Alay BVBA

Contactgegevens Alay BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Alay BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Alay BVBA

Regio (region): Genk, België

Adres (address): Nieuwstraat 130,3600, België

Telefoon (phone): 0485 68 16 94; 0485 98 39 32 0485 68 16 94; 0485 98 39 32

Fax (fax): 089 36 49 05 089 36 49 05

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Alay BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Alay BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Alay BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Alay BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Alay BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Alay BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Alay BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Alay BVBA
Products information Alay BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE03132446289
Ondernemingsnummer: 5053680419
Hoofdstad (capital): 894,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 574,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Jaar van oprichting (foundation year): 1992
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in Alay BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Alay BVBA
(Get full report from official database of BE for Alay BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Alay BVBA
Addition kinds of activities for Alay BVBA

281906. Brandstoffen en radioactieve stoffen | Fuels and radioactive compounds
26210400. Boek-, obligatie- en drukpapieren | Book, bond and printing papers
34959902. Sash balances, spring | Sash balances, spring
37310114. Trawlers, bouw en reparatie | Trawlers, building and repairing
51590403. Woltoppen | Wool tops
72510100. Schoenreparatiewinkels | Shoe repair shops
75429902. Carwash, zelfbediening | Carwash, self-service

Werken bij Alay BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Alay BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Alay BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Alay BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Onderhoudstechnieker | 2 ploegen | Regio: Kaulille (KAULILLE)

    Regio: KAULILLE

    Bedrijf: Synergie Overpelt Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant een metaalverwerkend bedrijf zijn we op zoek naar een onderhoudstechnieker in 2 ploegen. Je zal kleine storingen oplossen aan de productiemachines en preventief en curatief onderhoud uitvoeren.

  • Project Finance Administrator (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Walters People Belgium

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Een gerenommeerde instelling in Leuven zoek een tijdelijke project finance administrator. Heb je reeds ervaring in financiële administratie, ben je snel beschikbaar en typeren de woorden 'leergierig' en 'nauwkeurig' jouw karakter? Jouw takenpakket als Project Finance Administrator: Je krijgt een reeks projecten toegewezen, waarvoor je de financiële rapportering verzorgt Je rapporteert de personeels-, werkings- en investeringskosten Je verzamelt de nodige gegevens, controleert deze en rapporteert hierover Je brengt verslag uit naar de Europese Commissie Je hanteert de nodige draaiboeken inzake deze rapportering en zorgt dat alles in lijn is met de te volgen regelgeving Je voert ad hoc financiële taken, rapporten en analyses uit

  • Orderbeheerder (m/v) (SINT-KRUIS-WINKEL)

    Regio: SINT-KRUIS-WINKEL

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als Orderbeheerder op de dienst Klantenrelaties zijn dit je taken: Beheer van de inkomende bestellingen; Berekening van de levertijden; Opvolging van de materiaaldoorstroming van de bestellingen zodat de levertermijn behaald wordt; Prioriteiten van de klanten achterhalen en afstemmen met de dienst Programmatie; Opdracht geven om afgewerkt materiaal te laten verzenden volgens de klantenspecificaties; Opvolging van de bestelling en feedback geven aan de klant.

  • HR Business Partner (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: t-interim Gent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een productiebedrijf te Evergem zijn wij op zoek naar een HR Business Partner. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de verwezenlijking van het HR-beleid en voor de ontwikkeling van werknemers. Je werkt samen met de supervisors en lijnmanagers en rapporteert aan de HR Manager. Jouw takenpakket?: Je realiseert samen met supervisors en lijnmanagers de werving en selectie van nieuwe arbeiders en bedienden. Je bent de go-to persoon voor alle employer branding activiteiten, campus recruitment, universiteiten etc. Je brengt in samenspraak met de supervisors en lijnmanagers trainingsnoden en competenties in kaart en werkt samen met interne en externe partners om adequate trainings- en ontwikkelingsprogramma’s op te zetten. Je geeft zelf ook interne opleidingen. Je fungeert als procesbewaker voor de verschillende HR-processen en HRIS-systemen, onder meer inzake onthaal van nieuwe medewerkers, het jaarlijks performance & development proces, etc. en coacht hierin medewerkers en leidinggevenden. Je onderhoudt positieve relaties met alle medewerkers en bevordert open communicatie. Je ondersteunt communicatieactiviteiten, beloningsprogramma’s en initiatieven rond medewerkerstevredenheid. Je lanceert verbeteringsvoorstellen en rolt deze uit. Je neemt actief deel aan verschillende HR-projecten die landoverschrijdend uitgerold worden, optimaliseert bestaande praktijken en processen en staat in voor KPI- en andere ad-hoc-rapportages.

