P. HAECK

Contactgegevens P. HAECK: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data P. HAECK: address, phone, fax, email, website, opening hours

P. HAECK

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DU MATOUFE 8; 6900; MARCHE-EN-FAMENNE, België

Telefoon (phone): 84321249 (+32-84321249) 84321249 (+32-84321249)

Fax (fax): +32 (56) 436-33-23 +32 (56) 436-33-23

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) P. HAECK: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "P. HAECK"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "P. HAECK"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van P. HAECK, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen P. HAECK. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of P. HAECK, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees P. HAECK. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti P. HAECK
Products information P. HAECK

BTW identificatienummer (tax): BE08945037841
Ondernemingsnummer: 6633239746
Hoofdstad (capital): 519,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 288,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2000

Producten die in P. HAECK zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Advocaten and juridische adviseurs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor P. HAECK
(Get full report from official database of BE for P. HAECK)

Aanvulling soorten activiteiten voor P. HAECK
Addition kinds of activities for P. HAECK

306911. Rubber haaraccessoires | Rubber hair accessories
02730103. Minnow boerderij | Minnow farm
36639907. Radio- en televisie-schakelapparatuur | Radio and television switching equipment
36790501. Step positioners, voor het verzenden van apparatuur | Step positioners, for transmitting equipment
38429918. Sponzen, chirurgisch | Sponges, surgical
50749900. Loodgieters- en hydronische verwarmingstoestellen, niet inbegrepen | Plumbing and hydronic heating supplies, nec
62219901. Commodity brokers, contracten | Commodity brokers, contracts
76310102. Bekijk reparatie | Watch repair

Werken bij P. HAECK: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in P. HAECK: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor P. HAECK. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for P. HAECK. Looking for open vacancies in other companies

  • Chauffeur C - bakwagen ADR (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Een afvalverwerkend bedrijf te Brugge is op zoek naar een C chauffeur ADR om met de bakwagen te rijden. Je staat in voor de ophaling van elektronische toestellen als bestuurder van een inzamelvoertuig. Daarnaast kan je regelmatig ingezet worden voor de inzameling van medisch afval. Dit is een job met optie vast waarbij je eerst een bepaalde periode via interim loopt.

  • Medisch secretaresse (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: Jessa Ziekenhuis

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Momenteel zijn we op zoek naar: Medisch secretaresse Jobtime: deeltijds/voltijds Functie: Organiseren van het secretariaat zodat één of meerdere artsen, paramedici of verpleegkundigen zich kunnen focussen op hun (para)medische activiteiten. Je voornaamste taken zijn: Instaan voor het onthaal, zowel persoonlijk, telefonisch als administratief, van patiënten voor en na een afspraak, onderzoek of verblijf in het ziekenhuis. Patiënten informeren zodat ze juiste, volledige en duidelijke antwoorden krijgen op hun vragen. Correct, volledig, ordelijk en tijdig afwerken van het administratieve en organisatorische takenpakket (o.a. afsprakenbeheer, briefwisseling, opnameplanning) en financieel ondersteunende taken met de afgesproken hulpmiddelen. Samenwerken en communiceren met collega’s en met mensen binnen en buiten de organisatie, om een optimale dienstverlening te garanderen. Profiel: Je bent in het bezit van een bachelor office management optie medical management assistant. Je beschikt over een ruime kennis van medische terminologie en een basiskennis van de gezondheidszorg. Je hebt een empathische persoonlijkheid, gaat discreet om met vertrouwelijke informatie. Je bent assertief met voldoende aandacht voor diplomatie en integriteit. Je kan zelfstandig functioneren en hebt zin voor initiatief. Je bent steeds nauwkeurig en stipt in je opdrachten. Je beschikt over een dosis organisatietalent en behoudt het overzicht, tegelijkertijd heb je oog voor detail. Je werkt vlot met de Microsoft Office pakketten en bent bereid om jouw softwarekennis op peil te houden. Je bent stressbestendig en weet prioriteiten te leggen. Je kan snel en zonder fouten typen. Relevante ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt. Aanbod: Wij bieden je een boeiende, gevarieerde functie binnen een enthousiast team met ruimte voor creativiteit, opleiding en vorming. Je kan gratis aansluiten bij onze collectieve hospitalisatieverzekering en hebt recht op maaltijdcheques. Bijkomende voordelen: groepsverzekering, vlotte bereikbaarheid, terugbetaling woon-werkverkeer, bij gebruik openbaar vervoer 100% terugbetaling. Omdat we de gezondheid van onze medewerkers belangrijk vinden, bieden we een waaier van programma's aan die je gezondheid bevorderen. Interesse? Bezorg ons dan zo snel mogelijk je kandidatuur door online (cv, motivatiebrief en kopie van je diploma) te solliciteren via onze website www.ikvraaghetaan.be Voor meer informatie i.v.m. de functie kan je terecht bij Annick Germeys, coördinator medische secretariaten, tel 011 33 50 40 Voor bijkomende algemene informatie kan je contact opnemen met Greet Pans (werving & selectie) op het nummer 011 33 52 53 of mail [email protected]

