L. ANNAERT
Contactgegevens L. ANNAERT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data L. ANNAERT: address, phone, fax, email, website, opening hours
L. ANNAERT
Regio (region): N\A, België
Adres (address): PAUL DESCHANELLAAN 179; 1030; SCHAARBEEK/SCHAERBEEK, België
Telefoon (phone): 22165579 (+32-22165579) 22165579 (+32-22165579)
Fax (fax): +32 (53) 892-74-48 +32 (53) 892-74-48
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) L. ANNAERT: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "L. ANNAERT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "L. ANNAERT"? - Contact us!
We found such data of L. ANNAERT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees L. ANNAERT. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti L. ANNAERT
Products information L. ANNAERT
Producten die in L. ANNAERT zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Advocaten and juridische adviseurs
Aanvulling soorten activiteiten voor L. ANNAERT Addition kinds of activities for L. ANNAERT
335606. Titanium | Titanium
17110403. Zonne-energie contractant | Solar energy contractor
35539909. Planken, houtbewerkingsmachines | Planers, woodworking machines
57190600. Afbeeldingen en spiegels | Pictures and mirrors
78190105. Werkgelegenheidsbureaus, film | Employment agencies, motion picture
Werken bij L. ANNAERT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in L. ANNAERT: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor L. ANNAERT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for L. ANNAERT. Looking for open vacancies in other companies
-
Verkoper Non Food (MOL)
Regio: MOL
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Medewerker Koksafdeling (FT - ook op zondag) Doel van de functie Het zorgdragen voor een optimale presentatie en verkoop van de artikelen door middel van een continue klantgerichte houding en handelwijze zodanig dat er een grote klanttevredenheid is. Zorgen dat shoppen een inspirerende, gemakkelijke en correcte ervaring is voor elke klant. Resultaatgebieden Verzorgen van verkoopactiviteiten Begroet klanten die voorbij komen; Bedient klanten op een actieve, attente en behulpzame wijze; Streeft naar een goed verkoopcijfer; Doet controle van de binnengekomen verse producten en formuleert eventuele klachten. Helpt met kostenbewust bestellen bij afwezigheid van de verantwoordelijke; Zorgt voor een verzorgde en stimulerende opstelling van artikelen in de koelingen en diepvries. Heeft ervaring met FIFO (First in first out). Geeft tijdig een signaal wanneer producten moeten worden (bij)besteld, bestelt en koopt artikelen in in afwezigheid van
-
POETSHULP/HUISHOUDHULP in -GRIMBERGEN - kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (GRIMBERGEN)
Regio: GRIMBERGEN
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
Student with knowledge of BRETON (LEDEBERG)
Regio: LEDEBERG
Bedrijf: Randstad
Type: Studentenjob
For an international company in Ghent we are looking for someone who has knowledge of the specific pronunciation of BRETON. The job requires to do data quality checks in Breton (influenced by the region Brittany). You have to be well aware of the specific pronunciation differences of that region. It is necessary for the job to capture local knowledge. You will correct and control phonetic writings.
-
+16 STUDENT magazijnmedewerker (GROBBENDONK)
Regio: GROBBENDONK
Bedrijf: Vacature.com
Type: Studentenjob
Voor een grote logistieke speler zijn we op zoek naar mensen die graag willen werken in het magazijn. Het is geen alledaags magazijnsfunctie, aangezien je flexibel en dubbel inzetbaar verwacht te zijn. Enkel orderpicken ? Neen! Je zal ook instaan voor het re- labelen van de producten, alles in te pakken in zakken en dozen en je kan ook in aanmerking komen voor de transitzone waar je alles regelt voor het laden en lossen van de containers. Ben je dus heel flexibel in je werk, dan ben jij de persoon die wij zoeken! Ook de werkuren zijn verschillend. starten om 07u00 of om 08u00 zelfs starten om 09u00 is mogelijk. Je werkt 8uur per dag en kan dus week per week verschillend zijn.
-
ZAALMEDEWERKER (RANST)
Regio: RANST
Bedrijf: BRASSERIE HOF VAN RANST
Type: Vaste Job
Op onze kaart staan verse vlees- en visgerechten, pasta's,.... en wisselende seizoensgerechten. In onze feestzaal kan men terecht voor seminaries, koffietafels,... Wij zoeken een collega die instaat voor het opdienen van de gerechten en het serveren van drank.
