A. BAUMEL

Contactgegevens A. BAUMEL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data A. BAUMEL: address, phone, fax, email, website, opening hours

A. BAUMEL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DU PARC 69; 7100; LA LOUVIERE, België

Telefoon (phone): 64221030 (+32-64221030) 64221030 (+32-64221030)

Fax (fax): +32 (15) 876-90-93 +32 (15) 876-90-93

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) A. BAUMEL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "A. BAUMEL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "A. BAUMEL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van A. BAUMEL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen A. BAUMEL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of A. BAUMEL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees A. BAUMEL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti A. BAUMEL
Products information A. BAUMEL

BTW identificatienummer (tax): BE08424560546
Ondernemingsnummer: 7150970458
Hoofdstad (capital): 101,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 145,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Producten die in A. BAUMEL zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Advocaten and juridische adviseurs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor A. BAUMEL
(Get full report from official database of BE for A. BAUMEL)

Aanvulling soorten activiteiten voor A. BAUMEL
Addition kinds of activities for A. BAUMEL

31999905. Hondenmateriaal: kraag, leibanden, muzzels, enz .: leer | Dog furnishings: collars, leashes, muzzles, etc.: leather
33510104. Vellen, koper en koperlegering | Sheets, copper and copper alloy
35429916. Klinkmachines | Riveting machines
38210109. Generatoren, magnetische idealisatie | Generators, magnetic idealization
73891106. Muziekopname producent | Music recording producer

Werken bij A. BAUMEL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in A. BAUMEL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor A. BAUMEL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for A. BAUMEL. Looking for open vacancies in other companies

  • Elektriciens (NIEUWERKERKEN)

    Regio: NIEUWERKERKEN

    Bedrijf: ASAP HASSELT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je werkt op verschillende werven als elektricien: Slijp- en kapwerk. Metingen uitvoeren. Aanleggen van bekabelingen aan de hand van schema's. Slijpen en dichten van kabelgoten. Storingen opsporen en verhelpen. Opgebouwde of ingebouwde kabelgoten en leidingen plaatsen. Installaties op lage spanning plaatsen en aansluiten.

  • Medisch secretaresse (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: Jessa Ziekenhuis

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Momenteel zijn we op zoek naar: Medisch secretaresse Jobtime: deeltijds/voltijds Functie: Organiseren van het secretariaat zodat één of meerdere artsen, paramedici of verpleegkundigen zich kunnen focussen op hun (para)medische activiteiten. Je voornaamste taken zijn: Instaan voor het onthaal, zowel persoonlijk, telefonisch als administratief, van patiënten voor en na een afspraak, onderzoek of verblijf in het ziekenhuis. Patiënten informeren zodat ze juiste, volledige en duidelijke antwoorden krijgen op hun vragen. Correct, volledig, ordelijk en tijdig afwerken van het administratieve en organisatorische takenpakket (o.a. afsprakenbeheer, briefwisseling, opnameplanning) en financieel ondersteunende taken met de afgesproken hulpmiddelen. Samenwerken en communiceren met collega’s en met mensen binnen en buiten de organisatie, om een optimale dienstverlening te garanderen. Profiel: Je bent in het bezit van een bachelor office management optie medical management assistant. Je beschikt over een ruime kennis van medische terminologie en een basiskennis van de gezondheidszorg. Je hebt een empathische persoonlijkheid, gaat discreet om met vertrouwelijke informatie. Je bent assertief met voldoende aandacht voor diplomatie en integriteit. Je kan zelfstandig functioneren en hebt zin voor initiatief. Je bent steeds nauwkeurig en stipt in je opdrachten. Je beschikt over een dosis organisatietalent en behoudt het overzicht, tegelijkertijd heb je oog voor detail. Je werkt vlot met de Microsoft Office pakketten en bent bereid om jouw softwarekennis op peil te houden. Je bent stressbestendig en weet prioriteiten te leggen. Je kan snel en zonder fouten typen. Relevante ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt. Aanbod: Wij bieden je een boeiende, gevarieerde functie binnen een enthousiast team met ruimte voor creativiteit, opleiding en vorming. Je kan gratis aansluiten bij onze collectieve hospitalisatieverzekering en hebt recht op maaltijdcheques. Bijkomende voordelen: groepsverzekering, vlotte bereikbaarheid, terugbetaling woon-werkverkeer, bij gebruik openbaar vervoer 100% terugbetaling. Omdat we de gezondheid van onze medewerkers belangrijk vinden, bieden we een waaier van programma's aan die je gezondheid bevorderen. Interesse? Bezorg ons dan zo snel mogelijk je kandidatuur door online (cv, motivatiebrief en kopie van je diploma) te solliciteren via onze website www.ikvraaghetaan.be Voor meer informatie i.v.m. de functie kan je terecht bij Annick Germeys, coördinator medische secretariaten, tel 011 33 50 40 Voor bijkomende algemene informatie kan je contact opnemen met Greet Pans (werving & selectie) op het nummer 011 33 52 53 of mail [email protected]

