FOCUS

Contactgegevens FOCUS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FOCUS: address, phone, fax, email, website, opening hours

FOCUS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KERKSTRAAT 1; 9988; SINT-LAUREINS, België

Telefoon (phone): 93798733 (+32-93798733) 93798733 (+32-93798733)

Fax (fax): +32 (11) 396-71-27 +32 (11) 396-71-27

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FOCUS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FOCUS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FOCUS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FOCUS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FOCUS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FOCUS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FOCUS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FOCUS
Products information FOCUS

BTW identificatienummer (tax): BE01846221923
Ondernemingsnummer: 3887207031
Hoofdstad (capital): 979,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 699,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1993

Producten die in FOCUS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Computers and computerapparatuur; Informaticaconsulenten; Software ontwikkeling and ontwerp

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FOCUS
(Get full report from official database of BE for FOCUS)

Aanvulling soorten activiteiten voor FOCUS
Addition kinds of activities for FOCUS

14119910. Leisteen, afmeting-steengroeven | Slate, dimension-quarrying
14469907. Slijpzandwinning | Grinding sand mining
51990604. Sieraden dozen | Jewelry boxes
60999912. Automatisch teller machine (atm) netwerk | Automated teller machine (atm) network
62110107. Aandelenoptiehandelaren | Stock option dealers

Werken bij FOCUS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FOCUS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FOCUS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FOCUS. Looking for open vacancies in other companies

  • Management Assistent (regio Steenokkerzeel) (STEENOKKERZEEL)

    Regio: STEENOKKERZEEL

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    We zijn op zoek naar Management Assistant voor onze klant die gesitueerd is in Steenkkerzeel. Als Management Assistant verleent u administratieve, organisatorische, logistieke en praktische ondersteuning aan de Manager van het luchtverkeersleidingscentrum (CANAC) en zijn team. U rapporteert hierbij rechtstreeks aan hem. Het daarbij uit te voeren takenpakket is veelvoudig en zeer gevarieerd: U bent verantwoordelijk voor de opmaak van verslagen en rapporten voor vergaderingen. U zorgt ervoor dat u tijdig alle documenten, cijfermateriaal, e.d. ontvangt via diverse kanalen en van de verschillende niveaus zodat de rapporten binnen de vooropgestelde termijn worden afgeleverd. U verzorgt het mailverkeer, de rapporteringen voor de Manager. Bij gelegenheid organiseert u vergaderingen. Bovendien staat u in voor een efficiënt document management en vlotte toegankelijkheid. U werkt presentaties, documenten af, en zorgt voor de vertalingen (Frans, Nederlands en Engels), die door de Manager en Experts gebruikt worden. Tenslotte bent u ook verantwoordelijk voor het agendabeheer, het verwerken van ad-hoc opdrachten, de ontvangst van bezoekers, enz.

  • Productiearbeider (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: JOB TALENT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Mechanische montage - Algemeen magazijn werk

  • KWALITEITSCONTROLEUR (KOOLSKAMP)

    Regio: KOOLSKAMP

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Let\\\'s Work is op zoek naar een kwaliteitscontroleur voor een onderneming die gespecialiseerd is in groenten: - je bent verantwoordelijk voor verschillende controles doorheen het gehele verwerkingsproces - je communiceert met medewerkers over eventuele problemen en je zorgt ervoor dat de toewijzing van producten aan de juiste kwaliteitsklassen gebeurt

  • Poetshulp Herk-de-Stad (HERK-DE-STAD)

    Regio: HERK-DE-STAD

    Bedrijf: PUUUR HASSELT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen.

