V. MARTIN

Contactgegevens V. MARTIN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data V. MARTIN: address, phone, fax, email, website, opening hours

V. MARTIN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): CAHO 4; 7866; LESSINES, België

Telefoon (phone): 68331272 (+32-68331272) 68331272 (+32-68331272)

Fax (fax): +32 (58) 441-93-17 +32 (58) 441-93-17

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) V. MARTIN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "V. MARTIN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "V. MARTIN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van V. MARTIN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen V. MARTIN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of V. MARTIN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees V. MARTIN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti V. MARTIN
Products information V. MARTIN

BTW identificatienummer (tax): BE06047668457
Ondernemingsnummer: 8256744384
Hoofdstad (capital): 114,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 241,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2016

Producten die in V. MARTIN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Vétérinaires

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor V. MARTIN
(Get full report from official database of BE for V. MARTIN)

Aanvulling soorten activiteiten voor V. MARTIN
Addition kinds of activities for V. MARTIN

363400. Elektrische huishoudelijke apparaten en ventilatoren | Electric housewares and fans
394402. Elektronische spelletjes en speelgoed | Electronic games and toys
832207. Sociale voorzieningen voor gehandicapten | Social services for the handicapped
30699903. Badspray, rubber | Bath sprays, rubber
76991000. Reparatie van muziekinstrumenten | Musical instrument repair services

Werken bij V. MARTIN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in V. MARTIN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor V. MARTIN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for V. MARTIN. Looking for open vacancies in other companies

  • ORDERPICKER - VASTE NAMIDDAG (HEULE)

    Regio: HEULE

    Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een sterk bedrijf regio Kortrijk zijn wij op zoek naar een orderpicker. Je bent verantwoordelijk voor het gereedmaken en bij elkaar zoeken van goederen. Je pickt de bestellingen via een scansysteem en voert deze in met behulp van de PC. Je werkt telkens maandag t.e.m. donderdag van 13u - 21u; op vrijdag werkt u van 9u  - 18u

  • Commerciële toonbankverkoper M/V (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: JOBMATCH

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een winkel van sanitair, badkamers en keukens zijn wij op zoek naar een commerciële toonbankverkoper. M/V Je staat in voor het onthaal van de klanten en de verkoop, Je peilt naar de wensen van de klant en stelt samen hun wensen samen, Je heeft hen technisch advies waar nodig, Je zorgt voor een correct administratie en commerciële opvolging/afhandeling, Daarnaast verzorg je dienst na verkoop.

  • Huishoudhulp (M/V) regio Varsenare (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: DAOUST JOBCENTER

    Type: Dienstenchequebaan

    Bent u op zoek naar een boeiende en gezinsvriendelijke job? Wil je werken in je eigen regio? Je uren en dagen zelf kiezen lijkt je wel iets? Wil je graag mensen thuis helpen met hun huishoudelijke taken, zoals poetsen, strijken, boodschappen en eventueel koken? Meld je dan bij Daoust Oostende voor verdere inlichtingen. Daoust is een Belgisch HR-bedrijf dat actief is over heel België, binnen de volgende domeinen: Interim, Selection, Outplacement, Dienstencheques, Public Sector en Job Academy.

  • Student Verkoopsmedewerker bakkerij m/v (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: JOBCONNECTION

    Type: Studentenjob

    je bent zeer klantvriendelijk en sociaal ingesteld je verkoopt brood, gebak en confiserie en bereidt ook belegde broodjes Je werkt in een klein hecht team en houdt er van je collega's te helpen waar nodig Je hecht veel waarde aan netheid en hygiëne je controleert steeds versheid en kwaliteit

  • Back-end developer (MORTSEL)

    Regio: MORTSEL

    Bedrijf: Intersentia

    Type: Vaste Job

    Als getalenteerde softwareontwikkelaar creëer je niet alleen kwaliteitssoftware, je bent ook in staat om mee na te denken over softwareoplossingen voor de financiële en juridische professional. Je staat in voor het analyseren, implementeren en onderhouden van nieuwe en bestaande functionaliteiten van onze financiële software (www.firstsoftware.be). Je denkt mee bij het ontwikkelen van nieuwe toepassingen die zullen zorgen voor de verdere digitalisering van al onze activiteiten.

