Dynamic Support
Contactgegevens Dynamic Support: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Dynamic Support: address, phone, fax, email, website, opening hours
Dynamic Support
Regio (region): Turnhout Non-US B-2300 - BE, België
Adres (address): Xaverianenplantsoen 81, België
Telefoon (phone): +32 486 89 42 22 +32 486 89 42 22
Fax (fax): +32 (9) 854-85-29 +32 (9) 854-85-29
E-Mail: [email protected]
Website: tommithorvildsen.com
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Dynamic Support: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Dynamic Support"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Dynamic Support"? - Contact us!
We found such data of Dynamic Support, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Dynamic Support. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Dynamic Support
Products information Dynamic Support
Producten die in Dynamic Support zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor Dynamic Support Addition kinds of activities for Dynamic Support
382907. Thermometers en temperatuursensoren | Thermometers and temperature sensors
737400. Gegevensverwerking en voorbereiding | Data processing and preparation
34790216. Pan glazen | Pan glazing
45819906. Vaste basis operator | Fixed base operator
51929903. Kranten | Newspapers
51990604. Sieraden dozen | Jewelry boxes
67329902. Educatief vertrouwen management | Educational trust management
Werken bij Dynamic Support: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Dynamic Support: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Dynamic Support. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Dynamic Support. Looking for open vacancies in other companies
-
Tijdelijk Bidcenter medewerker (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: Unique Office
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor ons kantoor te Berchem zijn we op zoek naar een Bidsupport medewerker die ons team komt versterken voor 4 - 8 weken, met mogelijkheid tot verlenging. Je hebt de natuurlijke aanleg om effectief te werken in een specialistische rol binnen een gestructureerde omgeving. Je hebt een positieve voorliefde naar zeer nauwkeurige en gedetailleerde taken. Je kan een ondersteunende rol in een team vervullen en je bezit de capaciteit om te reageren op een soms afwisselend, soms routinematige werkdruk. •Je werkt zelfstandig een volledige offerte uit in samenwerking met de Accountmanager; •Je zal publicaties op internet beoordelen en doorsturen naar de accountmanager; •Je werkt bij grote en complexe offerte trajecten samen met de Bidmanager aan het opstellen van de offerte documenten; •Je kwalificeert de aanvraag (RFP, aanbesteding, offerte aanvraag,…); •Je zorgt dat het overzicht aankondiging & opvolging ingevuld en up-to-date blijft. •Je verzorgt het concept voorstel bij offerte trajecten; je maakt het raamwerk voor het voorstel en beantwoordt vragen waar mogelijk; •Je bestudeert de aanvraag goed of de manier van indienen helder is en formuleert vragen om te stellen aan opdrachtgever; •Je stelt het selectiedossier samen voor in de offerte; •Je verzamelt de stalen, fiches, attesten en certificaten en verwerkt deze in het dossier; •Aanmaken/updaten/corrigeren van standaard documenten, brieven, … •Je verwerkt volgens planning de aangeleverde input; •Je communiceert conceptversie volgens planning naar de projectgroep; •Je verzorgt de afronding van het voorstel; •Je vraagt tijdig nieuwe verklaringen aan.
-
ETIKETTEERDER (TEMSE)
Regio: TEMSE
Bedrijf: Let's Work
Type: Interim met optie "vast werk"
Als medewerker/medewerkster etiketteerlijn ben je verantwoordelijk voor het etiketteren van voorverpakte goederen en nadien klaarmaken voor verzending. Via scanning-systeem worden nadien de nodige documenten aangevuld. Dit vleesverwerkend bedrijf zoekt een medewerker met een flexibele ingesteldheid. Werken in een koude omgeving vormt ook geen probleem voor u.
-
Winkelmedewerker/administratief bediende (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: Absolute@Work bvba
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant een goed draaiende ambachtelijke bakker te Brugge, zijn we op zoek naar een spontane, sociale verkoper/verkoopster, administratief medewerker voor in de winkel. In de winkel zal je instaan voor de verkoop en in het bureel zal je de bestellingen invoeren in de computer en telefonisch bestellingen noteren. Je voert administratief, ondersteunende opdrachten uit binnen de bakkerij. Er zijn tevens doorgroeimogelijkheden. 2 à 3 dagen in de week help je mee in de winkel en 2 à 3 dagen ben je tewerkgesteld als administratief bediende.
