Topradio Impakt

Contactgegevens Topradio Impakt: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Topradio Impakt: address, phone, fax, email, website, opening hours

Topradio Impakt

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Broeder Mareslaan 119; 9620; Zottegem, België

Telefoon (phone): 09 361 80 10 (+32-09 361 80 10) 09 361 80 10 (+32-09 361 80 10)

Fax (fax): 09 360 93 93 (+32-09 360 93 93) 09 360 93 93 (+32-09 360 93 93)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Topradio Impakt: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Topradio Impakt"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Topradio Impakt"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Topradio Impakt, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Topradio Impakt. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Topradio Impakt, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Topradio Impakt. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Topradio Impakt
Products information Topradio Impakt

BTW identificatienummer (tax): BE07008697509
Ondernemingsnummer: 5828491210
Hoofdstad (capital): 745,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 625,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Producten die in Topradio Impakt zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Local radios

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Topradio Impakt
(Get full report from official database of BE for Topradio Impakt)

Aanvulling soorten activiteiten voor Topradio Impakt
Addition kinds of activities for Topradio Impakt

013900. Veldgewassen, behalve contantkorrels | Field crops, except cash grain
222100. Breedgeweven stoffabrieken, met de hand gemaakt | Broadwoven fabric mills, manmade
38420401. Abdominale supporters, beugels en stutten | Abdominal supporters, braces, and trusses
38430103. Broaches, tandheelkunde | Broaches, dental
41510000. Schoolbussen | School buses
50159902. Aanhangwagen onderdelen en accessoires, gebruikt | Trailer parts and accessories, used

Werken bij Topradio Impakt: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Topradio Impakt: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Topradio Impakt. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Topradio Impakt. Looking for open vacancies in other companies

  • Winkelbediende afdeling ondergoed en parfumerie (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Konvert Interim Tielt

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een grote winkel in regio Tielt zijn wij op zoek naar een gemotiveerde winkelbediende voor de ondergoedafdeling. Je bent verantwoordelijk voor jouw afdeling. Je zorgt ervoor dat alles netjes in de rekken komt, bewaart de orde in de rayons, staat de klanten te woord en geeft hen advies.

  • Management Assistant (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: ASAP OFFICE LEUVEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je wordt de rechtterhadn van de CEO en het management op vlak van organisatie en administratie. Je zal de bezoekers onthalen en verzorgt het secretariaat zowel in fysieke vorm als telefonisch. Je ontfermt je over de dossiers kwaliteitszorg en algemene diensten. Ook HR kan op jou beroep dien ivm administratieve taken.

  • Talent Acquisition Assistant (SINT-JANS-MOLENBEEK)

    Regio: SINT-JANS-MOLENBEEK

    Bedrijf: Start People Leuven Bedienden

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Jouw takenpakket zal bestaan uit: Samen met een jouw collega Talent Acquisition assistant coördineer je het volledig proces van inzet interims, vanaf aanvraag interim tem facturatie. Je werkt nauw samen met de experts van het Talent Attract team en ondersteunt hen in hun uitdagingen op vlak van rekrutering. Je helpt hen bij de uitwerking van rekruteringscampagnes en bij het opzetten van diverse rekruteringsacties en -events. Je staat in voor de publicatie en de opvolging van vacatures op onze eigen site en externe jobsites. Voor diverse publicaties lees je zelf tekstmateriaal na en lay-out je deze zodat alles een aantrekkelijk geheel vormt. Je volgt de binnenkomende sollicitaties op en bewaakt dat kandidaten snel een eerste feedback ontvangen. Samen met de betrokken recruiter, volg je de kandidaten op vanaf sollicitatie tem onboarding. Je hebt contact met kandidaten en klanten; zowel telefonisch als per mail. Je staat garant voor een snelle en gepersonaliseerde service en informeert hen zo goed mogelijk. Je staat in voor de planning en organisatie van interviews en diverse gespecialiseerde screenings. Je bent verantwoordelijk voor het afnemen van online en digitale testen.

  • Huishoudhulpen met dienstencheques regio Gullegem (GULLEGEM)

    Regio: GULLEGEM

    Bedrijf: HULP IN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben je op zoek naar een flexibele job waarbij je het aantal uren zelf kan kiezen? Ben je op zoek naar een tof bedrijf met leuke collega's? Ben je op zoek naar een job met heel veel voordelen? Kies dan nu voor een job als huishoudhulp met dienstencheques bij HULP IN HUIS. Jouw werk wordt gewaardeerd door ons EN door onze klanten. Altijd voldoening om klanten te laten thuis komen/voelen in een proper huis.

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS OUD-HEVERLEE (OUD-HEVERLEE)

    Regio: OUD-HEVERLEE

    Bedrijf: GREENHOUSE LEUVEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Oud-Heverlee en omgeving zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen! De klanten wonen in Oud-Heverlee, Sint-Joris-Weert, Blanden, Haasrode, Vaalbeek, en Loonbeek.

