Borghans & Fonteyn

Contactgegevens Borghans & Fonteyn: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Borghans & Fonteyn: address, phone, fax, email, website, opening hours

Borghans & Fonteyn

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Onze-Lieve-Vrouwstraat 95; 3020; Herent, België

Telefoon (phone): 016 22 37 86 (+32-016 22 37 86) 016 22 37 86 (+32-016 22 37 86)

Fax (fax): +32 (81) 897-27-33 +32 (81) 897-27-33

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Borghans & Fonteyn: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Borghans & Fonteyn"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Borghans & Fonteyn"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Borghans & Fonteyn, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Borghans & Fonteyn. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Borghans & Fonteyn, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Borghans & Fonteyn. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Borghans & Fonteyn
Products information Borghans & Fonteyn

BTW identificatienummer (tax): BE09289184570
Ondernemingsnummer: 9259246826
Hoofdstad (capital): 650,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 177,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in Borghans & Fonteyn zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Advertising agencies and consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Borghans & Fonteyn
(Get full report from official database of BE for Borghans & Fonteyn)

Aanvulling soorten activiteiten voor Borghans & Fonteyn
Addition kinds of activities for Borghans & Fonteyn

369299. Primaire batterijen, droog en nat, nec | Primary batteries, dry and wet, nec
721600. Droogreinigingsinstallaties, behalve tapijten | Drycleaning plants, except rugs
20489909. Vis eten | Fish food
25119908. Unassembled of onvoltooide meubels, huishouden: hout | Unassembled or unfinished furniture, household: wood
35310700. Brekers, slijpmachines en dergelijke apparatuur | Crushers, grinders, and similar equipment
39490506. Gevallen, pistool en staaf (sportuitrusting) | Cases, gun and rod (sporting equipment)
67229900. Beheerinvestering, open-end, nec | Management investment, open-end, nec

Werken bij Borghans & Fonteyn: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Borghans & Fonteyn: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Borghans & Fonteyn. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Borghans & Fonteyn. Looking for open vacancies in other companies

  • HR Assistant rekrutering - voltijds HALLE (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: RANDSTAD GROUP BELGIUM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze inhousevestiging te Halle zijn wij op zoek naar een consultant / recruiter , opstart voorzien op 5 november. Je staat in voor het zoeken en screenen van kandidaten op basis van de vacatures en noden van onze klant die zich in retailsector situeert. Verder ondersteun je de collega's in het opmaken van planningen en de administratieve opvolging van kandidaten- en uitzendkrachtendossiers. Interesse? mail je cv en motivatie naar [email protected]

  • Arbeider spuiterij/montage (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: t-interim Izegem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je schuurt stoelen machinaal of manueel.  Je staat in voor de montage van de stoelen.  Je staat in voor het maken van kartonnen dozen.  Je pakt stoelen in.  Ten slotte zet je de leveringen klaar en laadt je alles op de vrachtwagen.  Bij minder werk kunnen andere taken toegewezen worden. 

  • Operator voeding (LONDERZEEL)

    Regio: LONDERZEEL

    Bedrijf: Go4Jobs Londerzeel

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Recepturen aflezen en nauwkeurig kunnen uitvoeren - Productie nauwgezet in het oog houden - werken volgens de hygiëne en veiligheidsregels - machines kunnen instellen

  • Elektricien (BILZEN)

    Regio: BILZEN

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Jouw takenpakket bestaat uit: Het uitvoeren van algemene elektriciteitswerken; Automatiseringsprojecten; Het plaatsen van Camerabewaking, alarminstallaties en branddetectie; ...

  • Huishoudhulp regio GENK - onmiddellijke opstart! (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Itzu

    Type: Dienstenchequebaan

    Onmiddellijke opstart : Als huishoudhulp verricht je bij klanten thuis allerlei taken zoals poetsen en strijken. Je bepaalt zelf hoeveel uur per week je wilt werken en in welke regio je aan de slag wilt. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog gezinnen? Ook hier kunnen we voor zorgen.Goede verdienste + maaltijdcheques.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO KNOKKE-HEIST (Regio Knokke-Blankenberge-Zeebrugge)

    Regio: Regio Knokke-Blankenberge-Zeebrugge

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Young Talent voor HSEQ-project Haven van Antwerpen - 2 à 3 dagen/week (KIELDRECHT)

    Regio: KIELDRECHT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een grote logistieke speler zoeken we een Young Talents voor een HSEQ-project rond veiligheid. Onze klant is momenteel bezig met een project waarbij ze alle bestaande procedures, checklists, etc. binnen één van de busines units aan het updaten, vereenvoudigen zijn (lean) en standaardiseren zijn over de verschillende magazijnen. Ter ondersteuning zoeken we een Young Talents die ervaring/inzicht wilt krijgen in de verschillende logistieke en operationele processen. Je zal de bestaande procedures moeten verifiëren met de huidige werkwijzen, lean maken en zoeken naar een standaard over de verschillende locaties heen. Het zal dus een combinatie zijn van op de vloer gaan verifiëren, met de mensen verifiëren en de procedure effectief uitwerken

