Abyz B.V.B.A.

Contactgegevens Abyz B.V.B.A.: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Abyz B.V.B.A.: address, phone, fax, email, website, opening hours

Abyz B.V.B.A.

Regio (region): Belgium, België

Adres (address): Nieuwstraat 10, B-1570 Galmaarden, België

Telefoon (phone): (054) 589467 (054) 589467

Fax (fax): (054) 589051 (054) 589051

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Abyz B.V.B.A.: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Abyz B.V.B.A."? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Abyz B.V.B.A."? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Abyz B.V.B.A., België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Abyz B.V.B.A.. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Abyz B.V.B.A., Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Abyz B.V.B.A.. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Abyz B.V.B.A.
Products information Abyz B.V.B.A.

BTW identificatienummer (tax): BE03181610107
Ondernemingsnummer: 6714538574
Hoofdstad (capital): 912,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 329,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Jaar van oprichting (foundation year): 2015
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in Abyz B.V.B.A. zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Abyz B.V.B.A.
(Get full report from official database of BE for Abyz B.V.B.A.)

Aanvulling soorten activiteiten voor Abyz B.V.B.A.
Addition kinds of activities for Abyz B.V.B.A.

521102. Deur- en raamproducten | Door and window products
14299907. Mica schist, verpletterd en gebroken-steengroeven | Mica schist, crushed and broken-quarrying
20230000. Droge, gecondenseerde en verdampte zuivelproducten | Dry, condensed and evaporated dairy products
24490202. Vaten, hout: gecoördineerd | Casks, wood: coopered
32590303. Dakbedekking, klei | Roofing tile, clay
35539911. Persen voor het maken van spaanplaat, hardboard, multiplex, enz. | Presses for making particleboard, hardboard, plywood, etc.
35999908. Benzine filters, interne verbrandingsmotor, behalve auto | Gasoline filters, internal combustion engine, except auto
36470108. Spotlights, motorvoertuig | Spotlights, motor vehicle
80690200. Chronisch ziekenhuis | Chronic disease hospital
87420502. Corporation organisatie consultant | Corporation organizing consultant

Werken bij Abyz B.V.B.A.: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Abyz B.V.B.A.: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Abyz B.V.B.A.. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Abyz B.V.B.A.. Looking for open vacancies in other companies

  • Productiemedewerkers gezocht te Groot-Bijgaarden (GROOT-BIJGAARDEN)

    Regio: GROOT-BIJGAARDEN

    Bedrijf: Start People Aalst LA

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Heb jij ervaring als productiemedewerker, schrikt zwaar werk jou niet af en ga je steeds precies en nauwkeurig te werk, dan zijn wij opzoek naar iemand zoals jou. Voor onze klanten gelegen in de regio van Aalst zoeken wij regelmatig bekwame productiearbeiders Taken: je staat in voor het laden en lossen van goederen stappelen van goederen goederen op zijn plaats zetten bijdragen tot algemene hygiëne en orde op de werkvloer

  • Administratief Medewerker (M/V) | Kallo (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: Synergie Waasland Careers

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze logistieke klant gevestigd in Kallo zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker. Deze staat in voor de administratieve verwerking van alle laad- en losopdrachten. Takenpakket: Je bent samen met je collega's aanspreekpunt voor de chauffeurs en bezorgt hen de nodige informatie en documenten Communiceren van alle externe operationele activiteiten aan het departement facturatie. Je bent verantwoordelijk voor het verzamelen van een aantal cijfergegevens en stuurt deze rapporten door naar de klant en je rechtstreekse chef. Administratieve taken zoals: klassement, voorbereiding facturatie, bestellen van transporten, etc.

