ANDRE PAREYN

Contactgegevens ANDRE PAREYN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ANDRE PAREYN: address, phone, fax, email, website, opening hours

ANDRE PAREYN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): LEEUWERIKSTRAAT 7; 8640; VLETEREN, België

Telefoon (phone): 57400144 (+32-57400144) 57400144 (+32-57400144)

Fax (fax): +32 (53) 501-71-92 +32 (53) 501-71-92

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ANDRE PAREYN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ANDRE PAREYN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ANDRE PAREYN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ANDRE PAREYN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ANDRE PAREYN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ANDRE PAREYN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ANDRE PAREYN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ANDRE PAREYN
Products information ANDRE PAREYN

BTW identificatienummer (tax): BE08741790771
Ondernemingsnummer: 7761535644
Hoofdstad (capital): 855,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 606,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1988

Type d'Elevage: Elevage de Vaches Laiti猫res, Elevage de B?ufs.

Product categorie (product category): Eleveurs de bovins

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ANDRE PAREYN
(Get full report from official database of BE for ANDRE PAREYN)

Aanvulling soorten activiteiten voor ANDRE PAREYN
Addition kinds of activities for ANDRE PAREYN

508803. Vliegtuig- en ruimtevoertuigbenodigdheden en onderdelen | Aircraft and space vehicle supplies and parts
34950101. Klokveren, precisie | Clock springs, precision
35310602. Bulldozers (bouwmachines) | Bulldozers (construction machinery)
35450326. Sokjes (accessoires voor gereedschapsmiddelen) | Sockets (machine tool accessories)
73890603. Interieur decoreren | Interior decorating
91110200. Uitvoerende kantoren, staat en lokaal | Executive offices, state and local

Werken bij ANDRE PAREYN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ANDRE PAREYN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ANDRE PAREYN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ANDRE PAREYN. Looking for open vacancies in other companies

  • Orderpickers Tijdelijke Opdracht ( November tem December) (GROBBENDONK)

    Regio: GROBBENDONK

    Bedrijf: JOB TALENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant te Grobbendonk  zijn we op zoek naar Orderpickers (m/v) Om de eindejaardrukte op te vangen zoeken wij gemotiveerde orderpickers in de vaste Late shift Het gaat om een korte termijnopdracht van november tem december Je takenpakket zal zeer ruim zijn en onder andere bestaan uit: - Inscannen van bestellingen - Klaarmaken van bestellingen voor verzending naar bedrijven en particulieren - Vouwen, sorteren en labelen van orders - Klaarmaken van pakketten en paletten voor verzending - Verwerken van retouren

  • Inventaris kledingwinkel Kapellen (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Op 5-11-2018 organiseert een bekende kledingwinkel een inventaris. Concreet betekend dit een opkuis van de zomercollectie. Je dient de kledingstukken uit de zomercollectie te labelen, in te scannen en op een correcte manier in te pakken. De inventaris gebeurt in twee beurten op dezelfde dag. De eerste shift zal plaatsvinden van 7-15u. De tweede shift van 18u-23u. Voor de tweede shift dien je minstens 18 jaar te zijn wegens de late werkuren. Je mag dus een keuze maken tussen één van de twee shiften.

  • Technische Magazijnier (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: Absolute@Work bvba

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een servicebedrijf dat zowel in West- als Oostvlaanderen projecten aangaat, zijn wij op zoek naar een magazijnier. We zijn op zoek naar een magazijnier met mechanisch/technische achtergrondkennis. Als magazijnier sta je uiteraard in voor het beheer en organisatie van het magazijn. Tevens kan je zelf goed inschatten welke benodigdheden noodzakelijk zijn om verscheidene projecten uit te voeren.

  • Technieker/monteur (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: Synergie Bornem Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf gelegen in Puurs zijn we opzoek naar een technieker die na een interimperiode vast aan het werk zou kunnen gaan. Je kan een vooropgesteld plan lezen en deze op een correcte en nauwkeurige manier uitvoeren. Enige ervaring met lassen, houtbewerking, ... is een pluspunt, maar je bent vooral bereid om bij te leren via interne opleidingen.