  • Service technieker kranen (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: KONECRANES NV

    Type: Vaste Job

    Je zal samen met collega’s instaan voor: het uitvoeren van mechanisch en elektrisch onderhoud op verschillende types kranen het doen van interventies en herstellingen bij storingen aan kranen het analyseren en oplossen van problemen

  • Dossierbeheerder-syndicus (m/v) regio Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: DE SYNDIC

    Type: Vaste Job

    1/ “Syndicus? Dat zou ik nooit willen doen!” Onze dossierbeheerders krijgen dit zinnetje standaard te horen wanneer ze zichzelf voorstellen. Nochtans hebben zij ooit voor de job gekozen. En hebben ze er geen spijt van, integendeel. Dat kan je alvast in de getuigenis van Kimmy of Jens lezen. 2/ “Syndicus? Dat is toch alleen maar miserie oplossen?” Gelukkig niet! Team Brussel-Gent-Dendermonde beheert samen zo’n 142 gebouwen, waarbij in 90 % van de dossiers alles vlekkeloos verloopt. Dat is mogelijk dankzij het innovatieve softwarepakket waarin we als dossierbeheerders de boekhouding en de administratie van de appartementsgebouwen nauwkeurig bijhouden. De boekhouding gebeurt zelfs gedeeltelijk automatisch dankzij ons systeem voor factuurherkenning. 3/ “Jaja, maar zodra er een leiding springt, staat je telefoon wel roodgloeiend.” Niet in alle dossiers loopt alles van een leien dakje. Daarom zijn wij er net! Geregeld worden we dus gecontacteerd voor een technisch probleem - al dan niet dringend - waarbij we leveranciers aanspreken, offertes voor herstellingen opvragen… Gelukkig hebben we een vaste poule van leveranciers enerzijds en een interne klusjesdienst waar op kunnen rekenen voor snelle herstellingen anderzijds. ‘s Avonds en in het weekend werken we met een permanentiesysteem, waardoor je niet om de haverklap opgebeld wordt in je vrije tijd. 4/ “Pff, en zoveel avondwerk dat daarbij komt kijken!” Vaak gaat de jaarlijkse algemene vergadering van een gebouw in mede-eigendom ‘s avonds door en ben je tussen 18u en 20u een vergadering aan het leiden. Als syndicus zijn we flexibel en passen we onze agenda aan deze van onze klanten aan. Uiteraard zorgen we hier wel voor een gezond evenwicht. Bovendien kan het avondwerk op een ander moment gerecupereerd worden, waardoor je op rustige momenten (veelal in de zomer) vroeger kan stoppen, of het weekend wat sneller kan inzetten dan gewoonlijk. 5/ “En die wetgeving is toch ingewikkeld?” Met een juridische achtergrond of kennis van de wet op de mede-eigendom heb je inderdaad een voetje voor. Toch zijn er bij ons syndici aan de slag die een totaal andere achtergrond hebben, van leerkracht tot boekhouder. Ook zij hebben de wetgeving volledig onder de knie dankzij het aanbod aan interne en externe opleidingen en de ondersteuning van tal van collega’s en onze interne juridische dienst.

  • Een coördinator (v/m) voor het operatiekwartier (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: KLINIEK SINT-JAN

    Type: Vaste Job

    Werkomgeving: Multidisciplinair operatiekwartier (klassieke en ambulante heelkunde): * 11 specialismen (hartheelkunde, neurochirurgie, orthopedie, abdominale - thoracale en endocriene heelkunde, vaatheelkunde, urologie, gynaecologie, plastische en reconstructieve heelkunde, oogheelkunde, NKO, stomatologie) * 8 operatiezalen * 2 technische zalen * 1 ontwaakzaal voor volwassenen – 1 pediatrische ontwaakzaal Algemene opdracht: De coördinator houdt toezicht op de behandeling van de patiënten die geopereerd worden op basis van een veilige kwaliteitszorg in samenwerking met de verschillende heelkundige specialismen. Hij zorgt voor de toepassing van de regels bepaald in het huishoudelijke reglement van het operatiekwartier en de naleving van de werkingsmodaliteiten gevalideerd door het Beperkt comité van het operatiekwartier. Permanente opdrachten: * Organiseert de afstemming van de menselijke middelen op het electieve operatieprogramma en de opvang van spoedgevallen; * Neemt deel aan de planning van het operatieprogramma in overleg met de verschillende actoren (chirurgen, anesthesisten, verpleegkundigen, …); * Superviseert de globale activiteit van het operatiekwartier; * Coördineert de verschillende teams (chirurgen, anesthesisten, verpleegkundigen, instrumentisten, …) en beschikt over autoriteit ten aanzien van alle actoren van het operatiekwartier op het vlak van de naleving van de operatieprogramma’s, de overschrijding van de tijdsduur voorzien in het programma en het beheer van de uitzonderingen; * Werkt actief samen met de directie, de zorgcoördinator en alle verantwoordelijken die betrokken zijn bij het beheer van het operatiekwartier; * Is in staat om risicovolle situaties te herkennen en stelt traceerbaarheidsprocedures in, evalueert en controleert hun toepassing; * Voert de vereiste maatregelen in voor de veiligheid van patiënten en personeel; * Is betrokken in de strijd tegen de nosocomiale infecties; * Anticipeert het beheer van de vervangingen (in overleg met de directie patiëntenzorg); * Verzekert het beheer van de processen en technieken, het administratieve beheer van de patiënten, het beheer van de human resources en van de materiële middelen (in nauwe samenwerking met de centrale sterilisatie); * Beheert de verbruiksgoederen en het materiaal, rekening houdende met de budgettaire beperkingen; * Geeft via de meeste geschikte kanalen informatie door aan het personeel en aan de verschillende zorgverleners van het operatiekwartier; * Past de beroeps- en deontologische regels toe en waakt over hun naleving; * Beheert de opvang en behandeling van de spoedgevallen (met inbegrip van de MUG-spoedgevallen). Zie de rest van de beschrijving bij "Profiel"

