B. LIEVENS

Contactgegevens B. LIEVENS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data B. LIEVENS: address, phone, fax, email, website, opening hours

B. LIEVENS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BREDERODESTRAAT 13; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES, België

Telefoon (phone): 25019411 (+32-25019411) 25019411 (+32-25019411)

Fax (fax): +32 (51) 246-48-44 +32 (51) 246-48-44

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) B. LIEVENS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "B. LIEVENS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "B. LIEVENS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van B. LIEVENS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen B. LIEVENS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of B. LIEVENS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees B. LIEVENS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti B. LIEVENS
Products information B. LIEVENS

BTW identificatienummer (tax): BE09254028320
Ondernemingsnummer: 5708465576
Hoofdstad (capital): 435,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 123,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2012

Producten die in B. LIEVENS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Advocaten and juridische adviseurs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor B. LIEVENS
(Get full report from official database of BE for B. LIEVENS)

Aanvulling soorten activiteiten voor B. LIEVENS
Addition kinds of activities for B. LIEVENS

20689901. Noten: gedroogd, gedroogd, gezouten of geroosterd | Nuts: dried, dehydrated, salted or roasted
23310000. Vrouwen en missen 'blouses en shirts | Women's and misses' blouses and shirts
28419901. Reinigingsmiddelen, synthetische organische of anorganische alkalische | Detergents, synthetic organic or inorganic alkaline
39990801. Kralen, niet gemonteerd | Beads, unassembled
42130000. Vrachtvervoer, behalve lokaal | Trucking, except local
50320504. Betonmengsels | Concrete mixtures
79990502. Verhuur bromfietsen | Moped rental
92230401. Correctionele instellingen, federale overheid | Correctional institutions, federal government

Werken bij B. LIEVENS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in B. LIEVENS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor B. LIEVENS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for B. LIEVENS. Looking for open vacancies in other companies

  • Lead Scheduler termijnplanning (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Covestro NV

    Type: Vervanging brugpensioen

    Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en beheren van de termijnplanning van projecten en/of stilstanden en turn arounds. Je ontwikkelt en analyseert termijnplannen, volgt deze dagelijks op en rapporteert afwijkingen. Je implementeert de planning / scheduling richtlijnen en wisselt ervaring uit met andere Covestro vestigingen. Je bent key-user voor de planning en scheduling software tools voor de site Antwerpen (SAP, Prometheus, Roser, Primavera) en staat in voor training en begeleiding van de gebruikers. Je werkt nauw samen met de schedulers van de onderhoudsactiviteiten in de bedrijven.

  • Project Team support te Haren (HAREN (BRUSSEL-STAD))

    Regio: HAREN (BRUSSEL-STAD)

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Door een veranderde markt en wetgeving was onze kant verplicht om op korte termijn ingrijpende veranderingen door te voeren in zijn systemen. Hierdoor moet de data gebruikt in het “order to cash” proces geanalyseerd en desgevallend gecorrigeerd worden. Om hieraan te verhelpen zijn zij op zoek naar tijdelijke krachten die kunnen helpen om de data over de verschillende systemen te herstellen met als uiteindelijk doel een correcte en volledige factuur naar de klanten toe. Gezien de specificiteit wordt er geen systeemervaring gevraagd. Training in de Oracle Applications, klantendatabases en lokale systemen wordt dan ook verzorgd.

  • KASSABEDIENDE - M/V (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: FORUM JOBS AVELGEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een winkel in de regio van Oudenaarde zijn we op zoek naar een kassabediende. Taken ? Bestellingen opnemen bij de klanten Bestelling doorgeven en correcte vragen stellen Betalingen ontvangen Je werkt deeltijds 19uur per week dit in 3 dagen.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Meer – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (MEER)

    Regio: MEER

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp in Wetteren-Laarne (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • JOBSTUDENT: Inpakker webshop (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: APOTHEEK VAN HOOF

    Type: Studentenjob

    Wij zijn opzoek naar een inpakker dewelke vanaf 24/09 wekelijks op maandag,dinsdag en donderdag kan komen inpakken.

