ROBBY HOSKENS

Contactgegevens ROBBY HOSKENS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ROBBY HOSKENS: address, phone, fax, email, website, opening hours

ROBBY HOSKENS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): LEOPOLDLAAN 32BA1-2; 9300; AALST, België

Telefoon (phone): 53773635 (+32-53773635) 53773635 (+32-53773635)

Fax (fax): +32 (60) 685-83-67 +32 (60) 685-83-67

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ROBBY HOSKENS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ROBBY HOSKENS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ROBBY HOSKENS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ROBBY HOSKENS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ROBBY HOSKENS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ROBBY HOSKENS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ROBBY HOSKENS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ROBBY HOSKENS
Products information ROBBY HOSKENS

BTW identificatienummer (tax): BE07447326660
Ondernemingsnummer: 5059722900
Hoofdstad (capital): 102,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 106,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Producten die in ROBBY HOSKENS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Advocaten and juridische adviseurs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ROBBY HOSKENS
(Get full report from official database of BE for ROBBY HOSKENS)

Aanvulling soorten activiteiten voor ROBBY HOSKENS
Addition kinds of activities for ROBBY HOSKENS

7538. Algemene auto reparaties | General automotive repair shops
02549901. Kippenbroederij | Chicken hatchery
20150303. Eieren, verwerkt: ingeblikt | Eggs, processed: canned
20150904. Luncheon vlees, gevogelte | Luncheon meat, poultry
34840101. Grenade launchers | Grenade launchers
39420103. Dolls, behalve gevulde speelgoed dieren | Dolls, except stuffed toy animals
44999905. Scheepsregisters | Ship registers
54119905. Kruidenierswinkels, onafhankelijk | Grocery stores, independent
59320500. Kantoormeubilair en winkelinrichting, tweedehands | Office furniture and store fixtures, secondhand
73840103. Foto vergroten | Photograph enlarging

Werken bij ROBBY HOSKENS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ROBBY HOSKENS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ROBBY HOSKENS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ROBBY HOSKENS. Looking for open vacancies in other companies

  • Winkelmedewerker supermarkt Zoersel (ZOERSEL)

    Regio: ZOERSEL

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een supermarkt in Zoersel zijn we op zoek naar een voltijdse winkelmedeewerker. Het gaat om een functie met optie vast je vult de winkel aan en spiegelt de producten volgens houdbaarheidsdatum je rekent af aan de kassa je helpt klanten verder en geeft hen advies over kortingen je helpt bij het maken van de online bestellingen

  • Bekister-helper (m/v) (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: ACTIEF CONSTRUCT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Heb je een eerste ervaring opgedaan als bekister? Zoek je naar een nieuwe uitdaging in de regio van Aalst? Dan is dit iets voor jou! Als bekister ziet je takenpakket er als volgt uit : - Zelfstandig kleine en grote bekistingswerken kunnen uitvoeren - Kennis van traditionele en systeembekisting - Basiskennis betontechnologie en cementsoorten - Met een kraan verplaatste materialen en uitrusting stroppen, ontvangen en positioneren - Draagstructuren monteren (steiger, schoren, platform, ...) - Wapeningen in beton plaatsen in functie van de toepassing (betonplaten, wanden, palen, vloeren, ... - Betonnen werkstukken bekisten, vullen en ontkisten - De werfzone inplanten (beveiliging, opslag van de uitrusting en de materialen, ...) - Leidingen, afvoerpijpen en aansluitingen realiseren - De toepassing van de veiligheidsvoorschriften controleren - Afval verzamelen en sorteren en het afvoeren naar de behandelings- of opslagzones - De funderingen, de bouwput en het stortbed nivelleren en voorbereiden naargelang de helling

  • Gemotiveerde monteur bouw! (KOMEN)

    Regio: KOMEN

    Bedrijf: Synergie Kortrijk Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de montage van prefab elementen, zijn wij op zoek naar mensen die ambitie hebben om als monteur te werken. Denk jij de kandidaat te zijn met de nodige portie goesting om de job aan te leren?

  • Huishoudhulp regio Roeselare - Beveren (BEVEREN-ROESELARE)

    Regio: BEVEREN-ROESELARE

    Bedrijf: A.C.C.DIENSTENCHEQUES DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bent u iemand die graag anderen helpt? Iemand die houdt van orde en netheid? Gemotiveerd, plichtsbewust en enthousiast? Dan zijn wij op zoek naar jou! U staat in voor huishoudelijke taken bij onze klanten meer bepaald afstoffen, stofzuigen, ramen poetsen, dweilen, strijken, ... Neem vrijblijvend contact met ons op en wij bekijken wat het best bij u past.

