SABINE ZAHIDI

Contactgegevens SABINE ZAHIDI: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data SABINE ZAHIDI: address, phone, fax, email, website, opening hours

SABINE ZAHIDI

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KAPELLENDRIES 31; 9230; WETTEREN, België

Telefoon (phone): 93666095 (+32-93666095) 93666095 (+32-93666095)

Fax (fax): +32 (50) 446-67-76 +32 (50) 446-67-76

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) SABINE ZAHIDI: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "SABINE ZAHIDI"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "SABINE ZAHIDI"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van SABINE ZAHIDI, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen SABINE ZAHIDI. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of SABINE ZAHIDI, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees SABINE ZAHIDI. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti SABINE ZAHIDI
Products information SABINE ZAHIDI

BTW identificatienummer (tax): BE06780731201
Ondernemingsnummer: 2350769042
Hoofdstad (capital): 367,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 668,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in SABINE ZAHIDI zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Vétérinaires

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor SABINE ZAHIDI
(Get full report from official database of BE for SABINE ZAHIDI)

Aanvulling soorten activiteiten voor SABINE ZAHIDI
Addition kinds of activities for SABINE ZAHIDI

17110301. Installatie van brand sprinklersysteem | Fire sprinkler system installation
22840305. Naaigaren | Sewing thread
25420207. Garment rekken, behalve hout | Garment racks, except wood
38270102. Boroscopes | Boroscopes
38270113. periscopen | Periscopes
47890103. Log laden en lossen | Log loading and unloading
48129902. Paging diensten | Paging services
50940301. Klokken | Clocks

Werken bij SABINE ZAHIDI: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in SABINE ZAHIDI: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor SABINE ZAHIDI. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for SABINE ZAHIDI. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratief bediende - development afdeling (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: Konvert Office Antwerpen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, een bedrijf dat innovatieve oplossingen biedt aan de medische wereld, zijn wij op zoek naar een administratief bediende die ondersteuning biedt aan de product developers. In deze functie ondersteun je de product developers (4) in allerlei administratieve taken: - bij fouten in werkinstructies, ben jij het aanspreekpunt, je volgt dit op en past dit aan - je volgt productcontrole op en communiceert /technische/juridische wijzigingen hierin aan de productdevelopers en andere betrokken partijen - je vormt een speelfiguur tussen verschillende afdelingen rond administratieve vragen: je verbindt collega's (productie, sales, kwaliteit) en externe partners en verdelers met elkaar en handelt de nodige administratie af

  • Operator voeding nachtploeg M/V (BAVEGEM)

    Regio: BAVEGEM

    Bedrijf: ADECCO AALST INDUSTRIE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Operator nacht gezocht voor een voedingsbedrijf regio Wetteren/ Sint-Lievens-Houtem. Je staat in voor het correct aanvoeren van de grondstoffen en deze te vermengen om zo het juist eindproduct te verkrijgen. Je controleert het eindproduct en je zorgt ervoor dat alles volgens de regels verloopt. Je volgt het hele proces op en je maakt de bereidingen klaar.

  • Administratief bediende (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Konvert Interim Gent

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een klant van Konvert zijn wij op zoek naar een administratief assistente voor op de aankoopafdeling, dit voor een tijdelijke opdracht tot minstens eind december. (dit kan ook langer zijn) TAAKOMSCHRIJVING: - Inputten van gegevens

  • Administratief Bediende (SINT-GILLIS)

    Regio: SINT-GILLIS

    Bedrijf: Start People Banking & Insurance Brussel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Scannen van dossiers en aanmaken van de electronische workflow. Administratieve en operationele taken met betrekking tot databaselijsten uitvoeren. Risico acceptatie van eenvoudige medische vragenlijsten Brifwisseling (bijpremie). Administratieve afhandeling van dossiers in betrokken applicaties.

  • Immobilien medewerker M/V (MERCHTEM)

    Regio: MERCHTEM

    Bedrijf: ADEQUAT AALST

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Je neemt de telefoons op - Je bezoekt de panden met de klanten - Je plaatst nieuwe huizen op de site

  • SHOPMEDEWERKER (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent commercieel ingesteld dynamisch en probeert de klant op een zo goed mogelijke manier te helpen. Je bent stressbestendig en kan multifunctioneel te werk gaan. Je bent bereid om één keer in de week vroeg en laat te beginnen (5u15 - 14u30; 15u - 22u00) .Je bent bereid om een aantal weekends per maand zowel zaterdag als zondag te werken. Je bent direct beschikbaar.