  • Stage Recruitment Consultant (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1672891-inline.html?cid=Partner_VDAB Wij geloven in ‘growth through the growth of our people’. Ons business model is dan ook volledig opgebouwd rond deze gedachte. Je kan onze organisatie het best beschrijven als een Career Hub die functioneert als een vlakke netwerkorganisatie waarbij kennisdeling en gezamenlijke creativiteit centraal staat en groei versneld wordt.   Wij geloven in ‘growth through the growth of our people’. Ons business model is dan ook volledig opgebouwd rond deze gedachte. Je kan onze organisatie het best beschrijven als een Career Hub die functioneert als een vlakke netwerkorganisatie waarbij kennisdeling en gezamenlijke creativiteit centraal staat en groei versneld wordt.   Als stagair(e) recruitment consultant ben je samen met je team verantwoordelijk voor de interne (Trifinance) en externe (klanten) recruitment opdrachten: Je hebt contact met onze klanten, zoekt pro-actief naar kandidaten, screent hun competenties tijdens interviews en maakt een verslag op over deze kandidaten; Je bent verantwoordelijk voor de A-Z opvolging van onze kandidaten en sollicitaties; Je bouwt een netwerk op van finance professionals en wordt hun trusted partner in hun zoektocht naar nieuwe uitdagingen; Als een business partner onderhoud je contacten met onze klanten; Je wordt betrokken bij de verdere ontwikkeling van onze intake initiatieven: communicatie, interne projecten, events, etc. Ben je sterk in communicatie? Ben je gepassioneerd door het maken van de juiste match tussen kandidaat en klant? Ben je klantgericht en geïnteresseerd in het ontmoeten van mensen? Ben je resultaatgericht, pro-actief en weet je van aanpakken? Heb je zin om een ambitieus en gepassioneerd team te versterken?

  • Teamverantwoordelijke OPST (M/V), Campus Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove

    Type: Vaste Job

    Voor het oncologisch psychosociaal support team (OPST) zijn we op zoek naar een teamverantwoordelijke die de aansturing van een multidisciplinair team op zich kan nemen. Het OPST staat in voor het organiseren en implementeren van optimale en uniforme psychosociale oncologische zorg binnen de Oncologie. Het team bestaat uit 5 klinisch psychologen, 5 sociaal verpleegkundigen/maatschappelijk werkers en 8 verpleegkundig consulenten/specialisten. Er wordt MOC overschrijdend gewerkt met aandacht voor de specifieke noden van de patiënten en hun naasten binnen de diverse pathologieën. Taakomschrijving Je organiseert en beheert de zorgverlening binnen het Oncologisch Psychosociaal Support Team met de betrachting een kwalitatief hoogstaande service te leveren aan patiënten, verwijzende artsen en collega’s. Je zorgt voor een inhoudelijke en vormelijke ondersteuning van het programma oncologie voor wat betreft de psychosociale zorg. Je schept en bewaakt de voorwaarden zodat iedere patiënt kwalitatief hoogwaardige zorg ontvangt die op een éénduidige wijze wordt verleend. Je volgt tendensen in de zorg, ontwikkelt, vertaalt, implementeert en bewaakt de kwaliteit van zorg. Je zorgt voor continuïteit van de zorg door een correcte personeels- en werkplanning. Je stelt hiervoor de nodige procedures op en zorgt voor correcte afspraken en een goede communicatiestructuur. Je bewerkstelligt en bewaakt een personeelskader waarin het team optimaal kan functioneren. Je stimuleert maximale ontplooiing van elke werknemer. Je onderhoudt contacten en relaties met andere medewerkers uit hetzelfde of andere departementen. Je staat in voor ziekenhuis brede opdrachten gelinkt aan de oncologische zorg. Je organiseert en werkt mee aan functioneel overleg omtrent de zorgorganisatie en samenwerking met externe organisaties die actief zijn op het terrein van (psychosociale) oncologie. Je staat in voor de eigen beroepsontwikkeling en het onderhouden en aanleren van de voor de functie relevante vaardigheden.

  • Automation Support Engineer (Regio Genk)

    Regio: Regio Genk

    Bedrijf: CARTESIO

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, een bedrijf in Limburg, actief in de staalindustrie, zijn we op zoek naar een Automation Support Engineer. In deze rol neem je de volgende taken op: Je bent verantwoordelijk voor alle fases van automatiseringsprojecten, gaande van de specificaties tot de engineering, voorbereiding, inbedrijfstelling en de opvolging. Je volgt leveranciers op en stuurt hen aan. Voor de interne projecten ontwerp je zelf ook hardware en software, in samenwerking met collega's. Je staat in voor de documentatie alsook voor de veiligheid van de technische systemen.

  • Purchasing assistant (DEERLIJK)

