JOHAN GRUIJTHUIJSEN
Contactgegevens JOHAN GRUIJTHUIJSEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data JOHAN GRUIJTHUIJSEN: address, phone, fax, email, website, opening hours
JOHAN GRUIJTHUIJSEN
Regio (region): N\A, België
Adres (address): SASSENHOUT 28; 2290; VORSELAAR, België
Telefoon (phone): 14235309 (+32-14235309) 14235309 (+32-14235309)
Fax (fax): +32 (53) 501-71-92 +32 (53) 501-71-92
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) JOHAN GRUIJTHUIJSEN: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "JOHAN GRUIJTHUIJSEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "JOHAN GRUIJTHUIJSEN"? - Contact us!
We found such data of JOHAN GRUIJTHUIJSEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees JOHAN GRUIJTHUIJSEN. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti JOHAN GRUIJTHUIJSEN
Products information JOHAN GRUIJTHUIJSEN
Producten die in JOHAN GRUIJTHUIJSEN zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Advocaten and juridische adviseurs
Aanvulling soorten activiteiten voor JOHAN GRUIJTHUIJSEN Addition kinds of activities for JOHAN GRUIJTHUIJSEN
202401. Ijs en ijsmelk | Ice cream and ice milk
20320210. Spaghetti: verpakt in blikjes, potten, enz. | Spaghetti: packaged in cans, jars, etc.
22110513. Poplin, katoen | Poplin, cotton
27820402. Ontvangstboeken | Receipt books
39310123. Synthesizers, muziek | Synthesizers, music
50120201. ambulances | Ambulances
Werken bij JOHAN GRUIJTHUIJSEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in JOHAN GRUIJTHUIJSEN: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor JOHAN GRUIJTHUIJSEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for JOHAN GRUIJTHUIJSEN. Looking for open vacancies in other companies
-
Verpleegkundige kinderziekten - campus Brugsesteenweg (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)
Regio: Regio Roeselare-Izegem
Bedrijf: AZ Delta
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
Campus Brugsesteenweg De functie Als verpleegkundige op de afdeling kinderziekten staat u in voor de verpleegkundige zorg aan jonge patiënten en begeleidt hen tijdens het gehele proces van opname tot ontslag. U stemt de zorg af op de specifieke noden en behoeften van de patiënt en houdt nauw contact met de ouders en de familie. U staat in voor de uitvoering van het zorgplan en rapporteert in het patiëntendossier. U creëert een zo comfortabel en aangenaam mogelijk verblijf voor de patiënten, door optimale en deskundige hulp, ondersteuning en zorg. U maakt deel uit van een multidisciplinair team van artsen, verpleegkundigen en zorgkundigen, neemt deel aan het teamoverleg en levert een actieve bijdrage aan het verder ontwikkelen van de afdeling. Samen met uw collega´s streeft u er dagelijks naar om een hoge kwaliteit van zorg te bieden. Uw profiel U bent in het bezit van het diploma verpleegkundige – met voorkeur afstudeerrichting pediatrie. Een postgraduaat pediatrie en neonatologie is een pluspunt, evenals ervaring op pediatrie. U bent communicatief sterk in de omgang met jonge patiënten en hun families. U hebt een kindvriendelijke houding en bent flexibel ingesteld. U hebt een goed organisatievermogen en hebt planningsinzicht. U houdt van afwisseling en u kunt goed zelfstandig werken. U werkt oplettend, ordelijk, veilig en hygiënisch. U bent stressbestendig en u kunt goed samenwerken met collega´s in een multidisciplinair team. Aanbod Wij bieden u een deeltijdse (80%) of voltijdse functie van bepaalde duur vanaf 1 oktober 2018. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een marktconform salaris, afgestemd op uw relevante beroepservaring en aangevuld met toeslagen voor onregelmatige prestaties. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals een hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en tussenkomst in woon-werkverkeer. Daarnaast is er de mogelijkheid tot permanente vorming. Meer informatie? Meer informatie over de inhoud van de vacante functie kunt u verkrijgen bij zorgmanager Dieter De Corte op het nummer 051 23 76 27. Voor overige vragen kunt u terecht bij stafmedewerker P&O Nele Vanhecke op het nummer 051 23 82 63. Geïnteresseerd? Solliciteer nu online! Vergeet daarbij zeker niet uw motivatiebrief en cv toe te voegen! De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectiegesprek. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap.
-
Tijdelijke voltijdse receptionist(e) (LEUVEN)
Regio: LEUVEN
Bedrijf: FLEXPOINT
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Ben jij een pro in het onthalen van mensen? Ben jij vlot drietalig (NL-FR-ENG)? Schrikt werken in het weekend je niet af? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!! Voor een leuke (tijdelijke) opdracht te Leuven zoeken wij een vlotte receptionist(e) om het onthaal en de receptie te verzorgen voor een tentoonstelling.