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS OUD-HEVERLEE (OUD-HEVERLEE)

    Regio: OUD-HEVERLEE

    Bedrijf: GREENHOUSE LEUVEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Oud-Heverlee en omgeving zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen! De klanten wonen in Oud-Heverlee, Sint-Joris-Weert, Blanden, Haasrode, Vaalbeek, en Loonbeek.

  • Administratief Medewerker (WONDELGEM)

    Regio: WONDELGEM

    Bedrijf: HR Experts

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor een verregaande administratieve ondersteuning van de uitvoering en calculatie van de Je beantwoordt de telefooncentrale van de afdeling en je filtert en verdeelt alle inkomende oproepen, indien nodig noteer je een boodschap en garandeer je opvolging. Het strikt administratief takenpakket kan opgesplitst worden in een vijftal deelgebieden: Administratieve werfvoorbereidingen: eerste lijnsnazicht inkomende contracten, dossieraanmaak, RSZ-meldingen, Algemene werfgebonden administratie: redactie werfgebonden briefwisseling en offertes, opleveringsaanvragen, centraal klassement, digitaal archief,... . Administratie gerelateerd aan aanbestedingen en prijsvragen: uittypen van briefwisseling, voorbereiden aanbestedingsdossiers, distributie binnenkomende offertes, up to date houden documenten en attesten, ... facturatiecontrole: borgstellingen, beheer en controle facturatie, Up-to-date houden digitale bestanden: archivering, wervenbestand bijwerken, briefwisseling digitaliseren,

  • ruitenwasser (BOOM)

    Regio: BOOM

    Bedrijf: BRILJANT GLAZENWASSERIJ

    Type: Vaste Job

    ruiten wassen, KMO, particulier, scholen, winkels

  • Uitbater Bed & Breakfast (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: HUIS VAN DIJCK

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor een nieuwe kleine B&B / vakantiehuis in de westhoek met 5/7 kamers zijn we op zoek naar een uitbater/beheerder. goedlachs, hands on, gastvrij, gevoel voor lekker eten, poetsgraag, interesse in regio toerisme, zin om gasten een warm onthaal te bieden Je staat in voor het geheel van deze uitbating: ontvangen van de gasten, poetsen van de kamers, was en strijk, reservaties, onderhoud kamers en beheer van het gebouw, serveren van ontbijt.

  • Freelance HR Manager (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Jouw functie omvat afwisselende taken en hierin stel je de nodige prioriteiten: - Je zorgt voor de continuïteit van de HR agenda en werkt samen met de HR Assistant aan het HR beleid. - Je staat in voor de rekrutering, selectie, aanwerving en onboarding van nieuwe medewerkers in overleg met de afdelingsverantwoordelijken en je begeleidt hen in doorstroom tot eventuele exit. Je staat in contact met de betreffende selectiepartners. - Je coördineert de noden betreffende opleidingen, trainingen en vorming. - Je superviseert de personeels- en loonadministratie, het uitvoerende gebeurt door de HR Assistant op dit vlak. - Je bent het aanspreekpunt binnen de organisatie voor alle medewerkers en directie op het vlak van HR en je zorgt voor de interne communicatie. - Je voorziet maandelijkse statistieken en rapporten vanuit eblox van SD Worx en vanuit Excel. - Je neemt deel aan de ondernemingsraad en het CPBW en het directiecomité. - Bij audits voorzie je de nodige informatie. - Je volgt functionerings- en evaluatiegesprekken op. - Je volgt de opgemaakte personeelsbudgetten op. - Je bent de mentor van de HR stagiaire die in dienst is tot maart.

