Buro Market

Contactgegevens Buro Market: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Buro Market: address, phone, fax, email, website, opening hours

Buro Market

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue de Montigny 145 6000 Charleroi, België

Telefoon (phone): 71 (+32-71) 71 (+32-71)

Fax (fax): 71 (+32-71) 71 (+32-71)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Buro Market: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Buro Market"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Buro Market"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Buro Market, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Buro Market. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Buro Market, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Buro Market. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Buro Market
Products information Buro Market

BTW identificatienummer (tax): BE05929565429
Ondernemingsnummer: 1250213623
Hoofdstad (capital): 406,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 350,000 EUR
Werknemers (employees): 101 to 200
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Blotting pads, desk pads; Bucket-type seats for office chairs; Desk accessories; Desk sets; Development of office chairs and organizational furniture; Executive office furnishings and equipment; Furniture for home offices; Manager's office equipment; Office and file shelves; Office and work-station footrests; Office clocks; Office equipment; Office equipment of solid wood; Office furniture; Office furniture and equipment; Office furniture of steel; Office furniture, used; Office lighting fixtures; Office papers; Office seats, office chairs; Office supplies; Office supplies of aluminium; Office supplies of leather; Office supplies of wood; Office workplaces, ergonomic; Planning offices for office equipment; School and office rulers; Steel drawers and hanging frames for the office furniture industry; Trade in office machine accessories; Working accessories, ergonomic, for office workplaces; Writing-material holders

Product categorie (product category): Assembly Of Office Furniture

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Buro Market
(Get full report from official database of BE for Buro Market)

Aanvulling soorten activiteiten voor Buro Market
Addition kinds of activities for Buro Market

20969902. Uien frietjes | Onion fries
27520502. Kaarten, gelithografeerd | Maps, lithographed
27529902. Modeplaten, gelithografeerd | Fashion plates, lithographed
28690202. Propyleen, butyleen | Propylene, butylene
38229904. Elektrische luchtreiniger controles, automatisch | Electric air cleaner controls, automatic
38410403. katheters | Catheters
51310214. Draad | Thread
51370502. luiers | Diapers

Werken bij Buro Market: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Buro Market: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Buro Market. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Buro Market. Looking for open vacancies in other companies

  • Slagerij zkt Slager (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben jij een slager van opleiding en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Vlees bereiden, vlees versnijden, vlees verkopen,.. klinkt voor jou als een feest in de oren? Grijp je telefoon of kom naar Randstad Kortrijk en waag nu jouw kans!

  • Boekhoudkundig Bediende (mv) - Dendermonde (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Accountemps is momenteel op zoek naar een Boekhoudkundig Bediende (m/v). Onze klant is een familiaal boekhoudkantoor gelegen te Dendermonde. Uw verantwoordelijkheden als boekhoudkundig bediende: aankoop- & verkoopfacturen, financieel en diversen inboeken BTW aangiftes opmaken het volledig zelfstandig beheren van dossiers onder begeleiding van een supervisor Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Medewerker Chemie nabij Turnhout (BEERSE)

    Regio: BEERSE

    Bedrijf: ADECCO RECRUITMENT BRANCH

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Heb je chemische kennis en wil je werken met (gevaarlijke) afvalstoffen? Ben je verantwoordelijk en zin om bij Suez in Beerse aan de slag te gaan als acceptant gevaarlijk afval (m/v)) ? Je controleert binnenkomende gevaarlijke afvalstoffen en doet de administratie hiervan. Je zorgt ook voor de organisatie van uitgaande afvalstoffen: samen zetten, labelen en order input. Je doet ook controletesten op het afval en checkt daarbij of dit voldoet aan de acceptatievoorwaarden. Hiervoor komt je chemische voorkennis handig van pas. Bovendien ben je interventieleider van de brandinterventieploeg: je kan als het nodig is correct reageren en leiding geven. Je houdt van afwisseling en kan zowel administratieve als praktische taken uitvoeren. Wanneer andere leidinggevende niet aanwezig zijn, spreek jij het team aan. Werken bij Suez betekent dat je mee helpt aan een betere leefomgeving. Als één van de grootste afvalbedrijven in België verwerken zij op een duurzame en deskundige manier afval.

