GM CONSULTING

Contactgegevens GM CONSULTING: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data GM CONSULTING: address, phone, fax, email, website, opening hours

GM CONSULTING

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KOLMENSTRAAT 38B2; 3570; ALKEN, België

Telefoon (phone): 11590159 (+32-11590159) 11590159 (+32-11590159)

Fax (fax): +32 (12) 609-40-15 +32 (12) 609-40-15

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) GM CONSULTING: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "GM CONSULTING"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "GM CONSULTING"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van GM CONSULTING, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen GM CONSULTING. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of GM CONSULTING, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees GM CONSULTING. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti GM CONSULTING
Products information GM CONSULTING

BTW identificatienummer (tax): BE08604736328
Ondernemingsnummer: 1723724365
Hoofdstad (capital): 300,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 317,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2005

Producten die in GM CONSULTING zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Afbraak- and draineerwerken; Diverse bouwinstallaties; Gespecialiseerde niet-residenti?le bouw; Industri?le and commerci?le bouw

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor GM CONSULTING
(Get full report from official database of BE for GM CONSULTING)

Aanvulling soorten activiteiten voor GM CONSULTING
Addition kinds of activities for GM CONSULTING

22210411. Spandex breedgeweven stoffen | Spandex broadwoven fabrics
24910104. Palen en poolarms, behandeld hout | Poles and pole crossarms, treated wood
36390202. Naaimachines en bijlagen, huishoudelijk | Sewing machines and attachments, domestic
39149907. Zilverwerk, NSK | Silverware, nsk
76991807. Matras renovatie en reparatie winkel | Mattress renovating and repair shop

Werken bij GM CONSULTING: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in GM CONSULTING: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor GM CONSULTING. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for GM CONSULTING. Looking for open vacancies in other companies

  • Financieel Medewerker (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Je bent voor interne en externe medewerkers en leveranciers het aanspreekpunt voor financiële vragen over de verwerking van de financiële stromen. Je draagt bij aan de begrotingsopmaak en zorgt dat de middelen optimaal worden ingezet. Je maakt budgetten op en staat in voor proactief beheer hiervan, waarbij je deze tracht te optimaliseren. Je staat in voor de verwerking van alle financiële verrichtingen en zorgt voor het aanmaken van o.a. facturen voor interne en externe klanten. Je plaatst bestellingen en zorgt voor een correcte en tijdige afhandeling van de leveranciersfacturen. Je verwerkt beroepskosten zoals reiswijzers, kredietkaarten en kostenformulieren. Je geeft informatie en advies over de procedures en regelgeving van de KU Leuven, gaat na welke mogelijkheden er zijn om een probleem op te lossen binnen die procedures, vraagt informatie op bij andere diensten en koppelt terug naar je interne of externe klanten. Je verwijst door naar de juiste personen of diensten. Je volgt de kredieten op, optimaliseert ze en maakt financiële rapporten op. Je zorgt ervoor dat je door opleiding en teamoverleg specialist bent en blijft in je job.  Je werkt in nauw overleg met de financiële cellen en diensten van de KU Leuven. Bedrijfsprofiel: Binnen de KU Leuven verlopen de financiële transacties binnen een team van financiële medewerkers. In die hoedanigheid treedt u op als specialist ter zake. U zal, uitgestuurd vanuit de groepsdiensten Humane Wetenschappen, tewerkgesteld worden op verschillende locaties en binnen verschillende entiteiten, naargelang de noden zich voordoen.

  • ORDERPICKER / MAGAZIJNMEDEWERKER IN WAASLANDHAVEN (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: Synergie Sint-Niklaas Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een internationaal bedrijf in de Waaslandhaven te Kallo zijn we op zoek naar magazijniers. Ben jij op zoek naar een leuke uitdaging en wil je graag aan de slag in een logistieke omgeving? Aarzel dan niet om ons te contacteren en wij bekijken samen met jou de mogelijkheden.

  • Kwaliteitscontroleur (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in de regio van Waregem zijn we op zoek naar een kwaliteitscontroleur. Je takenpakket: - kwaliteitscontrole van de binnenkomende goederen - kwaliteitscontrole van de afgewerkte stukken - verpakking en verzending van de afgewerkte stukken

  • Administratief Bediende Customer Service (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: Start People Gent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Administratief Bediende op het departement Customer Service, zal hij of zij voornamelijk instaan voor het administratieve beheer van data. Meer specifiek: klantengegevens, contractbeheer en facturatie. Hij of zij beantwoordt af en toe telefonische oproepen en onderhoudt contact met de andere afdelingen. • Je werkt in een team van 7 personen • Je registreert contractgegevens • Je vergelijkt de ingegeven prestaties met de geldende tarieven • Je factureert uitgevoerde controles • Je klasseert documenten digitaal en manueel • Je behandelt eventuele klachten en helpt onze klanten zo goed mogelijk verder