  • 3D-ICT - Business Architect (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Beschrijving team en projecten Als Security Management team bij onze klant werk je nauw samen met het Vakcentrum Informatieveiligheid, als team zijn ze verantwoordelijk voor het implementeren en uitbaten van de nodige tooling, processen en governance die bijdragen tot het realiseren van de beleid -en werkkaders op vlak van informatieveiligheid. In kader daarvan is onze klant opzoek naar: 1 Business Architect Momenteel werken ze aan volgende projecten: Authentication Doel: Implementeren van een future proof oplossing (front-end en back-end) die de klant toelaat om veilig en efficiënt te authentiseren op onze systemen. Scope & output: Implementeren van de nodige technische oplossingen Oplossing voor oa. WebSphere, Drupal, Mainframe, SharePoint, Web services, ... Integratie met legacy logon methodes Onderzoek en positionering van On Premise tov Cloud oplossingen Implementeren van werkinstructies naar software ontwikkelaars Vastleggen van architectuur standaarden Opzetten van centrale governance Electronic Signature Platform Doel: Opzetten van een Electronic Signature Platform, de nodige processen en governance, die het elektronisch tekenen van documenten mogelijk maakt. Scope & output: Selecteren en implementeren van een marktconforme oplossing Uitwerken en implementeren van de nodige processen Opzetten van centrale governance Rapportering Als piloot uitrollen naar een aantal OU's Identity Management Doel: Identity Management is een groepsproject waarbij ze het beheer van de verschillende identiteiten (personeelsleden, leveranciers, zelfstandige ondernemers) willen centraliseren. Daarbij willen ze het concept van Role Based Access Control (RBAC) introduceren zodoende ze eenvoudig de effectieve toegangen van een gebruiker kunnen bepalen en toekennen. In de huidige fase van het project zijn ze bezig met het uitwerken van een delegated management oplossing voor leveranciers en gaan ze starten met de implementatie van rollen en verantwoordelijkheden binnen de business. Scope & output: Uitwerken van een Delegated Management oplossing binnen het Sailpoint IIQ pakket. Migratie van data uit legacy applicaties naar Sailpoint IIQ Opzetten van piloot met een aantal leveranciers en de teams die hiervoor verantwoordelijk zijn Verdere rollout naar alle andere leveranciers Opzetten van processen en werkinstructies voor de ondersteunende diensten. Taakomschrijving Opdracht: Als business Architect zal je: Aan onze business partners ondersteuning en advies geven om processen voortdurend te verbeteren. Samen met de business partners behoeften, ideee?n en problemen (pro)actief scherpstellen. De marktevoluties opvolgen en aan onze business partners strategisch advies geven over (toekomstige) opportuniteiten. Kennis en expertise binnenbrengen binnen het security domein Waken over de uitwerking en realisatie van een oplossing die in lijn ligt met de verwachtingen van de business, de IT-architectuur en de strategische doelstellingen. Samenwerken met solution analisten, IT-architecten, ontwikkelaars... Verwachte output: Uitbouwen van netwerk bij de business partners, zodoende ze noden en opportuniteiten kunnen capteren en kunnen rapporteren over de ...

Zoek naar antwoorden van SABINE ZAHIDI in sociale netwerken
Look for responds of SABINE ZAHIDI in social networks

Lees alle opmerkingen voor SABINE ZAHIDI. Laat een reactie achter voor SABINE ZAHIDI. SABINE ZAHIDI bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for SABINE ZAHIDI. Leave a respond for SABINE ZAHIDI. SABINE ZAHIDI on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie SABINE ZAHIDI op de google maps. Adres en contacten SABINE ZAHIDI
Location of SABINE ZAHIDI on the google maps. Address and contacts of SABINE ZAHIDI

Andere gerelateerde bedrijven als come SABINE ZAHIDI SABINE ZAHIDI: INSTITUUT ANITA | JOSة NOBELS | Klein-Brabantse Shooting Club BVBA | RUSTOORD H.HART | DELNAT

Other related companies as SABINE ZAHIDI: INSTITUUT ANITA | JOSة NOBELS | Klein-Brabantse Shooting Club BVBA | RUSTOORD H.HART | DELNAT

SABINE ZAHIDI is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is SABINE ZAHIDI, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06780731201. Het bedrijf SABINE ZAHIDI bevindt zich op het adres: KAPELLENDRIES 31; 9230; WETTEREN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 367,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 668,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Vétérinaires. Producten gemaakt in SABINE ZAHIDI zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van SABINE ZAHIDI is Niet-classificeerbare vestigingen, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van SABINE ZAHIDI is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van SABINE ZAHIDI, openstaande posities, locatie van SABINE ZAHIDI op de kaart.

SABINE ZAHIDI is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is SABINE ZAHIDI, company assigned to the tax number BE06780731201. The company SABINE ZAHIDI is located at the address: KAPELLENDRIES 31; 9230; WETTEREN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 367,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 668,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Vétérinaires. Products created in SABINE ZAHIDI were not found.
The main activity of SABINE ZAHIDI is Nonclassifiable Establishments, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of SABINE ZAHIDI is not available. You also can look at reviews of SABINE ZAHIDI, open positions, location of SABINE ZAHIDI on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over SABINE ZAHIDI, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf SABINE ZAHIDI, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about SABINE ZAHIDI, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company SABINE ZAHIDI, employees, financial statistics.