Accessoire
Contactgegevens Accessoire: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Accessoire: address, phone, fax, email, website, opening hours
Accessoire
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Rue de Bruxelles 50; 7850; Enghien, België
Telefoon (phone): 02 395 49 18 (+32-02 395 49 18) 02 395 49 18 (+32-02 395 49 18)
Fax (fax): +32 (9) 181-68-23 +32 (9) 181-68-23
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Accessoire: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Accessoire"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Accessoire"? - Contact us!
We found such data of Accessoire, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Accessoire. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Accessoire
Products information Accessoire
Producten die in Accessoire zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Leather goods - Retail
Aanvulling soorten activiteiten voor Accessoire Addition kinds of activities for Accessoire
07820000. Gras- en tuindiensten | Lawn and garden services
24219901. Box timmerhout | Box lumber
28139905. Waterstof | Hydrogen
35610100. Industriële pompen en onderdelen | Industrial pumps and parts
39499901. Zakken, colofonium | Bags, rosin
50510403. Kwik | Mercury
59469900. Camera- en fotografische voorraadwinkels, nec | Camera and photographic supply stores, nec
73599900. Verhuur en verhuur van apparatuur, nec, nec | Equipment rental and leasing, nec, nec
76999909. Sneeuwblazer reparatie | Snowblower repair
83999901. Advocacy groep | Advocacy group
Werken bij Accessoire: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Accessoire: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Accessoire. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Accessoire. Looking for open vacancies in other companies
-
Telesales (ZAVENTEM)
Regio: ZAVENTEM
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je maakt ongeveer 3-10 afspraken per dag. Je registreert het resultaat van de gesprekken in het datasysteem.
-
Medewerker plaatser afsluitingen en poorten (IZEGEM)
Regio: IZEGEM
Bedrijf: INFINITY JOBS
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
* Je hebt zin voor verantwoordelijkheid * Je beschikt over eeen eigen wagen * Je kan goed werken in teamverband * Je bent leergierig * Je bent nauwkeurig * Fysiek zwaarder werk schrikt je niet af
-
Stabiliteitsingenieur (PUURS)
Regio: PUURS
Bedrijf: ACCENT
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor de vacature als stabiliteitsingenieur ben je verantwoordelijk voor de opmaak van stabiliteitsstudies voor gebouwen. Volgende taken behoren tot jouw takenpakket: Technisch en bouwkundig advies geven tijdens elke fase (voorontwerp aanbesteding en uitvoering); Ontwerpen en dimensioneren van zowel staal- beton- als houtstructuren; Bestekken en meetstaten opmaken; Bouwkundige tekenaars begeleiden bij de opmaak van wapenings- en detailplannen; Samen met de projectmanager de werven opvolgen.
-
HUISHOUDHULP BIJ FAMILIES IN WETTEREN EN OOSTERZELE (voltijds) (WETTEREN)
Regio: WETTEREN
Bedrijf: NET VOOR U
Type: Dienstenchequebaan
NET voor U bvba, een jong kleinschalig dienstenchequebedrijf met een hart voor mensen, is dringend op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen: Je staat in voor de uitvoering van diverse huishoudelijke taken zoals poetsen, wassen, strijken,... bij verschillende gezinnen in Wetteren en omgeving.
-
Huishoudhulpen dienstenchequebaan (BORGLOON)
Regio: BORGLOON
Bedrijf: DCB PALLIETER
Type: Dienstenchequebaan
Het bieden van huishoudhulp bij verschillende gezinnen in de regio van Borgloon.
-
Student winkelbediende (EEKLO)
Regio: EEKLO
Bedrijf: ADECCO AALTER
Type: Studentenjob
Dag student! Ben je nog op zoek naar een bijverdienste in het weekend of een dag in de week? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als winkelbediende in deze gekende voedingszaak in Eeklo sta je in voor het bedienen van de klanten: opnemen van bestellingen, deze versnijden, inpakken en afrekenen. Ook help je achteraan mee met het klaarzetten van bestellingen en de afwas.
-
Student kassa (OOSTHAM)
Regio: OOSTHAM
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Studentenjob
Ben jij ouder dan 18 jaar en op zoek naar een studentenjob? Neem dan zeker contact op met Ago Tessenderlo! We zoeken nog studenten om aan de kassa te werken op zaterdag en/of zondag.
