D'Hamers Dirk

Contactgegevens D'Hamers Dirk: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data D'Hamers Dirk: address, phone, fax, email, website, opening hours

D'Hamers Dirk

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Meersemhof 1; 9050; Gent (Gentbrugge), België

Telefoon (phone): 09 231 69 81 (+32-09 231 69 81) 09 231 69 81 (+32-09 231 69 81)

Fax (fax): 09 231 69 81 (+32-09 231 69 81) 09 231 69 81 (+32-09 231 69 81)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) D'Hamers Dirk: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "D'Hamers Dirk"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "D'Hamers Dirk"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van D'Hamers Dirk, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen D'Hamers Dirk. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of D'Hamers Dirk, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees D'Hamers Dirk. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti D'Hamers Dirk
Products information D'Hamers Dirk

BTW identificatienummer (tax): BE06247619628
Ondernemingsnummer: 6514312744
Hoofdstad (capital): 884,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 794,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1999

Physiotherapists

Product categorie (product category): Osteopaths

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor D'Hamers Dirk
(Get full report from official database of BE for D'Hamers Dirk)

Aanvulling soorten activiteiten voor D'Hamers Dirk
Addition kinds of activities for D'Hamers Dirk

232500. Broek en broek van mannen en jongens | Men's and boy's trousers and slacks
519906. Zakken, manden en koffers | Bags, baskets, and cases
08510000. Bosbouwdiensten | Forestry services
35470101. Billet molens | Billet mills
35650202. Broodverpakkingsmachines | Bread wrapping machinery
48320106. Evangelie | Gospel

Werken bij D'Hamers Dirk: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in D'Hamers Dirk: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor D'Hamers Dirk. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for D'Hamers Dirk. Looking for open vacancies in other companies

  • Polyvalent Lijnoperator (m/v) (TESSENDERLO)

    Regio: TESSENDERLO

    Bedrijf: Itzu Jobs

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je beheert minstens 3 afvullijnen: je bent verantwoordelijk voor het afwerken van de productieplanning volgens kwaliteits- en productie KPI's. Dankzij jou loopt het productieproces op wieltjes. Tot jouw takenpakket behoren ook nog oa deze taken: - Hoofdbedienaar van verpakkingslijnen en -machines - verpakken en ompakken van het afgewerkt product - kwaliteitscontrole uitvoeren - kwaliteitsdocumenten invullen - labels inline + aan backup printer afdrukken - labels manueel stickeren en/of recht hangen - medewerkers aan de lijn werkinstructies geven en inschakelen tijdens referentiewissels - afgewerkte producten correct op pallet stapelen - verpakking en grondstoffen bijhalen en invoeren in de productielijnen - palletten aanmelden in het computersysteem -...

  • Operator / Productie Arbeider Audi (VORST)

    Regio: VORST

    Bedrijf: Synergie Brussel Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als productiemedewerker volgt u van heel nabij hoe wij de Audi A1 maken. Met een technische opleiding kunt u kiezen tussen de carrosseriebouw, de lakafdeling en de montage. Welke afdeling u ook kiest, u krijgt zeker boeiende opdrachten. In de carrosseriebouw bijvoorbeeld maakt u mee hoe uit ongeveer 230 onderdelen het ruwe koetswerk van de Audi A1 ontstaat en in de montageafdeling worden in elk voertuig 800 tot 1.000 onderdelen ingebouwd. Dat is precisiewerk waar je nauwkeurig en handig voor moet zijn.

  • Verkoper toonbank sanitair (m/v) (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een specialist in de distributie van sanitair, centrale verwarming en waterbehandelingen. Je onthaalt de klanten. (loodgieters, verwarmingsspecialisten, ...) Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant. Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in de winkel. Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.

  • Monteur CV (MEEUWEN-GRUITRODE)

    Regio: MEEUWEN-GRUITRODE

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Meeuwen-Gruitrode zijn we op zoek naar een monteur cv en sanitair.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in regio Lier – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau. (trefwoorden: dienstencheque, dienstencheques, kuisen, schoonmaken, poetsen, poetswerk, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, poetsdame)

  • Werken als huishoudhulp Koningshooikt (KONINGSHOOIKT)

    Regio: KONINGSHOOIKT

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bij Domestic Services zijn er, vanwege de grote vraag, steeds vacatures. Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. Domestic Services stelt geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid en graag mensen willen helpen. Veel voorkomende werkzaamheden zijn: afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen poetsen, bedden opmaken en strijken.

  • Student Administratie Douane (DESTELDONK)

    Regio: DESTELDONK

    Bedrijf: Synergie Evergem Interim

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf in Gent-Zeehaven zijn wij op zoek naar een gemotiveerde student om aan de slag te gaan binnen de logistiek sector. Je volgt een studierichting waarbij je een administratieve duizendpoot bent en office-programma's, planning en dossierbeheer jouw sterktes zijn. Je kan werken van juni tot september. Hieronder het takenpakket in detail: · Je maakt douanedossiers aan in eigen douaneprogramma en drukt deze af · Je geeft elk artikel in Excel in en voert per artikel de juiste prijsberekening door. · Je maakt draaitabellen op in Excel op basis van de uitgaande goederen · Je sorteert de facturen per goed en per eenheidsprijs · Je ondersteunt je leidinggevende in allerlei administratieve taken.