  • Onderhoudstechnieker (BOCHOLT)

    Regio: BOCHOLT

    Bedrijf: TRIXXO Jobs bvba

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een van onze klanten in de regio Bocholt zijn wij op zoek naar een onderhoudstechnieker. Je takenpakket bestaat uit: - Onderhoud aan de machines - Mechanisch onderhoud - Elektrisch onderhoud - Storingen oplossen

  • Material planning & Procurement Kits Analyst (ZEDELGEM)

    Regio: ZEDELGEM

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als planner m/v sta je in voor volgende verantwoordelijkheden op de parts afdeling binnnen het bedrijf. Als planner draag je de verantwoordelijkheid van alle toegewezen wisselstukken. Je houdt rekening met alle afspraken die gemaakt zijn met de leveranciers en dealers. Je bekijkt de parameters zodat je weet welke stukken besteld moeten worden en je bestelt ze. Je trekt dagelijks lijsten van de wisselstukken. Je vult de inventariscijfers aan door de voorraadbeheer toe te voegen in een rapportage Je evalueert de voorraadbeschikbaarheid om overstock te vermijden Je coördineert met de andere afdelingen, lokaal, Europese en in de operationele omgeving - .....

  • Management Assistant (m/v) regio Waregem - 1280261 (Regio Waregem)

    Regio: Regio Waregem

    Bedrijf: Secretary Plus

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een dienstverlenend bedrijf zijn wij op zoek naar een Personal Assistant. Je vormt een onmisbare schakel binnen de organisatie. Hier volgt een greep uit jouw takenpakket. Je volgt de agenda's van het management op en plant de nodige afspraken in; Je gaat rapporten opmaken en nalezen en die vervolgens ook versturen naar klanten; Je bezorgt offertes aan de klanten; Je ondersteunt de Office Manager op vlak van facturatie, beheer van het wagenpark, het klaarzetten van de meeting rooms, het voorzien van de nodige office supplies, het maken van presentaties enzovoort; Je biedt ondersteuning bij de organisatie van evenementen; Je organiseert de maandelijkse management meetings en bereidt deze ook grondig voor.

  • Poetshulp Beerse (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: PUUUR TURNHOUT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Schoten – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (SCHOTEN)

    Regio: SCHOTEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • POETS- EN HUISHOUDHULP regio Beringen (BERINGEN)

    Regio: BERINGEN

    Bedrijf: vzw IN-Z regio Midden-West Limburg

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen - je klanten kunnen zorgbehoevenden of niet-zorgbehoevenden zijn - en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben jij de persoon die we zoeken! je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, ... bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen, ... op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega's tewerkstelling in Beringen en omgeving.

