7EME ART
Contactgegevens 7EME ART: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data 7EME ART: address, phone, fax, email, website, opening hours
7EME ART
Regio (region): N\A, België
Adres (address): RUE DE LA POTERIE 5; 1315; INCOURT, België
Telefoon (phone): 10889122 (+32-10889122) 10889122 (+32-10889122)
Fax (fax): +32 (4) 368-69-19 +32 (4) 368-69-19
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) 7EME ART: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "7EME ART"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "7EME ART"? - Contact us!
We found such data of 7EME ART, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees 7EME ART. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti 7EME ART
Products information 7EME ART
Producten die in 7EME ART zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Location de cassettes vidéo and audio
Aanvulling soorten activiteiten voor 7EME ART Addition kinds of activities for 7EME ART
2499. Houtproducten, NEC | Wood products, nec
282200. Synthetisch rubber | Synthetic rubber
10410201. Gold bullion productie | Gold bullion production
27890205. Gouden stempelen op boeken | Gold stamping on books
35670200. Brandstofovenoven en ovens | Fuel-fired furnaces and ovens
75339901. Katalytische conversie | Catalytic conversion
Werken bij 7EME ART: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in 7EME ART: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor 7EME ART. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for 7EME ART. Looking for open vacancies in other companies
-
Tijdelijk Logistiek & Customer Care Medewerker (WAREGEM)
Regio: WAREGEM
Bedrijf: Unique Office
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je zorgt voor een algemene ondersteuning van de transportadministratie. Je staat in voor het inboeken van de transporten rechtstreeks op het extranet van de betrokken klanten. Je analyseert en registreert binnengekomen klachten (cfr productie, tranport, verlies,...), je bespreekt deze met de betrokken interne diensten en werkt hiervoor oplossingen uit. Je behandelt deze dossiers van A tot Z. Je staat in voor het opmaken van tapijtetiketten : het verzamelen van de nodige data en het ontwerpen op een etiket.
-
Afwerker (drukkerij) (BEERNEM)
Regio: BEERNEM
Bedrijf: INFINITY JOBS
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Om de drukke eindejaarsperiode op te vangen is onze klant (drukkerij) op zoek naar 2 extra handen. Dit van maandag tem donderdag van 8u-12u en van 12u30-17u, op vrijdag werk je tot 14u30. Jij bent de laatste schakel in het productieproces. Aan de hand van de bestelbons zorg jij ervoor dat de juiste producten bij de klant worden geleverd. Dit volgens volgende procedure: 1. tellen van de stuks 2. verpakken in dozen 3. op pallet plaatsen en pallet inwikkelen 4. bon toevoegen aan pallet ....
-
Shift leader / process operator m/v (OLEN)
Regio: OLEN
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
In deze functie sta je in voor de gehele procesinstallatie. Je krijgt & neemt de verantwoordelijkheid over de ganse productieplant & stuurt 2 assistent-operatoren aan. In de controlekamer monitor jij de verschillende procesparameters (ongeveer 30 % van je tijd) en je stelt waar nodig corrigerende acties. Door je logisch-technisch inzicht ben je in staat om de oorzaken van storingen of afwijkingen te achterhalen. Je grijpt in via de procescomputers of je gaat ter plaatse om de storing manueel te verhelpen. Naast het uitvoeren van de operationele taken denk je mee na over mogelijke verbeteringen op (proces)technisch gebied of qua werkmethodes. Verder zorg je mee voor de logistiek op de werkvloer. Je bent flexibel in taken, en werkt mee met de hulparbeiders.
-
Graafkraanmachinist (WESTERLO)
Regio: WESTERLO
Bedrijf: ASAP Kempen Construct
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een meewerkend graafkraanmachinist voor de grondwerken dit voor de machine Hitachi 8 ton
-
Poetshulp 28u wekelijks te Zedelgem (ZEDELGEM)
Regio: ZEDELGEM
Bedrijf: AMBY TORHOUT
Type: Dienstenchequebaan
Ben je op zoek naar een afwisselende job en streef je naar erkenning en voldoening in je werk? Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde kandidaten.
-
POETSHULP/HUISHOUDHULP in regio Nijlen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (NIJLEN)
Regio: NIJLEN
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau. (trefwoorden: dienstencheque, dienstencheques, kuisen, schoonmaken, poetsen, poetswerk, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, poetsdame)
-
HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO WAARSCHOOT (WAARSCHOOT)
Regio: WAARSCHOOT
Bedrijf: DOME ASSISTANCE
Type: Dienstenchequebaan
Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt maar geen vereiste.
-
Senior Internal sales specialist (DEERLIJK)
Regio: DEERLIJK
Bedrijf: CONXION
Type: Vaste Job
Als senior internal sales specialist maak je offertes op vraag van de klant of van de account manager. Je stemt af met leveranciers om de beste deals te verkrijgen en bevraagt grondig de wens van de klant. Je maakt configuraties in de distributieplatformen en stelt zo pakketten samen. Je volgt licenties op, houdt de klant op de hoogte en verwerkt ook andere renewals. Dit doe je samen in een team met 3 collega’s.
