OMEGA PHARMA

Contactgegevens OMEGA PHARMA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OMEGA PHARMA: address, phone, fax, email, website, opening hours

OMEGA PHARMA

Regio (region): Nazareth Nazareth 9810 - BE, België

Adres (address): Venecoweg 26, België

Telefoon (phone): +32 9 381 02 00 +32 9 381 02 00

Fax (fax): +32 9 381 02 20 +32 9 381 02 20

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OMEGA PHARMA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OMEGA PHARMA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OMEGA PHARMA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van OMEGA PHARMA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen OMEGA PHARMA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of OMEGA PHARMA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OMEGA PHARMA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti OMEGA PHARMA
Products information OMEGA PHARMA

BTW identificatienummer (tax): BE09848114013
Ondernemingsnummer: 3906433105
Hoofdstad (capital): 178,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 303,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Jaar van oprichting (foundation year): 2005
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in OMEGA PHARMA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor OMEGA PHARMA
(Get full report from official database of BE for OMEGA PHARMA)

Aanvulling soorten activiteiten voor OMEGA PHARMA
Addition kinds of activities for OMEGA PHARMA

259900. Meubels en armaturen, niet inbegrepen | Furniture and fixtures, nec
799916. Tour- en gidsdiensten | Tour and guide services
14819901. Mijn- en steengroeven, nonmetallische mineralen | Mine and quarry services, nonmetallic minerals
20829905. Portier (alcoholische drank) | Porter (alcoholic beverage)
33150203. Papierklemmen, staal | Paper clips, steel
35779905. Filmlezerapparaten | Film reader devices
36990104. cyclotrons | Cyclotrons
51430102. Melkcentrales | Milk cooling stations
51620102. Harsen, synthetisch | Resins, synthetic

Werken bij OMEGA PHARMA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OMEGA PHARMA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OMEGA PHARMA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OMEGA PHARMA. Looking for open vacancies in other companies

  • Metselaar (DEERLIJK)

    Regio: DEERLIJK

    Bedrijf: RANDSTAD CONSTRUCT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een groeiend bedrijf in Deerlijk zijn we op zoek naar een enthousiaste metser om hun team te versterken. Je helpt mee aan verschillende projecten in Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen. Je bent gemotiveerd en steekt graag de handen uit de mouwen.

  • KASSAMEDEWERKER ZEEBRUGGE - GEEN ZONDAGSWERK (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: DAOUST

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een toffe supermarkt in regio Zeebrugge, zoeken wij een vrolijke kassasmedewerker. Takenpakket - Je zorgt voor een vriendelijk onthaal van onze klanten. - Je staat in voor het beheer van de kassa.

  • Application Analyst m/v (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: ACTIEF IEPER

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Je denkt mee over hoe IT een bijdrage kan leveren tot onze bedrijfsdoelstellingen. - Je werkt mee aan software implementaties. Je analyseert hierbij de behoeften van de eindgebruikers en zet dit om in een functionele oplossing, rekening houdend met de mogelijkheden en beperkingen van de standaard software oplossingen. - Je assisteert, adviseert en werkt zeer nauw samen met collega’s, eindgebruikers en externe partijen om tot een goed projectresultaat te komen. - Je installeert, configureert en integreert de diverse applicaties, zodat deze voldoen aan de functionele vereisten en waar nodig voer je ook aanpassingen uit door programmatie op maat. - Je test de geïmplementeerde oplossing zowel technisch als functioneel. - Je documenteert de implementatie en verzorgt de opleiding van de eindgebruikers. - Je rapporteert over de status en vooruitgang van het project, zodat de vooropgestelde doelstellingen (scope, budget en timing) op een kwalitatieve manier bereikt kunnen worden. - Je wordt ingeschakeld in de support van eindgebruikers met betrekking tot hun operationele systemen. - Je blijft continu op de hoogte van evoluties en ontwikkelingen op het gebied van software ontwikkeling en je deelt die kennis met je collega’s.

