OPEL-HOEYLAERTS
Contactgegevens OPEL-HOEYLAERTS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OPEL-HOEYLAERTS: address, phone, fax, email, website, opening hours
OPEL-HOEYLAERTS
Regio (region): Kraainem, België
Adres (address): Statieplaats 2,1950, België
Telefoon (phone): 02 720 19 90 02 720 19 90
Fax (fax): 02 720 07 42 02 720 07 42
E-Mail: [email protected]
Website: www.hoeylaerts.be
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OPEL-HOEYLAERTS: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OPEL-HOEYLAERTS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OPEL-HOEYLAERTS"? - Contact us!
We found such data of OPEL-HOEYLAERTS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OPEL-HOEYLAERTS. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti OPEL-HOEYLAERTS
Products information OPEL-HOEYLAERTS
Producten die in OPEL-HOEYLAERTS zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor OPEL-HOEYLAERTS Addition kinds of activities for OPEL-HOEYLAERTS
1481. Nonmetallic minerale diensten | Nonmetallic mineral services
02529900. Kip eieren, nec | Chicken eggs, nec
23410202. Panties: vrouwen, misses ', kinderen en zuigelingen' | Panties: women's, misses', children's, and infants'
36339902. Wringers, binnenlandse industrie | Wringers, domestic industry
61530300. Afbetalingspapier | Installment paper
Werken bij OPEL-HOEYLAERTS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OPEL-HOEYLAERTS: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OPEL-HOEYLAERTS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OPEL-HOEYLAERTS. Looking for open vacancies in other companies
-
Receptionist(e) (IEPER)
Regio: IEPER
Bedrijf: ADECCO MCBRIDE IEPER
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als portier communiceer je met de verschillende afdelingen in de fabriek ten einde bezoekers en transporteurs naar de juiste bestemming te verwijzen en begeleiden. Taken algemeen: Het administratief controleren en ingeven in SAP van aangeleverde goederen Het ontvangen en begeleiden van bezoekers, derden en transporteurs Het communiceren van aanmeldingen aan de afdelingen
-
Productie medewerker 2 ploegen - FT of PT (OOSTKAMP)
Regio: OOSTKAMP
Bedrijf: Synergie Roeselare Interim
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een voedingsbedrijf in de regio van Oostkamp, zijn we momenteel op zoek naar productie medewerkers! We hebben mogelijkheden in: 2 ploegen (6u-14u en 14u-22u) PT (8u30-12u15 of 17u-20u48)
-
Meubelmaker atelier + op verplaatsing (IZEGEM)
Regio: IZEGEM
Bedrijf: TEMPO TEAM
Type: Interim met optie "vast werk"
Je bent verantwoordelijk voor het maken van verschillende interieurs en meubelstukken in het atelier en ook voor het plaatsen ervan op de werf. Het is erg belangrijk dat je vanaf de tekening het precieze maatwerk aflevert. Uiteraard ben je als meubelmaker bekend met machinale houtbewerking en kun je met kleine houtbewerkingsmachines werken. Aanbod: Dagwerk Een uitdagende en afwisselende baan
-
Administratief Wonder (M/V) met kennis boekhouding (HASSELT)
Regio: HASSELT
Bedrijf: SECRETARY PLUS
Type: Interim met optie "vast werk"
Wegens uitbreiding bij één van onze klanten te Hasselt, zoeken we een Nauwkeurig Administratief Wonder (M/V) ter ondersteuning van de boekhouding. Je komt terecht in een team van 4 personen waarbij jij stoel nummer 5 zal invullen. Een greep uit je taken: - Je ondersteunt samen met je collega’s de boekhoudkundige afdeling. Zo maak je creditnota’s op, verstuur je rappels, … ; -Je controleert leveringen en bijbehorende facturatie. Indien je een fout ziet zorg jij ervoor dat deze fout wordt rechtgezet of het probleem wordt uitgezocht en opgelost; - Je maakt o.a. transportvergoedingen en commisienota’s op voor onderaannemers en houdt rekening met de contractuele afspraken; - Je beheert verder ook tankkaarten, tankkaartfacturen en accijnzen; - Je biedt bijkomende administratieve ondersteuning waar het nodig is; - Indien je verbeterideeën hebt voor de administratieve flow rapporteer je deze;
-
POETSHULP/HUISHOUDHULP in regio Herentals – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HERENTALS)
Regio: HERENTALS
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau. (trefwoorden: dienstencheque, dienstencheques, kuisen, schoonmaken, poetsen, poetswerk, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, poetsdame)
-