  • Huishoudhulpen regio Deinze (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: PADEO

    Type: Dienstenchequebaan

    Help je graag mee om zorg te dragen voor het huishouden van onze klanten? In het kader van dienstencheques ga je bij onze klanten aan huis voor het schoonmaken van de woning, strijken en eventueel kleine maaltijden klaarmaken.

  • Administratief assistent voor ondersteuning van de IP-officer en Marktanalist - 2018ATPDOCEX112 (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Universiteit Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Administratief assistent voor ondersteuning van de IP-officer en Marktanalist - 2018ATPDOCEX112 De Dienst Valorisatie van het Departement Onderzoek & Innovatie van de Universiteit Antwerpen zoekt een voltijds Administratief assistent voor ondersteuning van de IP-officer en Marktanalist Jouw opdracht De functie omvat onder andere volgende opdrachten: Je bent verantwoordelijk voor de interne opvolging van de documenten, gerelateerd aan valorisatie- en octrooidossiers. Je volgt mee de tijdslijnen van de verschillende octrooidossiers op en informeert het valorisatieteam omtrent de deadlines in de octrooiprocedure. Je ondersteunt de Marktanalist met de opvolging en uitbetaling van de licentie-inkomsten. Je houdt beslissingen en actiepunten bij in het software programma ter opvolging van de valorisatiedossiers. Je zorgt dat de nodige documenten ondertekend worden en tijdig worden aangeleverd aan de belanghebbenden. Je beheert de vergaderkalender en plant veranderingen in rond IP- en licentiedossiers. Je assisteert de IP-officer en Marktanalist bij de verslaggeving rond IP- en licentiedossiers en opleidingen rond IP- en licentiemanagement. Je springt bij waar nodig in functie van continuïteit van de werking en bij organisatie van evenementen. Je houdt hierbij steeds rekening met de opgelegde instructies en de regelgeving, met het oog op de realisatie van de doelstellingen.

  • Service Desk Engineer (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Talentus Vilvoorde

    Type: Vaste Job

    De Service Desk Engineer speelt een centrale rol binnen onze Customer Operations-afdeling. Het is het hart van het bedrijf dat ervoor zorgt dat een klant geholpen wordt. Je bent voor klanten en technische partners het eerste aanspreekpunt m.b.t. ondersteuning van onze telecomdiensten en je analyseert in die hoedanigheid elke klantvraag op een efficiënte manier. Je stelt je adviserend en ondersteunend op en zorgt voor een nauwkeurige registratie en afhandeling van elk dossier. Je ziet het als een uitdaging om op een efficiënte manier alle gemelde problemen op te lossen binnen de vooropgestelde SLA en je escaleert niet-opgeloste problemen binnen de vooropgestelde termijn naar de Service Desk Manager en rapporteert aan de Head of Service Support. Je communiceert nauwkeurig de vooruitgang van lopende dossiers naar klanten en partners. Je documenteert je acties in onze incident tools. Wij laten je in deze rol constant evolueren en zullen de nodige technische trainingen en opleiding voorzien om van jou een netwerk engineer te maken met oog voor detail en zin voor klantgerichtheid en efficiëntie. Bedrijfsprofiel: Deze firma biedt een cloud interactie platform aan dat bedrijven in de mogelijkheid stelt om efficiënter, zorgeloos en aan een lagere kost te communiceren – van op elke plaats met elk toestel. Door het begrijpen van en luisteren naar de behoeften van onze klanten, kunnen we eenvoudige en schaalbare oplossingen en tools aanbieden. Optimaal beveiligd, vloeien hierbij telecom en IT naadloos in elkaar, zodat onze klanten voorbereid zijn op de digitale uitdagingen van morgen.