  • Sorteerder - heftruckchauffeur (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Jouw takenpakket bestaat uit: kwaliteitscontrole uitvoeren op de geproduceerde producten producten verplaatsen/sorteren a.d.h.v. de heftruck

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Lummen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Animator om Minecraft spelers te begeleiden - Deurne (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: SKILLZ

    Type: Studentenjob

    Zin in een leuke vakantiejob als animator minecraft? Ben je een échte minecraft gamer en heb je zin om je kennis met kinderen te delen? Dan vind je hier de job van je leven!! De minecraft activiteiten worden afgewisseld met spel. Er zijn steeds 2 groepen die afwisselend minecraft spelen en spelactiviteiten doen. Je begeleidt dus 2 afzonderlijke groepen van 12 kinderen. De spelactiviteiten worden door een andere monitor voorzien.

  • Hoofdmonitor om kamp te leiden in schoolvakanties (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: SKILLZ

    Type: Studentenjob

    Zin in een leuke vakantiejob als hoofd animator? Als hoofdanimator ben je verantwoordelijk op de kampplaats om te zorgen dat alles vlot verloopt. - begeleiden van monitoren, eindverantwoordelijkheid opnemen binnen de monitorenploeg - verzorgen van contacten met ouders, collega-monitoren en kinderen. - samen met de andere monitoren programma-aanbod voor kinderen uitwerken en uitvoeren - allerlei praktische en administratieve voorbereidingen treffen tijdens het kamp

  • ADMINISTRATIEF BEDIENDE DIE VAN WANTEN WEET! (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: STUDIECO VOF DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Studentenjob

    STUDIECO VOF omvat een aantal dienstverlenende activiteiten en is gespecialiseerd in diensten aan huis bij particulieren Ik zoek in het kader van onze lopende werkzaamheden een administratieve kracht die onder meer kan instaan voor volgende taken: - instaan voor de operationele werkzaamheden verbonden met oa www.studieco.be en www.poetsco.be; - werkvoorbereiding in functie van de (overige) TODO's van de zaakvoerder en de technisch administratief bediende; - gegevensverwerking en telefonische contacten (inbound en outbound); - bijdragen leveren aan middellange termijn projecten. Je beschikt in elk geval over een vlotte administratieve aanpak (vooral in en outbound telefoons en mails; geen saaie administratieve communicatie via brief). Excel is een belangrijke tool in ons bedrijf dus ervaring hierin of bereidheid om deze te verwerven op korte termijn is een pluspunt. De concrete invulling en de taken die je voor je rekening neemt, zijn binnen zekere limieten bespreekbaar. Zo kan je het takenpakket maximaal laten aansluiten op jouw competenties en interesses. Mijn ervaring als zaakvoerder leert dat een eerste telefonisch contact van 5 minuten en een daaropvolgend gesprek van 20-40 minuten wederzijds veel kan verduidelijken. Dus solliciteer en waag je kans! Wij streven ernaar elke sollicitatie binnen twee werkdagen verder op te volgen.

  • ADMINISTRATIEF BEDIENDE (GAVERE)

    Regio: GAVERE

    Bedrijf: Select HR Gent

    Type: Vaste Job

    Als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor volgende taken: Aanmaken en opvolgen van bestellingen bij leveranciers uit de Far East en Europa. Administratie rond het aanvragen van stalen en opstarten van nieuwe producten en assortimenten. Opvragen van technische documenten bij leveranciers en digitaal archiveren in samenwerking met de Quality Control afdeling. Creëren of aanpassen van leveranciers- en artikelfiches. Opvolgen van de flow van nieuwe verpakkingen, item stickers en handleidingen in samenwerking met de grafische afdeling. Rapportering aan de aankoopmanager. Bedrijfsprofiel: Voor onze klant, gelegen te Gavere zijn we op zoek naar een administratief bediende (M/V) met een kritische blik, ter ondersteuning van de aankoopafdeling.  

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Borgloon)

    Regio: Regio Borgloon

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Brainbridge - Information Risk Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description    The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance.      Responsibilities  Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with the client's Risk Managment methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritization for the deployment of the client his security initiatives.   Technical skills Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organizes, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance: Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, SANS Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments, and managing targeted risk remediation activities.