-
SR Accountant - Adviesverlening - stevig loonpakket St. Andries (SINT-ANDRIES)
Regio: SINT-ANDRIES
Bedrijf: Austin Bright
Type: Vaste Job
Ben je op zoek naar een nieuwe functie niet te ver van huis? Heb je reeds ervaring als Dossierbeheerder? & hou je ervan adviezen op te stellen? Dan kan dit kantoor misschien aan je criteria voldoen. Bekijk hieronder de volledige vacature. Dossierbeheerder / Accountant A-Z : de functie Jouw functie omvat quasi alle taken die in een boekhoudkantoor volbracht worden, daarom dat het ook als A-Z wordt omschreven. Concreet : je verantwoordelijkheid strekt zich uit van het inboeken tot het voorbereiden en het eigenhandig afsluiten van dossiers. Je analyseert de cijfers en stelt dan een advies op voor je klant dat je in een heldere taal kan uitleggen zodat ze begrijpen wat de situatie is en hoe ze eventueel verbeterd kan worden. Je onderhoudt het bestaande contact met klanten en probeert dit ook uit te breiden naar nieuwe.
-
Machinist Bandenkraan (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: IMPACT NV
Type: Vaste Job
Als bandenkraanmachinist voer je graafwerken uit voor wegenwerken en rioleringswerken in een ploeg van 2 tot 3 mensen. Je beschikt over moderne graafkranen met de nieuwste technologieën. (GPS-sturing , rotolift). Daarnaast ben je zelf verantwoordelijk voor de kleine herstellingen, onderhoudsbeurten en inspecties op je kraan. Je staat in voor de volledige afwerking van de bovenbouw. Het gaat hier over een veiligheidsfuctie, waar je een grote verantwoordelijkheid draagt.
-
Dierenoppassers - Dogwalkers (Regio Hasselt)
Regio: Regio Hasselt
Bedrijf: ANIMALICIOUS
Type: Zelfstandige activiteit
Ben jij een grote dierenvriend? Ben je betrouwbaar en kan je nauwkeurig werken? Kunnen mensen écht op jou rekenen en zoek je een toffe bijverdienste? Lees dan snel verder! Cat-Alicious dierenoppas aan huis is België 's grootste onderneming die een dienstverleningsconcept voor de 'huis-aan-huis’ verzorging van huisdieren aanbiedt, tijdens de afwezigheid van de bewoners. Cat-Alicious kan worden ingeschakeld wanneer de bewoners op vakantie gaan, maar ook wanneer het huis als gevolg van een ziekenhuisopname of zakenreis onbeheerd moet achtergelaten worden.Voor deze situaties heeft Cat-Alicious een pakket ‘services aan huis” ontwikkeld, waardoor de bewoner niet meer op de goodwill van buren, vrienden of familie moet rekenen. Verder kunnen de huisdieren ook in hun eigen vertrouwde omgeving blijven, wat wetenschappelijk bewezen beter is voor het dier zelf, daar vele dieren stress ervaren als ze in een dierenpensions of vreemde omgeving moeten verblijven. Cat-Alicious bezoekt naar gelang de wensen van de klant de dieren 1 of meerdere keren per dag. Zo maakt de woning van de klant een bewoonde indruk wat eventuele inbrekers dan weer kan afschrikken. Wij voederen de dieren, maken hun sanitaire ruimte schoon en geven de dieren aandacht, liefde en knuffels. Toedienen van medicatie, legen van de postbus, plantjes water geven e.d. zit ook in ons takenpakket. Naast de dierenoppasdienst bestaat Cat-Alicious ook uit een uitlaatdienst voor honden. Klanten die overdag zich niet kunnen vrijmaken, schakelen ons in om de honden uit te laten voor een fijne wandeling. Voor de verdere uitbouw van ons groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste dierenverzorgers met een passie voor dieren!
-
Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.) Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT. Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience. Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform. Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner. Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders. Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system. Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen Details You must be an EU national to be considered for this role Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English
Zoek naar antwoorden van 7EME ART in sociale netwerken
Look for responds of 7EME ART in social networks
Lees alle opmerkingen voor 7EME ART. Laat een reactie achter voor 7EME ART. 7EME ART bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for 7EME ART. Leave a respond for 7EME ART. 7EME ART on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie 7EME ART op de google maps. Adres en contacten 7EME ART Location of 7EME ART on the google maps. Address and contacts of 7EME ART
Andere gerelateerde bedrijven als come 7EME ART 7EME ART: HUIS RENAISSANCE | Williame Optics SA | De Smet R.A. | HILDE COLIN | MINIT COLORS
Other related companies as 7EME ART: HUIS RENAISSANCE | Williame Optics SA | De Smet R.A. | HILDE COLIN | MINIT COLORS
7EME ART is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is 7EME ART, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05365692138. Het bedrijf 7EME ART bevindt zich op het adres: RUE DE LA POTERIE 5; 1315; INCOURT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 735,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 329,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Location de cassettes vidéo and audio. Producten gemaakt in 7EME ART zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van 7EME ART is Bouw - Speciale Handel Aannemers, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van 7EME ART is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van 7EME ART, openstaande posities, locatie van 7EME ART op de kaart.
7EME ART is a company, that was registered 1994 in N\A region, Belgium. Full name of company is 7EME ART, company assigned to the tax number BE05365692138. The company 7EME ART is located at the address: RUE DE LA POTERIE 5; 1315; INCOURT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 735,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 329,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Location de cassettes vidéo and audio. Products created in 7EME ART were not found.
The main activity of 7EME ART is Construction - Special Trade Contractors, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of 7EME ART is not available. You also can look at reviews of 7EME ART, open positions, location of 7EME ART on the map.