  • Huishoudhulp regio Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Itzu Home

    Type: Dienstenchequebaan

    SCHOONMAKEN BIJ JOU THUIS, ONZE MISSIE In 2006 werd het zusterbedrijf van Itzu Cleaning, Itzu Home (het vroegere service@home), opgericht om gezinnen en huishoudens verder te helpen met allerlei huishoudelijke taken, zoals schoonmaken, strijken, boodschappen doen enz. Het dienstenchequebedrijf Itzu Home staat garant voor een excellente service in Limburg, Brussel en West-Vlaanderen. Wij zijn steeds op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen om ons team te versterken. Als huishoudhulp verricht je bij klanten thuis allerlei taken zoals poetsen en strijken. Je bepaalt zelf hoeveel uur per week je wilt werken en in welke regio je aan de slag wilt. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog gezinnen? Ook hier kunnen we voor zorgen.

  • Enthousiaste Huishoudhulpen regio Sint-Joris-Winge (SINT-JORIS-WINGE)

    Regio: SINT-JORIS-WINGE

    Bedrijf: TRIXXO HOME SCHERPENHEUVEL

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp sta je in voor het uitvoeren van huishoudelijke taken bij mensen thuis in het kader van dienstencheques. Mogelijke taken zijn voornamelijk poetsen. Verder kan je ook instaan voor het wassen, strijken en koken.

  • Persoonlijk assistent voor jongeman met autisme - weekend (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: Randstad Medical

    Type: Studentenjob

    Onze klant is een dertiger met autisme en een licht mentale beperking. Tijdens de week gaat hij werken, maar op zondag en eventueel af en toe op vrijdag, is hij op zoek naar een toffe PAB-assistent die hem kan begeleiden. Hij kan redelijk zelfstandig leven, maar heeft nog begeleding nodig bij het koken, doen van activiteiten en uitstappen,... Je staat zelf in voor het bedenken van activiteiten en stemt deze af op wat onze klant leuk vindt. Werkuren: zondag van 14-17u (dit is niet elke zondag, maar zoveel mogelijk - af en toe komt hier ook een vrijdag bij indien je beschikbaar zou zijn). Locatie: Herentals of Nijlen (te bespreken)

  • Gemotiveerde hoofdaankoper elektriciteit + stockbeheer (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: DECAT ENERGY TECHNICS

    Type: Vaste Job

    Als hoofdaankoper zult u elektriciteits-gerelateerde aankoopdossiers behandelen van A tot Z. Dit in samenwerking met de betreffende projectleiders. U analyseert de vragen van de projectleiders, onderzoekt de markt en bekijkt samen welke stappen best genomen worden. U voert onderhandelingen met leveranciers om te komen tot een aankoop tegen de meest gunstige prijs-, leverings-, en servicevoorwaarden. Tijdens deze onderhandelingen koppelt u steeds terug naar de projectleiders alvorens een beslissing te nemen. In het kader van aankoopdossiers, behoudt u ook een zicht op de stockvoorraad en gaat u deze optimaliseren. U beheert de voorraden en stuurt het voorraadbeleid bij waar nodig.

  • Key Account Promotor (WATERLOO)

    Regio: WATERLOO

    Bedrijf: Talentus Antwerpen Office

    Type: Vaste Job

    Wat zijn jouw belangrijkste taken? In jouw rol als Key Account promoter bezoek je key account verkooppunten. Hierbij bouw je een vertrouwensrelatie op met de beheerders van de verkooppunten. Je garandeert commerciële ondersteuning naar je klanten toe en beantwoordt al hun vragen. Je vertaalt de technische informatie naar een duidelijke begrijpbare taal op maat van de klant. Verder voorzie je jouw klanten ten allen tijde van de nodige marketingdocumentatie (affiches, catalogi, technische fiches,... en eventuele leuke merchandise gadgets) en zorg je zelf voor een strategische plaatsing in de winkels. Je bent een belangrijke speler voor de benchmarking. Door je sterke band met jouw klanten, vergaar je informatie over hoe de markt beweegt en hoe de concurrentie zich positioneert. De informatie speel je door naar collega's en leidinggevenden om zo het merk verder te verbeteren en te versterken. Daarnaast vertegenwoordig je het bedrijf op evenementen. Bedrijfsprofiel: Dit bedrijf is een echte referentie op vlak van producten en diensten in de verwarmingsindustrie voor installateurs en groothandelaars. De groep is gespecialiseerd in thermisch comfort - verwarming, sanitair warm water, klimatisatie en ventilatie - en legt zich helemaal toe op het leveren van kwalitatieve en betrouwbare producten. Al 40 jaar lang zetten de medewerkers van onze klant zich elke dag in om innoverende technologieën op punt te stellen, producten te ontwikkelen die bekend staan om hun hoge kwaliteit en een uitgebreide dienstverlening op te zetten die beschikbaar is voor iedereen en alle soorten van woningen. Met andere woorden om comfort met een uitstekende prijs/kwaliteit te waarborgen.

