L?ALLIANCE PROJECT MANAG.

Contactgegevens L?ALLIANCE PROJECT MANAG.: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data L?ALLIANCE PROJECT MANAG.: address, phone, fax, email, website, opening hours

L?ALLIANCE PROJECT MANAG.

Regio (region): N\A, België

Adres (address): CLOS DES COLOMBES 30; 1342; OTTIGNIES-LOUVAIN-LA-NEUVE, België

Telefoon (phone): 10411700 (+32-10411700) 10411700 (+32-10411700)

Fax (fax): +32 (2) 915-50-79 +32 (2) 915-50-79

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) L?ALLIANCE PROJECT MANAG.: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "L?ALLIANCE PROJECT MANAG."? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "L?ALLIANCE PROJECT MANAG."? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van L?ALLIANCE PROJECT MANAG., België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen L?ALLIANCE PROJECT MANAG.. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of L?ALLIANCE PROJECT MANAG., Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees L?ALLIANCE PROJECT MANAG.. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti L?ALLIANCE PROJECT MANAG.
Products information L?ALLIANCE PROJECT MANAG.

BTW identificatienummer (tax): BE02640533447
Ondernemingsnummer: 7893920898
Hoofdstad (capital): 199,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 624,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Producten die in L?ALLIANCE PROJECT MANAG. zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Agences de relations publiques

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor L?ALLIANCE PROJECT MANAG.
(Get full report from official database of BE for L?ALLIANCE PROJECT MANAG.)

Aanvulling soorten activiteiten voor L?ALLIANCE PROJECT MANAG.
Addition kinds of activities for L?ALLIANCE PROJECT MANAG.

329600. Minerale wol | Mineral wool
20450110. Pannenkoekmengsels, bereid: van gekochte bloem | Pancake mixes, prepared: from purchased flour
27590900. Schema-, ticket- en tagprints en gravures | Schedule, ticket, and tag printing and engraving
28340603. Lip balms | Lip balms
34620401. Bouw of mijnbouw apparatuur smeedstukken, ferro | Construction or mining equipment forgings, ferrous
36919900. Oplaadbatterijen, anders | Storage batteries, nec
64110305. Vastgoed- en ongevallenverzekeringsagent | Property and casualty insurance agent
78220101. Filmuitwisseling, voor televisie: film | Film exchange, for television: motion picture
83519902. Hoofdcentrum, behalve in combinatie met school | Head start center, except in conjuction with school

Werken bij L?ALLIANCE PROJECT MANAG.: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in L?ALLIANCE PROJECT MANAG.: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor L?ALLIANCE PROJECT MANAG.. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for L?ALLIANCE PROJECT MANAG.. Looking for open vacancies in other companies

  • Bandenmonteur Dilbeek (DILBEEK)

    Regio: DILBEEK

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor de vestiging in Dilbeek ben ik op zoek naar een (ervaren) bandenmonteur. Als bandenmonteur bestaat jouw taak uit het demonteren en monteren van banden voor de seizoenswissel. Je zal tewerkgesteld worden van november tot maart. Je werkt van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u30.  Bedrijfsprofiel: Onze klant is een gekende bandencentrale met verschillende vestigingen in heel België.

  • Polyvalente kassamedewerker (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: Konvert Interim Menen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bloemengroothandel gelegen te Wevelgem zoeken wij een verkoopmedewerker. Je zal polyvalent ingezet worden en verantwoordelijk zijn voor: - het onthaal van klanten - aannemen van telefoons - noteren van bestellingen - kassawerk - afrekenen facturen aan kassa - proper houden kassaomgeving - klaarmaken van bestellingen….

  • Magazijnier te Mechelen (ZEMST)

    Regio: ZEMST

    Bedrijf: ADECCO MECHELEN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant actief in bouwmaterialen gelegen te Zemst zijn wij dringend op zoek naar een magazijnier Jouw verantwoordelijkheden als magazijnier: Bediening klanten Bestellingen klaarmaken Laden/lossen vrachtwagens, controle en stockage materialen Magazijnbeheer en stockopvolging Goederen op locatie plaatsen

  • Huishoudhulp regio Roeselare - Beveren (BEVEREN-ROESELARE)

    Regio: BEVEREN-ROESELARE

    Bedrijf: A.C.C.DIENSTENCHEQUES DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bent u iemand die graag anderen helpt? Iemand die houdt van orde en netheid? Gemotiveerd, plichtsbewust en enthousiast? Dan zijn wij op zoek naar jou! U staat in voor huishoudelijke taken bij onze klanten meer bepaald afstoffen, stofzuigen, ramen poetsen, dweilen, strijken, ... Neem vrijblijvend contact met ons op en wij bekijken wat het best bij u past.

  • Huishoudhulp regio Sint-Laureins - voltijds / deeltijds (SINT-LAUREINS)

    Regio: SINT-LAUREINS

    Bedrijf: HOME FOR YOU

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor verschillende gezinnen in de ruime regio van Sint-Laureins zijn wij op zoek naar een huishoudhulp. Je zal instaan voor verschillende huishoudelijke taken, zoals de schoonmaak van een woning, strijkwerk, wassen, boodschappen,... bij jouw vaste klanten. UREN BESPREEKBAAR! Bezoek ook onze website: www.home-for-you.be

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) Roeselare 13 u 1 gezin , combineren mogelijk! (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) die graag van afwisseling houd.Netheid en orde is voor jouw een must en voelt natuurlijk aan.Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken , en bent een huiselijk type die graag het volledig huishouden onder haar hoede neemt, dan ben je bij ons aan het juiste adres! Je komt terecht bij een gezin die in het stad woont ,de uren zijn telkens van 16:30-19:00 & de vrijdag van 15:00-19:00 woensdag ben je vrij. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Huishoudhulp (dienstencheques) regio Lochristi (Provincie Oost-Vlaanderen)

    Regio: Provincie Oost-Vlaanderen

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Jobstudent supermarkt (SINT-JORIS-WEERT)

    Regio: SINT-JORIS-WEERT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    We zoeken een vaste jobstudent voor een mooie supermarkt in Sint-Joris-Weert. Je takenpakket bestaat uit aanvulwerk en kassawerk. Je kan 1 of een paar vaste dagen of halve dagen per week (ma-vr) werken. De winkel is makkelijk bereikbaar vanuit Leuven per trein (12 minuten).

