to date.
-
Student inbound regio Gent (EVERGEM)
Regio: EVERGEM
Bedrijf: Synergie Evergem Interim
Type: Studentenjob
Voor een heel tof bedrijf aan Gent-Dampoort zijn we dringend op zoek naar gemotiveerde studenten voor de inbound. Je helpt bestaande klanten met vragen over telefonie e.d., je helpt een beetje met de facturatie en probeer de klant tevreden te houden.
-
Jobstudent carwash (m/v) (IEPER)
Regio: IEPER
Bedrijf: SITRA
Type: Studentenjob
Als jobstudent medewerker carwash sta je in voor een kwalitatieve externe schoonmaak van de trekkers en opleggers van de onderneming. Je werkt in team en rapporteert aan de werkplaatsverantwoordelijke. Je bent flexibel ingesteld en arbeidsintensief werk schrikt jou niet af. Je wordt ingeschakeld op zaterdagvoormiddag.
-
Technisch binnendienst medewerker (ECHT)
Regio: ECHT
Bedrijf: S.F.A. BENELUX
Type: Vaste Job
De zeer gevarieerde taken en werkzaamheden bestaan uit: Telefonisch aanspreekpunt voor installateurs en klanten die hulp nodig hebben bij storingen of montage; Direct contact met de verschillende fabrieken in Frankrijk bij productontwikkeling; Verzorgen van technische trainingen richting onze externe servicepartners; Verder uitbouwen van de kennis-databank en deze toegankelijk maken voor je directe collega’s; In voorkomende projecten op locatie adviseren; Meedenken over kosten-efficiënte oplossingen met een nog hoger serviceniveau.
-
HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)
Regio: OOSTENDE
Bedrijf: TUI
Type: Vaste Job
Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.
-
Accountant (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: Walters People Belgium
Type: Vaste Job
Een internationaal bedrijf gelegen in Antwerpen is op zoek naar een Accountant om het team van 3 personen te vervolledigen. Heb je een diploma in de boekhouding en reeds een eerste ervaring? Solliciteer dan snel. Jouw takenpakket als accountant: Inboeken aankoopfacturen Inboeken verkoopfacturen Je helpt met de voorbereiding van de maandafsluit Je bereidt de BTW-aangifte voor Je helpt met het debiteurenbeheer ….
-
Enthousiaste taaltrainers Duits - Regio Antwerpen (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: TinC
Type: Zelfstandige activiteit
TinC is een taalbureau dat kwalitatieve taalcoachings aanbiedt aan bedrijven in heel Vlaanderen. Voor de uitbreiding van het team van taalcoaches zijn we op zoek naar enthousiaste taaltrainers Duits in regio Antwerpen. Naar wie zijn we op zoek? Near-native of native speakers die: - Meedenken met de klant - Zowel graag op individueel niveau als met kleine groepen werken - Flexibel ingesteld zijn - Oog voor detail hebben en graag maatwerk leveren - Goede communicatie hoog in het vaandel dragen - In bezit zijn van rijbewijs B en wagen
-
The Business Analysts - Functional Analyst (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Ben je op zoek naar een boeiende functie binnen een stabiel consultancybureau met naam en faam? Wens je te werken in een team van gedreven collega's binnen een open en aangename sfeer? Wil jij daarnaast deel uitmaken van een groeiend bedrijf? Dan ben jij dé persoon naar wie wij op zoek zijn! Om het team van The Business Analysts (deel van de Cronos Group) te versterken zoeken we een toegewijde en vakkundige Functional Analyst. Onze ideale collega hecht belang aan community-feel en verkiest een open omgeving waarin eigen input gestimuleerd wordt. The Business Analysts is een dynamisch en snelgroeiend bedrijf, gericht op State-Of-The-Art Business oplossingen aan de hand van sterk onderbouwde analysetechnieken, Agile Project Management en een doordachte Enterprise Architectuur. Momenteel bestaat The Business Analysts uit meer dan 60 consultants. Dit maakt dat we over een brede waaier aan ervaring en expertise beschikken. Als groep vormt The Business Analysts een hecht team van consultants die hun job met passie uitoefenen. Jouw job Als onze collega ben je in staat om volgende taken op te nemen Als functionele analist vorm je de brug tussen de operationele kant van de organisatie enerzijds en de IT anderzijds; Je staat in voor de interpretatie van business analyses om zo een deel ervan om te zetten in een functionele analyse; Je gaat op zoek naar de behoeften van de organisatie, eindgebruikers en of