Center Office BVBA

Contactgegevens Center Office BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Center Office BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Center Office BVBA

Regio (region): Gent, België

Adres (address): Sint-Niklaasstraat 56,9000, België

Telefoon (phone): 09 223 08 29 09 223 08 29

Fax (fax): 09 224 41 22 09 224 41 22

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Center Office BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Center Office BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Center Office BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Center Office BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Center Office BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Center Office BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Center Office BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Center Office BVBA
Products information Center Office BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE05036102294
Ondernemingsnummer: 7268249511
Hoofdstad (capital): 525,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 131,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Jaar van oprichting (foundation year): 2016
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative

Producten die in Center Office BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Center Office BVBA
(Get full report from official database of BE for Center Office BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Center Office BVBA
Addition kinds of activities for Center Office BVBA

9221. Politiebescherming | Police protection
478502. Transport inspectie diensten | Transportation inspection services
821199. Elementaire en middelbare scholen, nec | Elementary and secondary schools, nec
20260104. Room, geslikt | Cream, whipped
28920103. Diazodinitrofenol, ddnp | Diazodinitrophenol, ddnp
30690205. Matten of mat, rubber, niet | Mats or matting, rubber, nec
59619922. Speelgoed en spelletjes (inclusief poppen en modellen), postorder | Toys and games (including dolls and models), mail order

Werken bij Center Office BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Center Office BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Center Office BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Center Office BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier verpakking en grondstoffen (LANGEMARK)

    Regio: LANGEMARK

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent verantwoordelijk voor een correcte ontvangst en plaatsing van goederen in het magazijn. Je zorgt voor de distributie van deze goederen naar de mixbereiding en productie zodat zij steeds over de juiste verpakking of grondstof kunnen beschikken Praktisch: -opstart: asap -2 à 3 weken in dagshift, daarna in 2 ploegen -periode: t.e.m. eind september -brutouurloon: 14.76 + (ploegenpremie) -mc 7.14

  • Administratief medewerker aankoopdienst | Hemiksem | Daguren (HEMIKSEM)

    Regio: HEMIKSEM

    Bedrijf: SYNERGIE CAREERS KLEIN-BRABANT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor één van zijn klanten, actief in de chemische sector, gaat Synergie op zoek naar een enthousiast administratief medewerker. Je maakt deel uit van de aankoopdienst en biedt vooral administratieve ondersteuning voor de interne aankopen over de verschillende vestigingen heen. Als aankoopassistent sta je in nauw contact met andere vestigingen om de bestellingen intern op te volgen. Je voorziet een correcte administratie voor het aankoopproces, weet gemaakte afspraken nauwkeurig te noteren in de courante computerprogramma's en geeft ondersteuning in het proces van aankoop tot bestelling. Hierbij treedt je tevens in nauw contact met de productie-afdeling om te garanderen dat de aangekochte grondstoffen tijdig en voldoende aanwezig zijn volgens de productieplanning. Deze vacature is initieel voorzien als tijdelijke vacature tot begin januari, afhankelijk van de verdere groei en structuur binnen de firma bestaat de kans op verlenging of vaste indienstname.

  • betonarbeider (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar Betonarbeiders (M/V):  Je staat in voor het ontkisten van mallen  Je maakt deze mallen schoon Je voorziet de mallen van wapening aan een siloplaten-gietmachine 

  • Dynamische huishoudhulp met ervaring (Hasselt) (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: ADECCO HOME SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Droomt u ervan om in alle zelfstandigheid te werken? Om zelf te kiezen waar, wanneer en hoeveel uren? Om voldoende tijd te vinden voor uw gezin én een leuke job? Dan ben jij de huishoudhulp die wij zoeken! Als huishoudhulp beschik je over een heel gevarieerd takenpakket. Je staat in voor het opruimen en de schoonmaak van particuliere woningen, maar deinst ook niet terug voor strijken. Je voert deze taken uit bij de klanten thuis, al dan niet in hun aanwezigheid. Jullie hebben de keuze om te werken op basis van een deeltijds of voltijds uurrooster. Adecco Home Services biedt jou een uurrooster op maat. Een diploma is niet vereist, wel zin voor orde, netheid en hygiëne. Wij dragen al onze medewerkers een warm hart toe. We willen dat jullie deze job met plezier en trots uitvoeren. Ben jij door de poetsmicrobe gebeten en lijkt deze vaste job met motiverend salaris iets voor jou? Aarzel dan niet en contacteer ons: 011/29 50 33

  • Huishoudhulp Lebbeke (LEBBEKE)

    Regio: LEBBEKE

    Bedrijf: PUUUR WETTEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Functie: Je staat in voor de schoonmaak van de woning en kan ook strijken, koken of boodschappen doen

  • Stagiair(e) Inkoopadministratie (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: LIDL Belgium & Co

    Type: Studentenjob

    Binnen de afdeling master data staat een team klaar om onze inkopers en actiemanagers te ondersteunen bij de uitvoering van de algemene administratie. De afdeling vraagt leveranciers, artikelgegevens en contracten op en verwerkt deze in ons systeem. De doelstellingen van de afdeling zijn onze winkels tijdig van de correcte prijskaarten te kunnen voorzien, onze klanten aan de kassa steeds aan de juiste prijs af te rekenen én de boekhouding de juiste leveranciersgegevens aan te leveren. Als stagiair(e) kom je terecht op de afdeling inkoopadministratie, jouw belangrijkste taak is onze inkopers mee te ondersteunen bij de correcte uitvoering van de algemene administratie. Je werkt voornamelijk mee op de sub-afdeling stamdata. Hier ben je mede-verantwoordelijk voor de ingave van leveranciers- en artikelgegevens en voor de juiste prijzen en prijskaarten in onze winkels. Je krijgt de kans om mee te werken op de andere afdelingen binnen inkoop. Zo kan je ook kunnen meewerken op de afdeling contractadministratie. Je hebt op regelmatige basis contact met collega’s van andere afdelingen.