  • Huishoudhulp (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: TRIXXO HOME

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp sta je in voor het uitvoeren van licht huishoudelijke taken bij mensen thuis in het kader van dienstencheques. Mogelijke taken zijn voornamelijk poetsen. Verder kan je ook instaan voor het wassen, strijken en koken.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in Kalken/Laarne – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (LAARNE)

    Regio: LAARNE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Student administratie (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: Go4Jobs Merelbeke

    Type: Studentenjob

    Je bent verantwoordelijke voor de input van gegevens in excel.

  • TANDTECHNICUS (ZINGEM)

    Regio: ZINGEM

    Bedrijf: DENTAL LABO LEYMAN

    Type: Vaste Job

    Je wordt ingeschakeld in het maken van kunstgebitten.

  • Business Manager - Volume (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: INGRAM MICRO

    Type: Vaste Job

    Ben jij dat extravert type dat energie krijgt van het creëren van new business en het positioneren van een innovatief product op de IT markt? Fit jij het beste in een dynamische omgeving waar je voortdurend gechallenged wordt? Well, this is our challenge! Als Business Manager Volume bij Ingram Micro ben je verantwoordelijk voor het creëren van new business van de Volume Retail Business: Accessoires, Networking, Pc Je stelt jouw acties commercieel af op de doelstellingen van de retail vendoren en je weet in te spelen op de behoeften van onze klanten (B2B en B2C). Je beheert een aanzienlijk marketing budget en legt een continue focus op het gericht positioneren van onze volume producten op de IT markt. Jij bent een belangrijke pionier binnen het team van Business Managers en maakt actief onderdeel uit van de Volume strategie van Ingram Micro. Meedenken over de juiste profilering van Ingram Micro als IT-distributeur in de markt en initiatieven durven voorstellen ter verbetering, zit in jouw DNA! Jouw rol: Je fungeert als ambassadeur van één of meerdere vendoren binnen jouw portfolio. Je zet je dagelijks in om belangrijke werkrelaties te bestendigen en te onderhouden. Je doet het nodige om nieuwe klanten te winnen en Ingram Micro’s marktaandeel te vergroten. Jij hebt direct contact met de Vendor en bent verantwoordelijk voor het afstemmen van proposities, de markt, voorraad, etc. Je reageert en anticipeert op marktontwikkelingen en concurrentietrends. Je stemt de voorraad af met Purchasing en Marketing. Je organiseert de QBR – Business Review met de Vendor om resultaten te bespreken / vooruit te blikken (met Marketing / Inkoop / directie) Jij bent verantwoordelijk voor de identificaite: wie zijn IM klanten, interessant voor vendor business en gaat je klanten gaan bewerken, in samenwerking met accountmanager. Je werkt resultaatsgericht samen met verschillende afdelingen binnen Ingram Micro BE, oa : - Je werkt samen met de General sales en Field Sales om leads te verkrijgen, die jij verder beoordeelt op potentiële afzet. - Je formuleert samen met het Account Management proposities, die de toegevoegde waarde vertegenwoordigen van het portfolio voor de geselecteerde leads.

