Ateliers Thossings SPRL
Contactgegevens Ateliers Thossings SPRL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Ateliers Thossings SPRL: address, phone, fax, email, website, opening hours
Ateliers Thossings SPRL
Regio (region): Herstal, België
Adres (address): Rue Bon Espoir 14,4040, België
Telefoon (phone): 04 278 61 52 04 278 61 52
Fax (fax): 04 278 01 36 04 278 01 36
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Ateliers Thossings SPRL: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Ateliers Thossings SPRL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Ateliers Thossings SPRL"? - Contact us!
We found such data of Ateliers Thossings SPRL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Ateliers Thossings SPRL. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Ateliers Thossings SPRL
Products information Ateliers Thossings SPRL
Producten die in Ateliers Thossings SPRL zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor Ateliers Thossings SPRL Addition kinds of activities for Ateliers Thossings SPRL
371500. Vrachtwagens | Truck trailers
393100. Muziekinstrumenten | Musical instruments
20640105. Gevulde data | Stuffed dates
33399905. Cadmium-raffinage (primair) | Cadmium refining (primary)
37320106. Tenders (kleine motorboten), bouw en reparatie | Tenders (small motor craft), building and repairing
39550102. Stencil papier, voor schrijfmachines | Stencil paper, for typewriters
50650207. Openbare adresapparatuur | Public address equipment
78419901. Film- of bandverhuur, film | Film or tape rental, motion picture
Werken bij Ateliers Thossings SPRL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Ateliers Thossings SPRL: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Ateliers Thossings SPRL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Ateliers Thossings SPRL. Looking for open vacancies in other companies
-
Persmachinist (LANAKEN)
Regio: LANAKEN
Bedrijf: Konvert Interim Maasmechelen
Type: Interim met optie "vast werk"
Een steenfabriek gelegen te Lanaken is op zoek naar een persoperator! Het bedrijf kent nationale faam in zijn sector en is op zoek naar een persoperator om hun team te vervolledigen. Jouw taak zal voornamelijk bestaan uit persen van bakstenen of brikken, het onderhouden en instellen van de machine alsook het poetsen van de machine en ruimte. Ben jij iemand die graag de handen uit steekt? Die niet bang is om zijn handen vuil te maken? En technisch aangelegd is? Dan zoeken wij jou! Jouw takenpakket: - Je hebt verstand van het onderhouden van machines - Technische kennis bezit je met overvloed - Bedienen en instellen van machines is jouw ding
-
Huishoudhulp (M/V) Aartrijke (AARTRIJKE)
Regio: AARTRIJKE
Bedrijf: Tempo-Team Dienstencheques Torhout
Type: Dienstenchequebaan
Hou je van poetsen? Ben je op zoek naar een afwisselende job met werkzekerheid bij jou in de buurt? Dan is een job als poetshulp met dienstencheques iets voor jou! Jouw taken: Poetsen Wassen en/of strijken Boodschappen doen Jouw voordelen: Vast inkomen, correct en op tijd betaald Zekere job met veel afwisseling Erkend statuut, beschermd door de sociale zekerheid Hospitalisatieverzekering Opvang zieke kinderen (ChildCare) Wij zijn momenteel op zoek naar iemand die deeltijds of voltijds bij ons zou kunnen starten in de regio: Aartrijke-Gistel
-
Huishoudhulp regio Veurne (Regio Veurne)
Regio: Regio Veurne
Bedrijf: START PEOPLE SERVICES
Type: Dienstenchequebaan
Je staat in voor allerlei huishoudelijke taken bij een of meerdere particulieren: schoonmaken, opruimen, strijken, enz. Soms sta je ook in voor het groot onderhoud, zoals ruiten zemen, lenteschoonmaak, enz. Je werkt aan huis, al dan niet in aanwezigheid van de werkgever of klant. Je organiseert je werk zelfstandig. Je respecteert de gewoontes van het gezin, waarbij je werkt. Je helpt graag anderen. Je hebt vaste werkuren. Er zijn geen specifieke diplomavereisten. Beroepservaring en opleiding zijn een pluspunt.
-
HUISHOUDHELDEN REGIO Vlierzele-20 uur/week bij 1 gezin -Solliciteer via SMS!!! (VLIERZELE)
Regio: VLIERZELE
Bedrijf: EASY LIFE AALST
Type: Dienstenchequebaan
Onze kantoorverantwoordelijke Ellen is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen
-
Poetshulp/Huishoudhulp in Brecht – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BRECHT)
Regio: BRECHT
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
THUISHULP via dienstencheques (KORTRIJK)
Regio: KORTRIJK
Bedrijf: ESTA
Type: Dienstenchequebaan
Poetsen bij de mensen thuis, boodschappen doen.
-
Nespresso Coffee Advisor te Oostende (OOSTENDE)
Regio: OOSTENDE
Bedrijf: Xtra Interim & Select
Type: Studentenjob
Wij zijn op zoek naar studenten of niet studenten die willen werken als Coffee Advisor. Ben jij een Nespresso-fan? Dan doen termen als ‘Lungo’ en ‘Ristretto’ zeker een belletje rinkelen. Met jouw basis productkennis geef je advies en raadt je doelgericht producten aan. Je deinst niet terug voor een demontratie of een degustatie.
