Francis Bernard

Contactgegevens Francis Bernard: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Francis Bernard: address, phone, fax, email, website, opening hours

Francis Bernard

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Passage Linthout 39; 1200; Bruxelles (Woluwe-Saint-Lambert), België

Telefoon (phone): 02 735 68 80 (+32-02 735 68 80) 02 735 68 80 (+32-02 735 68 80)

Fax (fax): 02 736 24 38 (+32-02 736 24 38) 02 736 24 38 (+32-02 736 24 38)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Francis Bernard: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Francis Bernard"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Francis Bernard"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Francis Bernard, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Francis Bernard. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Francis Bernard, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Francis Bernard. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Francis Bernard
Products information Francis Bernard

BTW identificatienummer (tax): BE08031799316
Ondernemingsnummer: 8966461181
Hoofdstad (capital): 967,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 489,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2011

Wines & spirits - Mfg & Whol.; Wines & spirits - Retail

Product categorie (product category): Advertising - Promotional items and business gifts

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Francis Bernard
(Get full report from official database of BE for Francis Bernard)

Aanvulling soorten activiteiten voor Francis Bernard
Addition kinds of activities for Francis Bernard

33390203. Zilveren raffinage (primaire) | Silver refining (primary)
35429921. Metaalvormende machines met ultrasone hulp | Ultrasonically assisted metal forming machines
38250235. Tachometergeneratoren | Tachometer generators
38410213. sphygmomanometers | Sphygmomanometers
73239904. Credit investigation service | Credit investigation service

Werken bij Francis Bernard: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Francis Bernard: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Francis Bernard. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Francis Bernard. Looking for open vacancies in other companies

  • Tweetalige Customer Service Medewerker - Hoogstraten (HOOGSTRATEN)

    Regio: HOOGSTRATEN

    Bedrijf: Synergie Kempen Careers

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Dit bedrijf is actief op het gebied van integrale logistiek en textielreiniging. Belangrijkste activiteiten zijn de verhuur en reiniging van bed- badgoed en kleding voor de Gezondheidszorg en Horeca. Voor hun team in de site van Hoogstraten te versterken zijn zij op zoek naar een Klantenservice medewerker. De uitdaging als klantendienstmedewerker is een perfecte service te kunnen bieden aan de klanten. Je kerntaken en verantwoordelijkheden: Procesgericht, om de administratie en de service naar de klant op een correcte manier te laten verlopen, zoeken we een medewerker die instaat voor o.a. ingave bestelorders en administratieve taken. Daarnaast verwachten we ook een pro actieve aanpak naar onze klant dmv de juiste analyses. Klachtenopvolging en het meezoeken naar structurele oplossingen maken deel uit van je takenpakket Klantgericht, bij elke handeling stel je de klant op de eerste plaats. Mensgericht, je werkt in tandem met je collega's van de klantendienst. Bovendien werk je nauw samen met de medewerkers van de productie en van andere units.

  • Vloerder (SIJSELE)

    Regio: SIJSELE

    Bedrijf: FORUM CONSTRUCT Brugge

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je job bestaat uit vloeren, cementeren, fiaencen, chappen. Je werkt hoofdzakelijk bij particulieren, communiceert met de klanten en werkt zelfstandig.

  • VOLTIJDS VERKOOPSTER BAKKERIJ (LEDE)

    Regio: LEDE

    Bedrijf: Forum Jobs Aalst

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een gekende bakkerij in de regio Lede zijn wij op zoek naar een verkoper/verkoopster met een eerste ervaring in de verkoop. Een greep uit jouw takenpakket: Het bedienen van klanten in de winkel. Het afrekenen van boodschappen. Opnemen en klaarzetten van bestellingen. ...