Student klantendienstmedewerker in Mechelen (MECHELEN)
Regio: MECHELEN
Bedrijf: Start People Call Antwerpen
Type: Studentenjob
Ben je student en op zoek naar een bijverdienste voor elke zaterdagochtend? Spreek je zowel Frans als Nederlands zeer goed? Heb je graag telefonisch contact? Voor de klantendienst van een uitgeverij zijn we dringend op zoek naar een klantendienstmedewerker. Klanten telefonisch te woord staan die inbellen voor oa klachten rond de bedeling van hun krant/magazine (print alsook digitale versie) ingeven van verhuis /vakantie aanmaak nieuwe abonnementen info geven rond betalingen/domiciliëring /cadeaus / …
-
Facility medewerker (BOOM)
Regio: BOOM
Bedrijf: VIO-Interim
Type: Vaste Job
Als Facility medewerker zal je de gehele organisatie bij de verhuis van onze klant naar hun nieuwe locatie. je doet dit in samenspraak met de facility manager. Je zal ook allround ingezet worden en moet alles technische zaken opvolgen. Van technische en It problemen tot contracten met kuisfirma's en het afvalbeheer. je bent daarnaast ook verantwoordelijk voor de beveiliging, het wagenpark, de inventaris, ... Bedrijfsprofiel: Onze klant is gespecialiseerd in supply chain solutions
-
Sous-Chef (GRIMBERGEN)
Regio: GRIMBERGEN
Bedrijf: SALONS DE ROMREE
Type: Vaste Job
Jouw takenpakket bestaat uit: bijstaan van de chef. samen gerechten verzorgen van hapjes tot dessert.
-
Voltijds keukenhulp (AARSCHOT)
Regio: AARSCHOT
Bedrijf: Bistro Ter Bogaerde a/d molen
Type: Vaste Job
Voltijds keukenhulp gezocht voor bistro. Voorbereiden en onze chef bijstaan tijdens de dienst
-
Zelfstandig Vastgoedmakelaar met BIV nummer voor regio Londerzeel/Sint-Amands (BUGGENHOUT)
Regio: BUGGENHOUT
Bedrijf: BESSEMS VASTGOED
Type: Zelfstandige activiteit
Voor uitbreiding van ons kantoor te Buggenhout zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor uitbreiding van onze regio's. U beschikt over een BIV nummer of komt in aanmerking voor de stage. U bent dynamisch en gedreven. U heeft interesse in de vastgoedsector. U heeft kennis van de basisprincipes van de vastgoedsector. U heeft een vlotte communicatieve stijl, zowel mondeling als schriftelijk. U Kan zowel zelfstandig als in team werken. U heeft geen schrik van Avond- en weekendwerk. U hebt reeds enige ervaring in de vastgoedwereld, u bent stipt, en u hecht zeer veel waarde aan een persoonlijk gesprek. U weet ook dat het belangrijk is om verantwoordelijk te werken met uw klanten, het gaat immers over een zeer belangrijke transactie. Wij begeleiden u waar nodig en u krijgt een eigen ruime regio toegewezen. U doet de verhuur in uw eigen regio alsook de 'inkoop' en 'verkoop' van diverse panden. U kan werken vanuit ons kantoor te Buggenhout, maar meestal bent u buitenshuis aan het werk. Bij voorkeur reeds een eerste ervaring in de sector. U woont in de regio. U bent flexibel en zowel avond- werk als weekendwerk schrikken u niet af. U bent in het bezit van een eigen wagen. Een commerciële ingesteldheid met een grote dosis empathie is een must. Verzorgd voorkomen is vanzelfsprekend. Jobgerelateerde competenties De vastgoedtransactie onderhandelen en afsluiten Informatie en documenten verzamelen (inkomsten, mandaten, ...) De noden van de klant bepalen (prijs, oppervlakte, locatie, ...) en de aanvraag formaliseren Vastgoed en terreinen zoeken Klanten prospecteren De vastgoedmarkt volgen en analyseren De klant assisteren en adviseren tot de transactie afgerond is (financieringsplan, verwerving van administratieve documenten, ...) De waarde van een onroerend goed schatten De klant adviseren over aanpassingswerken en wettelijke verplichtingen Administratieve documenten van de activiteiten opvolgen en invullen De plaatsbeschrijving en waardering van het onroerend goed uitvoeren (plan, foto's, ...) Commerciële promotieacties voeren Een onroerend goed aan een klant voorstellen De klant over de aankoopvoorwaarden informeren Persoonsgebonden competenties Resultaatgerichtheid Samenwerken in een team Commercieel zijn Zelfstandig werken Omgaan met stress Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit) Klantgerichtheid Plannen (= ordenen) Solliciteer nu Vereiste studies Prof. bach. vastgoed - makelaardij BIV vastgoedmakelaars ( M/V ) Talenkennis Engels (goed) Frans (goed) Nederlands (zeer goed) Werkervaring Minstens 2 jaar ervaring Rijbewijs B Contract Vaste Job Contract van onbepaalde duur Voltijds