  • Dispatcher (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Wij zijn op zoek naar een Dispatcher voor het inplannen van machines. Als planner ben je verantwoordelijk voor het toewijzen van de juiste machines aan de klant die hier op vraagt. tot jouw takenpakket behoort: het toewijzen van de machines aan de verhuurcontracten. Je houdt er dan ook rekening mee dat de machines op de juiste plaats beschikbaar zijn je speelt met de planningen en kan snel wijzigingen aan brengen je overlegt met de technische dienst over te herstellen machines je onderhoudt contact met externe leveranciers indien je voor een klant een bepaalde machine niet voorradig hebt. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een technische bedrijf waar klant, ambitie en innovatie centraal staat.

  • PAYROLL CONSULTANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Select HR Groot-Bijgaarden

    Type: Vaste Job

    Als Payroll Consultant help je bedrijven bij de verwerking van hun loon- en tewerkstellingsadministratie. Jouw takenpakket bestaat uit: opbouwen van een vertrouwensrelatie met je klanten. zorgen voor de opvolging, berekening en controle van de lonen. adviseren indien klanten vragen hebben. steeds bijscholen over de loonprocessen en sociale wetgeving. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een Belgische organisatie die dankzij haar innovatieve producten en doorgedreven dienstverlening volledig op maat van de klant kan werken.

  • Freelance adviseurs gezocht (Regio Lier - Heist-Op-Den-Berg) (Regio Lier-Heist o/d Berg)

    Regio: Regio Lier-Heist o/d Berg

    Bedrijf: Fair Price Consulting

    Type: Zelfstandige activiteit

    We hebben nieuwe vacatures! Ben jij een mondig persoon en ben je vlot in omgang? Dan is deze vacture misschien iets voor jou! Bij FAIR PRICE CONSULTING zijn we weer op zoek naar gemotiveerde vertegenwoordigers die op zelfstandige basis wensen te werken om ons Vlaamstalig team te versterken: België is een land van véél ondernemers. Deze ondernemers zijn divers en uniek, maar hebben allemaal één ding gemeen: ZE WILLEN ALLEMAAL DE BESTE PRIJS VOOR HUN ENERGIE EN TELEFONIE! FAIR PRICE CONSULTING presenteert deze ondernemers steeds de beste tarieven op de markt. Kun je mensen makkelijk overtuigen met jouw enthousiasme en wil je jezelf graag ontwikkelen in een professionele werkomgeving? Dan daagt FAIR PRICE CONSULTING je uit om de Vlaamse ondernemers van voordelige prijzen te voorzien! NIEUW! Extra domoticadiensten en webdesign toegevoegd aan ons aanbod!

Zoek naar antwoorden van Alay BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Alay BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Alay BVBA. Laat een reactie achter voor Alay BVBA. Alay BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Alay BVBA. Leave a respond for Alay BVBA. Alay BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Alay BVBA op de google maps. Adres en contacten Alay BVBA
Location of Alay BVBA on the google maps. Address and contacts of Alay BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Alay BVBA Alay BVBA: Interlignes Production SPRL | CONSTANT HORECA SERVICE | Wonterspan NV | Avermaete Publiciteit | Paul Veys N.V.

Other related companies as Alay BVBA: Interlignes Production SPRL | CONSTANT HORECA SERVICE | Wonterspan NV | Avermaete Publiciteit | Paul Veys N.V.

Alay BVBA is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio Genk, België. De volledige naam van het bedrijf is Alay BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03132446289. Het bedrijf Alay BVBA bevindt zich op het adres: Nieuwstraat 130,3600. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 894,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 574,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Alay BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Alay BVBA is Steenkoolmijnen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Alay BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Alay BVBA, openstaande posities, locatie van Alay BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Alay BVBA is a company, that was registered 1992 in Genk region, Belgium. Full name of company is Alay BVBA, company assigned to the tax number BE03132446289. The company Alay BVBA is located at the address: Nieuwstraat 130,3600. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 894,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 574,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Alay BVBA were not found.
The main activity of Alay BVBA is Coal Mining, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Alay BVBA is not available. You also can look at reviews of Alay BVBA, open positions, location of Alay BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Alay BVBA, Genk: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Alay BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Alay BVBA, Genk: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Alay BVBA, employees, financial statistics.