SONORISATION EVASION

Contactgegevens SONORISATION EVASION: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data SONORISATION EVASION: address, phone, fax, email, website, opening hours

SONORISATION EVASION

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE ALO?S DEN REEP 26; 7700; MOESKROEN/MOUSCRON, België

Telefoon (phone): 56843516 (+32-56843516) 56843516 (+32-56843516)

Fax (fax): +32 (19) 377-43-69 +32 (19) 377-43-69

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) SONORISATION EVASION: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "SONORISATION EVASION"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "SONORISATION EVASION"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van SONORISATION EVASION, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen SONORISATION EVASION. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of SONORISATION EVASION, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees SONORISATION EVASION. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti SONORISATION EVASION
Products information SONORISATION EVASION

BTW identificatienummer (tax): BE01486419677
Ondernemingsnummer: 2844055175
Hoofdstad (capital): 697,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 342,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Produits: Matériel d?Eclairage,Matériel de Sonorisation.

Product categorie (product category): Location d'appareils audio-visuels

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor SONORISATION EVASION
(Get full report from official database of BE for SONORISATION EVASION)

Aanvulling soorten activiteiten voor SONORISATION EVASION
Addition kinds of activities for SONORISATION EVASION

781905. Ontwikkeling en laboratoriumdiensten, film | Developing and laboratory services, motion picture
14119908. Zandsteen, afmeting-steengroeven | Sandstone, dimension-quarrying
22111101. Awning stripes, katoen | Awning stripes, cotton
35850401. Airconditioning condensatoren en condensatie-eenheden | Air conditioning condensers and condensing units
36340304. Ventilators, elektrisch: bureau | Fans, electric: desk
51990803. Oliën, dieren of groenten | Oils, animal or vegetable
73590802. Live plant verhuur | Live plant rental

Werken bij SONORISATION EVASION: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in SONORISATION EVASION: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor SONORISATION EVASION. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for SONORISATION EVASION. Looking for open vacancies in other companies

  • Bediende verkoper Colruyt Winterslag (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als bediende verkoper is het jouw job om klanten zo goed mogelijk te helpen. Je zorgt dat de producten goed zichtbaar en bereikbaar zijn en bent vriendelijk en hulpvaardig. En omdat je fier bent op je winkel, zorg je dat de winkel er altijd netjes bij ligt. Zo zorg je voor tevreden klanten die efficiënt en makkelijk hun boodschappen kunnen doen, tegen de laagste prijzen. Klanten bedienen aan de kassa en rekken bijvullen, vormen het grootste deel van je job. Toch ziet elke dag er anders uit, want elke klant is anders en heeft specifieke noden. Je helpt bij een Collishop-reservatie, organiseert degustaties, geeft informatie over een product Extra voordeel: je mag als eerste nieuwe producten ontdekken en krijgt in primeur te weten welke artikelen een Rode Prijs of Extra-korting krijgen. Dat helpt je bovendien om klanten altijd correct te informeren. Blijven leren en jezelf ontwikkelen, maken deel uit van je job. Tijdens je eerste maanden krijg je begeleiding van een peter of een meter. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om zelf je verdere ontwikkeling in handen te nemen. We investeren heel veel in onze medewerkers, want we geloven dat we als firma pas kunnen groeien als zij groeien. En we vinden het belangrijk dat onze medewerkers lang bij ons blijven en zich ook na enkele jaren even betrokken voelen.

  • Huishoudhulp (dienstencheques) regio Gentbrugge (GENTBRUGGE)

    Regio: GENTBRUGGE

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Jobstudent mechanica (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant regio Genk zijn we op zoek naar een mechanieker binnendienst. De mechaniekers binnendienst staan in voor alle mechanische werken die worden uitgevoerd in het atelier. De handelingen die zij mogen uitvoeren worden bepaald en gecontroleerd door de Workshop Supervisor. Deze handelingen variëren van mechanische werken aan electromotoren,pompen en motorreduktoren. De mechanische werken aan electromotoren houden o.a. in: (het demonteren van electromotoren, electrisch en mechanisch opmeten van de motoren, reinigen van motor en gedemonteerde onderdelen,...)

  • Student Databasebeheerder te Vilvoorde (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: NEXIOS IT

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant, een IT consultancy bedrijf, zijn we dringend op zoek naar een student-databasebeheerder. Je beheert de database op een professionele manier. Tot jouw takenpakket behoort o.a.: - beheer van databank - kandidaten opsporen - telefonische communicatie in Nederlands, Frans en Engels - afspraken vastleggen - onthalen en begeleiden van bezoekers - sorteren van de post - administratieve taken Je werkt enkele dagen per week. Data en uren zijn te bepalen.

