Marior

Contactgegevens Marior: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Marior: address, phone, fax, email, website, opening hours

Marior

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue de Huy 19; 4300; Waremme, België

Telefoon (phone): 019 32 43 48 (+32-019 32 43 48) 019 32 43 48 (+32-019 32 43 48)

Fax (fax): +32 (53) 549-40-19 +32 (53) 549-40-19

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Marior: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Marior"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Marior"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Marior, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Marior. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Marior, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Marior. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Marior
Products information Marior

BTW identificatienummer (tax): BE04876800537
Ondernemingsnummer: 1585021972
Hoofdstad (capital): 228,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 315,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2001

Producten die in Marior zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Beauty salons

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Marior
(Get full report from official database of BE for Marior)

Aanvulling soorten activiteiten voor Marior
Addition kinds of activities for Marior

342599. Zaagbladen en handsaws, nec | Saw blades and handsaws, nec
508502. Slang, riem en verpakking | Hose, belting, and packing
805200. Intermediate care faciliteiten | Intermediate care facilities
20480000. Voorbereide feeds, nec | Prepared feeds, nec
52610102. Hydroponische apparatuur en benodigdheden | Hydroponic equipment and supplies
87420106. Productie management consultant | Manufacturing management consultant
95120100. Natuurbeschermingsbureaus | Wildlife conservation agencies

Werken bij Marior: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Marior: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Marior. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Marior. Looking for open vacancies in other companies

  • Project Sales Consultant: Customer Service Representative (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: Internal Sales Talents Brussel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als Customer Service Medewerker ben je verantwoordelijk voor: Het opvolgen van orders van klanten; Het afstemmen van de verwachtingen van de klant en dit integreren in de afspraken en procedures; Het oplossen van eventuele problemen en klachten; Een algemene klantentevredenheid en respecteren van deadlines. Bedrijfsprofiel: Als Project Sales Consultant heb je een contract van onbepaalde duur bij Sales Talents, maar word je op project basis tewerkgesteld bij verschillende van onze klanten.  Op deze manier krijg je de kans om je competenties aan te scherpen en onbetaalbare ervaring op te doen in verschillende functies én sectoren en dit allemaal onder de vleugels van 1 vaste werkgever die je ten alle tijden ondersteunt en begeleidt. Het gaat over projecten van min. 3 maand in een sales ondersteunende binnendienst functie. Wanneer jouw project ten einde is dan staat er een nieuwe uitdaging op jou te wachten bij een ander interessant bedrijf. Volgende functies zijn mogelijk als Project Sales Consultant: - Customer Service Representative - Internal Sales Support  - Sales Assistant - Internal Sales Representative  - Internal Account Manager - Sales & Marketing Assistant

  • Tegelzetter (HAMONT-ACHEL)

    Regio: HAMONT-ACHEL

    Bedrijf: TRIXXO Jobs bvba

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in de regio van Hamont-Achel zijn we op zoek naar een gemotiveerde tegelzetter in atelier.

  • HVAC technieker (HOUTHALEN-HELCHTEREN)

    Regio: HOUTHALEN-HELCHTEREN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor het onderhoud installaties en afstellen van technische klimaat- en koelsystemen: warmtepompen airconditioning koelen vrieskasten... Je voornaamste taken: ?Je staat in voor het onderhoud en controle van de goede werking en lekdichtheid van koelinstallatie. ?Installeren en aansluiten van enkel fasige en driefasige motoren en hun startunit. ?Mechanische en elektrische onderhoud van elektrische machines en hun sturingen. ?Monteren van leidingen en componenten. ?Installeren en onderhoud van meet- en regelelementen (thermo- pressostaten ... ?Koperen leidingen bewerken: braseren plooien en flare trekken. ?Je maakt een geprefabriceerde kast en bijhorende montageplaat klaar of je maakt zelf een montageraam. ?Je plaatst de onderdelen en componenten zoals draadkanalen stroomrails klemmen en elektronische componenten. ?Je brengt de bedrading en labeling aan. ?Je test de kast en werkt ze af.

  • PROJECTLEIDER (RUMST)

    Regio: RUMST

    Bedrijf: ACCENT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de vacature als projectleider ben je verantwoordelijk voor een aantal werven. Volgende taken behoren tot jouw takenpakket: Aansturen van ploegbazen en werfleiders; Opvolgen van de dagelijkse werking op de werven; Toezien op planning organisatie budget veiligheid en kwaliteit; In de voormiddag ben je aanwezig op de werven in de namiddag beheer je administratie op kantoor; Je rapporteert aan de technisch directeur.

