De Zutter C
Contactgegevens De Zutter C: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data De Zutter C: address, phone, fax, email, website, opening hours
De Zutter C
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Zultseweg 33; 8790; Waregem, België
Telefoon (phone): 056 60 77 30 (+32-056 60 77 30) 056 60 77 30 (+32-056 60 77 30)
Fax (fax): +32 (71) 974-75-70 +32 (71) 974-75-70
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) De Zutter C: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "De Zutter C"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "De Zutter C"? - Contact us!
We found such data of De Zutter C, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees De Zutter C. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti De Zutter C
Products information De Zutter C
Producten die in De Zutter C zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Beauty salons
Aanvulling soorten activiteiten voor De Zutter C Addition kinds of activities for De Zutter C
731903. Lucht reclame diensten | Aerial advertising services
14119909. Serpentine, dimensie-quarrying | Serpentine, dimension-quarrying
17439902. Mozaïekwerk | Mosaic work
20350211. Groenten, gepekeld | Vegetables, pickled
20389905. Lunches, bevroren en verpakt | Lunches, frozen and packaged
59320103. Huishoudelijke apparaten, gebruikt | Household appliances, used
Werken bij De Zutter C: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in De Zutter C: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor De Zutter C. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for De Zutter C. Looking for open vacancies in other companies
-
Administratieve bediende staalontvangst (TURNHOUT)
Regio: TURNHOUT
Bedrijf: ADECCO TURNHOUT
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een labo te Turnhout, zoeken wij een administratief bediende voor de afdeling 'staalontvangst'. Toerbodes van het bedrijf halen over heel het land stalen op, waarop wetenschappelijk onderzoek gebeurt. Jij bent verantwoordelijk voor de ontvangst van de inkomende stalen. De gegevens van de bijhorende bon worden in de interne database gezet. Het betreft uitvoerend inputwerk van cijfermatige en analytische gegevens en instructies van wat er met deze stalen dient te gebeuren. Je maakt de barcodes op en kleeft deze op de correcte staal. Vervolgens worden de stalen bewaard of in de centrifuge geplaatst. Bij vragen over de stalen, dien je contact op te nemen met de externe klant of dierenarts om verdere informatie op te vragen.
-
PLOEGCHEF NACHT (M/V) (ROESELARE)
Regio: ROESELARE
Bedrijf: EXPERZA
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je volgt de nieuwe medewerkers op. Je evalueert en ondersteunt hen in hun nieuwe job. Je stelt de personeelsbezetting samen. Samen met de kwaliteitsdienst zorg je voor een kwalitatieve beoordeling. Je controleert de documenten of ze correct ingevuld zijn. Je verleent bijstand op de afdeling op technisch vlak.
-
Service technieker buitendienst (m/v) (DIKSMUIDE)
Regio: DIKSMUIDE
Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Wij zijn op zoek naar een service technieker buitendienst (M/V). Belangrijke taken: - uitvoering van herstellingen en onderhouden zodat een optimale bedrijfszekerheid van de toestellen wordt gerealiseerd - dagelijks indienen van correct ingevulde werkorders - beheer van de mobiele werkplaats volgens de richtlijnen van ons bedrijf Belangrijkste taken : - lokaliseert storingen en lost deze op de meest efficiënte wijze op, bij twijfel in overleg met de Service Manager en/of Planning Administrator - voert een eindcontrole uit op de goede werking van de toestellen - voert onderhoudsbeurten uit volgens de richtlijnen van ons bedrijf - maakt gereedschappen en werkplek schoon na afloop van de werkzaamheden - reageert alert op verkoopsignalen
-
Operator continueververij 3 ploegen M/V (DENDERMONDE)
Regio: DENDERMONDE
Bedrijf: ACTIEF INTERIM Dendermonde
Type: Interim met optie "vast werk"
Als productiemedewerker sta je in voor de controle van het product, instellen en bedienen van de machines.
-
Poetshulp/Huishoudhulp in Hamont – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HAMONT)
Regio: HAMONT
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
Bijlesgever wiskunde (GRIMBERGEN)
Regio: GRIMBERGEN
Bedrijf: HET BIJLESBUREAU
Type: Studentenjob
Je geeft privé-bijlessen voor wiskunde aan leerlingen van het middelbaar. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.