  • Student Schoonmaak - Fulltime - Regio Waasland (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: Synergie Beveren Interim

    Type: Studentenjob

    Schoonmaak van burelen Afwassen Stofzuigen

  • STUDENTE - SALES AMBASSADORS OBRIGADO (Regio Oostende)

    Regio: Regio Oostende

    Bedrijf: FIELD AND CONCEPT

    Type: Studentenjob

    Field & Concept is een leidinggevend fieldmarketingagentschap met 29 jaar ervaring. Wij staan in voor de organisatie van o.a. merkactivaties van mooie A-merken. Wil je meer weten over wat we allemaal doen ? Bekijk onze video hier Wij zijn op zoek naar een nieuw vast team van studenten om aan de hand van degustaties en animaties de producten van D-Drinks/Obrigado aan het grote publiek voor te stellen. De potentiële klanten krijgen de mogelijkheid om de producten te ontdekken, te proeven en te kopen. Obrigado is 100% puur kokoswater van een eigen duurzame boerderij in Bahia, Brazilië! Als je Obrigado eenmaal hebt geprobeerd, drink je nooit meer gewoon kokoswater. Obrigado wordt nooit blootgesteld aan lucht totdat je het opent en zit boordevol vitamines en mineralen.

  • Etudiant bilingue (h/f) (SPIERE)

    Regio: SPIERE

    Bedrijf: Konvert Interim Mouscron

    Type: Studentenjob

    Pour l'un de nos clients de la région de Mouscron, nous sommes à la recherche d'étudiants bilingues (Fr-Nl). Vous travaillez en magasin. Vous gérez la caisse et l'accueil des clients. Vous renseignez les clients sur les produits. Vous êtes dynamique, courageux et motivé.

  • Machine omsteller (HOOGSTRATEN)

    Regio: HOOGSTRATEN

    Bedrijf: DE STER

    Type: Vaste Job

    DOEL VAN DE FUNCTIE Het ondersteunen in en het uitvoeren van technische werkzaamheden aan machines alsook het vervaardigen en verpakken van producten volgens de aangegeven receptuur. BELANGRIJKSTE VERANTWOORDELIJKHEDEN Techniek Uitvoeren omstellingen en afstellen machines en randapparatuur Tuningsactiviteiten Bedienen en opstarten van machines Inpakken van producten Administratie Vrijgave productie bij orderwissel Rapporteren van storingen en omsteltijden Kwaliteit Controleren productkwaliteit Melden en oplossen van kwaliteitsproblemen Veiligheid Melden van onveilige situaties Orde en netheid naleven van hygiëne-en werkinstructies binnen BRC-Iop reglementering 5S programma In stand houden van gemaakte afspraken

  • Boekhouder AY - regio Aartselaar (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: Unique Finance

    Type: Vaste Job

    Voor onze opdrachtgever in de regio Aartselaar zijn we op zoek naar een dynamische boekhouder AY. Je komt in een team van boekhouders waarmee je nauw samenwerk terecht . Daarnaast ondersteun je de Chief Accountant bij verschillende boekhoudkundige taken. De volgende taken worden deel van jouw takenpakket; Je verzorgt de voorbereiding van de maandelijkse financiële rapportages. Je staat in voor de maandelijkse voorbereiding, de controle en het indienen van de Belgische en Luxemburgse BTW-aangiftes en intrastat-aangifte. Je doet de voorbereiding en de aanlevering van info mbt interne en externe audit. Je voert de investering- en structuurenquêtes uit en verzorgt de maandelijkse prijsenquêtes. Je ondersteunt het team bij verschillende administratieve taken (ondersteuning credit control, indiening Belgische BTW aangiftes, nakijken van boekingen, klassement van dossiers, labeling ... ).

  • Verantwoordelijke Pijler Tewerkstelling van de Pool Opleiding Werk (SINT-JOOST-TEN-NODE)

