SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE

Particuliere bedrijvenMeubels en uitrustingen • SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE
Private companiesFurniture and Fixtures • SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE

Contactgegevens SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE: address, phone, fax, email, website, opening hours

SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Zavelputstraat 12; 3600; Genk, België

Telefoon (phone): 089 36 26 76; 0477 28 09 44 (+32-089 36 26 76; 0477 28 09 44) 089 36 26 76; 0477 28 09 44 (+32-089 36 26 76; 0477 28 09 44)

Fax (fax): +32 (65) 860-28-54 +32 (65) 860-28-54

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE
Products information SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE

BTW identificatienummer (tax): BE06654113769
Ondernemingsnummer: 4257720947
Hoofdstad (capital): 214,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 157,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Producten die in SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Beauty salons

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE
(Get full report from official database of BE for SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE)

Aanvulling soorten activiteiten voor SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE
Addition kinds of activities for SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE

7359. Verhuur en verhuur van apparatuur, nv | Equipment rental and leasing, nec
24310601. Sier houtwerk: kroonlijsten, mantels, enz. | Ornamental woodwork: cornices, mantels, etc.
31720102. Muntstukken | Coin purses
34990106. Geldkisten, staal | Money chests, steel
35310201. Capstans, schip | Capstans, ship
37959900. Tanks en tankcomponenten, anders | Tanks and tank components, nec
59990200. Kunst- en architectonische benodigdheden | Art and architectural supplies
72190100. Garment maken, wijzigen en repareren | Garment making, alteration, and repair
73499902. Schoonmaakdienst, industrieel of commercieel | Cleaning service, industrial or commercial
76992206. Reparatie van hydraulische apparatuur | Hydraulic equipment repair

Werken bij SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratieve bediende staalontvangst (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: ADECCO TURNHOUT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een labo te Turnhout, zoeken wij een administratief bediende voor de afdeling 'staalontvangst'. Toerbodes van het bedrijf halen over heel het land stalen op, waarop wetenschappelijk onderzoek gebeurt. Jij bent verantwoordelijk voor de ontvangst van de inkomende stalen. De gegevens van de bijhorende bon worden in de interne database gezet. Het betreft uitvoerend inputwerk van cijfermatige en analytische gegevens en instructies van wat er met deze stalen dient te gebeuren. Je maakt de barcodes op en kleeft deze op de correcte staal. Vervolgens worden de stalen bewaard of in de centrifuge geplaatst. Bij vragen over de stalen, dien je contact op te nemen met de externe klant of dierenarts om verdere informatie op te vragen.

  • Agendaplanner - call agent (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: ASAP EVERGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als afsprakenplanner contacteer je nieuwe potentiële bedrijven om kennis te laten maken met de diensten van onze klant, een dynamisch, groeiend postorderbedrijf. Je beheert de agenda van onze vertegenwoordigers. Ben jij commercieel ingesteld en haal je een kick uit het overtuigen van mensen? Dan is dit de ideale job voor jou!

  • 10 tele-enquêteur (optie thuiswerk na +- 1 maand) flexibele bijverdienste of part-time functie (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je op zoek naar een flexibele bijverdienste als aanvulling op jouw loon of zoek je gewoon een gemakkelijke parttime functie? Hou je van telefonisch klantencontact en draag je graag je steentje bij als het gaat rond marktonderzoek. Dan is de job als tele-enquêteur echt iets voor jou! Een marktonderzoeksbureau gelegen in Gent centrum is op zoek naar nieuwe tele-enquêteurs. Je neemt contact op met diverse doelgroepen uit verschillende projecten om hen allerhande vragen te stellen in het kader van een marktonderzoek. Je overloopt alle vragen met hen en registreert alles concreet in het systeem. De personen die je contacteert zijn ook eerder in contact gekomen met het project. Je werkt de eerste 3 weken op het bedrijf zelf met 3 verplichte avondshiften van 17u - 21u op 3 dagen die je zelf mag kiezen. Dit vul je aan met extra uren tot max 38u per week. Je werkt op basis van dagcontracten om zo een flexibel weekrooster te kunnen garanderen. Na de opleidingsperiode heb je de mogelijkheid om vanuit thuis te werken. Indien interese in deze vacature, hou alvast donderdag 26 juni de volledige dag vrij om te kunnen solliciteren voor deze functie.

  • Losse arbeider (M/V) (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een groeiend metaalverwerkingsbedrijf gelegen te Diksmuide zijn wij op zoek naar een losse arbeider. Dit om metalen platen en dergelijke, die op de band liggen, af te halen.

  • Productie Verantwoordelijke (HAMONT-ACHEL)

    Regio: HAMONT-ACHEL

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Hamont-Achel zijn we op zoek naar een Productieleider.  Je bent verantwoordelijk voor de productie.  Je zal instaan voor het opstellen van de productieplanning. Je zal instaan voor het optimaliseren van de werkposten. 

