FABRICATION GROSSISTE

Contactgegevens FABRICATION GROSSISTE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FABRICATION GROSSISTE: address, phone, fax, email, website, opening hours

FABRICATION GROSSISTE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE TILMONT 82; 1090; JETTE, België

Telefoon (phone): 24264442 (+32-24264442) 24264442 (+32-24264442)

Fax (fax): +32 (83) 858-15-93 +32 (83) 858-15-93

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FABRICATION GROSSISTE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FABRICATION GROSSISTE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FABRICATION GROSSISTE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FABRICATION GROSSISTE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FABRICATION GROSSISTE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FABRICATION GROSSISTE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FABRICATION GROSSISTE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FABRICATION GROSSISTE
Products information FABRICATION GROSSISTE

BTW identificatienummer (tax): BE06501953125
Ondernemingsnummer: 5905120849
Hoofdstad (capital): 523,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 190,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1997

Types de Vêtements: Vêtements en Cuir.

Product categorie (product category): Vêtements

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FABRICATION GROSSISTE
(Get full report from official database of BE for FABRICATION GROSSISTE)

Aanvulling soorten activiteiten voor FABRICATION GROSSISTE
Addition kinds of activities for FABRICATION GROSSISTE

364500. Woonverlichting | Residential lighting fixtures
07230302. Aardappelzuren | Potato curing services
25140200. Metalen keuken en eetkamer meubels | Metal kitchen and dining room furniture
26319902. Chipboard | Chip board
37280112. Pontoons, vliegtuigen | Pontoons, aircraft
51691201. alcoholen | Alcohols
87419904. Hotel of motel management | Hotel or motel management

Werken bij FABRICATION GROSSISTE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FABRICATION GROSSISTE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FABRICATION GROSSISTE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FABRICATION GROSSISTE. Looking for open vacancies in other companies

  • Tijdelijk Administratief Bediende bij Genzyme in Geel (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Start People Inhouse Genzyme

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant Genzyme is op zoek naar een tijdelijke administratieve kracht (opdracht tot 31 december 2018) die ervoor zorgt dat alles op wieltjes loopt!

  • Payroll Medewerker, Campus Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Taakomschrijving Onze personeelsdienst bestaat uit 12 medewerkers die dagelijks instaan voor het verwerken van de personeelsadministratie. Dit team zorgt voor een correcte opvolging van de personeelsdossiers en dit voor meer dan 2000 medewerkers. Hiernaast fungeren zij ook als aanspreekpunt voor alle vragen mbt personeelsadministratie. In kader van een zwangerschap zijn wij momenteel op zoek naar een enthousiaste collega om dit team tijdelijk te versterken. Concreet bestaat het takenpakket uit: Invoeren, verwerken en opvolgen van de loon- en contractadministratie van alle werknemers Werken in het planningspakket SP-expert en het loonverwerkingspakket X-tend Fungeren als aanspreekpunt voor dossier specifieke info naar werknemers en leidinggevenden Adviseren van werknemers en leidinggevenden inzake de toepassing van cao’s, sociale wetgeving, arbeidsrechtelijke vraagstukken en overige arbeidsvoorwaarden Samen met de collega’s instaan voor de uitvoering en opvolging van procedures om de kwaliteit van de loon- en weddeberekening te kunnen waarborgen Profiel Je beschikt over een bachelor sociaal werk - optie personeelswerk Kennis van payrollverwerking is een must, schoolverlaters komen ook in aanmerking Kennis van SP-expert en X-tend vormt een pluspunt Je bent nauwgezet en integer, getuigt van discretie en pakt je taken op een professionele wijze aan. Je bent onmiddellijk of op korte termijn beschikbaar. Je werkt op een enthousiaste, motiverende, gedreven en een vooruitstrevende manier mee om de bereikbaarheid van hoog tot laag doorheen organisatie te optimaliseren Aanbod Het betreft een voltijds contract (38u) van bepaalde duur voor 8 maanden - onmiddellijke indiensttreding - 80% is bespreekbaar Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Godelieve Van Boxstael, Diensthoofd personeelsadministratie, 053/72.40.31.Benieuwd wat werken in ons ziekenhuis betekent? Het OLV Ziekenhuis biedt een attractief beloningspakket aan om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen. We hebben zowel oog voor financiële elementen (vb. loon, extra legale voordelen, benefits,…) als niet-financiële elementen (vb. groeikansen, autonomie en verantwoordelijkheden,…).Meer info over ons beloningspakket is te raadplegen via bijgevoegde link waarom-kiezen-voor-het-olv-ziekenhuis Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van

  • HUISHOUDHULPEN DEELTIJDS TE KRUISHOUTEM (KRUISHOUTEM)