  • Team Assistant + Advocatenkantoor. Een perfecte combo voor u? (ELSENE)

    Regio: ELSENE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Bent u drietalig, heeft u al een eerste werkervaring achter de rug en heeft u een positieve en professionele attitude? Grijp dan nu uw kans om in een internationaal en vooraanstaand advocatenkantoor te werken dat bovendien zeer gemakkelijk bereikbaar is met het openbaar vervoer. Als Team Assistent in dit bedrijf maakt u deel uit van een team van 160 mensen. U zal op de afdeling Corporate Practice ondersteuning bieden aan 4 tot 5 advocaten: Agendabeheer waarbij u ook vergaderingen organiseert en coördineert en gebruik maakt van de Outlook kalender. Reservaties van reizen en de facturen en onkosten afhandelen. De telefoon beantwoorden. Gebruik maken van Word, Excel en Powerpoint bij het opmaken van documenten. Biling: voorbereiden van facturen. Het klantenbestand up-to-date houden. Archivage en klassement.

  • Internal Communication Advisor te Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Armonea

    Type: Vaste Job

    Hou je van taal in al zijn vormen? Ben je vertrouwd met communicatietools en ben je op de hoogte van de laatste trends op dit vlak? Dan ben jij misschien de geknipte kandidaat om ons team te versterken in de functie van Internal Communication Advisor. Als Internal Communication Advisor maak je deel uit van het Marketing & Communication team. Samen met de verantwoordelijke ontwikkel je de interne communicatiestrategie en zorg je voor de uitvoering ervan. Dit gebeurt tevens in samenwerking met de HR-verantwoordelijke. Je focus ligt op volgende taken: * Als expert in communicatie bepaal je mee de aanpak van al onze interne communicatie projecten * Je brengt de interne communicatiestromen in kaart. Je evalueert ze en adviseert een aanpak voor alle formele en informele communicatie naar onze medewerkers * Je doet voorstellen om nieuwe communicatiekanalen en -tools op te zetten, en je bent als projectmedewerker betrokken bij de uitwerking ervan * Je maakt een gestructureerd communicatieplan op, rekening houdend met de objectieven, doelgroep, kanalen, deadlines, budget en context * Je staat in voor de redactie van teksten. Je bewaakt hierbij de coherentie van de inhoud en de huisstijl, en je publiceert content op onze interne communicatiekanalen * Je beheert (monitoring/rapportages) de interne communicatiekanalen en zorgt voor gepaste en tijdige antwoorden * Je staat in nauw contact met interne diensten die informatie met medewerkers op regelmatige basis (willen) delen. Je adviseert hen in hun aanpak, en je ondersteunt in de redactie van teksten * Je animeert en beheert een netwerk van interne medewerkers, om informatie uit het werkveld samen te krijgen, en aldus relevante interne communicatie-inhouden te verzamelen * Je bent nauw betrokken bij de uitvoering van het Employer Branding plan op vlak van betrokkenheid creëren bij onze medewerkers

  • Commercieel en punctueel administratief bediende M/V (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: SIJS bvba

    Type: Vaste Job

    Wij zoeken een commercieel en punctueel administratief bediende om onze back-office te versterken. Jouw taken: Je wordt verantwoordelijk voor de klantenadministratie - je volgt de dossiers van de klanten nauwgezet op, dit van A-Z: bestellingen, facturatie, leveringen en debiteurenopvolging. Hierbij heb je vooral telefonisch contact met de klanten. Onze klanten zijn professionele vakmensen (schilders, schrijnwerkers, aannemers, architecten, bouwondernemingen,...) en particulieren.