  • Vrijwillige brandweermannen (m/v) (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: HULPVERLENINGSZONE NOORD-LIMBURG

    Type: Werfreserve

    Zoek je… een uitdaging waarin je echt een verschil kan maken? een uitdaging waarbij collega’s letterlijk en figuurlijk door het vuur gaan voor elkaar? een uitdaging waarbij actie centraal staat en je terechtkomt in een poel van kameraadschap en samenhorigheid? Woon je in de omgeving van de brandweerkazerne van Leopoldsburg, Lommel of Neerpelt (op maximum 8 minuten van de brandweerpost)? En wil je naast jouw hoofdberoep of studie aan de slag als brandweervrijwilliger? Dan word jij misschien onze nieuwe collega. Voor onze brandweerposten Leopoldsburg, Lommel en Neerpelt zijn wij op zoek naar gemotiveerde inwoners die naast hun job of studie ook nog als brandweervrijwilliger willen werken. Wij zoeken vrouwen en mannen die andere mensen willen helpen. Want als brandweerman of –vrouw zet je je op een zinvolle manier in voor een veilige maatschappij. Voor post Leopoldsburg zoeken we 6 nieuwe vrijwillige brandweermannen (m/v). In Lommel breiden we uit met 6 nieuwe brandweervrijwilligers en voor post Neerpelt wensen we 2 nieuwe vrijwilligers aan te werven. Voor de post Lommel, Neerpelt en Leopoldsburg leggen we eveneens een wervingsreserve aan . Functiebeschrijving: Als brandweerman vervul je een veelheid van operationeel uitvoerende taken in het kader van de basisbrandweerzorg. Je draagt op die manier bij aan de goede operationele werking van onze zone. Werken bij de brandweer betekent meer dan blussen alleen. Als je nog geen brevet brandweerman hebt, krijg je een gedegen opleiding aan de brandweerschool. De volledige functiebeschrijving vind je op http://jobs.hvznl.be

Zoek naar antwoorden van OMEGA PHARMA in sociale netwerken
Look for responds of OMEGA PHARMA in social networks

Lees alle opmerkingen voor OMEGA PHARMA. Laat een reactie achter voor OMEGA PHARMA. OMEGA PHARMA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OMEGA PHARMA. Leave a respond for OMEGA PHARMA. OMEGA PHARMA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie OMEGA PHARMA op de google maps. Adres en contacten OMEGA PHARMA
Location of OMEGA PHARMA on the google maps. Address and contacts of OMEGA PHARMA

Andere gerelateerde bedrijven als come OMEGA PHARMA OMEGA PHARMA: Kena Tuindecor | BCD EXPRESS SA-NV | Euro Rent NV | Fotocenter BVBA | Ecole Pluri-Elles

Other related companies as OMEGA PHARMA: Kena Tuindecor | BCD EXPRESS SA-NV | Euro Rent NV | Fotocenter BVBA | Ecole Pluri-Elles

OMEGA PHARMA is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio Nazareth Nazareth 9810 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is OMEGA PHARMA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09848114013. Het bedrijf OMEGA PHARMA bevindt zich op het adres: Venecoweg 26. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 178,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 303,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in OMEGA PHARMA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van OMEGA PHARMA is Chemicaliën en Geallieerde Producten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OMEGA PHARMA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OMEGA PHARMA, openstaande posities, locatie van OMEGA PHARMA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

OMEGA PHARMA is a company, that was registered 2005 in Nazareth Nazareth 9810 - BE region, Belgium. Full name of company is OMEGA PHARMA, company assigned to the tax number BE09848114013. The company OMEGA PHARMA is located at the address: Venecoweg 26. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 178,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 303,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in OMEGA PHARMA were not found.
The main activity of OMEGA PHARMA is Chemicals and Allied Products, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of OMEGA PHARMA is not available. You also can look at reviews of OMEGA PHARMA, open positions, location of OMEGA PHARMA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over OMEGA PHARMA, Nazareth Nazareth 9810 - BE: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf OMEGA PHARMA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about OMEGA PHARMA, Nazareth Nazareth 9810 - BE: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company OMEGA PHARMA, employees, financial statistics.