HUIS PERFECTA

Contactgegevens HUIS PERFECTA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data HUIS PERFECTA: address, phone, fax, email, website, opening hours

HUIS PERFECTA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): MARTELARENSTRAAT 18; 3200; AARSCHOT, België

Telefoon (phone): 16566181 (+32-16566181) 16566181 (+32-16566181)

Fax (fax): +32 (53) 387-19-38 +32 (53) 387-19-38

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) HUIS PERFECTA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "HUIS PERFECTA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "HUIS PERFECTA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van HUIS PERFECTA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen HUIS PERFECTA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of HUIS PERFECTA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees HUIS PERFECTA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti HUIS PERFECTA
Products information HUIS PERFECTA

BTW identificatienummer (tax): BE01489990234
Ondernemingsnummer: 2009368896
Hoofdstad (capital): 100,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 266,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Producten die in HUIS PERFECTA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Vêtements pour Dames

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor HUIS PERFECTA
(Get full report from official database of BE for HUIS PERFECTA)

Aanvulling soorten activiteiten voor HUIS PERFECTA
Addition kinds of activities for HUIS PERFECTA

0752. Dierspecialiteiten | Animal specialty services
2079. Eetbare vetten en oliën | Edible fats and oils
327207. Betonsteensteun en bouwmateriaal | Concrete stuctural support and building material
394906. Watersportartikelen | Water sports equipment
704102. Rooming huizen | Rooming houses
22580303. Netting, breien | Netting, knit
51720203. Benzine | Gasoline
55510203. Kayaks | Kayaks
59410303. Tennisartikelen en apparatuur | Tennis goods and equipment

Werken bij HUIS PERFECTA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in HUIS PERFECTA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor HUIS PERFECTA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for HUIS PERFECTA. Looking for open vacancies in other companies

  • Events & Office Assistant | Energie | Regio Tongeren (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: OFFICETEAM

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een gedreven en enthousiaste Office/Management Assistant voor een onderneming actief in duurzame energie gelegen in regio Tongeren. Wil jij terechtkomen in een tof team, waar de werknemer centraal staat en je kan genieten van een tal van voordelen zoals een strijkatelier, sportfaciliteiten en broodservice, … voor de werknemers. Je bent voornamelijk verantwoordelijk voor het organiseren van events. Je zorgt voor de volledige logistieke uitvoering, een grondige voorbereiding en stelt een draaiboek op; Je garandeert een professionele samenwerking met alle betrokken partijen en zorgt voor een duidelijke communicatie. Je staat ook in voor het office management en administratie. Je staat in voor het professioneel onthaal van klanten en leveranciers; Je bent verantwoordelijk voor het bestellen van kantoormateriaal; Je bent het aanspreekpunt van de werknemers in verband met het gebruik van de aangeboden diensten; Je ondersteunt de manager bij het opmaken van offertes, de facturatie en marketingtaken. Je werkt mee aan de interne en externe communicatie, zoals mededelingen op social media, video's, presentaties, … Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Tijdelijke medewerker boekhouding | credit controller (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor een organisatie regio Gent Zeehaven, zijn we op zoek naar een tijdelijke medewerker boekhouding | credit controller.  Je zal de functie van credit controller A-Z op jouw nemen:  Banken inboeken Rappels sturen Mails mbt openstaande facturen beantwoorden/doorsturen naar de betreffende afdeling/opvolgen Dossiers advocaten voorbereiden Administratieve taken Boekhoudsysteem: Autoline  Stuur bij interesse je cv, alsook een korte motivatie naar [email protected] t.a.v. Severien Eyckens. 

  • schrijnwerker binnendienst (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Interpreteer je een bouwkundig plan. Maak je opmetingen en werktekeningen. Monteer en regel je beslag (sluitsystemen van meubels) af. Smet je hout uit > zagen van onderdelen uit ruwe planken. Vervaardig je machinaal onderdelen van houten nschrijnwerk. Doe je aan vakrekenen. Vervaardig en monteer je aluminiumschrijnwerk. Renoveer je schrijnwerk. Bepaal je materiaalhoeveelheden. Bedien je een machine met numerieke besturing (CNC) of conventioneel

  • Dozenvouwer operator - voedingsindustrie m/v (TESSENDERLO)

    Regio: TESSENDERLO

    Bedrijf: ASAP XL Beliès

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Beliès is een Belgische producent van heerlijke mediterranehapjes en tapenades. Voor de dozenvormer zijn wij op zoek naar een machine operatore (in spé?). Ben je schoolverlater of heb je reeds ervaring? Stel je ASAP kandidaat! Functie: Dozenvormer machine bedienen: Vullen met plano trays, gevormde doosjes op pallet zetten, paletten netjes wegzetten Machine ombouwen Verschillende types van dozen en fusten op de aanvoerband zetten (type kan afgelezen worden op een scherm)

  • Lasser (LO-RENINGE)

    Regio: LO-RENINGE

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Diksmuide, zijn we opzoek naar een halfautomaat lasser voor atelierwerk.