-
Klantendienst Advisor regio Oostende (OOSTENDE)
Regio: OOSTENDE
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Als Klantendienst advisor ga je inkomende oproepen van klanten met vragen betreffende bvb. niet correct adres domiciliëring facturatie betalingsuitstel ? beantwoorden en efficiënte en effectieve oplossingen aanbieden. Dit vooral voor het project Orange. Je zorgt voor het administratieve beheer de verwerking en opvolging van je oproepen. Je streeft altijd voor maximale klant tevredenheid.
-
Quality Engineer | Herentals (HERENTALS)
Regio: HERENTALS
Bedrijf: Synergie Herentals Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een bedrijf dat marktleider is in de toelevering van automotive producten zoeken we en kwaliteitsingenieur. Hierbij ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de afgewerkte producten en streef je mee naar verbetering en optimalisatie. Verder neem je onderstaande taken op: * Je stelt alle werkinstructies, procedures, PPAP (production part approval process) en APQP (advanced product quality planning) op. * Je implementeert de kwaliteitsstandaarden en ziet erop toe dat deze door iedereen worden nageleefd. Je houdt de kwaliteitsstandaarden actueel. * Je analyseert en verdeelt klantenevaluaties en ondersteunt acties ter verbetering van de klantentevredenheid. * Je analyseert interne en externe kwaliteitsproblemen en werkt maatregelen uit ter voorkoming van gelijkaardige problemen. * Je vertegenwoordigt de klant binnen de organisatie m.b.t. kwaliteitsgerelateerde zaken. * Je initieert Supplier Non Conformity Reports naar de leveranciers toe in geval van kwaliteitsproblemen.
-
huishoudhulp via dienstencheques (OPGLABBEEK)
Regio: OPGLABBEEK
Bedrijf: DC CLIPS
Type: Dienstenchequebaan
huishoudhulp via dienstencheques regio Gruitrode-Opoeteren/Dorne-Opglabbeek
-
Goedbetaalde huishoudhulp regio Desteldonk (DESTELDONK)
Regio: DESTELDONK
Bedrijf: Partena Hulp in huis
Type: Dienstenchequebaan
Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)
-
(VRACHTWAGEN) CHAUFFEUR BINNENLADER (OVERPELT)
Regio: OVERPELT
Bedrijf: ALDERS INTERNATIONAAL TRANSPORT
Type: Vaste Job
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde vrachtwagenchauffeur die ervaring heeft in het rijden met binnenlader voor het leveren van allerlei betonconstructies in onze bouwafdeling.
-
Technical contractmanager (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: LEVEL UP
Type: Vaste Job
Level Up is een onafhankelijke headhunter en richt zich vooral op het rekruteren van hogere technische en commerciële profielen. Level Upis ontstaan uit 20 jaar praktijkervaring en matcht bedrijven en kandidaten op competentie, motivatie, bedrijfscultuur en het wederzijdse DNA. Integer, vakkundig en snel! Wie met mij werkt, kiest voor actie! Mijn groot netwerk en deze doorgedreven aanpak staat voor succes, ook voor de moeilijkere vacatures. Mijn focus op resultaat, noem het passie, maken van mij uw ideale partner, voor bedrijf en kandidaat. Voor mijn klant, wereldwijd nummer één in de chemie, ben ik op zoek naar volgend profiel: ____________________________________________________________________________________________ Functie: Technical contractmanager ____________________________________________________________________________________________ Omschrijving: Binnen de groep Technical Contractmanagement werk je samen aan de uitbouw en verdere optimalisatie van acties m.b.t. contractmanagement. Daarnaast ben je betrokken bij vele initiatieven rond contractoren management, pay for performance en de bijhorende processen. Deze initiatieven komen zowel vanuit onze vestiging te Antwerpen als vanuit de internationale groep. Jouw opdrachtgevers behoren tot alle productie en technische afdelingen. Je hebt een sterke link met de technische communities en ook met diensten zoals aankoop, veiligheidsdienst en financiën. Je verleent support aan de technische opdrachtgevers bij de omzetting van processen die noodzakelijk zijn voor een goede samenwerking met contractoren en bouwt deze expertise verder uit. Bij uitschrijvingen geef je advies aan maintenance managers, construction managers, engineering, turnaround managers en andere opdrachtgevers. Dit zowel voor projecten als raamovereenkomsten. Je levert support bij de initiatieven m.b.t. werken in éénheidsprijzen ( Pay for Performance). Verder ondersteun je het optimaliseren van het afrekeningsproces, alsook nieuwe ontwikkelingen en projecten in dit domein.