  • STUDENT Commercieel medewerker (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: STUSEND

    Type: Studentenjob

    Onze opdrachtgever ontwikelt vooruitstrevende producten van topkwaliteit voor de reiniging, verzorging en bescherming van wagens, moto's en fiets. Wij zijn op zoek naar een v erkooptalent die weet jij hoe je nieuwe klanten het beste kan binnenhalen. Ben jij de doorzetter die wij zoeken? Je verkoopt de producten in regio Antwerpen op bvb: Parkings van grootwarenhuizen etc, je kann zelf je kleine verkoopteam samen stellen en een extra verkoper mee laten sollicteren. Je verdient: €9 per verkocht product, en wordt minstens 3u betaald.

  • Administratief medewerk(st)er (LIEDEKERKE)

    Regio: LIEDEKERKE

    Bedrijf: RENOSTEP

    Type: Vaste Job

    Als administratief medewerker ben jij een klasbak in: Punctueel beheren van de administratieve taken Met de glimlach klanten, leveranciers en samenwerkers helpen Mee denken met het bedrijf voor een verdere groei Denken in oplossingen Zelfstandig kunnen werken Een hart voor mooie interieurs is altijd een pluspunt

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Stagiair HR-Diensten (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Leercontract

    Als stagiair word je ingezet voor een variatie aan taken: - Onthaal en telefonie (NL/FR), administratieve ondersteuning: klassement, agenda beheer consultants - Database beheer en update - Templates communicatie (interview reports, mailings etc..) - Advertenties online plaatsen - Job omschrijvingen opstellen en vertalen (NL/FR) - Assistentie bij rekrutering: assistentie selectie interviews en assessment centers - Search en selectie kandidaten: CV search, benaderen interessante kandidaten, CV screen en telefonische screenings van sollicitanten - Assistentie Senior Consultants bij klantenbeheer en vacaturebeheer

Zoek naar antwoorden van L?ALLIANCE PROJECT MANAG. in sociale netwerken
Look for responds of L?ALLIANCE PROJECT MANAG. in social networks

Lees alle opmerkingen voor L?ALLIANCE PROJECT MANAG.. Laat een reactie achter voor L?ALLIANCE PROJECT MANAG.. L?ALLIANCE PROJECT MANAG. bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for L?ALLIANCE PROJECT MANAG.. Leave a respond for L?ALLIANCE PROJECT MANAG.. L?ALLIANCE PROJECT MANAG. on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie L?ALLIANCE PROJECT MANAG. op de google maps. Adres en contacten L?ALLIANCE PROJECT MANAG.
Location of L?ALLIANCE PROJECT MANAG. on the google maps. Address and contacts of L?ALLIANCE PROJECT MANAG.

Andere gerelateerde bedrijven als come L?ALLIANCE PROJECT MANAG. L?ALLIANCE PROJECT MANAG.: GEORGES RYCKAERT | COIFFURE VERA | Y. DUCHESNE | SPIROU FASHION | DIRK COBBAERT

Other related companies as L?ALLIANCE PROJECT MANAG.: GEORGES RYCKAERT | COIFFURE VERA | Y. DUCHESNE | SPIROU FASHION | DIRK COBBAERT

L?ALLIANCE PROJECT MANAG. is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is L?ALLIANCE PROJECT MANAG., bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02640533447. Het bedrijf L?ALLIANCE PROJECT MANAG. bevindt zich op het adres: CLOS DES COLOMBES 30; 1342; OTTIGNIES-LOUVAIN-LA-NEUVE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 199,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 624,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Agences de relations publiques. Producten gemaakt in L?ALLIANCE PROJECT MANAG. zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van L?ALLIANCE PROJECT MANAG. is Automobielbedrijven en benzinestations, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van L?ALLIANCE PROJECT MANAG. is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van L?ALLIANCE PROJECT MANAG., openstaande posities, locatie van L?ALLIANCE PROJECT MANAG. op de kaart.

L?ALLIANCE PROJECT MANAG. is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is L?ALLIANCE PROJECT MANAG., company assigned to the tax number BE02640533447. The company L?ALLIANCE PROJECT MANAG. is located at the address: CLOS DES COLOMBES 30; 1342; OTTIGNIES-LOUVAIN-LA-NEUVE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 199,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 624,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Agences de relations publiques. Products created in L?ALLIANCE PROJECT MANAG. were not found.
The main activity of L?ALLIANCE PROJECT MANAG. is Automotive Dealers and Gasoline Service Stations, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of L?ALLIANCE PROJECT MANAG. is not available. You also can look at reviews of L?ALLIANCE PROJECT MANAG., open positions, location of L?ALLIANCE PROJECT MANAG. on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over L?ALLIANCE PROJECT MANAG., N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf L?ALLIANCE PROJECT MANAG., medewerkers, financiële statistieken. We found such information about L?ALLIANCE PROJECT MANAG., N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company L?ALLIANCE PROJECT MANAG., employees, financial statistics.