  • Huishoudhulp regio Wevelgem deeltijds of voltijds (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: ZORGGROEP H. HART

    Type: Dienstenchequebaan

    Dienstencheques H.Hart valt onder de Woon en Zorggroep H.Hart en is reeds jarenlang actief in de zorg en -welzijnsector. Dit jaar vieren we ons 15-jarig bestaan!!! Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een huishoudhulp voor bij klanten aan huis voor volgende taken: -licht huishoudelijk werk: afstoffen, dweilen, stofzuigen, ramen wassen -maaltijden bereiden -boodschappen doen -was en -strijkwerk. U werkt hoofdzakelijk bij zorgbehoevenden, bejaarden en grote gezinnen in de regio Kortrijk. Bezoek gerust onze website voor enkele sfeerbeelden www.h-hart.be

  • HUISHOUDHULP (M/V) BEERNEM/OEDELEM (BEERNEM)

    Regio: BEERNEM

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Informanten Autosalon 2019 (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: Think and Go

    Type: Studentenjob

    Altijd al willen werken op het autosalon? Dan is dit JOUW KANS! Voor onze klant Renault zijn we op zoek naar tweetalige informanten die enthousiasme uitstralen en commerciële feeling hebben! Als informant ben je verantwoordelijk voor het informeren van klanten over de verschillende Renault en Dacia voertuigen. Denk jij dat je de geschikte kandidaat bent? Laat dat vandaag nog jou gegevens na! Taken Potentiële klanten benaderen met de nodige informatie om aan hun behoeften te voldoen. Leads genereren Zorgen voor een super sfeer in het Renault en Dacia team! Profiel Je hebt interesse en affiniteit met wagens Je bent in het bezit van een rijbewijs Je bent perfect tweetalig (NL/FR) Je bent een echte teamplayer Je hebt een verzorgd voorkomen Je bent klantgericht, commercieel, communicatief vaardig, enthousiast en proactief Je bent vrij voor een training tijdens de eerste weken van Januari (3-5 dagen)  Alsook alle dagen beschikbaar van het autosalon (17 tot 27 januari) Wij bieden jou Een onvergetelijke werkervaring! Een zeer aantrekkelijk loon Betaalde opleidingsdagen Km-vergoeding Dagelijks: ontbijt, heerlijke lunch én avondeten (nocturnes) Een outfit die je nadien ook nog kan aantrekken

  • Student Verkoopmedewerker te Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant te Hasselt, een organisatie actief in de verkoop van badlinnen en toebehoren, kijken we uit naar gemotiveerde studenten. Je staat in voor het uitpakken en labelen van nieuwe goederen zoals badhanddoeken, washandjes, ... Je plaatst de nieuwe goederen in de winkelrekken Je helpt klanten verder en geeft een antwoord op eventuele vragen Je beheert de kassa

  • ALLROUND DRAAIERS/FREEZERS/LASSERS - MOOIE VERLONING 7226175 / 6 C (DESTELDONK)

    Regio: DESTELDONK

    Bedrijf: MANPOWER Kantoor Gent

    Type: Vaste Job

    Voor een metaalbedrijf gelegen in de Gentse Zeehaven, zijn we op zoek naar een ALLROUND METAALARBEIDER Je zal worden ingezet voor : Uitvoeren van laswerken op onderdelen in de werkplaatsen of ter plaatse. Oplassen van onderdelen en nabewerken (draaien en/of frezen), oplassen van slijtonderdelen. - assen - kleppen - schroeven - slijtonderdelen van scheppers en grijpers - onderdelen van brekers Demontage en montage van de onderdelen Dit kan zijn in het atelier maar ook op sites in de buurt voor bepaalde projecten

  • Financieel administratief medewerker te Dilsen Stokkem (DILSEN-STOKKEM)