  • Operator 2 ploegen (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Genk, zijn we opzoek naar een operator in 2 ploegen. Je takenpakket bestaat uit het volgende: Je bent verantwoordelijk voor de productiviteit en kwaliteit van de V3 machine. Dit houdt het volgende in: -De machine laten draaien binnen de gegeven parameters. -Het uitvoeren van kwaliteitscontroles (zowel in-line als na staalname). - Kwaliteitsproblemen opsporen en verhelpen. - Bij technische problemen in staat om kleine onderhoudstaken zelf uit te voeren. - Steeds werken met veiligheid in het achterhoofd en het dragen van de correcte PBM’s.

  • Huishoudhulp (M/V/X) in regio Zonhoven, Houthalen en Heusden Zolder (ZONHOVEN)

    Regio: ZONHOVEN

    Bedrijf: WERKENDE HANDEN

    Type: Dienstenchequebaan

    DC Werkende Handen vzw bestaat uit een team van meer dan 200 toffe huishoudhulpen waarvan er vele met meer dan 15 dienstjaren als poetshulp. We vinden een langdurige samenwerking met onze huishoudhulpen zeer belangrijk, met een persoonlijke en individuele begeleiding. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een vaste waarde in de regio’s Zonhoven, Hasselt, Houthalen en Heusden Zolder. Hou jij ervan om de woning van klanten onder handen te nemen en het netjes achter te laten? Dan pas jij binnen ons team! Wij zijn op zoek naar extra huishoudhulpen die ons team willen versterken en in privéwoningen van klanten instaan voor alle huishoudelijke taken die kunnen aangevuld worden met wassen, strijken enz… (trefwoorden: thuishulp, dienstencheque, dienstencheques, kuisen, schoonmaken, poetsen, poetswerk, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, poetsdame, kuisman ).

  • Dossierbeheer (Regio Waasland)

    Regio: Regio Waasland

    Bedrijf: STUSEND

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant in regio Stekene zoeken we een gemotiveerde student accountancy-financiën die hen kan ondersteunen met dossierbeheer. Je staat in rechtstreeks contact met klanten, beantwoordt vragen en voert voorbereidende boekhoudkundige taken uit. Doorgroeimogelijkheden voor bachelorprofielen die binnen de sector en in een gerenomeerd boekhoudkantoor willen floreren. Zet je kennis om in praktijk!

  • INTERVIEWERS op zelfstandige basis (Regio Bornem-Puurs-Willebroek)

    Regio: Regio Bornem-Puurs-Willebroek

    Bedrijf: GfK BELGIUM

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als freelance face-to-face interviewer neem je interviews af in je eigen regio bij de mensen thuis of bij bedrijven/winkels. Onze klanten behoren tot uiteenlopende sectoren zoals media, telecom, wagens, banken, overheid,… Je werkt met een vastgelegde deadline waarbinnen je zelf je uurrooster kan bepalen.

  • Teamleiders Health & Beauty (Regio Borgloon)

    Regio: Regio Borgloon

    Bedrijf: GEYSEN CYNTHIA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Tijdens jouw opleiding als teamleider, ga je aan de slag met het leren kennen van het bedrijf en de producten, en word je bijgestaan in het vinden en begeleiden van consulentes van onze natuurlijke health & beauty producten en/of mensen die ook willen groeien naar teamleider. Ons productgamma bevat gezondheidsproducten en supplementen, beautyproducten, lichaamsverzorging, gewichtsbeheersing, sport en dagelijkse verzorging, allemaal op basis van pure, koudgestabiliseerde aloë vera gel. Er zijn geen (omzet)verplichtingen, geen verplichte investeringen en je kiest zelf hoeveel je doet en hoeveel je wil (bij)verdienen. Wij verplichten jou tot niets. Wij bieden hele mooie doorgroeimogelijkheden aan mensen die zich actief inzetten en anderen willen begeleiden naar een bijverdienste of hoofdinkomen. Uitzonderlijke inkomens zijn mogelijk. Leeftijd en ervaring is van geen belang, 40+ en 50+ ook zeker welkom. Je kan hier ook mee aan de slag naast een job of onderneming, je bouwt op eigen tempo en volgens je eigen situatie en mogelijkheden. We stellen samen een actie- en opleidingsplan voor jou op en begeleiden jou naar het inkomen dat je verkiest. Dit kan zowel deeltijds als voltijds uitgevoerd worden.