-
Inside Sales Representative voor minimum 7 maanden | Voltijds in Daguren | Rumst (RUMST)
Regio: RUMST
Bedrijf: SYNERGIE CAREERS KLEIN-BRABANT
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Ondersteuning van 2 Account managers (BENELUX) Prijs offertes opmaken en doorgeven aan de klant (goedkeuringen intern opvolgen), de pricing wordt gezet door de sales zelf Ondersteuning bij claims of leveringsproblemen Ondersteuning met credit notes maken Veel contact onderhouden met interne departementen (finance, CSR, claims) om alles goed op te volgen
-
Een sterk staaltje marketing gezocht! (DIEST)
Regio: DIEST
Bedrijf: ASAP OFFICE LEUVEN
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je bent het eerste aanspreekpunt van hun grafische partner. Je zorgt ervoor dat via verschillende kanalen (mail,social media, newsletters,...) klanten van a tot z op de hoogte zijn van het bedrijf zijn producten. De website houdt je helemaal up-to-date. Je organiseert mee beurzen en staat in communicatie met externe leveranciers. Daarnaast werk je ook aan case studies ,product-fiches ,...
-
Huishoudhulpen met dienstencheques (AALST)
Regio: AALST
Bedrijf: De Poetsboetiek
Type: Dienstenchequebaan
Wat doe jij: je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis; jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen,dweilen, ramen poetsen, …; bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen,…
-
POETSHULP/HUISHOUDHULP in AARTSELAAR/SCHELLE/NIEL - uitstekend betaald (KONTICH)
Regio: KONTICH
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
STAGIAIR(E) Recruitment Trainee (HASSELT)
Regio: HASSELT
Bedrijf: ACCOUNTEMPS
Type: Studentenjob
Interesse in een stage als recruitment trainee bij Robert Half? Interesse in een stage als recruitment trainee bij Robert Half? Als Stagiair Recruitment Trainee ondersteun je een gedreven sales team met het vinden van de beste professionals en heb je het volgende takenpakket: WAT GA JE DOEN? Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en kandidaten, zowel telefonisch als per mail; Je screent grondig de ingezonden CV's van potentiële kandidaten en contacteert hen telefonisch om een interview vast te leggen; Je volgt interviews mee en stelt je geziene kandidaten voor aan het team. Je geeft snel en accuraat de verslagen in van de kandidateninterviews; Je bent verantwoordelijk voor de sourcing en rekrutering van sterke profielen; Je beheert de mailboxen van verschillende afdelingen en verwerkt de binnenkomende CV's; Je stuurt bevestigingsmails uit naar kandidaten en je bezorgt hen de online testen; Je verwerkt tijdig de teruggekregen documenten zodat consultants meteen aan de interviews kunnen beginnen; Je controleert de dossiers van de kandidaten en vraagt indien nodig ontbrekende documenten op; Je focust op de uitbouw van een mooi kandidatennetwerk met behulp van LinkedIn en alumnidatabanken; Je schrijft vacatures uit op een aantrekkelijke manier en plaatst deze online op de verschillende jobboards; Je verzamelt commerciële informatie en detecteert salesopportuniteiten; Je stelt toffe mailings op ter promotie van geïnterviewde kandidaten en/of interessante jobs; Je beheert onze database zodat je die optimaal kan gebruiken om kandidaten aan te leveren en je houdt de gegevens up-to-date; Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring
-
R&D Engineer (metallurgie) (LEUVEN)
Regio: LEUVEN
Bedrijf: NOVA Engineering
Type: Vaste Job
Als R&D Engineer ben je werkzaam in het R&D labo waar nieuwe productsamenstellingen en/of processen worden uitgezocht. Meer specifiek: Je onderzoekt of klantvragen, die via sales binnenkomen, haalbaar zijn om te produceren. Je bent verantwoordelijk voor de gehele concept- en testfase. Dit houdt in het ontwerpen van laboproeven, het opzetten van proefopstellingen en vervolgens het uitvoeren van testen conform de vraag van de klant. Je analyseert de data die je hebt verkregen en stelt een gedetailleerd rapport op. Het uiteindelijke doel is dat je tot een oplossing komt voor de vraag van de klant. Bij specifieke vragen, ga je op zoek naar nieuwe productiemethodes in de markt, die je vervolgens kleinschalig in labo-omgeving gaat testen. Je werkt nauw samen met de Verantwoordelijke voor Veiligheid en de Milieucoördinator. Bedrijfsprofiel: NOVA Engineering is een partner gespecialiseerd in project sourcing en werving & selectie van technische bedienden en ingenieurs. Onze klant is een toonaangevende firma inzake de productie van specifieke metallurgische producten. Ze zijn een unieke speler in de wereld en als specialist in hun vakgebied, leveren ze producten van topkwaliteit die verwerkt worden in diverse toepassingen. Voor de uitbreiding van hun R&D team kijken wij uit naar een "R&D Engineer (metallurgie)":
-
Barge Planner (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: STEGMANN BELGIUM
Type: Vaste Job
- Je staat in voor de planning van het transport van containers. - Je verzamelt transportopdrachten van klanten en voert deze in het systeem. - Je berekent de laadcapaciteit en koppelt transportopdrachten aan beschikbare schepen. - Je hebt dagelijks contact met klanten, schepen en terminas. - Je maakt de vereiste documenten op en verzorgt de bijkomende administratie. - Verder ben je verantwoordelijk voor het oplossen van problemen bij vertragingen en wijzigingen. - Er wordt van je verwacht dat je na een bepaalde periode een operationeel team zal begeleiden en coachen.