  • Verpakkings Operator DEELTIJDS (vroege/late) (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Kontich zijn we op zoek naar een deeltijds verpakkingsoperator (vroege/late)  Functie: Bedienen van de verpakkingslijnen Opvolgen vd kwaliteit van het verpakkingsproces dmv kwaliteitscontroles Bedienen van de verpakkingsrobot Reinigen van de werkplek en respecteren van de reglementering inzake kwaliteit, veiligheid en hygiëne

  • Tankneutralisator / chauffeur C | Regio Lincent | Frans (LINCENT)

    Regio: LINCENT

    Bedrijf: Synergie Sint-Truiden Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als tankneutralisator: Sta je samen met je collega in voor het buiten gebruikstellen van mazouttanks bij particulieren en bedrijven Sta je in nauw contact met onze klanten Stel je een mazouttank buiten dienst volgens een bepaald stappenplan

  • Sales Support m/v (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: SKILLFLEX

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je zal een sleutelpositie uitoefenen binnen een Mechels familiebedrijf, gespecialiseerd in was-, strijk-, en poetsmiddelen. Onze klant is sterk aanwezig in de Belgische en Franse markt van FMCG en zal ook snel uitbreiden naar het Verenigd Koninkrijk. Het huidig team werkt heel hecht samen en zoekt een nieuwe collega om in tandem te werken. Je gaat klantgericht, nauwkeurig en planmatig te werk. Jouw week ziet er als volgt uit: - Klanten opvolgen: je bent verantwoordelijk voor de verwerking en opvolging van de klantenservice van A tot Z. Jij bent de vaste eerste lijn contactpersoon van alle klanten. - Orders, transport en facturatie: je organiseert het transport van de leveringen in samenspraak met de klant, je verwerkt de orders en factureert deze ook. - Planning en stocks beheren: je managet de stock zodat je steeds kan inspelen op de behoeften van de klanten, daarbij hoort natuurlijk ook dat je zelf orders zal moeten plaatsen om eigen stock aangevuld te houden. - Administratie: Je zal instaan als back-up Marketing Manager in geval van ziekte of vakantie. Je doet verschillende aanpassingen in het systeem van onze klant, je organiseert alle inkomende facturen en je houdt de 'Klanten Informatie Fiches' up-to-date

  • Huishoudhulp in Nijlen (NIJLEN)

    Regio: NIJLEN

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • STUDENT FRITUUR VRIJDAG - DESSELGEM (DESSELGEM)

    Regio: DESSELGEM

    Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK

    Type: Studentenjob

    Voor een frituur in Desselgem gaat Forum Jobs op zoek naar een student(e) die vrij is om te werken op vrijdag. Je werkt 's middags van 11:45 tot 13:45 en van 17:30 tot 23:00.

  • ADMINISTRATIEVE & COMMERCIELE BEDIENDE (LANDEN)

    Regio: LANDEN

    Bedrijf: ALCIMEX

    Type: Vaste Job

    Aanmaken en onderhouden databases voor websites, ERP en kassa software. Communicatie met leveranciers Informeren en begeleiden van collegas en klanten in gebruik nieuwe software.

  • Zelfstandige logopediste (MEISE)

    Regio: MEISE

    Bedrijf: LOGOPEDIE LISA DAENEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ik ben op zoek naar een gemotiveerde en enthousiaste logopediste om mijn snelgroeiende praktijk te versterken. Je komt terecht in een moderne, dynamische praktijk. Binnen de praktijk sta je in voor onderzoek en behandeling van kinderen en volwassenen met taal-, stem-, articulatie- en leerstoornissen, alsook myofunctionele en neurogene stoornissen. Indien je een bepaalde specialisatie hebt of wil ontwikkelen, kan er in overleg besproken worden welke stoornissen bij jou terecht kunnen. Wat bied ik aan? - Een leuk en nieuw ingericht lokaal met het nodige therapiemateriaal en een printer - Administratieve ondersteuning en begeleiding - Een deeltijdse rooster: dinsdag, donderdag, zaterdag en eventueel zondag - Een gezellige werksfeer - Ruimte voor eigen inbreng - Vermelding op de website van de praktijk Zowel pasafgestudeerden als logopedisten met ervaring zijn welkom. Wil je meer weten over de praktijk, neem dan zeker eens kijkje op mijn site: www.logopedielisadaenen.be.