-
Hulpkok (OUDENAARDE)
Regio: OUDENAARDE
Bedrijf: BRAMEVA
Type: Vaste Job
Assisteren bij alle voorbereidingen, diensten en bestellingen in de keuken.
-
SITE SUPERVISOR PIPING (ZWIJNDRECHT)
Regio: ZWIJNDRECHT
Bedrijf: Select Projects Antwerpen
Type: Vaste Job
Voor een klant in Zwijndrecht zijn we momenteel op zoek naar een SITE SUPERVISOR PIPING (M/V). Onze klant is de referentie op het vlak van innovatieve multitechnische installaties en diensten voor de sectoren infrastructuur, gebouwen, industrie, energie en olie & gas. Haar expertise omvat een brede waaier van disciplines zoals elektriciteit, instrumentatie, mechanica, piping, automatisatie en onderhoud. Taken: Je organiseert en leidt een werf met onder andere werkkrachten, materieel en middelen, in overeenstemming met de financiële middelen. Afhankelijk van de grootte van de werf ben je verantwoordelijk voor de realisatie van een gedeelte of voor alle werkzaamheden. Je rapporteert aan de project manager. Naast de coördinatie op de werf zelf, verzeker je ook de administratieve opvolging, bijvoorbeeld voor het bepalen van mankracht of materieel, voor het opmaken van vorderingsstaten of werkstaten of voor de voorbereiding van werfvergaderingen. WERKVOORBEREIDING Doornemen van de werkinstructies samen met de project manager Werfbezoek en evaluatie van de montagewerkzaamheden Zoeken van oplossingen voor technische problemen rekening houdend met het vooropgestelde buget Bepalen van de werkvolgorde bepalen van de middelen: benodigde materialen, gereedschappen, personeel,... WERKVERDELING Briefing van de werkplanning met de brigadiers en hun teams Controle op orde, netheid en veiligheid van de werf en opstellen van de gevraagde rapporten Leiding geven aan, organiseren en coördineren van de verschillende ploegen (5 - 20 werknemers) en werfactiviteiten. De ploegen staan onder leiding van een brigadier Controleren of de afgesproken termijnen gerespecteerd worden Nagaan of de uitvoering van het project overeenkomt met de vraag van de klantonthaal, coördinatie en administratie van de betrokken onderaannemers Informatie uitwisselen met de klanterkende inspectiebureaus contacteren en de nodige inspecties organiseren EINDE WERF Opmaken van de punch list: openstaande taken oplijsten en uitvoering ervan opvolgen Actieve deelname aan debriefing van de werfhulp bij het opstellen van het technisch dossier en verzamelen van de benodigde documenten hiervoor WERKOMSTANDIGHEDEN Je werkt op de werven zelf, in nauw contact met de arbeiders, de klant en de project manager. De werven kunnen klein, middelmatig tot zeer groot zijn, afhankelijk van uw profiel en capaciteiten Bedrijfsprofiel: Select Projects maakt deel uit van een internationale full-service Human Resources-organisatie, Select HR. Select Projects is specialist in het aanbieden van oplossingen via projectsourcing. Vanuit onze vestigingen in België, Nederland en Dubai bieden wij ondersteuning aan bedrijven die behoefte hebben aan ervaren specialisten/projectmedewerkers in verscheidene werkgebieden. We onderscheiden ons door onze goede opvolging en service naar al onze klanten en onze medewerkers.
-
HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)
Regio: OOSTENDE
Bedrijf: TUI
Type: Vaste Job
Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.
-
Junior Master Supply Chain/Logistiek (Regio Lier-Heist o/d Berg)
Regio: Regio Lier-Heist o/d Berg
Bedrijf: NOHAU
Type: Vaste Job
De firma is een groeiende KMO actief in de FMCG-sector. Dankzij hun gepassioneerd team van 150 medewerkers maken zij kwaliteitsvolle producten die tot het hogere marktsegment mogen behoren. Ter versterking van de Supply Chain afdeling zijn wij vandaag op zoek naar een Young Potential met sterke interesse in Supply Chain en Logistiek. FUNCTIEOMSCHRIJVING: Bij aanvang zal je starten in het warehouse om hun ERP-systeem en het reilen en zeilen van de firma te leren kennen (+/- 3 maanden). Vervolgens word je naar gelang de noden en jouw interesse en ervaring ingezet op diverse projecten binnen het Supply Chain Departement. Dit kan volgende taken omvatten: Supply Chain Planning: raw materials, packaging, production, demand, logistiek, … (korte en lange termijn); Anticiperen op problemen m.b.t. planning, availability, stocks, … Actief deelnemen aan Supply Chain meetings; Analyseren en optimaliseren van Supply Chain en logistieke processen, opvolging KPI’s; Samenwerken met verschillende interne departementen; Rapporteren aan de Supply Chain Manager.