-
Projectmanager ontwikkeling - bouwcoördinatie (KORTRIJK)
Regio: KORTRIJK
Bedrijf: HR Concept
Type: Zelfstandige activiteit
Als projectmanager actief in de projectontwikkeling en bouwcoördinatie, bent u betrokken in zowel het voortraject, ontwerp en uitvoering van het residentieel bouwproject. Uw takenpakket bestaat zowel uit verantwoordelijkheden binnen voorbereiding en uitvoering. U begeleidt zowel architect als studiebureau in het opmaken van het aanvraagdossier voor SV en MV. U bestudeert plannen en berekeningen, verzorgt het dossier en maak een verkooplastenboek op. Na het verkrijgen van de SV stelt u het uitvoeringsdossier samen. U contacteert, negotieert en contracteert onderaannemers. In de uitvoeringsfase bewaakt u de kwaliteit, planning en het budget. U staat in voor de werfvergaderingen, het opvolgen van de werken in uitvoering en zoekt oplossingen bij mogelijke problemen. U werkt nauw samen met de zaakvoerder en met de verantwoordelijke voor de verkoop/klantenbegeleiding.
-
Balieverantwoordelijke (Zwitserland)
Regio: Zwitserland
Bedrijf: Intersoc
Type: Werfreserve
De balieverantwoordelijke is verantwoordelijk voor een vlotte werking aan de balie. Samen met je collega’s zorg je voor een hartelijke ontvangst voor alle vakantiegasten. Je bent beschikbaar om vragen en problemen op te vangen en zorgt steeds voor een snelle oplossing. Op die manier heb je een cruciale rol in het streven naar een maximale klantentevredenheid. Je taken bestaan onder andere uit: Onthaal van klanten verstrekken van allerhande informatie over het hotel en de streek verkoop van receptie-artikelen inschrijvingen en administratie regelen voor excursies of uitleenartikelen Klachten doorgeven aan de hotelbeheerder Opleiden en aansturen van vrijwilligers die meewerken aan de balie (max 3) Office management Administratieve taken (printen en kopiëren) Periodieke inventaris opmaken
Zoek naar antwoorden van OPEL-HOEYLAERTS in sociale netwerken
Look for responds of OPEL-HOEYLAERTS in social networks
Lees alle opmerkingen voor OPEL-HOEYLAERTS. Laat een reactie achter voor OPEL-HOEYLAERTS. OPEL-HOEYLAERTS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OPEL-HOEYLAERTS. Leave a respond for OPEL-HOEYLAERTS. OPEL-HOEYLAERTS on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie OPEL-HOEYLAERTS op de google maps. Adres en contacten OPEL-HOEYLAERTS Location of OPEL-HOEYLAERTS on the google maps. Address and contacts of OPEL-HOEYLAERTS
Andere gerelateerde bedrijven als come OPEL-HOEYLAERTS OPEL-HOEYLAERTS: Indinox NV | Chris Struyf (Algemene Glaswerken) | Vitrapoint. | Gilmaso | NETGLOBERS SPRL
Other related companies as OPEL-HOEYLAERTS: Indinox NV | Chris Struyf (Algemene Glaswerken) | Vitrapoint. | Gilmaso | NETGLOBERS SPRL
OPEL-HOEYLAERTS is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio Kraainem, België. De volledige naam van het bedrijf is OPEL-HOEYLAERTS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01015930175. Het bedrijf OPEL-HOEYLAERTS bevindt zich op het adres: Statieplaats 2,1950. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 921,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 738,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in OPEL-HOEYLAERTS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van OPEL-HOEYLAERTS is Vervoer per lucht, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OPEL-HOEYLAERTS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OPEL-HOEYLAERTS, openstaande posities, locatie van OPEL-HOEYLAERTS op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
OPEL-HOEYLAERTS is a company, that was registered 2007 in Kraainem region, Belgium. Full name of company is OPEL-HOEYLAERTS, company assigned to the tax number BE01015930175. The company OPEL-HOEYLAERTS is located at the address: Statieplaats 2,1950. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 921,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 738,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in OPEL-HOEYLAERTS were not found.
The main activity of OPEL-HOEYLAERTS is Transportation by Air, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of OPEL-HOEYLAERTS is not available. You also can look at reviews of OPEL-HOEYLAERTS, open positions, location of OPEL-HOEYLAERTS on the map. For more information, write us to email [email protected]