  • Huishoudhulp (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: t-interim Ieper

    Type: Dienstenchequebaan

    Werken met dienstencheques is weggelegd voor mensen met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een positieve, zelfstandige instelling. Het gaat over activiteiten die inspelen op individuele, persoonlijke of familiale behoeften in het kader van het dagelijkse leven. Hulp met huishoudelijk karakter bij de particulier thuis, namelijk: Schoonmaken van de woning met inbegrip van ramen Wassen en strijken Kleine naaiwerken Bereiden van maaltijden Boodschappen doen

  • HUISHOUDHULP LICHTAART (LICHTAART)

    Regio: LICHTAART

    Bedrijf: GREENHOUSE HERENTALS

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen regio Lichtaart zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!

  • Huishoudhulp/Poetshulp Tienen (met dienstencheques) (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: PUUUR TIENEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,... Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema's. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra's Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap,... Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen... Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Bijlesgever Java (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: HET BIJLESBUREAU

    Type: Studentenjob

    Je geeft privé-bijlessen voor Java aan leerlingen van de hogeschool en/of universiteit. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.

  • Projectleider (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Vaste Job

    Projectleider Voor onze klant te Turnhout zijn we op zoek naar een projectleider In overdrachtfase analyseer je de verkochte offerte Je werkt een project uit van A tot Z. Vanaf conceptfase tot en met de nazorg verantwoordelijk voor het ontwerp (zowel mechanisch als elektrisch), de aankoop en de opvolging van de installaties. Prijzen aanvragen van de verschillende componenten die nodig zijn voor een totaal werkend geheel De verschillende subcontractors worden door jou aangestuurd en opgevolgd Tijdens de projecten werk je de documenten uit en zorg je ervoor dat alle dossiers en toestellen aan de vooropgestelde criteria, normen en bedrijfsvoorschriften beantwoorden Je voert de communicatie tussen de klant en de uitvoerenden De opvolging doen naar veiligheid toe op de werven. Opstellen VDM plan, controle PBM's, invullen checklist (VCA) Toezicht op veilig werken

  • SALES ADVISOR AUTOMOTIVE (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Hays Brugge

    Type: Vaste Job

    Bachelor marketing/sales Commercieel ingesteld Regio Brugge Voor een gerenommeerde verdeler van een premium automerk is Hays Sales & Marketing op zoek naar een gedreven verkoopadviseur met een passie voor personenwagens (m/v). In deze functie van verkoopadviseur ben je verantwoordelijk voor de verkoop van personenwagens bij zowel particulieren als kleine zelfstandigen en kmo's. De showroom is jouw tweede thuis waar je de match maakt tussen de wensen van de klant en de juiste wagen. Daarnaast behoort ook de verkoop van financiële producten zoals leasing, onderhoudscontracten en verzekeringen tot jouw takenpakket. Je vormt het eerste aanspreekpunt van de klant en volgt het proces op tot en met de aflevering van het voertuig.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van Topradio Impakt in sociale netwerken
Look for responds of Topradio Impakt in social networks

Lees alle opmerkingen voor Topradio Impakt. Laat een reactie achter voor Topradio Impakt. Topradio Impakt bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Topradio Impakt. Leave a respond for Topradio Impakt. Topradio Impakt on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Topradio Impakt op de google maps. Adres en contacten Topradio Impakt
Location of Topradio Impakt on the google maps. Address and contacts of Topradio Impakt

Andere gerelateerde bedrijven als come Topradio Impakt Topradio Impakt: ANGELO GOLISANO | BALASCO | COLL?GE ROI BAUDOUIN | FORTIS | L.F. DE CASTRO/LUIS DE CASTRO

Other related companies as Topradio Impakt: ANGELO GOLISANO | BALASCO | COLL?GE ROI BAUDOUIN | FORTIS | L.F. DE CASTRO/LUIS DE CASTRO

Topradio Impakt is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Topradio Impakt, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07008697509. Het bedrijf Topradio Impakt bevindt zich op het adres: Broeder Mareslaan 119; 9620; Zottegem. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 745,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 625,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Local radios. Producten gemaakt in Topradio Impakt zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Topradio Impakt is Engineering, Accounting, Research, Management en Verwante Diensten, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Topradio Impakt is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Topradio Impakt, openstaande posities, locatie van Topradio Impakt op de kaart.

Topradio Impakt is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is Topradio Impakt, company assigned to the tax number BE07008697509. The company Topradio Impakt is located at the address: Broeder Mareslaan 119; 9620; Zottegem. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 745,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 625,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Local radios. Products created in Topradio Impakt were not found.
The main activity of Topradio Impakt is Engineering, Accounting, Research, Management and Related Services , including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Topradio Impakt is not available. You also can look at reviews of Topradio Impakt, open positions, location of Topradio Impakt on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Topradio Impakt, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Topradio Impakt, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Topradio Impakt, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Topradio Impakt, employees, financial statistics.