  • Senior EMEA Sales Operations Coördinator (WEMMEL)

    Regio: WEMMEL

    Bedrijf: Konvert Office Leuven

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor één van onze klanten gelegen te Wemmel zijn wij op zoek naar een tijdelijke Senior EMEA Sales Operations Coordinator voor een periode van minimum 2 maanden. Tot jouw takenpakket behoren - Administratief beheer van een verkooppijplijn, inclusief het openen en beheren van cases, uitzonderingen, escalaties naar andere afdelingen om efficiëntie binnen het verkoopteam te garanderen - Vaststellen en bijhouden van rapporten over de resultaten per verkoop en land - Screenen van deals, herzien geweigerde deals, evalueren, rapporteren en kwalificeren van kansen en prognoses - Beheersen en uitvoeren van de maandelijkse rapportagetijden, waar nodig contact onderhouden met de andere afdelingen - Managers up to date houden door samenvattingen van reguliere acties te consolideren, analyseren en doorsturen - Ondersteuning van de verkoopdirecteur bij zijn dagelijkse verantwoordelijkheden voor het plannen, implementeren en bewaken van verbeteringen binnen het directe verkoopteam - Beheer administratieve functies om een ​​vlotte en efficiënte werking van de organisatie te garanderen - Verantwoordelijk voor het voorbereiden van rapportage, budgettering en prognostische gegevens - Ondersteuning bieden bij de planning en organisatie van evenementen in coördinatie met het marketingteam

  • Monteur luchtkanalen (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Genk zijn we op zoek naar een monteur HVAC: montage van de ventilatie op grote werven, winkels,...; in werking stellen van de installatie; plaatsing van luchtgroepen, kanalen, roosters,...; je test de luchtdichtheid, debieten,...; afwerking en afsluiting van het volledige project.

  • Vacature | Sales Medewerker (Duitstalig) | Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als sales medewerker slaag je erin prospecten te overtuigen van de toegevoegde waarde van de producten van de klant. Jouw rol bestaat uit twee delen een commercieel aspect en de administratieve opvolging ervan.

  • Elektromechanieker (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    We zoeken momenteel voor snelle opstart regio Gent een electromechanieker 2 ploegen. Zelfstandig een machinepark elektrisch en mechanisch onderhouden

  • Administratief medewerker planningen (VERREBROEK)

    Regio: VERREBROEK

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is gevestigd te Oost-Vlaanderen (Verrebroek). Wegens de continue groei zijn wij op zoek naar een administratief medewerker planningsdienst. Jouw voornaamste taken: • Als Administratief Medewerker heb je een administratief uitvoerende functie. Je staat in voor de controle en de opvolging personeelsdossiers bij inzet van onderaannemers. Je volgt de dossiers van de onderaannemers op van A tot Z en vraagt de vereiste documenten (Identiteitsbewijzen en werkdocumenten van arbeiders: A1, Limosa, VCA,…) op. Je volgt de geldigheid van deze documenten op en voert tijdig de nodige verlengingen van deze documenten door. Hiervoor maak je gebruik van een intern ERP-systeem. • Je maakt deel uit van het planningsteam en rapporteert aan het hoofd van de Planning. Waar nodig ondersteun je uw collega’s op de planning in hun taken(telefoon opnemen, doorgeven en noteren van aan- en afwezigheden,…). Je treedt zowel via telefoon als via email in contact met de onderaannemers. Deze communicatie verloopt voornamelijk in het Nederlands, Frans en het Engels. Je werkt nauw samen met de verschillende interne afdelingen van onze klant. Bedrijfsprofiel: Onze klant gevestigd in Verrebroek is gespecialiseerd in stellingbouw.

  • Hoofdmonitor om kamp te leiden in schoolvakanties (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: SKILLZ

    Type: Studentenjob

    Zin in een leuke vakantiejob als hoofd animator? Als hoofdanimator ben je verantwoordelijk op de kampplaats om te zorgen dat alles vlot verloopt. - begeleiden van monitoren, eindverantwoordelijkheid opnemen binnen de monitorenploeg - verzorgen van contacten met ouders, collega-monitoren en kinderen. - samen met de andere monitoren programma-aanbod voor kinderen uitwerken en uitvoeren - allerlei praktische en administratieve voorbereidingen treffen tijdens het kamp

  • Personal Trainer (WONDELGEM)

    Regio: WONDELGEM

    Bedrijf: GEZONDHEIDSPRAKTIJK WONDELGEM

    Type: Zelfstandige activiteit

    Gezonheidspraktijk Wondelgem is op zoek naar een collega die ons team wil versterken. De praktijk werkt rond 3 pijlers (voeding, psychologie en beweging) en dit moet dan ook bij onze teamleden centraal staan. Zelfstandige basis met mogelijkheid tot het uitbouwen van een eigen patiëntenbestand. Een goede portie enthousiasme, professionaliteit en de bereidheid om je als zelfstandige te profileren en positioneren, contacten met doorverwijzers te onderhouden en uit te bouwen. Nauw samenwerken met de andere teamleden ifv overleg, doorverwijzen, collegiale zorg Bereidheid tot zelfreflectie en groei door blijvende intervisie, supervisie, opleiding Bereidheid tot het gebruiken van sociale media (facebook, instagram,...) Geven van groeps- en individuele lessen.