  • Taaltrainer Nederlands (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: ELOHIM LANGUAGE SERVICES

    Type: Zelfstandige activiteit

    Gepassioneerd in het bijbrengen van zakelijke taal aan bedrijfsmensen ? Dynamische en creatieve aanpak in het coachen/lesgeven ? cursisten zijn volwassenen, kaderleden, bedienden.

  • Infirmier pour soins à domicile (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Notre société de soins à domicile, Garde-Infi Confort située à Uccle, est à la recherche d'infirmiers indépendants à titre principal ou à titre complémentaire (ayant déjà une patientèle ou non) pour des prestations de soins sur la région de Bruxelles-Capitale et sa périphérie. Notre société souhaite offrir des soins infirmiers de qualité auprès des patients, aussi bien techniquement qu'en termes de continuité et de globalité de soins. Elle souhaite aussi offrir une stabilité émotionnelle aux patients en réduisant le nombre d'infirmières attribuées à un patient au nombre de deux. *******Tâches: Nous recherchons des infirmiers A1 (gradués) ou A2 (brevetés) débrouillards, dynamiques, sociaux et faisant preuve de bon sens, qui pourront : · offrir des soins de qualité au chevet des patients. · travailler en équipe interdisciplinaire avec la responsable des soins infirmiers, le médecin traitant, les différents intervenants professionnels ou non présents auprès du patient et ce, de manière organisée et structurée. · promouvoir la santé bio-psycho-sociale des patients et de leur entourage. .

Zoek naar antwoorden van Abyz B.V.B.A. in sociale netwerken
Look for responds of Abyz B.V.B.A. in social networks

Lees alle opmerkingen voor Abyz B.V.B.A.. Laat een reactie achter voor Abyz B.V.B.A.. Abyz B.V.B.A. bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Abyz B.V.B.A.. Leave a respond for Abyz B.V.B.A.. Abyz B.V.B.A. on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Abyz B.V.B.A. op de google maps. Adres en contacten Abyz B.V.B.A.
Location of Abyz B.V.B.A. on the google maps. Address and contacts of Abyz B.V.B.A.

Andere gerelateerde bedrijven als come Abyz B.V.B.A. Abyz B.V.B.A.: De Slegte (Boekhandel) | Horizon ID | Electric Light and Sound | OMRON ELECTRONICS NV | EXIM DIAMONDS BVBA

Other related companies as Abyz B.V.B.A.: De Slegte (Boekhandel) | Horizon ID | Electric Light and Sound | OMRON ELECTRONICS NV | EXIM DIAMONDS BVBA

Abyz B.V.B.A. is een bedrijf dat 2015 is geregistreerd in de regio Belgium, België. De volledige naam van het bedrijf is Abyz B.V.B.A., bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03181610107. Het bedrijf Abyz B.V.B.A. bevindt zich op het adres: Nieuwstraat 10, B-1570 Galmaarden. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 912,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 329,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Abyz B.V.B.A. zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Abyz B.V.B.A. is Printing, Publishing en Allied Industries, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Abyz B.V.B.A. is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Abyz B.V.B.A., openstaande posities, locatie van Abyz B.V.B.A. op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Abyz B.V.B.A. is a company, that was registered 2015 in Belgium region, Belgium. Full name of company is Abyz B.V.B.A., company assigned to the tax number BE03181610107. The company Abyz B.V.B.A. is located at the address: Nieuwstraat 10, B-1570 Galmaarden. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 912,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 329,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Abyz B.V.B.A. were not found.
The main activity of Abyz B.V.B.A. is Printing, Publishing and Allied Industries, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Abyz B.V.B.A. is not available. You also can look at reviews of Abyz B.V.B.A., open positions, location of Abyz B.V.B.A. on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Abyz B.V.B.A., Belgium: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Abyz B.V.B.A., medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Abyz B.V.B.A., Belgium: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Abyz B.V.B.A., employees, financial statistics.