-
Zelfstandige ergotherapeut(e) kinderen (MEERBEKE)
Regio: MEERBEKE
Bedrijf: Sleutelbos
Type: Zelfstandige activiteit
Groepspraktijk Sleutelbos is een multidisciplinair team van zelfstandigen. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde ergotherapeute die graag met kinderen (zelfredzaamheid, fijne motoriek, schrijfmotoriek, rekenproblemen, werkhouding,..) werkt. We zoeken een ergotherapeute die zelfstandig is in hoofd- of bijberoep. Start voorzien januari 2019.
-
Zelfstandig logopediste (BAVIKHOVE)
Regio: BAVIKHOVE
Bedrijf: LOGOPEDIE EMILY
Type: Zelfstandige activiteit
- Van vermoedelijk 26 november 2018 tot 17 februari 2019 - Graag, indien mogelijk, de week ervoor (van 19 tot 23 november) patiënten meevolgen - +/-25-tal uren, met mogelijkheid tot uitbreiding - Behandelingen gaan door in de praktijk te Bavikhove, op school en aan huis (rijbewijs noodzakelijk) Ook enkele uren in Meulebeke - Administratieve en inhoudelijke ondersteuning (administratieprogramma Logosmart) - Ervaring is een pluspunt, maar pas afgestudeerden zijn zeker ook welkom - Kan je slechts een deeltje overnemen, neem dan zeker ook contact op. Dan bekijken we samen wat er mogelijk is. Solliciteren kan met CV en motivatiebrief via [email protected]
-
RESERVE Industrieel reinigers Gent / Destelbergen 2018 (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: ISS Facility Services
Type: Werfreserve
Dit is een RESERVE vacature. Wanneer wij op zoek zijn naar industrieel reinigers uit de regio's Gent & Destelbergen zullen wij u contacteren voor deze functie. Takenpakket: U staat in voor het onderhoud en de reiniging van verschillende apparatuur en machines. U gebruikt verschillende schoonmaakproducten, materialen en technieken. (Bv: verwijderen van stof en vuil, voorspoelen, inschuimen, afspuiten en desinfecteren van machines en opblinken van lijnen) Werkuren: Dit kunnen dag, avond - en nachtopdrachten zijn. Dit afhankelijk van de vraag van de klant.
Zoek naar antwoorden van L. ANNAERT in sociale netwerken
Look for responds of L. ANNAERT in social networks
Lees alle opmerkingen voor L. ANNAERT. Laat een reactie achter voor L. ANNAERT. L. ANNAERT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for L. ANNAERT. Leave a respond for L. ANNAERT. L. ANNAERT on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie L. ANNAERT op de google maps. Adres en contacten L. ANNAERT Location of L. ANNAERT on the google maps. Address and contacts of L. ANNAERT
Andere gerelateerde bedrijven als come L. ANNAERT L. ANNAERT: Daniele | Vobra BVBA | Mullie G | Mivajo | JOEL VANBEVEREN
Other related companies as L. ANNAERT: Daniele | Vobra BVBA | Mullie G | Mivajo | JOEL VANBEVEREN
L. ANNAERT is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is L. ANNAERT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06211914062. Het bedrijf L. ANNAERT bevindt zich op het adres: PAUL DESCHANELLAAN 179; 1030; SCHAARBEEK/SCHAERBEEK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 554,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 752,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Advocaten and juridische adviseurs. Producten gemaakt in L. ANNAERT zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van L. ANNAERT is Amusements- en recreatiediensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van L. ANNAERT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van L. ANNAERT, openstaande posities, locatie van L. ANNAERT op de kaart.
L. ANNAERT is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is L. ANNAERT, company assigned to the tax number BE06211914062. The company L. ANNAERT is located at the address: PAUL DESCHANELLAAN 179; 1030; SCHAARBEEK/SCHAERBEEK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 554,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 752,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Advocaten and juridische adviseurs. Products created in L. ANNAERT were not found.
The main activity of L. ANNAERT is Amusement and Recreation Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of L. ANNAERT is not available. You also can look at reviews of L. ANNAERT, open positions, location of L. ANNAERT on the map.