-
Zelfstandig verkoper Zonnepanelen Regio West-Vlaanderen (Regio Veurne)
Regio: Regio Veurne
Bedrijf: BELIVERT
Type: Zelfstandige activiteit
Zin in een nieuwe uitdaging? Wil je werken in één van de meest belovende sectoren van de toekomst? Kan je zelfstandig werken, en wil je hoge verkoopcijfers en targets halen? Aarzel niet en contacteer ons. (Graag cv met foto) Ons bedrijf is in volle expansie, biedt een boeiende werkomgeving en een collegiale sfeer. Als vertegenwoordiger ben je de sleutelfiguur tussen onze klanten en het bedrijf. Dagelijks bezoek je particuliere klanten of KMO 's (voornamelijk West-Vlaanderen) en zorg jij voor het uitkomen van hun dromen: het besparen op hun energie factuur! Je kijkt naar de noden van de klant en maakt offerte. Je volgt de offertes op en geeft de klant technische ondersteuning daar waar nodig. Je bent een ervaren verkoper voor de B2C markt. Je werkt zelfstandig en draagt verantwoordelijkheid voor het contacteren van prospecten. Je biedt de klant kwalitatief hoogstaand advies. Je staat in voor de verkoop van hoofdzakelijk, fotovoltaïsche zonnepaneel-installaties aan particuliere klanten. Bezoeken van potentiële klanten (wordt aangeleverd door ons ) Bedrijf en product voorstellen Kort opvolgen en tijdige afspraken maken Plaatsingsdossier opstellen Prospectie : Offerte opmaken, opvolgen en omzetten in verkoop.
-
PROJECTMANAGER BOUWHEER (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: StepStone
Type: Zelfstandige activiteit
www.stepstone.be/vacatures----1673960-inline.html?cid=Partner_VDAB * Projectmanager - Gedelegeerd Bouwheer * Investeerder en ontwikkelaar van semi-industrieel vastgoed * Uitvalsbasis Kempen, projecten in België en buurlanden Onze klant is een internationale investeerder in semi-industrieel/logistiek vastgoed. Dit innovatief bedrijf streeft naar creatieve, esthetische, ecologische en economische bouwprojecten. Ter uitbreiding van het bouwkundig team zijn we samen met dit bedrijf op zoek naar een gedreven projectmanager. Als projectmanager treed je op als bouwheer en ben je eindverantwoordelijk voor nieuwbouw- en renovatieprojecten. De gebouwen zijn voornamelijk semi-industrieel, kantoren, logistieke centra... Er wordt steeds aandacht besteed aan zowel het esthetische als het praktische. Concreet start jouw job vanaf de projectdefinitie over het ontwerp, de uitvoering tot de definitieve oplevering. Gedurende het volledige proces bewaak je planning, budget en kwaliteit. Je werkt nauw samen met de klant, de architect en alle andere betrokken partijen (aannemers, leveranciers, studiebureau ...). In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de bedrijfsleider.