  • RECHTERHAND ZAAKVOERDER (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Hays Brugge

    Type: Vaste Job

    Voor een sterke en nog steeds groeiende kmo met verschillende vestigingen is Hays Finance op zoek naar een rechterhand zaakvoerder. ● Bachelor of master in een algemeen economische richting ● Aantal jaar ervaring binnen kmo ● Sterke people manager In deze functie fungeer jij als rechterhand van de zaakvoerder en sta je in voor het dagelijks beheer van de verschillende activiteiten. Je bent onder meer verantwoordelijk voor boekhoudkundige taken (facturatie en debiteurenbeheer) alsook het aansturen en coachen van de verschillende kantoren. Verder ben je het eerste aanspreekpunt voor alles wat betreft personeelszaken, zoals opleidingen, sociale documenten, aanwerving & integratie van nieuwe werknemers,... Daarnaast neem je ook het marketingluik en ICT-gerelateerde zaken zoals digitalisering, social media, netwerking… voor jouw rekening. Tot slot werk je samen met de zaakvoerders de visie van het bedrijf verder uit.

  • Klantenbeheerder ondernemingen non-life (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Badenoch & Clark

    Type: Vaste Job

    Als professioneel en onafhankelijk verzekeringsmakelaar is onze klant in Antwerpen gespecialiseerd in de dienstverlening op vlak van verzekeringen aan KMO’s, organisaties in de non-profit sector en particulieren. Ze zoeken een klantenbeheerder ondernemingen non-life Functieomschrijving U ondersteunt de account managers in de commerciële relatie met hun klanten •U onderhandelt met verzekeraars optimale verzekeringsvoorwaarden •U verzorgt het polis beheer voor uw toegewezen klanten •U bent het aanspreekpunt voor klanten voor alle courante wijzingen in hun dossier •U stelt gepaste oplossingen voor volgens de noden van de klant, u neemt in een redelijke tijd initiatieven voor een exacte, snelle en efficiënte behandeling van de dossiers Profiel •Bachelor Financiën en verzekeringen en/of in het bezit van een attest PCP of VVD •Of gelijkwaardig door ervaring •Open en enthousiast •Verantwoordelijkheidszin en inlevingsvermogen •Onderhandelingsvaardigheden en resultaatgericht •Service-minded, leergierig en goed georganiseerd •Kennis van Brio is een pluspunt

  • Chauffeur C / CE (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: QJOBS @WORK

    Type: Vaste Job

    Voor verschillende bedrijven zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en ervaren vrachtwagenchauffeur. -ADR attest is een plus -Code 95 is een must Flexibel naar uren ? Dan ben jij de chauffeur die we zoeken!

  • Industrieel elektrotechnisch installateur (LENDELEDE)

    Regio: LENDELEDE

    Bedrijf: vind! Roeselare

    Type: Vaste Job

    Je verzorgt elektrische installaties bij industriële klanten, samen met je collega's: Je monteert kabelbanen. Je legt kabels. Je sluit elektrische kasten aansluiten .. Je werkt enkele keren per jaar in het buitenland binnen Europa.

  • Thuisverpleegkundige regio Ravels-Turnhout (RAVELS)

    Regio: RAVELS

    Bedrijf: THUISVERPLEGING ELS WYNANTS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Thuisverpleging SANA is op zoek naar een verpleegkundige in hoofdberoep om ons tof team te vervoegen. Aantal werkdagen zijn bespreekbaar.

  • Winkelbediende (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: KAASAFFINEURS VAN TRICHT

    Type: Flexijob

    Op zaterdag of zondag (afwisselend) bedien je mee klanten in onze kaaswinkel Only Cheese in de Antwerp City Brewery.

Zoek naar antwoorden van Center Office BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Center Office BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Center Office BVBA. Laat een reactie achter voor Center Office BVBA. Center Office BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Center Office BVBA. Leave a respond for Center Office BVBA. Center Office BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Center Office BVBA op de google maps. Adres en contacten Center Office BVBA
Location of Center Office BVBA on the google maps. Address and contacts of Center Office BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Center Office BVBA Center Office BVBA: Bourtembourg F | A M D NV | Van Overloop NV | JANSSENS BVBA | Verzekeringskantoor Stevens NV

Other related companies as Center Office BVBA: Bourtembourg F | A M D NV | Van Overloop NV | JANSSENS BVBA | Verzekeringskantoor Stevens NV

Center Office BVBA is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio Gent, België. De volledige naam van het bedrijf is Center Office BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05036102294. Het bedrijf Center Office BVBA bevindt zich op het adres: Sint-Niklaasstraat 56,9000. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 525,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 131,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Producten gemaakt in Center Office BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Center Office BVBA is Kleding en accessoires, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Center Office BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Center Office BVBA, openstaande posities, locatie van Center Office BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Center Office BVBA is a company, that was registered 2016 in Gent region, Belgium. Full name of company is Center Office BVBA, company assigned to the tax number BE05036102294. The company Center Office BVBA is located at the address: Sint-Niklaasstraat 56,9000. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 525,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 131,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Products created in Center Office BVBA were not found.
The main activity of Center Office BVBA is Apparel and Accessory Stores, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Center Office BVBA is not available. You also can look at reviews of Center Office BVBA, open positions, location of Center Office BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Center Office BVBA, Gent: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Center Office BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Center Office BVBA, Gent: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Center Office BVBA, employees, financial statistics.