    Regio: KRUISHOUTEM

    Bedrijf: GREENHOUSE ZULTE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Kruishoutem zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • Poets- en huishoudhulp regio Begijnendijk (BEGIJNENDIJK)

    Regio: BEGIJNENDIJK

    Bedrijf: IN-Z regio Vlaams Brabant Oost

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben jij de persoon die we zoeken! je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, … bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen,… op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega’s tewerkstelling in Begijnendijk en omgeving

  • Student voor de afdeling beenhouwerij (KASTERLEE)

    Regio: KASTERLEE

    Bedrijf: Konvert Interim Turnhout

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant, regio Kasterlee, zijn we op zoek naar een student voor de afdeling beenhouwerij. Jouw taken: - Je bent als verkoper in alle opzichten de vertegenwoordiger van ons concept. De toonbank is jouw paradepaardje : je presenteert de meer verfijnde charcuterie samen met de traiteurproducten op een manier dat de klant jouw producten wil ! - De chef verkoopster van het filiaal leidt je op tot een volwaardig teammember die de waarden en normen van het bedrijf vertegenwoordigt. - Je maakt de bereidingen klaar zoals je geleerd hebt in je opleiding en kan steeds onze gids inschakelen ... met andere woorden je krijgt een verantwoordelijkheid toegewezen maar je staat er nooit alleen voor. - Je bewaakt de kwaliteit en netheid van de producten als het materiaal.

  • Verpleegkundige (ZOUTLEEUW)

    Regio: ZOUTLEEUW

    Bedrijf: vzw Sint-Elisabeth's Dal

    Type: Vaste Job

    Je voert verpleegkundige taken uit, tevens help je bij de dagelijkse verzorging van de ouderen die hulp nodig hebben bij alle activiteiten van het dagelijks leven.

  • Nutritioist/kwaliteitsmanager regio Lennik (LENNIK)

    Regio: LENNIK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Als Nutritionist ben je verantwoordelijk voor: Een nutritioneel correcte samenstelling van onze voedings- en snackproducten (voor hond, kat, vogel en knaagdier) die ontwikkeld worden door Product Management of gevraagd worden door onze klanten. Kostprijsbewaking is daarbij belangrijk. Het signaleren van markttrends mbt grondstoffen en producten en dit vertalen naar praktische adviezen voor Product Management. Het verder ontwikkelen van de nutritionele kennis van de organisatie. Het bewaken van de juistheid en volledigheid van de etikettering volgens de geldende wetgeving en het opvolgen en toepassen van veranderingen in deze wetgeving. Het helpen ontwikkelen van nieuwe producten en product content, waarbij je de nutritionele USP¿s vertaald naar relevante informatie voor de consument. Hiervoor werk je nauw samen met je collega¿s van Product Management en Sales. Als Kwaliteitsmanager ben je verantwoordelijk voor: Het uitwerken en in de praktijk brengen van het kwaliteitsbeleid van onze eigen productie (mengen en verpakken van graanmengelingen voor vogels en knaagdieren), waaronder het up to date houden van het kwaliteitshandboek (FSSC22000) en dit implementeren op de werkvloer. De controle op de kwaliteit van onze productiegoederen tijdens de verschillende fasen van het productieproces (van binnenkomende grondstoffen tot uitgaande afgewerkte orders). Het voorbereiden, mee implementeren en begeleiden van kwaliteitsaudits. Sensibiliseren, motiveren en opleiden van medewerkers op vlak van kwaliteit, waardoor je het kwaliteitsbewustzijn verbetert en de gevoeligheid voor kwaliteit binnen de organisatie vergroot. Het registreren en behandelen van (interne en externe) klachten, van alle voedingsproducten. Het verder uitwerken en beheren van de kwaliteitsadministratie, zoals het voorhanden maken van de nodige technische fiches en attesten voor verkoop, het creëren en bijhouden van analyses en certificaten van onze eindproducten, etc. ....

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • Chauffeur CE - dagritten (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: Konvert Interim Menen

    Type: Vaste Job

    Een transportbedrijf in Menen zoekt een vrachtwagenchauffeur CE voor dagritten in België, Nederland en Frankrijk. Je vervoert allerhande palletgoederen per vrachtwagen met zeil. Na een geslaagde interim-periode krijg je je vast contract aangeboden. Uiteraard kun je de nodige documenten voorleggen. Verder zijn klantvriendelijkheid en stiptheid belangrijke vereisten. Een onmiddellijke opstart is mogelijk.