  • Junior Research Executive m/v) (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: Konvert Office Antwerpen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een groot marktonderzoekbureau te Berchem, zoeken wij een Research Executive voor de dienst Customer Experience. In deze boeiende functie voer je onderzoek naar consumentengedrag, klantentevredenheid, bedrijfsreputatie en medewerkerstevredenheid. Een greep uit het takenpakket: - Je staat in voor specifieke aspecten van de projectuitvoering - Je zorgt voor de opstelling en uitwerking van de vragenlijsten - Je zorgt voor de uitvoering van het veldwerk (interviews, communities, chatsessies,..) - Je volgt het veldwerk en de bijhorende analyses op en rapporteert alles aan de research manager - Je ondersteunt de realisatie van elk project en wilt expert worden in kwantitatief marktonderzoek - Je zorgt dat de klanten inzicht krijgen in de conclusies van de analyses - Je maakt gebruik van bekende technieken, maar werkt ook met nieuwe technieken (mobile apps, virtual reality, Google Glass,..) - Je bent enthousiast over elk nieuw project, en denkt creatief mee na over de verschillende aspecten van het project

  • Polyvalente productiemedewerker - DAG of 2 ploegen m/v (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Start People Roeselare LA

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de afdeling 'mechanische ventilatie' zoeken wij een polyvalente arbeider: verpakkingswerk, orderpicking en minder complexe montage.

  • Hulpploegchef productie in 2 ploegen (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: Konvert Interim Gent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    •Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig aansturen van 2 productielijnen •Dit houdt onder meer volgende taken in: •Opstarten van de lijn •Afregelen van de verschillende machines binnen de lijn teneinde de juiste productkwaliteit en het beoogde rendement te bekomen •Ombouw van de lijn bij productwissel •Reinigen van machines tijdens ombouw •Bijplaatsen van grondstoffen met heftruck •Afvoer afvalstroom met de heftruck •Kwaliteit controleren in samenwerking met de QC-medewerker

  • C# Ontwikkelaar (MERKSEM)

    Regio: MERKSEM

    Bedrijf: Foreach

    Type: Vaste Job

    Als C# ontwikkelaar maak je deel uit van ons SCRUM-team dat instaat voor de ontwikkeling, doorontwikkeling en support van onze C# projecten. Dit team werkt intensief samen met onze Project Owners en onze klanten. Je kan terugvallen op de uitgebreide ervaring van Foreach met het uitvoeren van grote webprojecten volgens agile methodologieën. Je belangrijkste verantwoordelijkheid bestaat in het mee ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties en webplatformen in C#, meestal applicaties met een stevige back-end, die geïntegreerd zijn in complexe achterliggende systemen en databanken. Naast C# ontwikkeling word je ook betrokken bij front-end ontwikkeling, databank ontwikkeling, responsieve ontwikkeling, applicatie maintenance en third line support. Je kennis van analyse, architectuur en testing, je ervaring met SCRUM, én je sociale capaciteiten zullen goed van pas komen in onze open en flexibele organisatie. Je werkt meestal in Merksem, maar je draagt ook bij aan workshops, meetings en testsessies bij de klant.