-
HR - Graduate Program (KALLO)
Regio: KALLO
Bedrijf: StepStone
Type: Studentenjob
www.stepstone.be/vacatures----1671778-inline.html?cid=Partner_VDAB In het kader van de verdere professionalisering en groei, is Milcobel op zoek naar een (m/v): HR Graduate Ontdek een wereld aan mogelijkheden en ervaar hoe ons HR Graduate Program een kick-start kan geven aan jouw carrière! Vanaf dag 1 heb je impact en krijg je als HR Graduate de verantwoordelijkheid om projecten te managen, veranderingen en optimalisaties door te voeren binnen verschillende HR domeinen gaande van Recruitment, Training & Development tot Performance Management. Je neemt de lead in het uitdenken en opzetten van een sterk en innovatief beleid om talent aan te trekken en te behouden voor 5 sites. Je staat voor een groot deel van de tijd zelf in voor de rekrutering en selectie van diverse profielen (intake met de lijn manager, definiëren van de juiste search kanalen, screening & interviewen van kandidaten, organiseren van assessment center of andere testen, adviseren HR officers / HR Managers / lijn managers). In nauwe samenwerking met de Talent Manager vertaal je de rekruteringstrategie naar operationele doelstellingen afgestemd op de noden van de business. Je trekt verschillende projecten i.h.k.v. employer branding, campus recruitment, jobbeurzen, stagebeleid, algemene R&S-campagnes, enz. Voortdurend verbeteren is jouw motto: je bent voortrekker om de huidige processen en tools inzake Recruitment, Training & Development, Performance onder de loep te nemen en te optimaliseren. Je kijkt niet zomaar mee maar bent verantwoordelijk om zaken echt te veranderen. Duurzaam groeien is de opdracht! Hiervoor wordt rekening gehouden met jouw ambities, interesses, sterktes en ontwikkelpunten om samen met jou je verdere loopbaan uit te stippelen.
-
jobstudent - polyvalent medewerker (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: JOXX
Type: Studentenjob
Je bent mee verantwoordelijk voor alle logistiek van de verhuur van onze attracties (springkastelen). Je laadt de bestelwagen met de attracties. Je levert en zet de attracties op. 's Avonds ga je de attracties afbreken. Je lost de meegebrachte goederen en laadt de camionette met de bestellingen voor de volgende dag. Je doet dit allemaal in samenwerking met een ploeg.
-
Monteur lichtreclames (PITTEM)
Regio: PITTEM
Bedrijf: Konvert Interim Tielt
Type: Vaste Job
Voor een bedrijf met aanzien in regio Tielt zijn wij op zoek naar monteurs lichtreclame. Je gaat met een collega naar klanten om de lichtreclame te onderhouden of te monteren volgens wens van de klant. Dit over heel België.
-
Kelner m/v Martin's Rentmeesterij (BILZEN)
Regio: BILZEN
Bedrijf: Martin's Hotels
Type: Vaste Job
Voor hotel Martin's Rentmeesterij in Bilzen zijn wij op zoek naar een Kelner. Ontbijt -Lunch -Cocktails en Diner: Mis en place : opdekken van de zaal, klaarzetten van de buffetten, voorbereiden van de dienst, aanvullen van de buffetten. Bediening van de gerechten en dranken. Zorgt voor de goede sfeer in de zaal. Zorgt voor de algemene orde en netheid in zaal en keuken. Seminaries en koffiepauzes: Stelt de vergaderzalen en koffiepauzes op. Bediening en verfrissen van vergaderzalen en koffiepauzes. Zorgt voor algemene netheid en orde in de vergaderzalen.
-
Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.) Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT. Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience. Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform. Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner. Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders. Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system. Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen Details You must be an EU national to be considered for this role Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English
Zoek naar antwoorden van Accessoire in sociale netwerken
Look for responds of Accessoire in social networks
Lees alle opmerkingen voor Accessoire. Laat een reactie achter voor Accessoire. Accessoire bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Accessoire. Leave a respond for Accessoire. Accessoire on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Accessoire op de google maps. Adres en contacten Accessoire Location of Accessoire on the google maps. Address and contacts of Accessoire
Andere gerelateerde bedrijven als come Accessoire Accessoire: URANIE institut de beauté | TROISFONTAINES P. ETS SPRL | CARROSSERIE JEGO | TOP CAMERA FOTO FROYEN | TORTOLANI BRUXELLES SA
Other related companies as Accessoire: URANIE institut de beauté | TROISFONTAINES P. ETS SPRL | CARROSSERIE JEGO | TOP CAMERA FOTO FROYEN | TORTOLANI BRUXELLES SA
Accessoire is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Accessoire, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07036987304. Het bedrijf Accessoire bevindt zich op het adres: Rue de Bruxelles 50; 7850; Enghien. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 862,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 824,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Leather goods - Retail. Producten gemaakt in Accessoire zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Accessoire is Openbare Financiën, Belasting en Monetair Beleid, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Accessoire is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Accessoire, openstaande posities, locatie van Accessoire op de kaart.
Accessoire is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is Accessoire, company assigned to the tax number BE07036987304. The company Accessoire is located at the address: Rue de Bruxelles 50; 7850; Enghien. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 862,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 824,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Leather goods - Retail. Products created in Accessoire were not found.
The main activity of Accessoire is Public Finance, Taxation and Monetary Policy, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Accessoire is not available. You also can look at reviews of Accessoire, open positions, location of Accessoire on the map.