-
Onderhoudsmedewerker Sportoase Eburons Dome (TONGEREN)
Regio: TONGEREN
Bedrijf: GROEP SPORTOASE
Type: Studentenjob
• Je staat in voor de schoonmaak van heel het sportcomplex • Opvolgen van een goed stockbeheer. • Schoonmaakmateriaal onderhouden • Het correct opvolgen van poetsschema’s
-
Service Desk Engineer (ZAVENTEM)
Regio: ZAVENTEM
Bedrijf: Talentus Vilvoorde
Type: Vaste Job
De Service Desk Engineer speelt een centrale rol binnen onze Customer Operations-afdeling. Het is het hart van het bedrijf dat ervoor zorgt dat een klant geholpen wordt. Je bent voor klanten en technische partners het eerste aanspreekpunt m.b.t. ondersteuning van onze telecomdiensten en je analyseert in die hoedanigheid elke klantvraag op een efficiënte manier. Je stelt je adviserend en ondersteunend op en zorgt voor een nauwkeurige registratie en afhandeling van elk dossier. Je ziet het als een uitdaging om op een efficiënte manier alle gemelde problemen op te lossen binnen de vooropgestelde SLA en je escaleert niet-opgeloste problemen binnen de vooropgestelde termijn naar de Service Desk Manager en rapporteert aan de Head of Service Support. Je communiceert nauwkeurig de vooruitgang van lopende dossiers naar klanten en partners. Je documenteert je acties in onze incident tools. Wij laten je in deze rol constant evolueren en zullen de nodige technische trainingen en opleiding voorzien om van jou een netwerk engineer te maken met oog voor detail en zin voor klantgerichtheid en efficiëntie. Bedrijfsprofiel: Deze firma biedt een cloud interactie platform aan dat bedrijven in de mogelijkheid stelt om efficiënter, zorgeloos en aan een lagere kost te communiceren – van op elke plaats met elk toestel. Door het begrijpen van en luisteren naar de behoeften van onze klanten, kunnen we eenvoudige en schaalbare oplossingen en tools aanbieden. Optimaal beveiligd, vloeien hierbij telecom en IT naadloos in elkaar, zodat onze klanten voorbereid zijn op de digitale uitdagingen van morgen.
-
Management Assistant (m/v) (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)
Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE
Bedrijf: RAINBOW RESOURCES GROUP
Type: Vaste Job
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot om de litigatieafdeling te ondersteunen. Als Management Assistant zorg je ervoor dat de organisatie van het team en de administratie binnen het bedrijf soepel verloopt. Je helpt bij alle secretariële taken en staat in contact met klanten. Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden behelzen: De coördinatie van de agenda's van de advocaten, alsook van alle interne en externe vergaderingen en het bijwonen van conferenties en trainingen, zakenlunches en Europese reizen; Correspondentie en het opstellen van van rapporten en meningen, inclusief dicaten; Het handhaven van een zeer efficiënte klantendatabase en archiveringssysteemcorrespondentie; Het voorbereiden van vergaderingen door materiaal (bibliotheek- en internetonderzoek) voor vergaderingen te verzamelingen en PowerPoint-presentaties op te stellen; Het professioneel omgaan met andere administratieve taken en het contact opnemen met onze ondersteuningsmedewerkers: voorbereiden van timesheets, uitgaven, facturering, enz.; Het aanspreekpunt zijn voor klanten en verschillende afdelingen.
-
Argenta - Operationeel Beheerder (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Technische Expert (M/V) STRUCTUREEL EN EFFICIENT PROBLEMEN IDENTIFICEREN, OPLOSSEN EN ONDERHOUDEN Wie zijn wij & wat zal je doen In de rol van expert ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de continuïteit van business en IT applicaties, het operationeel beheer en het oplossen van incidenten en problemen. Bij dit alles houd je rekening met de visie, kwaliteitsnormen en richtlijnen van ICT RUN. Je komt terecht in een team van applicatie beheerders en experts. Daarnaast werk je ook samen met de service managers om service te kunnen garanderen. Je leidt ook de toegewezen applicaties en neemt het applicatie LifeCycle-management op zodat de continuïteit verzekerd blijft. Het uitvoeren van kwaliteitscontroles op de in te voeren nieuwe procedures en procesactiviteiten is een vast onderdeel van jouw functie. Je coördineert de opleveringen van nieuwe projecten op de geïntegreerde (test)omgevingen alsook de werkuitvoering om fouten op incidenten en complexe operationele activiteiten vlot te laten verlopen. Je zorgt er steeds voor dat fouten opgelost worden. Wat verwachten wij Een bachelordiploma in een IT-gerelateerde richting of gelijkwaardig door ervaring. Je hebt een sterke affiniteit met het IT-werkveld. Uitstekende planning en organisatie skills. Zeer strikt als het gaat om voorbereiding. Stressbestendig kunnen zijn in een uitdagende omgeving. Zeer overzichtelijk te werk gaan om de nodige impact bepalen. Hands-on-mentaliteit voor technisch- operationele aspecten. Kennis van hedendaagse ontwikkelingstools, Unix/Linux kennis, inzicht in netwerken Uitstekend kunnen coördineren en organiseren van de capaciteiten binnen een complexe IT-infrastructuur. Kunnen traceren en identificeren van problemen om operationele verbeteringen door te voeren. Communicatief sterke eigenschap Uitvoeren van impact- en resultaatanalyses op incidenten en problemen. Bijdrage in alle overlegstructuren. Eventueel kennis of notie van Scriptura/easyform/docact, IAM en SharePoint, BI tools Interesse in een brede waaier van applicaties (HR applicaties, support applicaties, Finance en ERP applicaties...) is een must Wat bieden wij een functie met veel verantwoordelijkheid, autonomie en ontplooiingskansen binnen een breed werkdomein; een tewerkstelling bij een groeiend en dynamisch bedrijf in Antwerpen; een vast contract van onbepaalde duur; een marktconform salaris aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, de mogelijkheid om in te schrijven op ons cafetariaplan, 30 verlofdagen...