  • Design Engineer (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: TORMANS

    Type: Vaste Job

    Als Design Engineer rapporteer je aan de engineringsmanager. Het doel van de functie is het onderzoeken en technisch ontwerpen van een installatietekening op basis van input van onze klant en leverancier. de installatie bestaat uit het ontwerpen van kabelwegen en het plaatsen van spoorwegtoestellen. De technische installaties worden aangeleverd door de klant. Hoofdtaken : - Hanteren van moderne meetapparatuur zoals GPS-meting, lasermeting - Het interpreteren en lezen van type-plannen - Het opmaken en controleren van uitvoeringsplannen - Op de Werf ter plaatste opmeten van kabelwegen en het bijstaan van de partner voor de plaatsingen van toestellen - Situaties en problemen vanuit verschillende invalshoeken bekijken en het uitwerken van oplossingen - Onderhandelen met klanten en partners - Het aansturen van de technisch tekenaar - Het opmaken van technische verslagen - Het opvolgen van meetstaten

  • Ervaren pijpfitters (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: SafeTec

    Type: Vaste Job

    - Bewerken van metalen of kunstof buizen - Het monteren van spools - Testen of dat er eventuele lekken zijn

  • Kinderpsychiater (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: FARESA

    Type: Zelfstandige activiteit

    • je bent erkend kinder- en jeugdpsychiater • je beschikt over een postgraduaatopleiding in de gedragstherapie of systeemtherapie of in opleiding • bijkomende masters, postgraduaatopleidingen of specialisaties strekken tot aanbeveling • je werkt op zelfstandige basis • je richt je op kinderen en jongeren • je werkt mee aan de uitbreiding van ons diagnostisch en behandelend aanbod • je adviseert het team met betrekking tot psychodiagnostisch onderzoek en formuleert samen met het team de conclusies en adviezen • je zorgt voor de nodige attesten en/ of doorverwijzigingen in het kader van psychodiagnostisch onderzoek en medicatiegebruik • je denkt mee na over het beleid van de praktijk • je versterkt Faresa als centrum in contacten met andere hulpverleners • je neemt deel aan teamvergaderingen • je houdt je kennis up to date door bijscholing

  • Freelance Accountant (JETTE)

    Regio: JETTE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Inboeken van aankoop en verkoopfacturen  Ondersteuning bieden tijdens de closing Opvolging onbepaalde facturen  Bijwerken database voor de verwerking van Intrastat   Voorbereiding BTW aangifte  Voorbereiding Intrastat aangifte  Voorbereiding klantenlijsten 

  • Administratief medewerker (M/V) - wervingsreserve (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ORDE VAN ARCHITECTEN

    Type: Werfreserve

    Als administratief medewerker van de Orde van Architecten sta je o.a. in voor de organisatie en verslaggeving van vergaderingen, de opvolging van beslissingen en zorg je voor goede informatiedoorstroming. Volgende taken worden toegeschreven aan de administratief medewerker: Dossierbeheer: opvolgen en afhandelen, voorbereiden dossiers voor bespreking op vergaderingen; Administratieve verwerking van beslissingen (brieven opstellen, beheer database, afspraken maken,...); Klassement en documentenbeheer; Algemene administratieve taken (zoals bijv. bijhouden en ingeven prestaties mandatarissen, bijhouden uitgaven in het kader van de werking); Op vlotte en correcte wijze bezoekers (stagiairs, architecten, mandatarissen) ontvangen en te woord staan; Op vlotte en correcte wijze informatie verstrekken, zowel aan de balie, telefonisch als via e-mail; Occassioneel assisteren bij de organisatie van evenementen (zoals bijv. beursdeelnames); ... Voor de job van administratief medewerker, werk je nauw samen met zowel collega's als mandatarissen. De taken worden voornamelijk uitgevoerd op de zetel van de provinciale raad. In het kader van de gecentraliseerde administratieve werking, worden taken uitgevoerd in teamverband op de zetel van de Vlaamse Raad (Tour & Taxis, te 1000 Brussel). Deze teammeetings vinden gemiddeld wekelijks plaats.