  • CAD Designer - Burgerlijke Bouwkunde (SINT-GILLIS)

    Regio: SINT-GILLIS

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    De Unit Civil & Tracks (DESIGN CIVIL ENGINEERING) is verantwoordelijk voor het ontwerpen van hydraulische, geotechnische, beton- en staalstructuren, bruggen, tunnels en gebouwen in diverse stadia van haalbaarheidsstudies en bouwaanvraagplannen tot detailstudies voor bestekken. Binnen de dienst wordt in de uitwerking van deze studies ondersteuning geboden met betrekking tot grondonderzoek en geologie, hydraulica, saneringen, grondwerken en de milieutechnische aspecten en worden ook specifieke competenties uitgebouwd zoals strukturele brandveiligheid, tunnelveiligheid (ventilatie) en HVAC in relatie tot de ontworpen infrastructuur. De dienst staat eveneens de dienst ook in voor de technische ondersteuning tijdens de werken in uitvoering. Tuc Rail is gelegen rechtover het Zuid-station Brussel. Zeer gemakkelijke verbinding met het openbaar vervoer. • Je ondersteunt de Design Engineer bij de studie en het ontwerp van civieltechnische bouwwerken in verschillende projectfases (van haalbaarheidsstudie tot detailstudie en as built). • Je stelt plannen en 3D-modellen van de projecten op: structuren, wapeningen, hydraulica, geotechniek en stukplannen voor aanbestedingen van civieltechnische bouwwerken zoals bruggen, viaducten, spooronderdoorgangen, steunconstructies, tunnels en technische gebouwen. • Je bent verantwoordelijke voor de integratie van je ontwerpen in de omgeving en met andere disciplines zoals sporen, bovenleiding en seininrichting. • Je werkt binnen het kader van de BIM-principes (Building Information Model). • Je analyseert en zoekt mee naar oplossingen bij eventuele problemen bij het ontwerpen van plannen. • Je controleert de plannen van derden (3D-modellen, bekistings- en wapeningsplannen, werkhuisplannen,…). • Je stelt de hoeveelheden op voor de meetstaten die deel uitmaken van de bestekken voor de aanbestedingen. Profiel • Je bent bachelor of je hebt net je Master in de Industriële Wetenschappen (optie bouwkunde) behaald en bent op zoek naar een eerste professionele ervaring • Je hebt een doorgedreven kennis in bouwkunde: burgerlijke bouwkunde, architectuur, technische gebouwen, hydraulische werken • Je hebt een eerste ervaring als CAD Designer civil engineering • Je bent leergierig en nauwkeurig • Je bent communicatief, pragmatisch en een echte teamplayer • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, kennis van het Frans is een pluspunt. • Je hebt een goede kennis van AutoCAD (2D en 3D) • Kennis van AutoCAD Civil 3D een/of Revit is een pluspunt • Kennis van BIM is een meerwaarde Aanbod •Een contract van onbepaalde duur •Een aantrekkelijk salaris en een bonus gebaseerd op je jaarlijkse prestaties •Groeps- en hospitalisatieverzekering •Maaltijdcheques •Dertien compensatieverlofdagen (bij voltijds uurrooster) •Carrièreplan met opleidingen •Voordelige tarieven voor de verplaatsingen met de trein Interesse? Klik dan nu op de rode sollicitatieknop en bezorg ons je cv en motivatiebrief. 

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van HUIS PERFECTA in sociale netwerken
Look for responds of HUIS PERFECTA in social networks

Lees alle opmerkingen voor HUIS PERFECTA. Laat een reactie achter voor HUIS PERFECTA. HUIS PERFECTA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for HUIS PERFECTA. Leave a respond for HUIS PERFECTA. HUIS PERFECTA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie HUIS PERFECTA op de google maps. Adres en contacten HUIS PERFECTA
Location of HUIS PERFECTA on the google maps. Address and contacts of HUIS PERFECTA

Andere gerelateerde bedrijven als come HUIS PERFECTA HUIS PERFECTA: De Boyser K | COIFFURE LILIANE | BORREMANS FREDDY | VANDENBOSCH | KANTOOR STERKENS LUC

Other related companies as HUIS PERFECTA: De Boyser K | COIFFURE LILIANE | BORREMANS FREDDY | VANDENBOSCH | KANTOOR STERKENS LUC

HUIS PERFECTA is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is HUIS PERFECTA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01489990234. Het bedrijf HUIS PERFECTA bevindt zich op het adres: MARTELARENSTRAAT 18; 3200; AARSCHOT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 100,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 266,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Vêtements pour Dames. Producten gemaakt in HUIS PERFECTA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van HUIS PERFECTA is Elektriciteit, Gas en Sanitair, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van HUIS PERFECTA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van HUIS PERFECTA, openstaande posities, locatie van HUIS PERFECTA op de kaart.

HUIS PERFECTA is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is HUIS PERFECTA, company assigned to the tax number BE01489990234. The company HUIS PERFECTA is located at the address: MARTELARENSTRAAT 18; 3200; AARSCHOT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 100,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 266,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Vêtements pour Dames. Products created in HUIS PERFECTA were not found.
The main activity of HUIS PERFECTA is Electric, Gas and Sanitary Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of HUIS PERFECTA is not available. You also can look at reviews of HUIS PERFECTA, open positions, location of HUIS PERFECTA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over HUIS PERFECTA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf HUIS PERFECTA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about HUIS PERFECTA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company HUIS PERFECTA, employees, financial statistics.