  • Junior Lawyer Real Estate (Brussel) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Le Grand & Associates is een selectiekantoor gespecialiseerd in Accountancy, Tax en Legal profielen. Voor een groot advocatenkantoor zijn we op zoek naar een Junior Advocaat voor het Real Estate team. Het team bestaat uit een 25 tal advocaten die zich focussen op alle aspecten van het vastgoedrecht. Ze hanteren steeds een pragmatische en no-nonsense aanpak met het oog op een lange termijn oplossing voor de klant. Door blijvende groei zijn zij op zoek naar een enthousiaste advocaat-stagiair voor het kantoor in Brussel. ? Jouw takenpakket als Junior Advocaat Real Estate: Je adviseert en ondersteunt je cli?nteel bij alles aspecten van het vastgoedrecht Je werkt nauw samen met de andere departementen Je bent verantwoordelijk voor het opmaken en nalezen van contracten

  • Gentis - Functional Analyst (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Our client is a great multinational consultancy, that is operating within different sectors and for this position we are looking for a Functional Analyst that can join the company internally. Some of your responsibilities As a Functional Analyst you will interact with suppliers, internal stakeholders and business representatives. Thanks to strong analytical skills, you swiftly gain understanding of the business needs and clarify potential routes, anticipating on defined timelines and hurdles along the way You analyse and assess the impact of business and non-functional requirements you apply a structured business and functional analysis methodology You gather and centralize information and create the business, functional and process documentation where required You participate in the creation and/or execution of end-user trainings. Your experience 5 to 8 years professional experience in a similar role, analysing complex projects in parallel You are at least bilingual with a good understanding of the 3rd language (EN Fluent + NL/FR) and have the necessary business insight Thanks to your proven track record, you have a clear understanding of how to approach both business and functional analysis Proven track in implementation and integration projects Familiar with business modelling tools like, UML, BPM, .. Affinity with general technology concepts like API, SQL/Oracle, ... You combine your abstract reasoning skills & analytical capabilities with common sense. Details Location: Brussels area Duration: 6 months (extension possible)

  • keukenmedewerkers McDonald's Wondelgem (WONDELGEM)

    Regio: WONDELGEM

    Bedrijf: FAMILY DRIVE

    Type: Flexijob

    Je werkt in een tof team en je staat in voor het bereiden van hamburgers, je maakt ook wraps en slaatjes, allemaal volgens de Mcdonald's standaard! Je zorgt ook dat de keuken netjes en proper is, dus ook het onderhoud van de keuken behoort tot je takenpakket

Zoek naar antwoorden van FABRICATION GROSSISTE in sociale netwerken
Look for responds of FABRICATION GROSSISTE in social networks

Lees alle opmerkingen voor FABRICATION GROSSISTE. Laat een reactie achter voor FABRICATION GROSSISTE. FABRICATION GROSSISTE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FABRICATION GROSSISTE. Leave a respond for FABRICATION GROSSISTE. FABRICATION GROSSISTE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FABRICATION GROSSISTE op de google maps. Adres en contacten FABRICATION GROSSISTE
Location of FABRICATION GROSSISTE on the google maps. Address and contacts of FABRICATION GROSSISTE

Andere gerelateerde bedrijven als come FABRICATION GROSSISTE FABRICATION GROSSISTE: PETRA ARENS | Charles Bamps BVBA | Energypane SA | V. MERTENS | Vaskon NV

Other related companies as FABRICATION GROSSISTE: PETRA ARENS | Charles Bamps BVBA | Energypane SA | V. MERTENS | Vaskon NV

FABRICATION GROSSISTE is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FABRICATION GROSSISTE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06501953125. Het bedrijf FABRICATION GROSSISTE bevindt zich op het adres: RUE TILMONT 82; 1090; JETTE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 523,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 190,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Vêtements. Lijst met producten zijn Types de Vêtements: Vêtements en Cuir..
De hoofdactiviteit van FABRICATION GROSSISTE is Verenigde Staten Postal Service, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FABRICATION GROSSISTE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FABRICATION GROSSISTE, openstaande posities, locatie van FABRICATION GROSSISTE op de kaart.

FABRICATION GROSSISTE is a company, that was registered 1997 in N\A region, Belgium. Full name of company is FABRICATION GROSSISTE, company assigned to the tax number BE06501953125. The company FABRICATION GROSSISTE is located at the address: RUE TILMONT 82; 1090; JETTE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 523,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 190,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Vêtements. List of products are Types de Vêtements: Vêtements en Cuir..
The main activity of FABRICATION GROSSISTE is United States Postal Service, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of FABRICATION GROSSISTE is not available. You also can look at reviews of FABRICATION GROSSISTE, open positions, location of FABRICATION GROSSISTE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FABRICATION GROSSISTE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FABRICATION GROSSISTE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FABRICATION GROSSISTE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FABRICATION GROSSISTE, employees, financial statistics.