ROBERT VANDENDRIESSCHE

Particuliere bedrijvenLeder- en leerproducten • ROBERT VANDENDRIESSCHE
Private companiesLeather and Leather Products • ROBERT VANDENDRIESSCHE

Contactgegevens ROBERT VANDENDRIESSCHE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ROBERT VANDENDRIESSCHE: address, phone, fax, email, website, opening hours

ROBERT VANDENDRIESSCHE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): PIKKELSTRAAT 37; 8540; DEERLIJK, België

Telefoon (phone): 56716707 (+32-56716707) 56716707 (+32-56716707)

Fax (fax): +32 (56) 627-92-94 +32 (56) 627-92-94

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ROBERT VANDENDRIESSCHE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ROBERT VANDENDRIESSCHE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ROBERT VANDENDRIESSCHE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ROBERT VANDENDRIESSCHE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ROBERT VANDENDRIESSCHE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ROBERT VANDENDRIESSCHE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ROBERT VANDENDRIESSCHE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ROBERT VANDENDRIESSCHE
Products information ROBERT VANDENDRIESSCHE

BTW identificatienummer (tax): BE09493530273
Ondernemingsnummer: 2335662841
Hoofdstad (capital): 546,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 636,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1999

Services: Comptabilité.. Services: Syndics.

Product categorie (product category): Administration d'immeubles. Comptables

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ROBERT VANDENDRIESSCHE
(Get full report from official database of BE for ROBERT VANDENDRIESSCHE)

Aanvulling soorten activiteiten voor ROBERT VANDENDRIESSCHE
Addition kinds of activities for ROBERT VANDENDRIESSCHE

141103. Igneus dimensie steen | Igneus dimension stone
174200. Pleisterwerk, gips en isolatie | Plastering, drywall, and insulation
549999. Diverse levensmiddelenwinkels, nec | Miscellaneous food stores, nec
30869906. Padding, schuimplastic | Padding, foamed plastics
34960302. Papierklemmen, gemaakt van gekochte draad | Paper clips, made from purchased wire
36710203. Electron buizen, NSK | Electron tubes, nsk
73389901. Bewerkingsdienst | Editing service

Werken bij ROBERT VANDENDRIESSCHE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ROBERT VANDENDRIESSCHE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ROBERT VANDENDRIESSCHE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ROBERT VANDENDRIESSCHE. Looking for open vacancies in other companies

  • Medisch secretaresse (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: Jessa Ziekenhuis

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Momenteel zijn we op zoek naar: Medisch secretaresse Jobtime: deeltijds/voltijds Functie: Organiseren van het secretariaat zodat één of meerdere artsen, paramedici of verpleegkundigen zich kunnen focussen op hun (para)medische activiteiten. Je voornaamste taken zijn: Instaan voor het onthaal, zowel persoonlijk, telefonisch als administratief, van patiënten voor en na een afspraak, onderzoek of verblijf in het ziekenhuis. Patiënten informeren zodat ze juiste, volledige en duidelijke antwoorden krijgen op hun vragen. Correct, volledig, ordelijk en tijdig afwerken van het administratieve en organisatorische takenpakket (o.a. afsprakenbeheer, briefwisseling, opnameplanning) en financieel ondersteunende taken met de afgesproken hulpmiddelen. Samenwerken en communiceren met collega’s en met mensen binnen en buiten de organisatie, om een optimale dienstverlening te garanderen. Profiel: Je bent in het bezit van een bachelor office management optie medical management assistant. Je beschikt over een ruime kennis van medische terminologie en een basiskennis van de gezondheidszorg. Je hebt een empathische persoonlijkheid, gaat discreet om met vertrouwelijke informatie. Je bent assertief met voldoende aandacht voor diplomatie en integriteit. Je kan zelfstandig functioneren en hebt zin voor initiatief. Je bent steeds nauwkeurig en stipt in je opdrachten. Je beschikt over een dosis organisatietalent en behoudt het overzicht, tegelijkertijd heb je oog voor detail. Je werkt vlot met de Microsoft Office pakketten en bent bereid om jouw softwarekennis op peil te houden. Je bent stressbestendig en weet prioriteiten te leggen. Je kan snel en zonder fouten typen. Relevante ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt. Aanbod: Wij bieden je een boeiende, gevarieerde functie binnen een enthousiast team met ruimte voor creativiteit, opleiding en vorming. Je kan gratis aansluiten bij onze collectieve hospitalisatieverzekering en hebt recht op maaltijdcheques. Bijkomende voordelen: groepsverzekering, vlotte bereikbaarheid, terugbetaling woon-werkverkeer, bij gebruik openbaar vervoer 100% terugbetaling. Omdat we de gezondheid van onze medewerkers belangrijk vinden, bieden we een waaier van programma's aan die je gezondheid bevorderen. Interesse? Bezorg ons dan zo snel mogelijk je kandidatuur door online (cv, motivatiebrief en kopie van je diploma) te solliciteren via onze website www.ikvraaghetaan.be Voor meer informatie i.v.m. de functie kan je terecht bij Annick Germeys, coördinator medische secretariaten, tel 011 33 50 40 Voor bijkomende algemene informatie kan je contact opnemen met Greet Pans (werving & selectie) op het nummer 011 33 52 53 of mail [email protected]