  • projectmedewerker steunpunt toetsontwikkeling en peilingen (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    De projectmanager ondersteunt de teamleider bij het algemene beheer van het steunpunt. Deze projectmanager is verantwoordelijk voor alle financiële kwesties en regelt de personeelsadministratie. Zijn/haar takenpakket omvat:- Financiële taken, zoals meerjaren- en jaarbegrotingen opstellen en opvolgen ervan doorheen het jaar; monitoren van de budgetten per project en hieromtrent duidelijk communiceren met alle betrokken collega’s; opvolging externe en interne aankopen, vergoedingen aan externen, en lopende contracten; beantwoorden van alle vragen van collega’s omtrent financiën; interne en externe communicatie omtrent elk financieel dossier. - Personeelstaken, zoals:  alle contractaanvragen en -verlengingen; interne en externe communicatie omtrent personeelsdossiers en beantwoorden van personeelsgerelateerde vragen.- Rapportage en communicatie, zoals: het jaarplan en de ontwerpbegroting; het jaarverslag en financieel verslag; interne rapportage.- Andere taken, zoals: samen met de medewerker valorisatie de twee studie- en ontmoetingsdagen praktisch voorbereiden; opvolging (wetgeving rond) privacy en ethiek; andere aankopen en kleine administratieve taken. Bedrijfsprofiel: Het Steunpunt Toetsontwikkeling en Peilingen ontwikkelt in opdracht van het Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming peilings- en paralleltoetsen voor het evalueren van de eindtermen in het Vlaamse basisonderwijs en secundair onderwijs. Er werken een twintigtal medewerkers bij het Steunpunt, dat bestaat uit een afdeling toetsontwikkeling, een afdeling schoolfeedback en paralleltoetsen, een afdeling data-analyse, een afdeling organisatie, de projectmanager, de valorisatiemedewerker, de ICT-medewerker, doctoraatsstudenten, de teamleider en de promotor-coördinator.

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Diksmuide)

    Regio: Regio Diksmuide

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Dierenoppassers - Dogwalkers (Regio Aarschot-Diest-Haacht)

    Regio: Regio Aarschot-Diest-Haacht

    Bedrijf: ANIMALICIOUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij een grote dierenvriend? Ben je betrouwbaar en kan je nauwkeurig werken? Kunnen mensen écht op jou rekenen en zoek je een toffe bijverdienste? Lees dan snel verder! Cat-Alicious dierenoppas aan huis is België 's grootste onderneming die een dienstverleningsconcept voor de 'huis-aan-huis’ verzorging van huisdieren aanbiedt, tijdens de afwezigheid van de bewoners. Cat-Alicious kan worden ingeschakeld wanneer de bewoners op vakantie gaan, maar ook wanneer het huis als gevolg van een ziekenhuisopname of zakenreis onbeheerd moet achtergelaten worden.Voor deze situaties heeft Cat-Alicious een pakket ‘services aan huis” ontwikkeld, waardoor de bewoner niet meer op de goodwill van buren, vrienden of familie moet rekenen. Verder kunnen de huisdieren ook in hun eigen vertrouwde omgeving blijven, wat wetenschappelijk bewezen beter is voor het dier zelf, daar vele dieren stress ervaren als ze in een dierenpensions of vreemde omgeving moeten verblijven. Cat-Alicious bezoekt naar gelang de wensen van de klant de dieren 1 of meerdere keren per dag. Zo maakt de woning van de klant een bewoonde indruk wat eventuele inbrekers dan weer kan afschrikken. Wij voederen de dieren, maken hun sanitaire ruimte schoon en geven de dieren aandacht, liefde en knuffels. Toedienen van medicatie, legen van de postbus, plantjes water geven e.d. zit ook in ons takenpakket. Naast de dierenoppasdienst bestaat Cat-Alicious ook uit een uitlaatdienst voor honden. Klanten die overdag zich niet kunnen vrijmaken, schakelen ons in om de honden uit te laten voor een fijne wandeling. Voor de verdere uitbouw van ons groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste dierenverzorgers met een passie voor dieren!