-
Commercieel medewerker binnendienst (NL/FR) (ASSEBROEK)
Regio: ASSEBROEK
Bedrijf: Optelec
Type: Vaste Job
Als commercieel medewerker ben je werkzaam op de binnendienst verkoop in een klein gemotiveerd team. Onze klanten zijn mensen met een visuele beperking die een oplossing zoeken om hun beperking te compenseren. Vanuit de binnendienst doe je opvolging van offertes, verwerkt binnenkomende orders,houdt de websites actueel, verzorgt communicatie materiaal en gebruikt optimaal ons ERP en CRM systeem. Je vind het leuk om hulpmiddelen te demonstreren op beurzen en in onze demoruimte en adviseert over de producten en toepassingen. Je communiceert vlotjes in het Nederlands en Frans met onze relaties. Je hebt groot verantwoordelijkheids gevoel en houdt van de samenwerking met de tien directe collega's en de collega's in het buitenland.
-
tai chi instructeur (HEFFEN)
Regio: HEFFEN
Bedrijf: DE SADELEIR
Type: Zelfstandige activiteit
Voor praktijkhuis Sen in Heffen zijn we op zoek naar een gemotiveerde tai chi instructeur. Je werkt in een praktijkhuis met yoga instructeur, kinesist, voetreflexoloog,... Meer info op www.praktijkhuissen.be
-
Klinisch Psycholoog Beverst (BEVERST)
Regio: BEVERST
Bedrijf: FARESA
Type: Zelfstandige activiteit
• Je versterkt het FARESA team met je kennis en expertise als klinisch psycholoog • Je doet aan begeleiding/behandeling op een wetenschappelijk verantwoorde wijze • Je handelt vanuit de gedragstherapeutische principes • Je zet je in voor individuele begeleiding en werkt een groepsaanbod uit • Je bent bereid om te werken in de pop-up vestiging te Beverst • Je bent bereid om FARESA mee te helpen dragen in het brede hulpverlenerslandschap • Je werkt volgens: rol Collega: 1x/maand team, goede communicatie onderling, meedenken en -ontwikkelen van visie en praktisch denken voor FARESA rol Expert: evidenced based werken, supervisies bijwonen, bereidheid tot bijscholing, studiedagen, lezingen bijwonen, workshops geven, contact met huisartsen/verwijzers, behandelingsgerelateerde administratie bijhouden rol Ambassadeur: Netwerken om potentiële instroom te vergroten, zetelen in psychologenkringen, vakverenigingen, FARESA profileren op sociale media
-
Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...
-
Akros Solutions - Process Manager (Brussel)
Regio: Brussel
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Description Process Manager to align the processes across the different parties below. Familiar with operational ITIL environment and the following processes in particular The Incident Manager will repair the service for the customer as soon as possible with the aim of minimising the negative impact of a failure within the IT service to achieve the quality and availability levels agreed upon by the SLAs. The Change Manager is in favour of evaluating, authorizing and checking changes with the aim of managing the volume of changes needed in such a way that a possible negative impact of these changes on the business is minimised. The Problem Manager has the task of minimising the negative impact of incidents and changes on the business caused by errors within the IT services. The Problem Manager also aims to prevent incidents and changes proactively by consulting documents of "root cause analysis" of previous problems. The task of the Release Manager is to design and implement a successful rollout of sprints/releases in software/Hardware and efficient procedures for the distribution and installation of changes. The Configuration Manager has the task to keep the management of all packages configured within the application infrastructure up to date in the CMDB. Hereby he will collaborate closely with Release & Change Management. The Availability Manager is responsible for ensuring that the services available are equal or greater to the agreed business needs and in a cost-effective manner. The Capacity Manager is responsible that the capacity reports of the environment Applications & Infrastructure are analyzed and where necessary the end-to-end process is informed of possible problems with it capacity.
Zoek naar antwoorden van Ateliers Thossings SPRL in sociale netwerken
Look for responds of Ateliers Thossings SPRL in social networks
Lees alle opmerkingen voor Ateliers Thossings SPRL. Laat een reactie achter voor Ateliers Thossings SPRL. Ateliers Thossings SPRL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Ateliers Thossings SPRL. Leave a respond for Ateliers Thossings SPRL. Ateliers Thossings SPRL on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Ateliers Thossings SPRL op de google maps. Adres en contacten Ateliers Thossings SPRL Location of Ateliers Thossings SPRL on the google maps. Address and contacts of Ateliers Thossings SPRL
Andere gerelateerde bedrijven als come Ateliers Thossings SPRL Ateliers Thossings SPRL: Antwerp Administration Center BVBA | Verco NV | INSEL-INGENIEURSELECTIES | Etablissement Emile Bruylant S.A. | SECUREX
Other related companies as Ateliers Thossings SPRL: Antwerp Administration Center BVBA | Verco NV | INSEL-INGENIEURSELECTIES | Etablissement Emile Bruylant S.A. | SECUREX
Ateliers Thossings SPRL is een bedrijf dat 1991 is geregistreerd in de regio Herstal, België. De volledige naam van het bedrijf is Ateliers Thossings SPRL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02859161376. Het bedrijf Ateliers Thossings SPRL bevindt zich op het adres: Rue Bon Espoir 14,4040. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 408,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 780,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Producten gemaakt in Ateliers Thossings SPRL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Ateliers Thossings SPRL is Bosbouw, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Ateliers Thossings SPRL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Ateliers Thossings SPRL, openstaande posities, locatie van Ateliers Thossings SPRL op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
Ateliers Thossings SPRL is a company, that was registered 1991 in Herstal region, Belgium. Full name of company is Ateliers Thossings SPRL, company assigned to the tax number BE02859161376. The company Ateliers Thossings SPRL is located at the address: Rue Bon Espoir 14,4040. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 408,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 780,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Co-operative. Products created in Ateliers Thossings SPRL were not found.
The main activity of Ateliers Thossings SPRL is Forestry, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Ateliers Thossings SPRL is not available. You also can look at reviews of Ateliers Thossings SPRL, open positions, location of Ateliers Thossings SPRL on the map. For more information, write us to email [email protected]