stakeholders en vertaalt deze in een functionele analyse. Jouw analyse is vervolgens de aanzet tot de technische analyse; Je verzorgt de link tussen de business en het implementatie team (testers en developers); Je hebt kennis van de behavorial diagrams van UML (use-cases, sequence diagram, activity diagram, ...) en kan deze modelleren met verschillende modelleertools afhankelijk van de voorkeur van de klant; Je hebt ervaring met User stories en kennis van Agile en Scrum binnen de context van bovenvermelde taken. Jouw profiel Je hebt min. 2jaar ervaring als functionele analist; Je bezit een “Can-Do” mentaliteit en je hebt zin voor initiatief; Je hebt sterke analytische vaardigheden, een conceptueel denkvermogen en goede interpersoonlijke skills; Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en je kan prioriteiten stellen, omgaan met deadlines; Je hebt een grondige kennis van het Nederlands, Engels en Frans. Ons aanbod Je wordt lid van een stabiel en dynamisch bedrijf dat openstaat voor jouw input en ideeën. Bovendien vormen jouw collega's een ondersteunend team van kennis en ervaring en krijg je de mogelijkheid om deel te nemen aan interne en externe opleidingen, seminaries en andere knowledge sharing events; Je ontvangt een vast contract met een competitief salaris en een compleet voordelenpakket (bedrijfswagen, tankkaart, laptop, verzekeringen, etc.); Je komt terecht in een no-nonsense omgeving met directe toegang tot het management en je wordt deel van de gerenommeerde Cronos Group, waar aandacht wordt gegeven aan individuele ondersteuning, professionele uitdagingen en je persoonlijke interesses & ambitie. Heb je interesse in deze uitdaging of ken je iemand in jouw netwerk die interesse kan hebben? Stuur je contactgegevens en CV door via de knop hieronder.
Zoek naar antwoorden van Papiers d'Antan in sociale netwerken
Look for responds of Papiers d'Antan in social networks
Lees alle opmerkingen voor Papiers d'Antan. Laat een reactie achter voor Papiers d'Antan. Papiers d'Antan bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Papiers d'Antan. Leave a respond for Papiers d'Antan. Papiers d'Antan on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Papiers d'Antan op de google maps. Adres en contacten Papiers d'Antan Location of Papiers d'Antan on the google maps. Address and contacts of Papiers d'Antan
Andere gerelateerde bedrijven als come Papiers d'Antan Papiers d'Antan: ADVOCATENASSOCIATIE ADLEX | Azimuth-Virtual Presence | Aldo Rizzo SPRL | Hoste M | VERMEIREN PILOT SHOP Cy
Other related companies as Papiers d'Antan: ADVOCATENASSOCIATIE ADLEX | Azimuth-Virtual Presence | Aldo Rizzo SPRL | Hoste M | VERMEIREN PILOT SHOP Cy
Papiers d'Antan is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio Brussel, België. De volledige naam van het bedrijf is Papiers d'Antan, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03181335449. Het bedrijf Papiers d'Antan bevindt zich op het adres: Gasthuisstraat 19,1000. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 405,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 335,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in Papiers d'Antan zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Papiers d'Antan is Groothandel - Duurzame Goederen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Papiers d'Antan is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Papiers d'Antan, openstaande posities, locatie van Papiers d'Antan op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
Papiers d'Antan is a company, that was registered 2016 in Brussel region, Belgium. Full name of company is Papiers d'Antan, company assigned to the tax number BE03181335449. The company Papiers d'Antan is located at the address: Gasthuisstraat 19,1000. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 405,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 335,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in Papiers d'Antan were not found.
The main activity of Papiers d'Antan is Wholesale Trade - Durable Goods, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Papiers d'Antan is not available. You also can look at reviews of Papiers d'Antan, open positions, location of Papiers d'Antan on the map. For more information, write us to email [email protected]