  • Freelance functioneel analist logistiek (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Freelance functioneel analist - W-VL - lange termijn! Deze West-Vlaamse KMO is uitgegroeid tot een ware wereldspeler. Het IT-departement zet zich in voor de hele groep en bevindt zich in het hoofdkantoor dat gevestigd is op de as tussen Gent en Kortrijk. Op vlak van IT zijn ze steeds bezig met innoveren om zo hun sterke positie te verstevigen. Door uitbreiding is er nood aan een functioneel business analist voor het sales domein. Door uitbreiding is er nood aan een freelance functionele analist om de ploeg te versterken op verschillende logistieke domeinen. Taken Als freelance functioneel business analist sluit je je aan bij de squad op het domein van sales en finance en ga je je toespitsen op: Het modelleren van processen gericht op het logistiek domein Het functioneel doorgronden van de achterkant van het business systeem. Het opstellen van nieuwe requirements Het uitschrijven van user stories (en communiceren met developers). Het uitvoeren van functionele tests. Het opvolgen van change requests. Documenteren.

  • Flexijob zaalmedewerker (AARSCHOT)

    Regio: AARSCHOT

    Bedrijf: HARTE TROEF

    Type: Flexijob

    Ben je op zoek naar een leuke bijverdienste in een jong en dynamisch team? Dan is een flexijob in onze horecazaak misschien iets voor U! Harte Troef is ontstaan vanuit een droom. Een droom dat alle mensen, eender wie of hoe ze zijn, de kans krijgen om te tonen welke troeven zij in handen hebben. In onze bistro bouwen wij, samen en inclusief, aan deze droom. Het is een bistro waar het gezellig toeven is, een plek om je heerlijk thuis te voelen en zeker naar terug te komen.Om ons zaalteam te versterken zijn wij nog op zoek naar enthousiaste medewerkers.

Zoek naar antwoorden van Borghans & Fonteyn in sociale netwerken
Look for responds of Borghans & Fonteyn in social networks

Lees alle opmerkingen voor Borghans & Fonteyn. Laat een reactie achter voor Borghans & Fonteyn. Borghans & Fonteyn bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Borghans & Fonteyn. Leave a respond for Borghans & Fonteyn. Borghans & Fonteyn on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Borghans & Fonteyn op de google maps. Adres en contacten Borghans & Fonteyn
Location of Borghans & Fonteyn on the google maps. Address and contacts of Borghans & Fonteyn

Andere gerelateerde bedrijven als come Borghans & Fonteyn Borghans & Fonteyn: ETABLISSEMENTS GUILLAUME SA | TRANSPORT DEBROUWER NV | FE. LOC'ASSIETTE | G.T.C. | DEWINTER SA

Other related companies as Borghans & Fonteyn: ETABLISSEMENTS GUILLAUME SA | TRANSPORT DEBROUWER NV | FE. LOC'ASSIETTE | G.T.C. | DEWINTER SA

Borghans & Fonteyn is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Borghans & Fonteyn, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09289184570. Het bedrijf Borghans & Fonteyn bevindt zich op het adres: Onze-Lieve-Vrouwstraat 95; 3020; Herent. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 650,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 177,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Advertising agencies and consultants. Producten gemaakt in Borghans & Fonteyn zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Borghans & Fonteyn is Timmerhout en Houtproducten, behalve meubels, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Borghans & Fonteyn is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Borghans & Fonteyn, openstaande posities, locatie van Borghans & Fonteyn op de kaart.

Borghans & Fonteyn is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is Borghans & Fonteyn, company assigned to the tax number BE09289184570. The company Borghans & Fonteyn is located at the address: Onze-Lieve-Vrouwstraat 95; 3020; Herent. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 650,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 177,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Advertising agencies and consultants. Products created in Borghans & Fonteyn were not found.
The main activity of Borghans & Fonteyn is Lumber and Wood Products, Except Furniture, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Borghans & Fonteyn is not available. You also can look at reviews of Borghans & Fonteyn, open positions, location of Borghans & Fonteyn on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Borghans & Fonteyn, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Borghans & Fonteyn, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Borghans & Fonteyn, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Borghans & Fonteyn, employees, financial statistics.