  • Student(e) verkoop zaterdag (SINT-GILLIS-WAAS)

    Regio: SINT-GILLIS-WAAS

    Bedrijf: Randstad NV

    Type: Studentenjob

    Randstad zoekt student(e) met ervaring die op zaterdag kan werken: Je zal instaan voor het bedienen van de klanten aan de toonbank alsook het verzorgen van de netheid van de winkel.

  • Student flyeren weekend 13/10 + 14/10 (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK

    Type: Studentenjob

    Forum Jobs zoekt een jobstudent om te flyeren in Kortrijk. Je bent 2 dagen beschikbaar in deze 3 dagen: zaterdag 13/10, zondag 14/10 of maandag 15/10. Je start om 8u30.

  • Meetings and Events Consultant (Regio Bastogne)

    Regio: Regio Bastogne

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • Freelance HR consultant (M/V) regio Antwerpen - Limburg - Vlaams Brabant (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: LET'SGOOS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Warm zakelijk, da’s werken vanuit je passie voor mensen, en alles in functie van de klant/kandidaat Indien jij sterke ideeën hebt over het optimaliseren van HR-processen op KMO- niveau … een zeer sterk empatisch denkvermogen bezit … en ervaring hebt alsook specialist bent in één of ander HR domein … dan is dit waarschijnlijk de belangrijkste advertentie van je carrière! Je adviseert en ondersteunt de groei en andere KMO's in de implementatie van HR-strategieën en/of processen: reward, performance, learning & development, recruitment, talent, verzuim, competentiebeleid... Je zorgt voor de nodige begeleiding en ontwikkeling bij het uitvoeren van deze processen. Je staat in voor de opvolging, begeleiding en uitvoering van deze processen. Je begeleidt bedrijfsleiders en andere leidinggevenden in de context van het opvolgen van individuen, en neemt zo nodig en in afspraak zelf actie. Je bewaart het overzicht om snel nieuwe uitdagingen te identificeren. Neem enkele minuten van je tijd en beslis dan of jij de persoon bent die zich wil vastbijten en ondersteuning bieden in uw specialisatie van HR-projecten Ben jij dynamisch en gedreven genoeg en wil jij verantwoordelijk zijn voor het welslagen van deze HR-projecten? Aarzel dan niet en solliciteer nu! Het is een pluspunt als je ook inzetbaar bent in verschilldende domeinen maar is geen noodzaak. Wij moedigen ook personen van 45+ aan te solliciteren. We kijken uit naar uw reactie. Beschikbaarheid en timing uitvoeren opdrachten bespreekbaar. Uitzendkantoren gelieve zich te onthouden.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van D'Hamers Dirk in sociale netwerken
Look for responds of D'Hamers Dirk in social networks

Lees alle opmerkingen voor D'Hamers Dirk. Laat een reactie achter voor D'Hamers Dirk. D'Hamers Dirk bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for D'Hamers Dirk. Leave a respond for D'Hamers Dirk. D'Hamers Dirk on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie D'Hamers Dirk op de google maps. Adres en contacten D'Hamers Dirk
Location of D'Hamers Dirk on the google maps. Address and contacts of D'Hamers Dirk

Andere gerelateerde bedrijven als come D'Hamers Dirk D'Hamers Dirk: LUC BEERNAERT | WILLY BEELE | BUREAU JEROEN | COMPTOIR D'OPTIQUE | CHRISTELIJKE MUTUALITEIT

Other related companies as D'Hamers Dirk: LUC BEERNAERT | WILLY BEELE | BUREAU JEROEN | COMPTOIR D'OPTIQUE | CHRISTELIJKE MUTUALITEIT

D'Hamers Dirk is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is D'Hamers Dirk, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06247619628. Het bedrijf D'Hamers Dirk bevindt zich op het adres: Meersemhof 1; 9050; Gent (Gentbrugge). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 884,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 794,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Osteopaths. Lijst met producten zijn Physiotherapists.
De hoofdactiviteit van D'Hamers Dirk is Niet-classificeerbare vestigingen, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van D'Hamers Dirk is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van D'Hamers Dirk, openstaande posities, locatie van D'Hamers Dirk op de kaart.

D'Hamers Dirk is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is D'Hamers Dirk, company assigned to the tax number BE06247619628. The company D'Hamers Dirk is located at the address: Meersemhof 1; 9050; Gent (Gentbrugge). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 884,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 794,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Osteopaths. List of products are Physiotherapists.
The main activity of D'Hamers Dirk is Nonclassifiable Establishments, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of D'Hamers Dirk is not available. You also can look at reviews of D'Hamers Dirk, open positions, location of D'Hamers Dirk on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over D'Hamers Dirk, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf D'Hamers Dirk, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about D'Hamers Dirk, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company D'Hamers Dirk, employees, financial statistics.