    Regio: DILSEN-STOKKEM

    Bedrijf: ASAP OFFICE HASSELT

    Type: Vaste Job

    Als financieel-administratief medewerker sta je in voor volgend takenpakket: 1) Debiteurenbeheer: - beheer dagelijkse betalingsoverzichten gerelateerd aan afhalingen voor dealers in samenwerking met het dealersupport team; - dagelijks controleren van de ontvangen betalingen van dealers en deze verwerken in het boekhoudprogramma (Navision); - afwijkende betalingen van dealers melden en opvolgen met de financieel coördinator; - opstellen van creditnota's en facturen; - telefonische ondersteuning bieden aan de dealers; - opstellen, versturen en opvolgen van reminders en account statements volgens procedure; - dagelijks opvolgen, onderhouden en uitzuiveren van de klantenaccounts; - dagelijks afpunten van klantenaccounts; - aanmaken van nieuwe klantenfiches en onderhouden van bestaande klantenfiches. 2) Crediteurenbeheer: - controleren van ontvangen aankoopfacturen en toevoegen van achtergrond documentatie; - protesteren van onregelmatigheden in de ontvangen aankoopfacturen; - wekelijks verwerken van aankoopfacturen in Navision; - opstellen en verwerken van intercompany facturen in Navision; - opvolgen van creditnota's waar we recht op hebben; - aanmaken van nieuwe leveranciersfiches en onderhouden van bestaande leveranciersfiches; - voorbereiden van de betalingen naar onze leveranciers; - voorbereiden van intercompany betalingen; - voorbereiden van de klantenomzetoverzichten en deze doorsturen naar Watkins USA; - wekelijks beheer van de kas en het kasboek; - opmaken van de maandelijks service fee invoice voor Watkins USA; - dagelijks verwerken en opvolgen van de accomodation account en het geven van tijdige feedback hierover; - controleren van expense rapporten en vergelijken met bijgevoegde documenten. 3) Algemene boekhouding en diversen: - voorbereiden van de maandelijkse financiële afsluiting; - verwerken en verdelen van de dagelijkse post; - dagelijks beheer van de gezamenlijke finance mailbox;

  • Controller (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: UZ Brussel

    Type: Vaste Job

    Binnen de afdeling Begroting en Budgetcontrole ben je verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van de controlling activiteiten van de jou toegewezen domeinen, in het bijzonder de niet-medische diensten en het budget van financiële middelen. Daardoor ben je verantwoordelijk voor de controlling van 215 miljoen euro omzet en 210 miljoen euro kosten. Functie: Je draagt actief bij aan de financieel-economische stuurbaarheid van het ziekenhuis door in te staan voor de opmaak en de opvolging van de begroting en specifieke budgetten, door het uitwerken van economische analyses en door het verder ontwikkelen van de rapportering van financiële beleidsinformatie. Je ondersteunt de verantwoordelijken van de niet-medische diensten bij de opmaak van hun begroting en de analyse van hun rekeningen. Je voert de controle van de cijfers uit betreffende juistheid en volledigheid en analyseert de verschillen tussen budget en realiteit, rekening houdend met operationele indicatoren en omgevingsfactoren. Je volgt de wijzigingen in de ziekenhuisfinanciering, de relevante regelgeving en nieuwe trends en ontwikkelingen binnen je domeinen mee op. Je identificeert financiële opportuniteiten en risico’s, formuleert conclusies en biedt ondersteuning in het uitwerken van toekomstgerichte actieplannen. Je werkt mee aan het tijdig en correct afleveren van financiële rapporten. Je bent het aanspreekpunt voor externe en interne audits voor de jou toegewezen domeinen. Je werkt nauw samen met de verantwoordelijken van de niet-medische diensten en de collega’s van de financiële dienst. Je rapporteert aan de manager Begroting en Budgetcontrole.

  • Computer Futures - Senior Java Developer (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    MicroServices en Spring helemaal jouw ding? Steeds op zoek naar opdrachten met de nieuwere technologieën? Dan is deze opdracht iets voor jou.     Projectinhoud Het bedrijf heeft verschillende projecten binnen eCommerce, ERP software en Warehouse management. De grootste uitdaging ligt momenteel in het Warehouse Control System (WCS). Je zal een bijdrage leveren aan het opzetten van een MicroServices architectuur. Er wordt ontwikkeld in een complexe omgeving waarin je jezelf kan uitdagen. Ook heeft het Spotify-model heeft zijn intrede gemaakt bij deze onderneming, een Agile-mindset is dus een vereiste. Hiertoe dien je open te communiceren en goed in team te werken.   Technology stack Java 8+ Spring MVC, Spring Boot Angular (latest versions) MicroServices, Event-driven architecture REST API's GIT, IntelliJ, SonarQube Docker, Kubernetes, Spinnaker, Jenkins Google Cloud TDD, DDD   Projectdetails Locatie: West-Vlaanderen Projectduur: langetermijn (min. 6 maanden) Taal: Nederlands Marktconforme verloning   Interesse?   Graag kom ik met je in contact om meer te vertellen over deze rol en de opdrachtgever.