  • Controller (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: UZ Brussel

    Type: Vaste Job

    Binnen de afdeling Begroting en Budgetcontrole ben je verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van de controlling activiteiten van de jou toegewezen domeinen, in het bijzonder de niet-medische diensten en het budget van financiële middelen. Daardoor ben je verantwoordelijk voor de controlling van 215 miljoen euro omzet en 210 miljoen euro kosten. Functie: Je draagt actief bij aan de financieel-economische stuurbaarheid van het ziekenhuis door in te staan voor de opmaak en de opvolging van de begroting en specifieke budgetten, door het uitwerken van economische analyses en door het verder ontwikkelen van de rapportering van financiële beleidsinformatie. Je ondersteunt de verantwoordelijken van de niet-medische diensten bij de opmaak van hun begroting en de analyse van hun rekeningen. Je voert de controle van de cijfers uit betreffende juistheid en volledigheid en analyseert de verschillen tussen budget en realiteit, rekening houdend met operationele indicatoren en omgevingsfactoren. Je volgt de wijzigingen in de ziekenhuisfinanciering, de relevante regelgeving en nieuwe trends en ontwikkelingen binnen je domeinen mee op. Je identificeert financiële opportuniteiten en risico’s, formuleert conclusies en biedt ondersteuning in het uitwerken van toekomstgerichte actieplannen. Je werkt mee aan het tijdig en correct afleveren van financiële rapporten. Je bent het aanspreekpunt voor externe en interne audits voor de jou toegewezen domeinen. Je werkt nauw samen met de verantwoordelijken van de niet-medische diensten en de collega’s van de financiële dienst. Je rapporteert aan de manager Begroting en Budgetcontrole.

  • Traineeship Retail Operations (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: LIDL Belgium & Co

    Type: Vaste Job

    Dus jij wil straks graag enkele winkels leiden? Kuis je tenen dan maar uit: binnen dit en twee jaar heb je er hier vier onder je hoede. Met bijhorende medewerkers (een kleine honderd), omzet, voorraden en heel wat winkelrekken. En niemand die jou dan nog vertelt hoe of wat. Integendeel: aan het eind van je traject kijken wij naar jouw inzichten en ideeën om onze winkels nog beter te maken. Niemand wordt geboren als Retail Operations Manager van Lidl. Sterker nog: we zijn ervan overtuigd dat alleen een intens bad in de realiteit van onze winkels je enigszins kan voorbereiden op wat je te wachten staat. Want retail is zich steeds opnieuw inzetten voor de klant. Met de winkels als ons battlefield van elke dag. En jij moet jouw troepen inspireren en aanvuren. Verkopen begint in het distributiecentrum. Daar krijgen we de bestellingen van onze winkels binnen en zoeken en stapelen we alle producten zodat ze snel en correct in de rekken kunnen komen. Daar start klantvriendelijkheid en aandacht voor detail. En dus sturen we jou er ook een tijdje heen. Zo ken je alle cruciale schakels in de Lidl-ketting door en door. Een onmisbare ervaring als je straks zélf knopen moet doorhakken. On-the-job training is maar het halve werk. We gieten ook alle verzamelde kennis en ervaring van onze anciens en specialisten over je uit. Tijdens classroom-opleidingen, coaching-sessies, peer-reviews, watch-and-learn dagen, … Zo ben jij na je traineeship klaar om te doen waarvoor we je aangeworven hebben: onze winkels en jouw team nóg beter maken.

  • Schoonheidsspecialiste (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: NRGcare

    Type: Zelfstandige activiteit

    Team NRG, zoekt een collega om in een paramedisch centrum hun team te versterken! Je komt terecht in een reeds bestaand team van Podologe, Psychologe, Diëtiste. Het team kan naast logopedist ook uitgebreid worden door volgende functies: Seksuoloog, Vroedvrouw, Osteopaat, Kinesitherapie, Jobcoach, Schoonheidsspecialiste, Kapster,... Praktijkruimte in paramedisch centrumbeschikt over gemeenschappelijk sanitair, kitchenette, wachtzaal, vergaderzaal, ... Ruime parking. Mooie dorpskern. Ideaal voor vrij beroep zelfstandig verpleegsters, kinesist, vroedvrouw, logopedie, psycholoog, jobcoach, ergotherapeut, andere therapeuten, ... Het Wit Gele Kruis is ook aanwezig in dezelfde gebouwen.