  • Ervaren projectleider (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: BOSSCHAERT

    Type: Vaste Job

    Als projectleider heb je verschillende verantwoordelijkheden en zet je jouw schouders onder verschillende industriebouwprojecten. Een overzicht van jouw taken: je zorgt voor een gedetailleerd voorbereidings- en uitvoeringsplan en maandelijkse vorderingsstaten. Je staat in voor het voorbereiden, opstarten en opvolgen van jouw werven. Je woont de werfvergaderingen bij, stuurt de ploegen (eigen of via onderaannemer) aan, werkt de planning (operationeel en financieel) bij waar nodig, communiceert hierover met alle betrokken partijen en garandeert ten alle tijden de veiligheid. Doel: Het plannen, coördineren en evalueren van activiteiten om de doelstellingen van het industriebouwproject te behalen. Taken: Managen van projectdoelstellingen Tijdig en kwalitatief afleveren van een bouwproject aan onze klant door gedetailleerde voorbereiding en het goed inplannen van de juiste resources Nastreven van klanttevredenheid en vertrouwen gedurende het verloop van het project door realistische planning, tijdige uitvoering en consequente communicatie. We verwachten een pro-actieve communicatie bij het aansturen van alle betrokken interne collega’s. We verwachten dat er samen met onze interne Preventie-Adviseur gedetailleerd en praktisch wordt nagedacht tijdens de voorbereiding van het project over het onder controle houden van de veiligheids- en milieurisico’s inherent aan een bouwproject. Tijdens de uitvoering bent u verantwoordelijk voor de opvolging van het veiligheids- en gezondheidsplan en verwachten we jouw tijdige actie indien een situatie dit vereist. Managen operationele doelstellingen Voorbereiding van project aan de hand van project checklist Opstellen en aanpassen van gedetailleerde dagplanning en langetermijn planning Aansturen van taken van arbeiders, onderaannemers, logistieke ondersteuning van het project Interne dagrapportage Wekelijkse interne vergaderingen met management ter bespreking van planning, status van voorbereiding en uitvoering, behaalde rendementen tijdens uitvoering. Maandelijkse vorderingsstaten opmaken en goedkeuring nastreven bij klant Opvolging van werfvergaderingen Communicatie met de klant, architect, onderaannemers en leveranciers Financiële planning Budgettaire voorbereiding gecombineerd met gedegen inhoudelijke dossierkennis Kosten onder controle houden door het efficiënt inplannen van mensen en middelen en nauwgezette opvolging van uitgaven hiervoor Controle van rendementen en feedback naar calculatie bij afwijkingen. Advies voor corrigerende maatregelen indien nodig naar toekomst toe. Ontwikkeling We verwachten pro-activiteit inzake je persoonlijke ontwikkeling en die van jouw collega’s: volgen van noodzakelijke trainingen, netwerken, (aan)leren van nieuwe zaken (aan) van collega’s, lezen van vakbladen. Verantwoordelijkheid en vertrouwen Van begin tot eind verantwoordelijkheid nemen voor een tijdige en kwalitatieve uitvoering van het project. Je zorgt voor vertrouwen op de werkvloer bij klanten en collega’s.

  • Polyvalent arbeider (vaste voormiddag) (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: DANIS

    Type: Vaste Job

    Voor onze veevoeder- en sojafabriek zijn we op zoek naar een polyvalent medewerker voor de vaste voormiddag (5u tot 13u). Je takenpakket bestaat onder andere uit: Ontvangst van vrachtwagen voor de openingsuren. Vernatwoordelijkheid voor de stalenbibliotheek en ervoor zorgen dat alles volgens het handboek opgevolgd wordt. Analyses van inkomende grondstoffen op infra-roodtoestel. Reinigen en onderhouden van silodekken en stortput. Algemeen onderhoud van de werkvloer. Afzakken van bigbags.

  • Medewerker Technische Dienst (EDEGEM)

    Regio: EDEGEM

    Bedrijf: RECREATIE- & CONGRESHOTEL TER ELST

    Type: Vaste Job

    Als Technisch medewerker zullen o.a. volgende taken tot jouw takenpakket behoren: onderhoud en het ordelijk houden van de gebouwen en materialen; algemene schilder, sanitaire, elektriciteit en schrijnwerkerij werken; logistieke ondersteuning, kleine herstellingswerken en ondersteuning bij werkzaamheden.

  • Elektromecaniciens (HEUSDEN-ZOLDER)

    Regio: HEUSDEN-ZOLDER

    Bedrijf: LOGI-TECHNIC

    Type: Vaste Job

    Logi-technic is met meer dan 530 klantgerichte medewerkers, bij tal van bedrijven dé specialist in outsourcing op technisch uitvoerend gebied. We bieden onze klanten specifieke oplossingen aan vanuit onze divisies Industrie, Infra, Building, ICT en Field Services. Vanuit onze filialen te Wevelgem, Nijvel, Heusden-Zolder, Gent, Zwijndrecht en Vilvoorde worden diverse klanten bediend. Om deze groei mogelijk te maken zoeken we een Elektromecanicien om ons filiaal in Heusden-Zolder te versterken. Functie Als vaste technieker sta je in voor het technisch onderhoud bij onze klanten. Hierbij ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klant omtrent het technisch onderhoud en de technische storingen. Je wordt ingezet op verschillende projecten (zowel korte als lange duur). Jouw takenpakket Je waakt over de kwaliteit van de uitrusting en voert preventief onderhoud uit. Je installeert en sluit de apparatuur en machines aan en controleert ze op hun goede werking. Je verhelpt elektrische en mechanische storingen. Je voert zelfstandig kleine automatiseringsopdrachten uit. Word jij onze nieuwe collega? Stuur dan snel jouw CV naar [email protected]