    Regio: DEERLIJK

    Bedrijf: ADDAX MOTORS

    Type: Vaste Job

    Addax Motors Addax Motors is de eerste Belgische constructeur die elektrische utilitaire voertuigen ontwikkelt en produceert. De onderneming is in Deerlijk gevestigd en werkt met lokale partners voor de uitvoering van bepaalde hoofdtaken. Een deel van de R&D van Addax wordt uitgevoerd in samenwerking met de KULeuven en Flanders Make. De wagens worden vanaf januari 2019 in Deerlijk geassembleerd. Door onze groei en evolutie zijn we op zoek naar een purchasing assistant. Jobomschrijving U bent verantwoordelijk voor het stockbeheer: daarbij houdt u rekening met enerzijds de voorraadrotatie en anderzijds het aanleggen van een voldoende hoge voorraad U plaatst bestellingen van auto-onderdelen bij de juiste leverancier U beheert de prijsaanvraag van leveranciers: via het aankoopsysteem informeert u de aankoop of productie over de prijs en de levertermijn. Indien de vooropgestelde prijs en levertermijn niet voldoen, zoekt u samen met de aankoper en de leverancier naar mogelijke oplossingen U staat in voor het opvolgen en behandelen van signalen in het aankoopsysteem volgens vooropgestelde prioriteiten Tevens sta je ook in voor het organiseren van afhalingen met transporteurs en koerierdiensten voor de verschillende leveranciers die zich zowel in het binnenland en buitenland bevinden Administratieve afhandeling van kwaliteitsrapporten

  • logopedist(e) (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: LOGOSENSE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Behandeling en diagnostiek van o stotteren o leerstoornissen o neurogene communicatiestoornissen o stemstoornissen o articulatiestoornissen o taalontwikkelingsstoornissen o …

  • Brainbridge - Senior SAP Plant Maintenance Site Implementation Coordinator (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Location: Brussels Job type: Miscellaneous Description Vertegenwoordigt het SAP PM-implementatieproject op het terrein (Area Brussel) Begeleiden van de sleutel/eindgebruikers en hun management in het veranderingsproces dat dit project met zich meebrengt. Aanbieden van lokale ondersteuning aan de business mensen zowel op het gebied van het gebruik van SAP als bij het toepassen van best practices op het gebied van onderhoudsbeheer. Plannen, organiseren en geven van opleidingen aan sleutel-en eindgebruikers. Fungeren als contactpunt en verbindingspersoon tussen de mensen op het terrein en het project Responsibilities Je vertegenwoordigt het SAP PM-implementatieproject op het terrein Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden van de sleutel/eindgebruikers en hun management in het veranderingsproces dat dit project met zich meebrengt. Je biedt lokaal ondersteuning aan de business mensen zowel op het gebied van het gebruik van SAP als bij het toepassen van best practices op het gebied van onderhoudsbeheer. Je plant, organiseert en geeft opleidingen aan sleutel -en eindgebruikers. Je bent het contactpunt en verbindingspersoon tussen de mensen op het terrein en het project Je rapporteert aan het Project Management van het SAP PM-project of een van de teamleads in het project Profile Technical skills: Project Management ervaring Ervaring met werken in SAP Kennis Onderprocessen en best praktijken Veranderingsbeheer MS Office Visio Personal skills: Teamplayer Proactief Self starter, in staat te werken met beperkte supervisie

Zoek naar antwoorden van B. LIEVENS in sociale netwerken
Look for responds of B. LIEVENS in social networks

Lees alle opmerkingen voor B. LIEVENS. Laat een reactie achter voor B. LIEVENS. B. LIEVENS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for B. LIEVENS. Leave a respond for B. LIEVENS. B. LIEVENS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie B. LIEVENS op de google maps. Adres en contacten B. LIEVENS
Location of B. LIEVENS on the google maps. Address and contacts of B. LIEVENS

Andere gerelateerde bedrijven als come B. LIEVENS B. LIEVENS: H & L CENTRE COMMERCIAL CITY 2 | AVEVE | TERREIN PIERRE BOCQUET | MARIE-B. LOISEAUX | Coenye Kenneth

Other related companies as B. LIEVENS: H & L CENTRE COMMERCIAL CITY 2 | AVEVE | TERREIN PIERRE BOCQUET | MARIE-B. LOISEAUX | Coenye Kenneth

B. LIEVENS is een bedrijf dat 2012 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is B. LIEVENS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09254028320. Het bedrijf B. LIEVENS bevindt zich op het adres: BREDERODESTRAAT 13; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 435,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 123,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Advocaten and juridische adviseurs. Producten gemaakt in B. LIEVENS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van B. LIEVENS is Kleding, Afgewerkte Producten van Stoffen & Vergelijkbare Materialen, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van B. LIEVENS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van B. LIEVENS, openstaande posities, locatie van B. LIEVENS op de kaart.

B. LIEVENS is a company, that was registered 2012 in N\A region, Belgium. Full name of company is B. LIEVENS, company assigned to the tax number BE09254028320. The company B. LIEVENS is located at the address: BREDERODESTRAAT 13; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 435,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 123,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Advocaten and juridische adviseurs. Products created in B. LIEVENS were not found.
The main activity of B. LIEVENS is Apparel, Finished Products from Fabrics & Similar Materials, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of B. LIEVENS is not available. You also can look at reviews of B. LIEVENS, open positions, location of B. LIEVENS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over B. LIEVENS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf B. LIEVENS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about B. LIEVENS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company B. LIEVENS, employees, financial statistics.