  • IT-Planet - Analist Programmeur (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Doel van de functie ICT Programma's maken, testen en implementeren; de kwaliteit, de gebruikersvriendelijkheid en performantie van de geïntegreerde systemen garanderen en een referentierol spelen in de ontwikkelingsomgeving om kwaliteitsvolle systemen te leveren die beantwoorden aan de gekende en vooraf gedefinieerde standaarden binnen de overeengekomen planning. Belangrijkste verantwoordelijkheden Systeemontwikkeling: Programma's schrijven, verbeteren en testen op basis van gedetailleerde analyses; integratie-, regressie- en performantietests uitvoeren om de samenhang en interactie met de andere componenten van de toepassingen te controleren. Technisch ontwerp: De functionele analyse vertalen in een technische analyse om een kader te scheppen waarbinnen het systeem zal worden gerealiseerd en een globale en gedocumenteerde technische analyse opstellen Acceptatietesten: Het IT-team ondersteunen bij de uitwerking van een acceptatietest omgeving en de gebruikers ondersteunen bij het uitvoeren van die testen; de resultaten hiervan kritisch analyseren en de nodige aanpassingen aanbrengen (of laten aanbrengen). Implementatie: Implementatie en follow-up van de nieuwigheden (programma's, parametrisatie, documentatie...), rekening houdend met eventuele interacties met andere domeinen en na akkoord van de business; technische ondersteuning bieden bij de implementatie van belangrijke projecten. Profiel Taal: Nederlands of Frans met goede kennis van de andere landstaal + Engels Must have: A1 of universitaire opleiding informatica of gelijkwaardig door ervaring in een gelijkaardige functie Ervaring met opstellen van een technische analyse (bij voorkeur UML) Ervaring met ontwikkeling in Mainframe omgeving (Cobol, PL/1, DB2, Datacom, CICS...) Ervaring met JCL creation en Mainframe tools Ervaring met IKAN/ALM, Eclipse Kennis van test methodologie Nice to have: Kennis van Prince2 Ervaring met Enterprise Architect Kennis van enn versioning systeem (subversion, SVN, GIT...) Ervaring met Jira Ervaring met Agile/Scrum

  • Zorgkundige te Wemmel (WEMMEL)

    Regio: WEMMEL

    Bedrijf: WZC Hestia (Armonea)

    Type: Werfreserve

    Onze groep is voor woonzorgcentrum Hestia te Wemmel op zoek naar een enthousiaste zorgkundige die zich thuis voelt in onze innovatieve en dynamische werkomgeving. Als zorgkundige sta je garant voor een stipte en deskundige zorgverlening, rekening houdend met de noden van de bewoners Je zorgt voor hun hygiëne, voeding, beweging, rust, comfort,… Je werkt samen voor de paramedische zorgen (temperatuur nemen, wegen, hulp bij het nemen van de medicatie,…) Je geeft de bewoner zoveel mogelijk een thuisgevoel en biedt hem/haar een luisterend oor in moeilijke momenten Je werkt nauw samen met de verpleegkundigen en zorgkundigen. Je rapporteert aan de hoofdverpleegkundige -

Zoek naar antwoorden van ROBBY HOSKENS in sociale netwerken
Look for responds of ROBBY HOSKENS in social networks

Lees alle opmerkingen voor ROBBY HOSKENS. Laat een reactie achter voor ROBBY HOSKENS. ROBBY HOSKENS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ROBBY HOSKENS. Leave a respond for ROBBY HOSKENS. ROBBY HOSKENS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ROBBY HOSKENS op de google maps. Adres en contacten ROBBY HOSKENS
Location of ROBBY HOSKENS on the google maps. Address and contacts of ROBBY HOSKENS

Andere gerelateerde bedrijven als come ROBBY HOSKENS ROBBY HOSKENS: DE BACKER MARTIN EN ZONEN | TEMPO NIEUWKUIS | LUNCH GARDEN | BUCCHERI | BARBARA DESEYN

Other related companies as ROBBY HOSKENS: DE BACKER MARTIN EN ZONEN | TEMPO NIEUWKUIS | LUNCH GARDEN | BUCCHERI | BARBARA DESEYN

ROBBY HOSKENS is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ROBBY HOSKENS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07447326660. Het bedrijf ROBBY HOSKENS bevindt zich op het adres: LEOPOLDLAAN 32BA1-2; 9300; AALST. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 102,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 106,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Advocaten and juridische adviseurs. Producten gemaakt in ROBBY HOSKENS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ROBBY HOSKENS is Verenigde Staten Postal Service, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ROBBY HOSKENS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ROBBY HOSKENS, openstaande posities, locatie van ROBBY HOSKENS op de kaart.

ROBBY HOSKENS is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is ROBBY HOSKENS, company assigned to the tax number BE07447326660. The company ROBBY HOSKENS is located at the address: LEOPOLDLAAN 32BA1-2; 9300; AALST. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 102,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 106,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Advocaten and juridische adviseurs. Products created in ROBBY HOSKENS were not found.
The main activity of ROBBY HOSKENS is United States Postal Service, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of ROBBY HOSKENS is not available. You also can look at reviews of ROBBY HOSKENS, open positions, location of ROBBY HOSKENS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ROBBY HOSKENS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ROBBY HOSKENS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ROBBY HOSKENS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ROBBY HOSKENS, employees, financial statistics.