  • Flexi-job op vrijdag 11u30 tot 14u00 in Bistro M/V (ZINGEM)

    Regio: ZINGEM

    Bedrijf: Start People Waregem

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je wordt tewerkgsteld in een bistro en staat in voor de afwas, maken van bereidingen, opdienen en afruimen, opnemen van bestellingen,.. Je werkt op vrijdag van 11u30-14u onder de noemer flexi-job.

  • Medewerker inkomende goederen + magazijn - Dagploeg in Oostende (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Een familiebedrijf is op zoek naar een extra medewerker. Je werkt in een kleine productiehal. Je werkt als medewerker 'receptie': dit is het onthaal goederen die binnen komen. Je controleert wat binnenkomt en labelt deze producten Je controleert de geleverde goederen met een kweekstaaf, laat de testcomputer deze analyuseren maar jij leest de resultaten en onderneemt actie indien nodig (doorgeven aan leidinggevende.) Daarnaast werk je mee in het magazijn als magazijnier met bediening reachtruck. Hun nieuw magazijn heeft rekstapelingen in de hoogte. Je helpt ook mee in het produceren: het bereiden van vleesprocuten en versnijden van procudcten. Dit die je samen met de zaakvoerder (hij werkt ook zelf mee) Dit is een afwisselende job in dapgloeg, je kent er alle collega's. Ook de leidinggevende werken mee met jullie. De drukste periode is november en december, tegen kerst is het al kalmer dus je moet geen overuren doen in de feestperiode.

  • Huishoudhulpen regio Brasschaat (BRASSCHAAT)

    Regio: BRASSCHAAT

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Je staat in voor huishoudelijk werk bij particulieren in de ruime regio van Brasschaat: voornamelijk poetsen maar ook strijken, boodschappen doen, koken en eventueel kleine naaiwerkjes. Je kan rekenen op een uurrooster naar eigen wensen en tal van andere voordelen. Bovendien begeleiden we je persoonlijk vanaf de eerste kennismaking met de klanten.

  • Poetshulp Hulshout (HULSHOUT)

    Regio: HULSHOUT

    Bedrijf: PUUUR HERENTALS

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Inderdaad met drie u’s, want bij ons draait het om u! Puuur biedt huishoudhulp aan via het systeem van dienstencheques. Wij maken deel uit van Ons. We hebben meer dan 3.000 gemotiveerde personeelsleden en 18.000 tevreden klanten. We bieden jobs aan over heel Vlaanderen, dicht bij de woonplaats van ons personeel. Puuur blijft groeien en we zijn ook in jouw regio steeds op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen. Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen... Je doet de wekelijkse schoonmaak van een woning Je doet graag de was en strijk Voor sommige gezinnen ga je naar de winkel of kook je

  • Jobstudent Host (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ONLINE SEMINAR

    Type: Studentenjob

    Webinar host/hostess met affiniteit voor online media Zoek jij een leuke, afwisselende en goed betaalde baan met flexibele werktijden? Kom dan ons OnlineSeminar-team versterken! We zijn een groeiend, innovatief bedrijf, in het hartje van Brussel, gespecialiseerd in het faciliteren van online seminars/webinars. We bieden een interactief platform aan onze klanten waar ze online kunnen communiceren met hun doelpubliek. Hoofdtaken  In deze functie ben je gastheer/gastvrouw voor onze cliënten. Je ontvangt mensen in onze studio en begeleidt ze voorafgaand en gedurende het live webinar.  Je assisteert bij de live webinars. Je biedt technische ondersteuning in de chat, telefonisch en aan moderatoren. Hiervoor hoef je geen techneut te zijn, maar belangrijk is dat je assertief bent en snel dingen oppakt. Profiel  Om goed in deze functie te passen, ben je zelfstandig en proactief.  Je staat stevig in je schoenen en durft de leiding te nemen als dat nodig is.  Bovenal ben je klantvriendelijk en servicegericht.  Je hebt 0-2 jaar werkervaring of je bent bachelor/master student  Je hebt affiniteit met ICT of online media  Uitstekend in Nederlands en/of Frans zowel woord als geschrift, Engels is een pre. Wij bieden We bieden een goed salaris maar ook een gezellig bedrijf met leuke collega’s. Daarnaast zitten wij op een toplocatie in hartje Brussel. Veel van het werk zal in de avonden plaatsvinden. Indien je ook beschikbaar bent overdag, horen wij dit graag. Contact Geïnteresseerd? Surf dan alvast eens naar onze website www.onlineseminar.be en stuur je cv met een korte motivatie naar [email protected] of bel naar 0470/93 17 29