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • RESERVE schoonmaak regio Waregem 2018 (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Werfreserve

    Dit is een RESERVE vacature. Wanneer wij op zoek zijn naar schoonmakers uit de regio Oostende zullen wij u contacteren voor deze functie. Takenpakket: Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen,... Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,... Onze vacatures zijn meestal deeltijds in de ochtend (6u-10u) en/of 's avonds (16u-21u).

  • Trainee Recruiter (ELSENE)

    Regio: ELSENE

    Bedrijf: Walters People Belgium

    Type: Leercontract

    For our offices situated in Brussels, Zaventem, Groot-Bijgaarden, Ghent and Antwerp we are looking for a Trainee Recruiter to support the team and its business. Our growing companies are constantly on the lookout for the newest talents, so this internship can be a great stepping stone for your future career! You will report directly to the Manager and be integrated in a team of consultants. However, this opportunity needs to be linked to a current education/school to benefit the reward of credits at the end of the traineeship. As a Trainee Recruiter you will join a dynamic team and will be formed and trained in an interesting and exciting fashion. Main tasks of a Trainee Recruiter: Interview candidates and take care of a thorough administration of the files Search for new candidates on the various job sites and screen CVs that come in response to our vacancies online Contact registered candidates by telephone for a follow-up of their professional situation Guide and coach your candidates during their search and you advise your colleagues on the matching of candidates with vacancies Take references for candidates from former employers Possibility to join your consultants in customer visits to observe

  • Flexijob Restaurantmedewerker (ZEPPEREN)

    Regio: ZEPPEREN

    Bedrijf: COLLAZZONE

    Type: Flexijob

    Mensen vriendelijk verwelkomen en ontvangen. Oog hebben voor detail wanneer ze aan tafel zitten. Uitserveren van gastronomische gerechten en passende dranken. We zoeken een teamplayer voor minimaal 1 dag per week. Het mogen meerdere dagen zijn. Eventueel 1 vaste dag of variabel. Dit kan samen besproken worden.

Zoek naar antwoorden van SONORISATION EVASION in sociale netwerken
Look for responds of SONORISATION EVASION in social networks

Lees alle opmerkingen voor SONORISATION EVASION. Laat een reactie achter voor SONORISATION EVASION. SONORISATION EVASION bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for SONORISATION EVASION. Leave a respond for SONORISATION EVASION. SONORISATION EVASION on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie SONORISATION EVASION op de google maps. Adres en contacten SONORISATION EVASION
Location of SONORISATION EVASION on the google maps. Address and contacts of SONORISATION EVASION

Andere gerelateerde bedrijven als come SONORISATION EVASION SONORISATION EVASION: Centretoile SA | N. HAMBYE | Dumobil NV | CASTING (Le) SA | Meuleman JP

Other related companies as SONORISATION EVASION: Centretoile SA | N. HAMBYE | Dumobil NV | CASTING (Le) SA | Meuleman JP

SONORISATION EVASION is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is SONORISATION EVASION, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01486419677. Het bedrijf SONORISATION EVASION bevindt zich op het adres: RUE ALO?S DEN REEP 26; 7700; MOESKROEN/MOUSCRON. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 697,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 342,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Location d'appareils audio-visuels. Lijst met producten zijn Produits: Matériel d?Eclairage,Matériel de Sonorisation..
De hoofdactiviteit van SONORISATION EVASION is Printing, Publishing en Allied Industries, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van SONORISATION EVASION is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van SONORISATION EVASION, openstaande posities, locatie van SONORISATION EVASION op de kaart.

SONORISATION EVASION is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is SONORISATION EVASION, company assigned to the tax number BE01486419677. The company SONORISATION EVASION is located at the address: RUE ALO?S DEN REEP 26; 7700; MOESKROEN/MOUSCRON. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 697,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 342,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Location d'appareils audio-visuels. List of products are Produits: Matériel d?Eclairage,Matériel de Sonorisation..
The main activity of SONORISATION EVASION is Printing, Publishing and Allied Industries, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of SONORISATION EVASION is not available. You also can look at reviews of SONORISATION EVASION, open positions, location of SONORISATION EVASION on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over SONORISATION EVASION, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf SONORISATION EVASION, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about SONORISATION EVASION, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company SONORISATION EVASION, employees, financial statistics.