  • student mecanicien (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: ADECCO IEPER

    Type: Studentenjob

    Op zoek naar een studente job op zaterdag ? Je werkt als mecancien voor de vrachtwagens . Je stelt de juste diagnose en kan zelfstandig herstellingen uitvoeren van vrachtwagens of camionetten . Je voert het klein - en groot onderhoud en je onderhoudt ook jouw werkplaats

  • Global Management Program (Commercial Track) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1671470-inline.html?cid=Partner_VDAB We’re looking for the next generation of high-performing, multi-lingual, post-graduate talents to take our company forward. Hilti Outperformer is a global management development program like no other, with real responsibility from day one. Who is Hilti?If you’re new to the industry, you might not have heard of us. We provide leading-edge tools, technologies, software and services for the global construction sector. We have a proud heritage, built over 75 years, and a worldwide reputation for pioneering products and exceptional service. With some 28,000 people in more than 120 countries, we’re a great place for you to show us your worth as you learn, grow and carve-out your career. Hilti Outperformer is a two-year program, where you’ll quickly be involved in a range of international projects, with lots of exposure to senior management. It’s fast paced and challenging, but we’ll closely coach and mentor you. The program is split into four main stages of work: 12 months as an account manager or field engineer in the country where you apply. 3 months on an operational project at national headquarters. It could be logistics, HR, finance, marketing or engineering. 6 months on a strategic project at regional headquarters. 3 months on an international project outside the region. If you’ve come from a mature market, you’ll work in an emerging market, and vice versa. We’re proud to rank in Great Places to Work 2015 as one of the world’s best multinational workplaces.

  • Team Assistant + Advocatenkantoor. Een perfecte combo voor u? (ELSENE)

    Regio: ELSENE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Bent u drietalig, heeft u al een eerste werkervaring achter de rug en heeft u een positieve en professionele attitude? Grijp dan nu uw kans om in een internationaal en vooraanstaand advocatenkantoor te werken dat bovendien zeer gemakkelijk bereikbaar is met het openbaar vervoer. Als Team Assistent in dit bedrijf maakt u deel uit van een team van 160 mensen. U zal op de afdeling Corporate Practice ondersteuning bieden aan 4 tot 5 advocaten: Agendabeheer waarbij u ook vergaderingen organiseert en coördineert en gebruik maakt van de Outlook kalender. Reservaties van reizen en de facturen en onkosten afhandelen. De telefoon beantwoorden. Gebruik maken van Word, Excel en Powerpoint bij het opmaken van documenten. Biling: voorbereiden van facturen. Het klantenbestand up-to-date houden. Archivage en klassement.

  • Transportmanager (BAVEGEM)

    Regio: BAVEGEM

    Bedrijf: REVADA

    Type: Vaste Job

    TRANSPORTMANAGER Strategische vormgever van de interne transportorganisatie Je zorgt voor de strategische uitbouw van de organisatie rekening houdende met de geldende wetgevingen en de beschikbare technologieën. Je staat in voor de opmaak en opvolging van het werkingsbudget en de geplande investeringen. Je garandeert een kwaliteitsvolle service aan in- en externe klanten en leveranciers en dit tegen een marktconforme prijs. Je voert grondige analyses uit op onze bedrijfsactiviteiten met oog op rendementsverbeteringen Je levert een uitgebreide rapportering af van de gedefinieerde KPI’s. Je hebt de dagelijkse leiding over de transportafdeling (supervisie transportplanning, investeringen, herstellingen, opvolgen vergunningen, overleg en communicatie naar personeel, …) Je geeft direct en indirect leiding aan een 40-tal chauffeurs en 5 bedienden.

  • Kinderneuroloog (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: BalanSS

    Type: Zelfstandige activiteit

    BalanSS is een multidisciplinair centrum aan de rand van Gent met een groep logopedisten, kinesisten, psychologen, diëtist, psychomotoor therapeuten, orthopedagogen,.. Door de steeds groter wordende instroom patiënten en de bouw van een extra locatie in 2019 in Latem stijgt onze nood aan een extra samenwerkingsverband met een kinderneuroloog om ons te helpen met intervisiemomenten, diagnosestelling, eventuele opstart medicatie, voorschriften verder onderzoek…. Hieronder geven we kort even onze visie en missie weer, maar kijkt u gerust op www.BalanSS.be en www.learn2Learn.be om te bekijken of u zich in onze werking kan vinden. Onze visie: Aanreiken van een warme efficiënte & kwalitatieve hulpverlening zonder wachtlijsten. Behandeling op maat en noodzaak van de patiënt met als enig doel: een snel, optimaal en bereikbaar resultaat. BalanSS – multidisciplinair centrum bestaat uit 2 afdelingen: BalanSS Diagnostiek & BalanSS Behandeling. Learn2Learn remediërende studiecoaching werkt parallel met het centrum.