-
Centric - Monitoring Engineer (EVERE)
Regio: EVERE
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
JOB OBJECTIVE The monitoring engineer has responsibility for creation and refinement of; monitoring policies, processes, procedures for application, system software and infrastructure monitoring. He's responsible for monitoring systems and infrastructure. Work in cooperation with Technical teams ensuring that monitoring capabilities are in line with needs. POSITION WITHIN THE ORGANISATION Department: Technology Section: Technology Service: Technology Reports hierarchically to: Head of Technology Operations Reports functionally to: Team Lead Manages: Directly: 0 Indirectly: 0 Back-up: Release engineer, Technical Expert, Technical Architect JOB DIMENSIONS Budget: 0 Team: 0 Outputs: Monitor systems, software, applications Troubleshoot problems Track all issues Report, manage, escalate incidents Monitors Systems/applications performance and troubleshoots problem areas as needed Maintain tickets and documentation Write scripts, SQL queries, new checks in scope of monitoring or problem solving Solve issue where applicable AUTONOMOUS DECISION MAKING AUTHORITY Day-to-Day monitoring using tooling, in case of problem, either solve or route those into the technical team (escalation) Create new checks, scripts to improve visibility Decide about severity of incidents RESULT AREAS RESULT AREA 1: Proactive monitoring assuring fast and reliable incident handling with proper visibility and follow up. RESULT AREA 2: Improve monitoring by interfacing various source of alerts. RESULT AREA 3: Route, track problems and make sure that correct actions have been taken in order to resolve problems RESULT AREA 4: Work closely with development and support groups to define new monitoring needs. CONTACTS INTERNAL CONTACTS: Exchange of information: Heads of Departments, IPC Managers, IPC Staff Negotiations with: IPC Managers, IPC Staff EXTERNAL CONTACTS Exchange of information: Data centre provider (Cegeka) , other providers (Storage, network etc...) Negotiations with: n/a FUNCTIONALITY CRITERIA Service Management techniques/methodologies: (desirable): ITIL2. Experience: Experience with Monitoring, Incinga, Nagios and Zenoss are a plus Knowledge of Jira & Confluence, used to write documentation (tickets, Wiki) Familiarity with Oracle SQL. Able to run queries against a database and incorporate such queries into a script. Degree in computer science or equivalent. Excellent documentation skills Essential: Good communicator; "can do" approach; determined; understand other issue, can listen and learn from others Desirable: self-learning and keen to learn new technical domains Attitudes: Excellent communication Excellent analysis and troubleshooting skills of complex technical systems. Excellent command of spoken/written English ...
Zoek naar antwoorden van JOHAN GRUIJTHUIJSEN in sociale netwerken
Look for responds of JOHAN GRUIJTHUIJSEN in social networks
Lees alle opmerkingen voor JOHAN GRUIJTHUIJSEN. Laat een reactie achter voor JOHAN GRUIJTHUIJSEN. JOHAN GRUIJTHUIJSEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for JOHAN GRUIJTHUIJSEN. Leave a respond for JOHAN GRUIJTHUIJSEN. JOHAN GRUIJTHUIJSEN on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie JOHAN GRUIJTHUIJSEN op de google maps. Adres en contacten JOHAN GRUIJTHUIJSEN Location of JOHAN GRUIJTHUIJSEN on the google maps. Address and contacts of JOHAN GRUIJTHUIJSEN
Andere gerelateerde bedrijven als come JOHAN GRUIJTHUIJSEN JOHAN GRUIJTHUIJSEN: BBL | Linalux A.E.D.B. S.C.R.L. | MAISON LIGNE SANTة | SOLVIDA | Siterem SA
Other related companies as JOHAN GRUIJTHUIJSEN: BBL | Linalux A.E.D.B. S.C.R.L. | MAISON LIGNE SANTة | SOLVIDA | Siterem SA
JOHAN GRUIJTHUIJSEN is een bedrijf dat 1988 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is JOHAN GRUIJTHUIJSEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08741790771. Het bedrijf JOHAN GRUIJTHUIJSEN bevindt zich op het adres: SASSENHOUT 28; 2290; VORSELAAR. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 855,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 606,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Advocaten and juridische adviseurs. Producten gemaakt in JOHAN GRUIJTHUIJSEN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van JOHAN GRUIJTHUIJSEN is Persoonlijke Dienstverlening, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van JOHAN GRUIJTHUIJSEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van JOHAN GRUIJTHUIJSEN, openstaande posities, locatie van JOHAN GRUIJTHUIJSEN op de kaart.
JOHAN GRUIJTHUIJSEN is a company, that was registered 1988 in N\A region, Belgium. Full name of company is JOHAN GRUIJTHUIJSEN, company assigned to the tax number BE08741790771. The company JOHAN GRUIJTHUIJSEN is located at the address: SASSENHOUT 28; 2290; VORSELAAR. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 855,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 606,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Advocaten and juridische adviseurs. Products created in JOHAN GRUIJTHUIJSEN were not found.
The main activity of JOHAN GRUIJTHUIJSEN is Personal Services, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of JOHAN GRUIJTHUIJSEN is not available. You also can look at reviews of JOHAN GRUIJTHUIJSEN, open positions, location of JOHAN GRUIJTHUIJSEN on the map.