  • Magazijnier (ZEDELGEM)

    Regio: ZEDELGEM

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    na een training ben je mee verantwoordelijk voor het magazijnbeheer je staat de klanten te woord stelt offertes op en verwerkt deze ook je verwerkt bestellingen en leveringen je regelt verzendingen

  • Monteur verwarming water sanitair (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor deze klant in Maasmechelen is Accent Construct op zoek naar een monteur sanitair en verwarming. Jouw takenpakket binnen deze vacature bestaat uit: af- en aanvoerleidingen leggen installatie van sanitaire voorzieningen (kranen wc´s douchebakken..) radiators ophangen verwarmingselementen plaatsen Dit bij zowel particulieren als op projecten. De werven zijn meestal gelegen in Limburg.

  • HUISHOUDHULP KNOKKE (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: DAOUST

    Type: Dienstenchequebaan

    - Je poetst particuliere woningen, met inbegrip van ramen wassen; - Je strijkt en wast kleding. - Je verricht naaiwerk en bereidt maaltijden.

  • ICT Businesspartner apotheek en technische diensten ICT Applicaties (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Vaste Job

    Vacaturenummer: 5746 Locatie: ZNA Stuivenberg in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: ICT Jobtime: 100 % ( 38 uur/week) Contract: onbepaalde duur Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: De ICT afdeling applicaties beheert alle software die door klinische en ondersteunende diensten wordt gebruikt. Wij integreren (beperkte) ontwikkelingen met diverse externe oplossingen. Binnen de subdivisie “ICT business partners” sta je in voor de procesmatige implementatie van een applicatie of applicatiesuite, het opvolgen van nieuwe versies en het beheer van de toepassing samen met de key-users. Je werkt actief mee aan andere implementatieprojecten binnen het ICT-toepassingsdomein (onder meer apotheek en technische diensten). Je volgt de probleemmeldingen van de aan jou toevertrouwde applicaties op, langs de kant van de eindgebruikers, intern ICT en extern met de leveranciers. Je bent bereid je te verplaatsen binnen de verschillende sites van ZNA. Je rapporteert aan de verantwoordelijke ICT business partners – binnen de ICT applicaties-afdeling (departement Kwaliteit & Innovatie). Je bent als ICT business partner het aanspreekpunt binnen ZNA voor de technische kant van de ICT toepassingen gebruikt door onder meer apotheek en technische diensten. ICT staat in voor de technische ondersteuning van de applicatie. Dit vertaalt zich in: implementatie van nieuwe versies, integratie van de applicatie met andere applicaties, ondersteuning bij inrichting, aanleveren van rapporteringen, project management aan ICT-zijde… Je wordt hiervoor verantwoordelijk en kan hierbij rekenen op de mede- en samenwerking van de andere ICT-teams. Je werkt proactief zodat fouten of suboptimaal gebruik van de applicaties snel gedetecteerd worden en sensibiliseert de gebruikers omtrent correct en volledig gebruik. Je denkt toekomstgericht en bent promotor van de aan jou toegewezen applicatie(s) Je bent betrokken bij het onderzoek naar nieuwe toepassingen/functionaliteiten. Je maakt je de processen van de toegewezen domeinen eigen en denkt mee na over procesoptimalisatie. Je vertegenwoordigt ICT in de met aan jou toegewezen applicatie(s) gerelateerde projectgroepen. Als ICT businesspartner bewaak je de regels die aan alle partijen zijn opgelegd en de conformiteit met de ZNA ICT-processen zoals releasemanagement. Je verzorgt de correcte administratieve afhandeling. Je speelt vlot in op opgedoken problemen, zoekt constructief naar oplossingen en communiceert hierrond veelvuldig met alle betrokken partijen. Je voorkomt liever dan te moeten escaleren. Je bent bereid om ook andere applicaties binnen je verantwoordelijkheid op te nemen, zelfs al zijn die niet gerelateerd met de aan jou initieel toegewezen domeinen. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Natasha Pavlova, HR-rekrutering ZNA op 03 234 45 80. Meer weten over de functie? Contacteer Bruno De Geest, ICT manager applicaties, op 03 217 74 70. Voel jij je aangesproken?