  • Project & Process Assistant (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: A.T.I.

    Type: Werfreserve

    Momenteel zoeken we een Administratief Bediende met ervaring in het beheren en/of ontwerpen van processen en hun administratieve ruggengraat. We hebben vaak vacatures die allemaal te maken hebben met documentbeheer rondom projecten en processen: - eerder administratief (ervoor zorgen dat de papierhandel correct is) - eerder processgericht (verbeteren en uitwerken van de processen (=werkschema's of workflow) ) - eerder controlling (nakijken of men de processen volgt en of het budget en planning kloppen) U maakt gebruik van Office, Aris, Clarity en Prince2. De 'processen' moet u zien als 'de manier waarop er gewerkt wordt' en dienen om iedereen op dezelfde manier te laten werken, en hun weg te vinden in de grote firma. Bv: vanaf de aanvraag indienen om een airco te plaatsen in kantoor x, tot en met het onderhoudscontract aflsuiten... Dit is een functie op het interne studiebureau van de Bouwheer. U maakt deel uit van de (zeer ruime) technische dienst. Gelegen in het centrum van Brussel, zeer makkellijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

Zoek naar antwoorden van P. HAECK in sociale netwerken
Look for responds of P. HAECK in social networks

Lees alle opmerkingen voor P. HAECK. Laat een reactie achter voor P. HAECK. P. HAECK bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for P. HAECK. Leave a respond for P. HAECK. P. HAECK on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie P. HAECK op de google maps. Adres en contacten P. HAECK
Location of P. HAECK on the google maps. Address and contacts of P. HAECK

Andere gerelateerde bedrijven als come P. HAECK P. HAECK: Vanoutryve Steve | NETTOYAGE ہ SEC ECLAIR | BLOEMEN TROYKA | TANGHE SALES ENGINEERING | Néolux S.P.R.L.

Other related companies as P. HAECK: Vanoutryve Steve | NETTOYAGE ہ SEC ECLAIR | BLOEMEN TROYKA | TANGHE SALES ENGINEERING | Néolux S.P.R.L.

P. HAECK is een bedrijf dat 2000 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is P. HAECK, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08945037841. Het bedrijf P. HAECK bevindt zich op het adres: RUE DU MATOUFE 8; 6900; MARCHE-EN-FAMENNE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 519,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 288,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Advocaten and juridische adviseurs. Producten gemaakt in P. HAECK zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van P. HAECK is Printing, Publishing en Allied Industries, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van P. HAECK is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van P. HAECK, openstaande posities, locatie van P. HAECK op de kaart.

P. HAECK is a company, that was registered 2000 in N\A region, Belgium. Full name of company is P. HAECK, company assigned to the tax number BE08945037841. The company P. HAECK is located at the address: RUE DU MATOUFE 8; 6900; MARCHE-EN-FAMENNE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 519,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 288,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Advocaten and juridische adviseurs. Products created in P. HAECK were not found.
The main activity of P. HAECK is Printing, Publishing and Allied Industries, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of P. HAECK is not available. You also can look at reviews of P. HAECK, open positions, location of P. HAECK on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over P. HAECK, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf P. HAECK, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about P. HAECK, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company P. HAECK, employees, financial statistics.