  • Beautyconsulent(e) - Teamleader Bijberoep/Hoofdberoep. (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: Health&Beauty for you - H&B4U

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je hebt een hart voor alles wat met cosmetica, verzorging en gezondheid te maken heeft? Dan is dit je droomjob! De jobinhoud is heel divers: workshops geven, workshops boeken, losse verkopen, 1 op 1 behandelingen op verplaatsing, beurzen, social media marketing, ... voor ieder wat wils en op uw maat! Wij zorgen voor persoonlijke begeleiding en gratis opleidingen, wij begeleiden je naar het gewenste niveau op onze carriereladder. Iedereen krijgt de kans om te promoveren mits het volgen van de nodige opleidingen. Je helpt je klanten grote besparingen te doen op hun aankopen en met jouw persoonlijk advies zorg je er voor dat ze er stralend uit zien. Ook de mogelijkheid om van thuis uit te werken. Belangrijk is dat je zelf kan bepalen in welke regio je werkt. Interesse in een andere regio? Contacteer ons! Uw succes is ons doel!

  • Allround ICT’er (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: VERDATA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Kennis van hardware Kennis van netwerkconfiguratie Kennis van Microsoft Windows operating systemen (pc en server) Kennis van Microsoft Office Kennis van Microsoft Access / VBA en ontwikkeling / onderhoudvan software daarmee Commercieel talent Kennis van bedrijfsbeheer

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Flexijob zaalmedewerker (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Konvert Interim Roeselare Food

    Type: Flexijob

    Voor een restobar in Roeselare zoeken we een flexijobber om het team te versterken. De bedoeling is dat je zowel in de bar als in de zaal mee kunt inspringen. Jouw takenpakket omvat onder andere: - bereiden en klaarzetten van warme en koude dranken - opdienen en afruimen van dranken en gerechten in de zaal - zorgen voor een propere en ordelijke bar/zaal

Zoek naar antwoorden van V. MARTIN in sociale netwerken
Look for responds of V. MARTIN in social networks

Lees alle opmerkingen voor V. MARTIN. Laat een reactie achter voor V. MARTIN. V. MARTIN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for V. MARTIN. Leave a respond for V. MARTIN. V. MARTIN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie V. MARTIN op de google maps. Adres en contacten V. MARTIN
Location of V. MARTIN on the google maps. Address and contacts of V. MARTIN

Andere gerelateerde bedrijven als come V. MARTIN V. MARTIN: H?TEL DES DRUIDES | BOND MOYSON | Praet A | RITMO INTERIM | Fast Bekistingen

Other related companies as V. MARTIN: H?TEL DES DRUIDES | BOND MOYSON | Praet A | RITMO INTERIM | Fast Bekistingen

V. MARTIN is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is V. MARTIN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06047668457. Het bedrijf V. MARTIN bevindt zich op het adres: CAHO 4; 7866; LESSINES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 114,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 241,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Vétérinaires. Producten gemaakt in V. MARTIN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van V. MARTIN is Depotinstellingen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van V. MARTIN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van V. MARTIN, openstaande posities, locatie van V. MARTIN op de kaart.

V. MARTIN is a company, that was registered 2016 in N\A region, Belgium. Full name of company is V. MARTIN, company assigned to the tax number BE06047668457. The company V. MARTIN is located at the address: CAHO 4; 7866; LESSINES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 114,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 241,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Vétérinaires. Products created in V. MARTIN were not found.
The main activity of V. MARTIN is Depository Institutions, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of V. MARTIN is not available. You also can look at reviews of V. MARTIN, open positions, location of V. MARTIN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over V. MARTIN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf V. MARTIN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about V. MARTIN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company V. MARTIN, employees, financial statistics.