-
Centric - Java Developer (MECHELEN)
Regio: MECHELEN
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Context IT eDevelopment is a subdepartment of IT Delivery. Its core activity is to develop and maintain different customer-facing communication channels, such as, Customer portal, e-shop... At IT eDevelopment, we focus on the customer and search for a perfect balance between flexibility and professionalism, resulting in qualitative deliveries while respecting the deadline. Currently we have an open position for a Senior Java/AEM Developer: As an Java developer, you are working as a programmer in a team that is responsible for the client's website, . The website is an important asset , as this is the access point for customers to start their digital adventure. You aim for a perfect balance between technical complexity and satisfying as many customers as possible, whilst always keeping performance in mind. You keep an overall view on all components of the application and know how to make a distinction between future-proof solutions and fast-to-market requirements. Responsibilities Transform and develop all requirements and user stories to an appropriate architecture and solution in collaboration with the internal customer, IT architecture and IT Middleware; Write automated unit and integration tests; Propose improvements; Define technical guidelines; Document the implemented architecture and solution. Education and level of experience Adobe Experience Manager platform (including OSGI, Sling and component development) is a big plus Minimum 5 years relevant experience as a Java developer 5 years relevant experience with JavaScript and Angular 1 (Angular 2 experience is a bonus) AEM knowledge is a big bonus Knowledge of Spring framework GIT versioning system has no mysteries Master the Dutch and English language Agile mindset, Scrum Clean code supporter, TDD mindset Continuous integration, Jenkins Implementation of and integrations with Web Services (SOAP, JSON) OWASP knowledge Competences You develop in a Scrum team, according to Agile best-practices; You reflect on internal procedures related to standardization and methodologies and the documentation of it You are a team player with an own opinion and contribution You can work independently and in team You have an analytical mind You are able to gather knowledge from you team, as well as sharing your own You take responsibility You can handle stress situations You are able to organize and prioritize your work You are flexible in terms of working hours (occasionally weekend work) You are a strong communicator
-
Eventmedewerker - FLEXI (LOENHOUT)
Regio: LOENHOUT
Bedrijf: XTRA INTERIM GEEL
Type: Flexijob
Wij zijn op zoek naar administratieve eventmedewerkers ( 18+) voor de azencross te Loenhout. Wil jij ook meehelpen aan dit event en er dit jaar weer een succes van maken? - Wat? Eventmedewerker/administratie (in shiften) - Waar? Azencross – Loenhout - Wanneer? 28 december 2018
Zoek naar antwoorden van De Zutter C in sociale netwerken
Look for responds of De Zutter C in social networks
Lees alle opmerkingen voor De Zutter C. Laat een reactie achter voor De Zutter C. De Zutter C bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for De Zutter C. Leave a respond for De Zutter C. De Zutter C on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie De Zutter C op de google maps. Adres en contacten De Zutter C Location of De Zutter C on the google maps. Address and contacts of De Zutter C
Andere gerelateerde bedrijven als come De Zutter C De Zutter C: SCHEUT PRESS | MARIA BESSEMS | TUINBOUWSTICHTING | CENTRE P.M.S. | AGP TRADING
Other related companies as De Zutter C: SCHEUT PRESS | MARIA BESSEMS | TUINBOUWSTICHTING | CENTRE P.M.S. | AGP TRADING
De Zutter C is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is De Zutter C, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06645050048. Het bedrijf De Zutter C bevindt zich op het adres: Zultseweg 33; 8790; Waregem. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 552,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 350,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Beauty salons. Producten gemaakt in De Zutter C zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van De Zutter C is Meubels en uitrustingen, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van De Zutter C is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van De Zutter C, openstaande posities, locatie van De Zutter C op de kaart.
De Zutter C is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is De Zutter C, company assigned to the tax number BE06645050048. The company De Zutter C is located at the address: Zultseweg 33; 8790; Waregem. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 552,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 350,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Beauty salons. Products created in De Zutter C were not found.
The main activity of De Zutter C is Furniture and Fixtures, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of De Zutter C is not available. You also can look at reviews of De Zutter C, open positions, location of De Zutter C on the map.