-
JUNIOR ACCOUNTANT - AJARI GEMS (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: Antwerpse Diamantsector
Type: Vaste Job
Registreren van boekhoudkundige verrichtingen. Inboeken van aankopen en verkopen. Facturen opmaken. Bankverrichtingen uitvoeren. Werken met boekhoudkundige programma's. Administratie/Filing.
-
Business Development Manager interim en werving & selectie – nieuw kantoor Gent (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: WaW
Type: Vaste Job
Als Business Development Manager ontwikkel je je business in uitzendarbeid, werving en selectie en projectsourcing. Je benadert bedrijven in je regio en je bouwt een stevig klantenbestand op. Je gaat ook op zoek naar nieuwe collega’s om als een enthousiast topteam elke dag te gaan voor de juiste kandidaat bij het juiste bedrijf. 1. Commerciële professional • Je kent de lokale bedrijvenmarkt door en door en bent voortdurend op zoek naar nieuwe leads. Hoe je leads omzet in nieuwe klanten, daar heb je alle vrijheid in. • Je bent een doorzetter en houdt vol tot je de opdracht krijgt toevertrouwd. • Je luistert naar je klanten en begrijpt snel waar hun uitdagingen liggen. • Je stelt de oplossing voor die het best past: interim, werving en selectie of projectsourcing. Op die manier ontwikkel je de business voor WaW. • Je zoekt de perfecte kandidaten en overtuigt jouw klanten van je selectie. Daar haal je een grote voldoening uit. 2. Talentmatcher • Je hebt een neus voor talent en weet hoe en waar je het vindt. • Je interviewt en selecteert de juiste kandidaten. • Daarna stel je ze voor aan je klant. Je geniet als je een match realiseert. • Je onderhoudt de relatie met jouw kandidaten voor, tijdens en na hun opdracht. 3. Georganiseerde planner • Je beheert je kandidaten- en bedrijvendossiers. • Je weet je prioriteiten te stellen om efficiënt je doelen te bereiken. • Een collega neemt het opmaken van een arbeidsovereenkomst en de administratieve opvolging van je over.
-
Consolidation Manager (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: Vacature.com
Type: Zelfstandige activiteit
The Consolidation Manager's key responsibilities will include: In charge of the consolidation of about 30 subsidiaries with a turnover of 400 Mio Eur Preparation of monthly consolidation in IFRS Preparation of the annual consolidated accounts and annexes in IFRS using Sigma software Preparation of the external audit Reporting to the Group Controller
Zoek naar antwoorden van Dynamic Support in sociale netwerken
Look for responds of Dynamic Support in social networks
Lees alle opmerkingen voor Dynamic Support. Laat een reactie achter voor Dynamic Support. Dynamic Support bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Dynamic Support. Leave a respond for Dynamic Support. Dynamic Support on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Dynamic Support op de google maps. Adres en contacten Dynamic Support Location of Dynamic Support on the google maps. Address and contacts of Dynamic Support
Andere gerelateerde bedrijven als come Dynamic Support Dynamic Support: T & K NV | Pattyn Albert & Cie NV | Debuyst M SPRL | BADGEMEN BENELUX | Opikanoba NV
Other related companies as Dynamic Support: T & K NV | Pattyn Albert & Cie NV | Debuyst M SPRL | BADGEMEN BENELUX | Opikanoba NV
Dynamic Support is een bedrijf dat 1995 is geregistreerd in de regio Turnhout Non-US B-2300 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is Dynamic Support, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04458496093. Het bedrijf Dynamic Support bevindt zich op het adres: Xaverianenplantsoen 81. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 658,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 402,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Dynamic Support zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Dynamic Support is Diversen Detailhandel, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Dynamic Support is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Dynamic Support, openstaande posities, locatie van Dynamic Support op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
Dynamic Support is a company, that was registered 1995 in Turnhout Non-US B-2300 - BE region, Belgium. Full name of company is Dynamic Support, company assigned to the tax number BE04458496093. The company Dynamic Support is located at the address: Xaverianenplantsoen 81. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 658,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 402,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Dynamic Support were not found.
The main activity of Dynamic Support is Miscellaneous Retail, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Dynamic Support is not available. You also can look at reviews of Dynamic Support, open positions, location of Dynamic Support on the map. For more information, write us to email [email protected]