  • Consolidation Manager (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1671092-inline.html?cid=Partner_VDAB Our client, a major player in the engineering industry, is currently looking for a self employed interim Consolidation Manager for its Brussels office for a period of 6 months. The Consolidation Manager's key responsibilities will include: In charge of the consolidation of about 30 subsidiaries with a turnover of 400 Mio Eur Preparation of monthly consolidation in IFRS Preparation of the annual consolidated accounts and annexes in IFRS using Sigma software Preparation of the external audit Reporting to the Group Controller

  • Flexi-job Kelner / Dienster (MERKSEM)

    Regio: MERKSEM

    Bedrijf: COLMAR

    Type: Flexijob

    Heb je reeds een fulltime of 4/5de job, dan kun je bijverdienen via het systeem van flexi-job. Flexijob = bijverdienen aan zeer interessante voorwaarden: Bruto = Netto Je staat in voor het onthaal en het contact met de klant. Je neemt de bestellingen op en verzorgt de dienst in de zaal. Je beheert de telefonische reservaties. Je staat mee in voor de aanvulling van de buffetten en het opdienen van de hoofdgerechten. Je bent verantwoordelijk voor de facturatie en de eindafrekening. Je bent voldoende polyvalent volgens de noden van de dienst.

Zoek naar antwoorden van Buro Market in sociale netwerken
Look for responds of Buro Market in social networks

Lees alle opmerkingen voor Buro Market. Laat een reactie achter voor Buro Market. Buro Market bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Buro Market. Leave a respond for Buro Market. Buro Market on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Buro Market op de google maps. Adres en contacten Buro Market
Location of Buro Market on the google maps. Address and contacts of Buro Market

Andere gerelateerde bedrijven als come Buro Market Buro Market: GELDOF METAALCONSTRUCTIE | AUTO'S FREDDY | YVES JODTS | SABINE BEECKMAN | De Koninck Sven

Other related companies as Buro Market: GELDOF METAALCONSTRUCTIE | AUTO'S FREDDY | YVES JODTS | SABINE BEECKMAN | De Koninck Sven

Buro Market is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Buro Market, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05929565429. Het bedrijf Buro Market bevindt zich op het adres: Rue de Montigny 145 6000 Charleroi. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 101 to 200 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 406,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 350,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Assembly Of Office Furniture. Lijst met producten zijn Blotting pads, desk pads; Bucket-type seats for office chairs; Desk accessories; Desk sets; Development of office chairs and organizational furniture; Executive office furnishings and equipment; Furniture for home offices; Manager's office equipment; Office and file shelves; Office and work-station footrests; Office clocks; Office equipment; Office equipment of solid wood; Office furniture; Office furniture and equipment; Office furniture of steel; Office furniture, used; Office lighting fixtures; Office papers; Office seats, office chairs; Office supplies; Office supplies of aluminium; Office supplies of leather; Office supplies of wood; Office workplaces, ergonomic; Planning offices for office equipment; School and office rulers; Steel drawers and hanging frames for the office furniture industry; Trade in office machine accessories; Working accessories, ergonomic, for office workplaces; Writing-material holders.
De hoofdactiviteit van Buro Market is Kleding en accessoires, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Buro Market is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Buro Market, openstaande posities, locatie van Buro Market op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Buro Market is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is Buro Market, company assigned to the tax number BE05929565429. The company Buro Market is located at the address: Rue de Montigny 145 6000 Charleroi. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 101 to 200 employees work in this company. Capital - 406,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 350,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Assembly Of Office Furniture. List of products are Blotting pads, desk pads; Bucket-type seats for office chairs; Desk accessories; Desk sets; Development of office chairs and organizational furniture; Executive office furnishings and equipment; Furniture for home offices; Manager's office equipment; Office and file shelves; Office and work-station footrests; Office clocks; Office equipment; Office equipment of solid wood; Office furniture; Office furniture and equipment; Office furniture of steel; Office furniture, used; Office lighting fixtures; Office papers; Office seats, office chairs; Office supplies; Office supplies of aluminium; Office supplies of leather; Office supplies of wood; Office workplaces, ergonomic; Planning offices for office equipment; School and office rulers; Steel drawers and hanging frames for the office furniture industry; Trade in office machine accessories; Working accessories, ergonomic, for office workplaces; Writing-material holders.
The main activity of Buro Market is Apparel and Accessory Stores, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Buro Market is not available. You also can look at reviews of Buro Market, open positions, location of Buro Market on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Buro Market, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Buro Market, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Buro Market, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Buro Market, employees, financial statistics.