  • CHAUFFEUR C (HERENT)

    Regio: HERENT

    Bedrijf: Talentus Leuven

    Type: Vaste Job

    U staat in voor het leveren van allerlei promotiemateriaal naar onder andere winkels & beurzen. U helpt ook bij het uitladen.

  • Medewerker administratie & secretariaat (ERPS-KWERPS)

    Regio: ERPS-KWERPS

    Bedrijf: AEF-INVEST

    Type: Vaste Job

    Je bent verantwoordelijk voor de administratieve taken. Je beheert de werkopdrachten (aanmaken van en opvolging projecten, leveranciers en klanten). Je beheert de stock van vloertegels en zorgt dat deze tijdig wordt aangevuld (maken en opvolgen bestellingen). Je bent verantwoordelijk voor de systematische update van leveranciers en klantendatabase en voor de te ondernemen acties die u in de verschillende programma´s invoert. Opmaak en controle van allerhande rapporten en dossiers. Opvolgen van de kalenders (zorgen dat de nodige documenten tijdig worden opgestuurd naar de juiste instanties, afspraken ...) Je werkt binnen de kantooruren.

  • PA (m/v) voor CEO (masterniveau) - Antwerpen (1291150) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Secretary Plus Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Als high level personal assistant (m/v) ondersteun je de CEO op administratief en organisatorisch vlak teneinde op een confidentiële wijze bij te dragen tot een vlot verloop de dagelijkse werkzaamheden. Jobinhoud: * Je beheert de agenda en staat in voor de coördinatie van activiteiten van het directielid; * Je verzorgt de correspondentie en staat in voor het mailboxbeheer; * Je bent verantwoordelijk voor de praktische en organisatorische voorbereiding en opvolging van vergaderingen en dossiers; * Je bent verantwoordelijk voor het organiseren en opvolgen van diverse activiteiten en events; * Je staat in voor de opvolging van een aantal toegewezen dossiers; * Je bent verantwoordelijk voor het documentbeheer; * Office management voor een 20-tal collega's. De functie kan nog uitgebreid worden afhankelijk van de competenties en interesses van de persoon die wordt aangeworven.

  • Freelance PM (digital projects) - Zaventem - lang contract (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Freelance PM (digital projects) - Zaventem - lang contract Dit bedrijf is een gekend internationaal bedrijf met meer dan 750 werknemers in de regio Zaventem. Ter ondersteuning van hun huidige team zijn ze nu op zoek naar een freelance project manager voor een opdracht op lange termijn (tot eind 2019). De deadline voor het voorstellen van kandidaten is 22/10! Taken Als freelance PM digital projects word je ingeschakeld voor de invulling van verschillende projecten. Je bent verantwoordelijk voor de projecten van opstart tot uitvoering. Je maakt daarbij de voorstellen en business cases op en vertaalt die naar concrete projecten. Je let daarbij op scope, planning, budgetten, timelines, resources en kwaliteit. Je stuurt de projecten bij waar nodig en speelt in op mogelijke risico's  

  • Medewerker onderhoud/keuken - Kasteel d'Aertrycke (Torhout) (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: COREX