  • Enthousiaste Thuishulp regio Sint-Andries (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: PLUS HOME services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Customer service medewerker NL/FR Tienen (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant, een bedrijf werkzaam in de medische sector, zijn we op zoek naar een Customer Service medewerker. Jouw takenpakket zal bestaan uit: - het ontvangen van bezoekers en het behandelen van inkomende telefoons en mails. Je zal het eerste aanspreekpunt zijn zowel intern als extern. - het verwerken van binnenkomende bestellingen, het opmaken van facturen en offertes. - de ondersteuning van de commerciële buitendienst.

  • Opbouw jaarbeurs 30/10 namiddag - student (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: RANDSTAD

    Type: Studentenjob

    Onze klant is een groothandel van ICT materiaal. Voor de opbouw van de stand op de jaarbeurs zoeken we een handige student die op dinsdag 30/10 kan werken. We zoeken een persoon die weet hoe je iets kan opbouwen oa schroeven indraaien met behulp van handgereedschap. Je kan werken van 14u - 18u.

  • (HULP) KOK (BEIGEM)

    Regio: BEIGEM

    Bedrijf: BEIGEMS GENOT

    Type: Vaste Job

    Voor onze nieuwe brasserie met voorziene opstart begin oktober, zijn we dringend op zoek naar een hulpkok of kok. We zijn een no-nonsense brasserie met Frans-Belgische keuken en eerlijke gerechten. Je zal instaan voor de gehele werking van de keuken: Het uitwerken van de menukaart; De foodcost berekenen; De organisatie en het onderhoud van de keuken. Mise en place; De bereiding van de gerechten; Onderling taken verdelen in samenspraak met de zaakvoerder en de andere (hulp)kok. ...

  • Management Program - Project Coordinator Continuous Improvement (SCHAARBEEK)

    Regio: SCHAARBEEK

    Bedrijf: Lineas Group

    Type: Vaste Job

    Goederenvervoer per trein wordt elke dag belangrijker. Dat is logisch: het is veel beter voor milieu en mobiliteit dan wegtransport. Bovendien is het spoor veiliger en vaak efficiënter. Lineas is een van de grootste Europese privé-spelers op gebied van goederenvervoer per spoor. We zien het als onze verantwoordelijkheid om bedrijven te overtuigen mee te gaan in de modal shift: weg van de weg, meer goederen op het spoor. Die ambitieuze missie maken we waar met de beste producten, innovatieve diensten, een grote vloot en heel veel passie en inzet voor onze klanten. We willen groeien en echt het verschil maken op internationaal vlak. Doelstellingen van de functie “Continuous Improvement” is de zachte bewoording van hoe het er bij Lineas aan toe gaat. Het gaat hier razendsnel. Elke dag. Permanent staan tientallen change-projecten op de agenda, verspreid over onze hele organisatie. Daarom zijn we vandaag al een veel sterker bedrijf dan een jaar geleden. Maar volgend jaar willen we minstens nog eens met zoveel vooruit gaan. En het jaar daarna nog eens. Wat een Project Coördinator kan komen doen in het midden van al die hectiek? Leren. Heel veel bijleren. Ons bedrijf en onze sector van binnenuit leren kennen en door en door begrijpen. Om er dan met jouw frisse kijk en slimme ideeën tegenaan te gaan zodat we in de juiste richting blijven veranderen. Hoofdtaken Verschillende projecten aanpakken – Je management program duurt 18 tot 24 maanden, en elke vier tot 6 maanden switch je van project. Zo leer je ons hele bedrijf kennen, en krijg je veel zichtbaarheid bij het management. Oneindig veel bijleren – We sturen jou en je collega project coordinators (jullie vormen straks een hechte groep) geregeld samen op training. Maar we geloven dat je veruit het meest leert van je directe collega’s en je managers. Opklimmen – Tijdens je management program krijg je steeds meer verantwoordelijkheden. Waar je bij de start vooral analyses maakt, ben je na een jaar alsmaar meer betrokken bij de volledige leiding van projecten. Aan het eind van je traject ben je klaar om zélf strategische projecten in handen te nemen en je collega’s uit de business te ondersteunen in hun veranderingstrajecten. Dit kan als fulltime project manager of als beloftevol lijnmanager waarbij het continu verbeteren zeer belangrijk is.