  • Notari?le stage (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Leercontract

    Gevarieerd werk met zelfstandig dossierbeheer en contact met cli?nteel. U zal verantwoordelijk worden voor het behandelen van alle soorten dossiers : verkopingen, leningen, schenkingen en aangiftes van nalatenschap, vennootschappen, patrimoniaal familierechtelijke dossiers, vermogensplanning e.d. Werkomgeving: Associatie van notarissen die zich tot doel stelt om de kwaliteit van haar diensten op constante wijze te verbeteren; team van 10 mensen?; aangename werkomgeving - moderne infrastructuur?; ruime bibliotheek aanwezig?; praktisch gelegen in hartje Brussel op 10 minuten te voet van Brussel Centraal of Brussel Zuid. Gewenste profiel: Master rechten/ notariaat, voor duurzame samenwerking Stiptheid/precisie, discretie, in teamverband kunnen werken Zeer goede kennis van de Nederlandse taal; goede kennis van de Franse taal en/of Engels zijn pluspunten. Wij bieden: Correcte vergoeding volgens niveau en, naar mate van ontwikkeling, evolutief. Opleiding mede in het licht van een ideale vgl. examenvoorbereiding De ruimte wordt geboden om uw kennis te ontplooien en te verruimen in alle takken van het recht (oa opleidingen volgen). Het kantoor biedt een gevarieerde werkomgeving waar dagelijks en nauw overleg mogelijk is. Interesse? Solliciteer online via onderstaande rode knop. Notarissen Fran?ois Herinckx & Ken Penne Zuidstraat 146 1000 Brussel Tel.:02/512.01.40 Fax : 02/512.61.66 ? Indien u hier solliciteert zullen uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank voor een periode van 3?jaar na afloop van de aanwervingsprocedure worden bijgehouden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet worden verspreid naar derden tenzij met toestemming van de sollicitant of wettelijke verplichting. De sollicitant kan zijn recht op rectificatie en vernietiging uitoefenen door de notaris te contacteren op volgend e-mailadres?: [email protected]

Zoek naar antwoorden van ANDRE PAREYN in sociale netwerken
Look for responds of ANDRE PAREYN in social networks

Lees alle opmerkingen voor ANDRE PAREYN. Laat een reactie achter voor ANDRE PAREYN. ANDRE PAREYN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ANDRE PAREYN. Leave a respond for ANDRE PAREYN. ANDRE PAREYN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ANDRE PAREYN op de google maps. Adres en contacten ANDRE PAREYN
Location of ANDRE PAREYN on the google maps. Address and contacts of ANDRE PAREYN

Andere gerelateerde bedrijven als come ANDRE PAREYN ANDRE PAREYN: VL. NEUTRAAL ZIEKENFONDS | TRIBUNAL PREMI?RE INSTANCE | Matton Delikatessen BVBA | Roba-Kado CV | Elle-Tissus

Other related companies as ANDRE PAREYN: VL. NEUTRAAL ZIEKENFONDS | TRIBUNAL PREMI?RE INSTANCE | Matton Delikatessen BVBA | Roba-Kado CV | Elle-Tissus

ANDRE PAREYN is een bedrijf dat 1988 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ANDRE PAREYN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08741790771. Het bedrijf ANDRE PAREYN bevindt zich op het adres: LEEUWERIKSTRAAT 7; 8640; VLETEREN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 855,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 606,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Eleveurs de bovins. Lijst met producten zijn Type d'Elevage: Elevage de Vaches Laiti猫res, Elevage de B?ufs..
De hoofdactiviteit van ANDRE PAREYN is Musea, Kunstgalerijen en Botanische en Zoologische Tuinen, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ANDRE PAREYN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ANDRE PAREYN, openstaande posities, locatie van ANDRE PAREYN op de kaart.

ANDRE PAREYN is a company, that was registered 1988 in N\A region, Belgium. Full name of company is ANDRE PAREYN, company assigned to the tax number BE08741790771. The company ANDRE PAREYN is located at the address: LEEUWERIKSTRAAT 7; 8640; VLETEREN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 855,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 606,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Eleveurs de bovins. List of products are Type d'Elevage: Elevage de Vaches Laiti猫res, Elevage de B?ufs..
The main activity of ANDRE PAREYN is Museums, Art Galleries and Botanical and Zoological Gardens, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of ANDRE PAREYN is not available. You also can look at reviews of ANDRE PAREYN, open positions, location of ANDRE PAREYN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ANDRE PAREYN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ANDRE PAREYN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ANDRE PAREYN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ANDRE PAREYN, employees, financial statistics.