    Type: Leercontract

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Kasteel D'Aertrycke – Torhout behoort tot de groep Eccellenza, met ondertussen meer dan 35 jaar ervaring in de horecasector. Door continue groei zijn wij op zoek naar een medewerker onderhoud/keuken. Uw takenpakket Onderhoud U bent verantwoordelijke voor de algemene schoonmaak van meubilair (kasten, tafels, deuren,..), installaties (keuken en zaal), publieke ruimten (gangen, trappen, zalen, inkom, restaurant,…) en sanitair (desinfecteren en bevoorrading). U help bij de afwas van porselein (machinaal) en keukenmateriaal (handmatig). U organiseert op regelmatige basis grote schoonmaakwerken (muren afwassen, onderhoud luchters, reinigen van tapijten,...) U staat voor de opmaak van het onderhoudsplan. U staat in voor de bestelling van alle onderhoudsproducten en het aanvullen ervan. U help bij de voorbereidingen (opdekken van tafels, zaalopstellingen voor seminars, …) U zorgt voor een onberispelijke netheid. U voert controle het voltooien van de wekelijkse taken (aanvullen van de bar, opbergen van goederen, …) Keuken U help mee aan de voorbereidingen voor onze buffetten. Werkregeling U werkt volgens een uitgewerkt schema in samenspraak met de manager. U werkt tijdens de week en/of weekend, uren bespreekbaar.

  • Flexi Keuken -en zaalmedewerker - Pizza Hut Edegem (EDEGEM)

    Regio: EDEGEM

    Bedrijf: Pizza Hut België

    Type: Flexijob

    Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden in de keuken: Je bent in staat om de bereiding van de voorgerechten, de pizza’s, pasta’s en de salades uit te voeren. Je bent verantwoordelijk voor de bevoorrading van de werkstations. Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en de schoonmaak van de keuken. Je bent verantwoordelijk voor de opening en de sluiting van de keuken. Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden in de zaal: Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van de klanten. Je bent in staat om een goede service te verlenen. Je bent in staat om telefonische bestellingen te behandelen. Je bent verantwoordelijk voor de bevoorrading van de verschillende werkstations Je staat in voor het onderhoud van de zaal en het sanitair Je bent verantwoordelijk voor de opening en de sluiting van de zaal

Zoek naar antwoorden van ROBERT VANDENDRIESSCHE in sociale netwerken
Look for responds of ROBERT VANDENDRIESSCHE in social networks

Lees alle opmerkingen voor ROBERT VANDENDRIESSCHE. Laat een reactie achter voor ROBERT VANDENDRIESSCHE. ROBERT VANDENDRIESSCHE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ROBERT VANDENDRIESSCHE. Leave a respond for ROBERT VANDENDRIESSCHE. ROBERT VANDENDRIESSCHE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ROBERT VANDENDRIESSCHE op de google maps. Adres en contacten ROBERT VANDENDRIESSCHE
Location of ROBERT VANDENDRIESSCHE on the google maps. Address and contacts of ROBERT VANDENDRIESSCHE

Andere gerelateerde bedrijven als come ROBERT VANDENDRIESSCHE ROBERT VANDENDRIESSCHE: FLLIGUE DES FAMILLES ASBL | CENTRE DE BRONZAGE MAGIC | LUC STRAUVEN | COIFFURE GUNTER | LA FIDUCIAIRE VERVIETOISE

Other related companies as ROBERT VANDENDRIESSCHE: FLLIGUE DES FAMILLES ASBL | CENTRE DE BRONZAGE MAGIC | LUC STRAUVEN | COIFFURE GUNTER | LA FIDUCIAIRE VERVIETOISE

ROBERT VANDENDRIESSCHE is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ROBERT VANDENDRIESSCHE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09493530273. Het bedrijf ROBERT VANDENDRIESSCHE bevindt zich op het adres: PIKKELSTRAAT 37; 8540; DEERLIJK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 546,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 636,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Administration d'immeubles. Comptables. Lijst met producten zijn Services: Comptabilité.. Services: Syndics..
De hoofdactiviteit van ROBERT VANDENDRIESSCHE is Leder- en leerproducten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ROBERT VANDENDRIESSCHE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ROBERT VANDENDRIESSCHE, openstaande posities, locatie van ROBERT VANDENDRIESSCHE op de kaart.

ROBERT VANDENDRIESSCHE is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is ROBERT VANDENDRIESSCHE, company assigned to the tax number BE09493530273. The company ROBERT VANDENDRIESSCHE is located at the address: PIKKELSTRAAT 37; 8540; DEERLIJK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 546,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 636,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Administration d'immeubles. Comptables. List of products are Services: Comptabilité.. Services: Syndics..
The main activity of ROBERT VANDENDRIESSCHE is Leather and Leather Products, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of ROBERT VANDENDRIESSCHE is not available. You also can look at reviews of ROBERT VANDENDRIESSCHE, open positions, location of ROBERT VANDENDRIESSCHE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ROBERT VANDENDRIESSCHE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ROBERT VANDENDRIESSCHE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ROBERT VANDENDRIESSCHE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ROBERT VANDENDRIESSCHE, employees, financial statistics.