  • Teamleider productie 2 ploegen (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: Konvert Interim Roeselare Food

    Type: Vaste Job

    Voor een groentebedrijf in de regio van Ardooie zijn we op zoek naar een teamleider. Je takenpakket omvat onder andere het coördineren en instaan voor de dagelijkse activiteiten van je ploeg (10 - 15 mensen), om de dagdagelijkse planning en organisatie te kunnen realiseren volgens de opgelegde targets en kwaliteitsnormen. Dit alles in een omgeving waar mensen en veiligheid belangrijk zijn.

  • Industrieel reiniger (opleiding voorzien, regio Antwerpen) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: SAFETEC INTERIM

    Type: Vaste Job

    Voor een grote speler op de markt zijn we dringend op zoek naar geattesteerde industrieel reinigers + kandidaten voor de opleiding industrieel reiniger Je zal tewerkgesteld worden regio groot Antwerpen. Je zal instaan voor het reinigen van tank, vrachtwagens door behulp van een hogedruk reiniger. De opleiding omvat: VCA, onafhankelijke adembescherming en hogedruk

  • Freelance docent 'illustrator' campus Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: CENTRUM VOOR AVONDONDERWIJS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW heeft een team van professionele docenten die actief zijn als zelfstandig ondernemer en freelance docent. Onze docenten zijn werkzaam als ondernemer binnen hun vakgebied en kennen hun specialisatie door en door. We zoeken steeds nieuwe docenten die hun passie voor hun vak willen doorgeven. MINIMUMVEREISTEN OM DOCENT TE WORDEN Om aan CVA te kunnen lesgeven heb je als docent minimaal 2 jaar ervaring als zelfstandige in hoofdberoep of 5 jaar in bijberoep. Bij voorkeur beschik je over de nodige pedagogische kwalificaties en ervaring hebben als lesgever. We hechten veel belang aan praktijkervaring in het bedrijfsleven en foutloos Nederlands spreken en schrijven. Een docent moet bij ons zeer klantvriendelijk, communicatief en hulpvaardig zijn. Je bent een geboren spreker en kan een groep enthousiast maken voor jouw vak. Je kan een les op een gestructureerde manier opbouwen en verschillende didactische methodes toepassen om de leerdoelen te bereiken. Voor de klas geef je blijk van voldoende zelfvertrouwen en vakkennis. We geven graag de voorkeur aan docenten die ervaring hebben met lesgeven, coachen of het begeleiden van workshops, maar dit is geen vereiste.

Zoek naar antwoorden van GM CONSULTING in sociale netwerken
Look for responds of GM CONSULTING in social networks

Lees alle opmerkingen voor GM CONSULTING. Laat een reactie achter voor GM CONSULTING. GM CONSULTING bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for GM CONSULTING. Leave a respond for GM CONSULTING. GM CONSULTING on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie GM CONSULTING op de google maps. Adres en contacten GM CONSULTING
Location of GM CONSULTING on the google maps. Address and contacts of GM CONSULTING

Andere gerelateerde bedrijven als come GM CONSULTING GM CONSULTING: SERRUS | B.B.C. BROTHER NINOVE | R. SCHOEFS | NATHALIE DIRICKX | LAVOIR DE L´AVENUE

Other related companies as GM CONSULTING: SERRUS | B.B.C. BROTHER NINOVE | R. SCHOEFS | NATHALIE DIRICKX | LAVOIR DE L´AVENUE

GM CONSULTING is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is GM CONSULTING, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08604736328. Het bedrijf GM CONSULTING bevindt zich op het adres: KOLMENSTRAAT 38B2; 3570; ALKEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 300,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 317,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Afbraak- and draineerwerken; Diverse bouwinstallaties; Gespecialiseerde niet-residenti?le bouw; Industri?le and commerci?le bouw. Producten gemaakt in GM CONSULTING zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van GM CONSULTING is Meubels en uitrustingen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van GM CONSULTING is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van GM CONSULTING, openstaande posities, locatie van GM CONSULTING op de kaart.

GM CONSULTING is a company, that was registered 2005 in N\A region, Belgium. Full name of company is GM CONSULTING, company assigned to the tax number BE08604736328. The company GM CONSULTING is located at the address: KOLMENSTRAAT 38B2; 3570; ALKEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 300,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 317,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Afbraak- and draineerwerken; Diverse bouwinstallaties; Gespecialiseerde niet-residenti?le bouw; Industri?le and commerci?le bouw. Products created in GM CONSULTING were not found.
The main activity of GM CONSULTING is Furniture and Fixtures, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of GM CONSULTING is not available. You also can look at reviews of GM CONSULTING, open positions, location of GM CONSULTING on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over GM CONSULTING, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf GM CONSULTING, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about GM CONSULTING, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company GM CONSULTING, employees, financial statistics.