  • Mainframe/ Cobol Developer (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: IT-Planet

    Type: Zelfstandige activiteit

    Doel van de functie ICT Programma's maken, testen en implementeren; de kwaliteit, de gebruikersvriendelijkheid en performantie van de geïntegreerde systemen garanderen en een referentierol spelen in de ontwikkelingsomgeving om kwaliteitsvolle systemen te leveren die beantwoorden aan de gekende en vooraf gedefinieerde standaarden binnen de overeengekomen planning. Belangrijkste verantwoordelijkheden 1. Systeemontwikkeling Programma's schrijven, verbeteren en testen op basis van gedetailleerde analyses; integratie-, regressie- en performantietests uitvoeren om de samenhang en interactie met de andere componenten van de toepassingen te controleren. 2. Technisch ontwerp De functionele analyse vertalen in een technische analyse om een kader te scheppen waarbinnen het systeem zal worden gerealiseerd en een globale en gedocumenteerde technische analyse opstellen. 3. Acceptatietesten Het IT-team ondersteunen bij de uitwerking van een acceptatietest omgeving en de gebruikers ondersteunen bij het uitvoeren van die testen; de resultaten hiervan kritisch analyseren en de nodige aanpassingen aanbrengen (of laten aanbrengen). 4. Implementatie Implementatie en follow-up van de nieuwigheden (programma's, parametrisatie, documentatie, ...), rekening houdend met eventuele interacties met andere domeinen en na akkoord van de business; technische ondersteuning bieden bij de implementatie van belangrijke projecten.

  • iStorm - Projectleiders (Directieniveau) (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Projectleider (min 10 jaar ervaring, NL/FR) gezocht voor een lange termijn opdracht voor een KMO, regio Izegem.     Functies   1) Nieuwe strategisch plan uitwerken Volledige Change uittekenen: andere manier van werken, sectorgericht, klantgericht Projectleider op 'directeurniveau', rapporteert aan CEO Planning, budgetten, kwaliteit, overleg met alle partijen    2) Nieuwe strategisch plan: volledige Change ook voor het software gedeelte. Volledige Change uittekenen: andere manier van werken, sectorgericht, klantgericht Projectleider op 'directeurniveau', rapporteert aan CEO Planning, budgetten, kwaliteit, overleg met alle partijen Ervaring met methodologiën: PMBOK, Prince II...   3) Nieuwe strategisch plan: volledige Change ook voor het software gedeelte. Volledige Change uittekenen: andere manier van werken, sectorgericht, klantgericht Projectleider op 'directeurniveau', rapporteert aan CEO Planning, budgetten, kwaliteit, overleg met alle partijen Ervaring met methodologiën: PMBOK, Prince II...   Freelance contract.

  • PMO Officer (PMO) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1676217-inline.html?cid=Partner_VDAB Een Project Management Officer als sparring partner van de Program Manager in een strategische project portfolio met kritische impact op de continue versteviging van de marktpositie van de onderneming. Als PMO Officer voer je een belangrijke functie uit binnen het Project/Programma kernteam dat ingezet wordt bij een strategische project portfolio verspreid over meerdere jaren. Je neemt met name een adviserende en ondersteunende rol aan naar de Programma Manager waarbij je actief bijdraagt aan optimalisatie van de projectflow met invulling als volgt: clashes identificeren rond scope, budgettering, planning project methodologie bewaken en advies geven naar eventuele bijsturing kosten analyses en rapportages ​​​​​​ challengen van project prioriteiten bij de Programma Manager   Onderschikt vallen een aantal praktisch - administratieve verantwoordelijkheden onder jouw beheer. Je bent evenwel vrij om hierin hands on ondersteuning in te roepen binnen de organisatie. onboarding van nieuwe medewerkers maken van meeting verslagen afsluiten en overdragen van projecten documenteren van oa. project "to do's" aanmaken van functionele groepen

Zoek naar antwoorden van Marior in sociale netwerken
Look for responds of Marior in social networks

Lees alle opmerkingen voor Marior. Laat een reactie achter voor Marior. Marior bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Marior. Leave a respond for Marior. Marior on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Marior op de google maps. Adres en contacten Marior
Location of Marior on the google maps. Address and contacts of Marior

Andere gerelateerde bedrijven als come Marior Marior: FLWOODSTAR NV | Petra | GARAGE TEN AKKER | BART PELTYN | Art Messing nv.

Other related companies as Marior: FLWOODSTAR NV | Petra | GARAGE TEN AKKER | BART PELTYN | Art Messing nv.

Marior is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Marior, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04876800537. Het bedrijf Marior bevindt zich op het adres: Rue de Huy 19; 4300; Waremme. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 228,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 315,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Beauty salons. Producten gemaakt in Marior zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Marior is Amusements- en recreatiediensten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Marior is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Marior, openstaande posities, locatie van Marior op de kaart.

Marior is a company, that was registered 2001 in N\A region, Belgium. Full name of company is Marior, company assigned to the tax number BE04876800537. The company Marior is located at the address: Rue de Huy 19; 4300; Waremme. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 228,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 315,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Beauty salons. Products created in Marior were not found.
The main activity of Marior is Amusement and Recreation Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Marior is not available. You also can look at reviews of Marior, open positions, location of Marior on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Marior, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Marior, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Marior, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Marior, employees, financial statistics.