  • Huishoudhulp in Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Bestekkenmaker | architectenbureau (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: HR Concept

    Type: Vaste Job

    Als bestekkenmaker zorgt u voor 1) het opmaken van lastenboeken en technische beschrijving van de werken en meetstaten van bouwprojecten, appartementsgebouwen/woningen/kantoren/woon- en zorgcentra 2) voor het uittekenen van uitvoeringsplannen en uitvoeringsdetails

  • MONTEUR CENTRALE VERWARMING EN SANITAIR (HAM)

    Regio: HAM

    Bedrijf: BERBEN PASCAL CV EN SANITAIR

    Type: Vaste Job

    Als monteur centrale verwarming en sanitair plaats je vloerverwarming, sanitaire leidingen en toestellen, ventilatie,....

  • ICT professionals (MAASTRICHT-AIRPORT)

    Regio: MAASTRICHT-AIRPORT

    Bedrijf: OPEN LINE CONSULTANCY

    Type: Werfreserve

    Werken bij Open Line betekent werken met gedreven ICT professionals in het ontwerpen en beheren van ICT-infrastructuren. Je werkt met de nieuwste technieken van onze fabrikanten en deelt kennis en kunde met jouw collega’s. Niet voor niets zeggen wij: Open Line: Uw betrouwbare en innovatieve partner voor uw technisch ICT domein. Als ICT professional bij Open Line kom je in aanraking met producten van onze leveranciers, te weten: Microsoft, Cisco, Citrix, EMC, VMware en AppSense. Als ICT Professional bij Open Line zijn jouw voornaamste taken en verantwoordelijkheden: De infrastructuur: van design tot implementatie en beheer Troubleshooting Continue streven naar verbeteringen en het toepassen van nieuwe technieken en/of toepassingen Je bent actief in een van onze vakgebieden of een combinatie hiervan, namelijk: Infrastucture, Storage, Server Virtualization, Desktop Virtualization, Cloudcomputing of Hosting.

Zoek naar antwoorden van A. BAUMEL in sociale netwerken
Look for responds of A. BAUMEL in social networks

Lees alle opmerkingen voor A. BAUMEL. Laat een reactie achter voor A. BAUMEL. A. BAUMEL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for A. BAUMEL. Leave a respond for A. BAUMEL. A. BAUMEL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie A. BAUMEL op de google maps. Adres en contacten A. BAUMEL
Location of A. BAUMEL on the google maps. Address and contacts of A. BAUMEL

Andere gerelateerde bedrijven als come A. BAUMEL A. BAUMEL: ALLIED DYNAMIC PRODUCTS | Govaerts A | DIBO ANTWERPEN | VAN DEN ACKER JAN & ZN | Abou-Zeid

Other related companies as A. BAUMEL: ALLIED DYNAMIC PRODUCTS | Govaerts A | DIBO ANTWERPEN | VAN DEN ACKER JAN & ZN | Abou-Zeid

A. BAUMEL is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is A. BAUMEL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08424560546. Het bedrijf A. BAUMEL bevindt zich op het adres: RUE DU PARC 69; 7100; LA LOUVIERE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 101,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 145,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Advocaten and juridische adviseurs. Producten gemaakt in A. BAUMEL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van A. BAUMEL is Verenigde Staten Postal Service, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van A. BAUMEL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van A. BAUMEL, openstaande posities, locatie van A. BAUMEL op de kaart.

A. BAUMEL is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is A. BAUMEL, company assigned to the tax number BE08424560546. The company A. BAUMEL is located at the address: RUE DU PARC 69; 7100; LA LOUVIERE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 101,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 145,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Advocaten and juridische adviseurs. Products created in A. BAUMEL were not found.
The main activity of A. BAUMEL is United States Postal Service, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of A. BAUMEL is not available. You also can look at reviews of A. BAUMEL, open positions, location of A. BAUMEL on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over A. BAUMEL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf A. BAUMEL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about A. BAUMEL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company A. BAUMEL, employees, financial statistics.