  • Projectingenieur Elektriciteit/HVAC (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Vaste Job

    Vacaturenummer: 4954 Locatie: ZNA Middelheim in Antwerpen, maar je werkt overkoepelend binnen ZNA. Afdeling/ Bedrijfseenheid: Technische projecten Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: onbepaalde duur Wil je samen met je collega’s garant staan voor kwaliteitsvolle zorg? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je staat in voor de administratieve en technische opvolging van de aan jou toegewezen projecten. Dit kunnen allerlei soorten projecten zijn (groot, klein, algemene verbouwingen, vervangen van hoogspanningscabines,…). Je staat in voor de timing/scope/budget van de jou toegewezen projecten. Je treedt coördinerend op bij de verschillende fases van een project. Je verstrekt (technisch) advies. Je geeft leiding bij projecten van ontwerp tot en met indienststelling. Je maakt voor kleinere dossiers zelf bestekken voor alle percelen (bouw, elektriciteit, HVAC, sanitair en medische gassen) op en respecteert de budgettering. Voor grotere dossier werk je samen met architecten en studiebureaus. Je pleegt nauw overleg met andere medewerkers van de technische dienst projecten (een team van 10 personen) en met de leidinggevenden van de betrokken interne diensten in het ziekenhuis (preventie, ziekenhuishygiëne, milieudienst, technische dienst onderhoud,…). Je pleegt overleg met aannemers, architecten, studiebureaus, brandweer en leveranciers en verricht hiervoor de nodige studies. Je kijkt kritische en nauwkeurig extern gemaakte lastenboeken, meetstaat en plannen na. Je geeft ramingen en advies bij opstellen van business cases. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Natasha Pavlova, HR recruiter, op 03 234 45 80. Meer weten over de functie? Contacteer June Nevelsteen, Manager Projectel, op 03 280 41 57. Voel jij je aangesproken?

  • Senior Business Controller - Zorgsector - Antwerpen Centrum (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Robert Half Finance & Accounting

    Type: Vaste Job

    Robert Half Finance & Accounting is momenteel op zoek naar een Senior Business Controller voor een zeer tof bedrijf met een open bedrijfscultuur. Onze klant is actief in de zorgsector. Ze zijn de grootste speler in het Antwerpse. Als Senior Business Controller rapporteer je rechtstreeks aan de Directeur Financiën. Een greep uit je takenpakket: Je hebt rechtstreeks impact op de beleidsbeslissingen met jouw financiële plannen, kostprijsberekeningen en financiële analyses m.b.t. investeringen; Je speelt ter ondersteuning van de directie en de afdeling een cruciale rol in het planningsproces zoals opmaak van de meerjarenplanning door de coördinatie van het budgetproces voor de gehele onderneming; Jouw klantgerichte en integere houding maakt van jou een echte business partner voor de diverse afdelingsverantwoordelijken; Je analyseert telkens de behoeften van de interne klanten en je anticipeert op problemen en knelpunten in verschillende beleidsondersteunende dossiers; Als teamlid van een enthousiaste groep sta je in voor controles op de cijfers en het opmaken van managementrapportering voor de diverse investeringen waarvoor jij verantwoordelijk bent; Je doet regelmatige actuals/budget controles inclusief variantieanalyses en sanity checks; Je geeft uitleg bij de maandelijkse en kwartaalcijfers aan de Directeur Financiën; Je werkt actief mee aan de verdere verbetering van de interne rapportering door middel van het bouwen van een nieuw rapporteringsprototype en simulatiemodellen. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • OPERATOR - 3 PLOEGEN - MOOI LOON - STARTERS WELKOM (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Select HR Hasselt

    Type: Vaste Job

    Instellen van de gewenste specificaties in de machine en deze machine bedienen. Controleren op kwaliteit en ingrijpen indien nodig. Conditie van de machine regelmatig, pro-actief controleren. Signaleren van storingen en defecten. Zelf verhelpen van kleine mankementen aan de machine. De machine en omgeving schoon en stofvrij houden. Bedrijfsprofiel: Ben jij op zoek naar een afwisselende job als operator en wil je in een drieploegensysteem werken? Werk je graag in teamverband? Lees dan zeker verder.

Zoek naar antwoorden van SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE in sociale netwerken
Look for responds of SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE in social networks

Lees alle opmerkingen voor SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE. Laat een reactie achter voor SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE. SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE. Leave a respond for SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE. SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE op de google maps. Adres en contacten SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE
Location of SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE on the google maps. Address and contacts of SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE

Andere gerelateerde bedrijven als come SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE: Pharmodontal SA | BRUNO STAEL | Kruidenierke ('t) | LIEKENS ONTSTOPPINGSDIENSTEN | C.C. DES 3 FRONTI?RES

Other related companies as SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE: Pharmodontal SA | BRUNO STAEL | Kruidenierke ('t) | LIEKENS ONTSTOPPINGSDIENSTEN | C.C. DES 3 FRONTI?RES

SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06654113769. Het bedrijf SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE bevindt zich op het adres: Zavelputstraat 12; 3600; Genk. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 214,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 157,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Beauty salons. Producten gemaakt in SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE is Meubels en uitrustingen, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE, openstaande posities, locatie van SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE op de kaart.

SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE, company assigned to the tax number BE06654113769. The company SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE is located at the address: Zavelputstraat 12; 3600; Genk. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 214,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 157,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Beauty salons. Products created in SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE were not found.
The main activity of SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE is Furniture and Fixtures, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE is not available. You also can look at reviews of SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE, open positions, location of SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company SCHOONHEIDSINSTITUUT MARIANNE, employees, financial statistics.