    Regio: SINT-JOOST-TEN-NODE

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Vaste Job

    Werkomgeving : De Polen Opleiding-Werk (POW), zijn het resultaat van een publiek-private samenwerking. Hiermee worden alle opleidings- en tewerkstellingsspelers, waaronder Actiris, Bruxelles Formation, VDAB en de sectoren, verenigd op één plaats. Dit om een volledige waaier aan tools aan te bieden. Doel? Opleidingsmiddelen, -infrastructuur en -materiaal voor werkzoekenden én werknemers bundelen. Naast opleidingen, zullen de POW's zich toeleggen op de erkenning van competenties, het promoten van beroepen, begeleiden en recruteren. Verantwoordelijkheden: Beheer van de organisatie van zijn pijler - Verspreiding van de informatie die nodig is voor de goede werking van zijn pijler - Beheer van de individuele ontwikkeling van de rechtstreekse medewerkers van zijn pijler. Creatie van een goed beeld van zijn pijler - Uitwerking van jaarlijkse activiteitenverslagen en/of studieverslagen. Vertegenwoordiging van Actiris binnen zijn pool en van zijn pool bij externe diensten en partners. Het standpunt van Actiris binnen het directiecomité van de vzw verzekeren en de rol van ambassadeur van de pool opnemen. Bevordering en opvolging van de samenwerkingsverbanden en de complementariteit tussen de andere pijlers/POW's, de dienst Select en de andere diensten van Actiris en de partners - Ontwikkeling en invoering van een operationele strategie voor de verwezenlijking van de doelstellingen van zijn pijler. Activiteiten / taken: Deelnemen aan het Directiecomité van de POW - De werkstromen organiseren en de rollen verdelen - Gedelegeerde projecten beheren en verslag uitbrengen over behaalde resultaten - Nieuwe medewerkers aanwerven en integreren - De vaardigheden van zijn medewerkers ontwikkelen en hen motiveren - Instaan voor de goede werking van de medewerkers - Functie-, tussentijdse en evaluatiegesprekken voeren - De werking van het team optimaliseren - Teamgeest creëren en acties invoeren om deze teamgeest te behouden. De kwaliteit van de dienstverlening aan de werkgevers en werkzoekenden waarborgen - Een netwerk oprichten en de samenwerking met de partners vergemakkelijken - Een proactieve band tot stand brengen tussen de actoren van de pijlers en de externe partners - De samenwerking vergemakkelijken en handhaven met de interne diensten van Actiris die over dezelfde dienstverlening beschikken: dienst Select, agentschappen enz.

  • Software Advies - Senior Project Manager Finance (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Functie   Als projectmanager draag jij E2E verantwoordelijkheid voor het opleveren van je projecten binnen tijd, scope, budget en kwaliteit, en garandeert de verankering ervan binnen de organisatie. Wat verwachten wij van een Senior PM?   Als realisator: Faciliteer je de realisatie van de business case zonder er eigenaar van te zijn, binnen tijd- scope -budget - kwaliteit. Neem je verantwoordelijkheid voor het realiseren van de project doelstellingen binnen het gegeven mandaat. Vorm, leid en motiveer je het projectteam. Definieer, initieer en onderhoud je de projectstructuur en werking. Geef je dagelijkse leiding aan het project.  Als implementator: Creëer je de omgeving waar en voorzie je in de middelen waarmee alle partijen efficiënt en effectief kunnen samenwerken en opleveren Leid je het core team en extended team, zorg je voor de opvolging van de taken en stuur je het team voorwaarts.  Als regisseur: Rapporteer en leg je verantwoording af aan de project sponsor/stuurgroep Betrek je tijdig alle betrokken stakeholders Stuur je binnen het projectteam op samenhang en dynamiek Zorg je voor escalatie naar sponsor wanneer het project dreigt te ontsporen Leid je de verandering in goede banen via verander management    Gevraagde kennis & vaardigheden Je behaalde een masterdiploma en minimaal 10 jaar ervaring als Project Manager Je bent PMI Certified Je beschikt over ervaring met projectmethodologie en projectmanagement binnen de bank- en verzekeringswereld Je hebt affiniteit met IT, business process management Je hebt in het verleden ervaring opgebouwd in Financial en Risk project implementaties Kennis van Oracle Finance en Clarity zijn pluspunten Door jouw communicatieve vaardigheden, overtuigingskracht en assertiviteit ben je succesvol in het omgaan met verschillende stakeholders. Je beschikt over voldoende zelfzekerheid en je bent niet bang om vragen af te blokken van stakeholders die niet behoren tot je directe takenpakket. Je draagt kwaliteit hoog in het vaandel en werkt autonoom met oog voor service. Uitstekende communicatieve vaardigheden. Een grote dosis overtuigingskracht en assertiviteit. Kennis van en tenminste 5 jaar ervaring in stakeholder management. Resultaatsgericht, dynamisch en stressbestendig. Autonoom kunnen werken. Je bent dynamisch en flexibel ingesteld om in diverse omgevingen te werken. Je bent bovendien stressbestendig, hebt geen 9-to-5 mentaliteit en bent bereid om de 'extra mile' te lopen. 