  • Meewerkend projectleider elektriciteit West-Vl. (WOUMEN)

    Regio: WOUMEN

    Bedrijf: DE WATERGROEP

    Type: Werfreserve

    Functie en plaats in de organisatie Als gespecialiseerd elektricien voer je opdrachten uit in drinkwater- en proceswaterinstallaties van industriële klanten. Als gespecialiseerd elektricien werk je binnen de Directie Productie en Opslag die verantwoordelijk is voor de optimale werking van de productie-infrastructuur (waterproductiecentra, watertorens, hydroforen,…) en voor het automatiseren en de telecontrole van productie, berging en toevoer. Je werkt onder leiding van de verantwoordelijke voor exploitatie, productie en opslag en werkt nauw samen met de andere elektriciens en met de productiemedewerkers. Voornaamste taken Je controleert en onderhoudt de productie-installaties. Je voert metingen uit en interpreteert die. Je ijkt en programmeert meet- en regelapparatuur. Je legt bedradingen aan op basis van aangereikte schema's. Je stelt elektrische schema's op en helpt bij het programmeren van PLC's. Je voorziet de doseer- en waterbehandelingsinstallaties van scheikundige producten. Je volgt de richtlijnen inzake waterbehandeling, AREI, veiligheid en milieu. Je lost praktische problemen op. Je verhelpt storingen. Je leidt kleine renovatieprojecten als projectleider en je stuurt elektriciens aan in projectteams. Je legt telefonie- en computernetwerken aan en voert testen uit. Je herstelt elektrische gereedschappen en bouwt ze om. Je beheert de elektrische componenten in het magazijn. Je assisteert de technische chef waterproductiecentrum en vervangt deze bij afwezigheid.

Zoek naar antwoorden van Francis Bernard in sociale netwerken
Look for responds of Francis Bernard in social networks

Lees alle opmerkingen voor Francis Bernard. Laat een reactie achter voor Francis Bernard. Francis Bernard bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Francis Bernard. Leave a respond for Francis Bernard. Francis Bernard on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Francis Bernard op de google maps. Adres en contacten Francis Bernard
Location of Francis Bernard on the google maps. Address and contacts of Francis Bernard

Andere gerelateerde bedrijven als come Francis Bernard Francis Bernard: Desmet L | Alomec | JEAN-LUC LOGNAY | K. VAES | Latexco NV

Other related companies as Francis Bernard: Desmet L | Alomec | JEAN-LUC LOGNAY | K. VAES | Latexco NV

Francis Bernard is een bedrijf dat 2011 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Francis Bernard, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08031799316. Het bedrijf Francis Bernard bevindt zich op het adres: Passage Linthout 39; 1200; Bruxelles (Woluwe-Saint-Lambert). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 967,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 489,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Advertising - Promotional items and business gifts. Lijst met producten zijn Wines & spirits - Mfg & Whol.; Wines & spirits - Retail.
De hoofdactiviteit van Francis Bernard is Algemene Merchandise Stores, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Francis Bernard is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Francis Bernard, openstaande posities, locatie van Francis Bernard op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Francis Bernard is a company, that was registered 2011 in N\A region, Belgium. Full name of company is Francis Bernard, company assigned to the tax number BE08031799316. The company Francis Bernard is located at the address: Passage Linthout 39; 1200; Bruxelles (Woluwe-Saint-Lambert). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 967,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 489,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Advertising - Promotional items and business gifts. List of products are Wines & spirits - Mfg & Whol.; Wines & spirits - Retail.
The main activity of Francis Bernard is General Merchandise Stores, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Francis Bernard is not available. You also can look at reviews of Francis Bernard, open positions, location of Francis Bernard on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Francis Bernard, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Francis Bernard, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Francis Bernard, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Francis Bernard, employees, financial statistics.