  • NRB - Analyste Fonctionnel (NAMUR)

    Regio: NAMUR

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description de la mission En tant qu'Analyste fonctionnel en charge du scope dont il a la charge et sur le périmètre Marché et Intégration il participera à la mise en place de solution d'intégration dans une équipe AMS sur différents projets et il participera au du Track Intégration Smart Metering pour cela il aura besoin des connaissances suivantes pour exécuter les tâches : BizTalk SparX EA Testing et utilisations des outils prévus dans la méthodologie (VSTS,HPQC) Réalisation de spécifications fonctionnelles Alignement avec les équipes de développement UML BPMN 2.0 Compétences et connaissances spécifiques requises Compte tenu du cadre spécifique donné à cette mission, il y aura lieu de préciser les compétences additionnelles suivantes : MUST Expérience technique requise dans le domaine de l'intégration, spécialement en WebMethods ou BizTalk Expérience technique des bases de données (Microsoft Studio SQL et SQL Oracle), savoir écrire des requêtes dans ces 2 outils Connaître les langages d'implémentation Java et .NET pour les développements Etre familier avec le langage SOAP/Rest et les protocoles d'intégration Avoir des connaissances sur les services Web / les services bus Avoir une connaissance des règles de bonnes pratiques de l'intégration Avoir une connaissance du secteur de l'énergie est un plus Connaissance de l'anglais de niveau B2 minimum pour le langage d'implémentation qui n'est pas en français Connaisance MIG6 Should Expérience GRD - Fournisseur Energie BPMS N'hésitez pas à m'envoyer votre CV via le bouton ci-dessous.

Zoek naar antwoorden van FOCUS in sociale netwerken
Look for responds of FOCUS in social networks

Lees alle opmerkingen voor FOCUS. Laat een reactie achter voor FOCUS. FOCUS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FOCUS. Leave a respond for FOCUS. FOCUS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FOCUS op de google maps. Adres en contacten FOCUS
Location of FOCUS on the google maps. Address and contacts of FOCUS

Andere gerelateerde bedrijven als come FOCUS FOCUS: Logos Cse NV | RUSTHUIS KIMPENHOF | TIVACO BVBA | SIMONET R. & FILS | NOUVELLE AGENCE

Other related companies as FOCUS: Logos Cse NV | RUSTHUIS KIMPENHOF | TIVACO BVBA | SIMONET R. & FILS | NOUVELLE AGENCE

FOCUS is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FOCUS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01846221923. Het bedrijf FOCUS bevindt zich op het adres: KERKSTRAAT 1; 9988; SINT-LAUREINS. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 979,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 699,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Computers and computerapparatuur; Informaticaconsulenten; Software ontwikkeling and ontwerp. Producten gemaakt in FOCUS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van FOCUS is Textielmolenproducten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FOCUS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FOCUS, openstaande posities, locatie van FOCUS op de kaart.

FOCUS is a company, that was registered 1993 in N\A region, Belgium. Full name of company is FOCUS, company assigned to the tax number BE01846221923. The company FOCUS is located at the address: KERKSTRAAT 1; 9988; SINT-LAUREINS. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 979,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 699,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Computers and computerapparatuur; Informaticaconsulenten; Software ontwikkeling and ontwerp. Products created in FOCUS were not found.
The main activity of FOCUS is Textile Mill Products, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of FOCUS is not available. You also can look at reviews of FOCUS, open positions, location of FOCUS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FOCUS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FOCUS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FOCUS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FOCUS, employees, financial statistics.