CENTRE CULTUREL
Contactgegevens CENTRE CULTUREL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data CENTRE CULTUREL: address, phone, fax, email, website, opening hours
CENTRE CULTUREL
Regio (region): N\A, België
Adres (address): PARC REINE ASTRID 21; 5100; NAMUR, België
Telefoon (phone): 81304212 (+32-81304212) 81304212 (+32-81304212)
Fax (fax): +32 (87) 831-88-86 +32 (87) 831-88-86
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) CENTRE CULTUREL: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "CENTRE CULTUREL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "CENTRE CULTUREL"? - Contact us!
We found such data of CENTRE CULTUREL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees CENTRE CULTUREL. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti CENTRE CULTUREL
Products information CENTRE CULTUREL
Associations: Clubs de Jeunesse.
Product categorie (product category): Organisations and associations
Aanvulling soorten activiteiten voor CENTRE CULTUREL Addition kinds of activities for CENTRE CULTUREL
109999. Metalen ertsen, nec, nec | Metal ores, nec, nec
239301. Canvas tassen | Canvas bags
244102. Hoesjes, hout | Cases, wood
721902. Extra schoonmaak en reparatie van kleding en kleding | Accessory and non-garment cleaning and repair
25990204. Voedselwagens, restaurant | Food wagons, restaurant
35440106. Dies, staalregel | Dies, steel rule
82310103. Religieuze bibliotheek | Religious library
Werken bij CENTRE CULTUREL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in CENTRE CULTUREL: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor CENTRE CULTUREL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for CENTRE CULTUREL. Looking for open vacancies in other companies
-
TECHNISCH ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M/V) (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant met hoofdzetel in Gent, gespecialiseerd in snellopende dieselmotoren zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker. Je komt terecht in de After Sales Afdeling. Tot je takenpakket behoren: - Instaan voor de telefonische dienstverlening aan klanten en de administratieve en organisatorische opvolging van technische dossiers om een correcte en vlotte service te bieden. - Optreden als eerste aanspreekpunt voor de klant, bieden van ondersteuning en beantwoorden van vragen (via mail en telefonisch). - Administratief opvolgen van de klanten en onderhouden van goede contacten. - Mee up-to-date houden van de technische informatie in de database. - Verwerken van klantenvragen voor onderdelen, opmaken van offertes en orders en deze verder opvolgen tot en met verzending en facturatie. - Verwerken van de technische rapporten van de techniekers en deze doorgeven aan de klanten. - Verwerken en documenteren van eventuele klantenklachten. - Lanceren van orders & offertes in het ERP systeem.
-
HR consultant (HASSELT)
Regio: HASSELT
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
80% sales: Je dag start met een briefing: samen met je team leg je de prioriteiten en de te behalen doelen voor die dag vast. Je werkt enerzijds vanuit een vacature en gaat op zoek via de verschillende jobboards naar de juiste match. Anderzijds werk je vanuit een sterke kandidaat en ga je proactief op zoek naar een gepaste vacature. (Prospectie) In beide situaties is de telefoon het middel om je doel te bereiken: smeer alvast je stem en bewaak je smile om tot zelfs 90 uitgaande calls te doen. Jouw enthousiasme professionalisme en sales-technische skills zorgen ervoor dat je de nodige prospecten overtuigt en de juiste kandidaten tot bij jou krijgt. Je bent verantwoordelijk voor een uitgebreid intake gesprek afnemen van testen en referenties Door deze uitgebreide screening weet jij de juiste match te maken zowel naar job inhoud als naar bedrijfscultuur toe. Ook het telefonisch voorstellen van je kandidaat aan klanten/prospecten met als doel de vooropgestelde targets (aantal sollicitatiegesprekken) van die dag te behalen behoren tot je verantwoordelijkheid. Alle voorgaande stappen moeten resulteren in het behalen van het aantal "starters": kandidaten die je een job met optie vast hebt bezorgd 20% administratie: > Het opstellen van contracten uitvoeren van loonadministratie als ook het invullen van sociale documenten > HR advies als toegevoegde waarde verlenen aan je klanten (kennis sociale wetgeving)
-
Mecanicien weekend (MOESKROEN)
Regio: MOESKROEN
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Onze klant uit de regio Moeskroen heeft een vacature als Weekend technieker als jij hen versterkt zal je deze taken uitvoeren: Preventief en curatief onderhoud van het machinepark op mechanisch vlak Smeren van kettingen vervangen van riemen ... Montage en demontage van machines Technische ondersteuning bieden aan de afdeling productie kwaliteit en onderhoud
-
Poetshulp/Huishoudhulp in Overrepen - kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (TONGEREN)
Regio: TONGEREN
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
Huishoudhulp M/V regio Zwevezele PT of FT (Regio Tielt)
Regio: Regio Tielt
Bedrijf: PICO BELLO
Type: Dienstenchequebaan
Dringende opstart! Bent u proper en net en is schoonmaken echt jouw ding? Dan ben jij de geknipte kandidaat waarnaar wij op zoek zijn! In het kader van de dienstencheques gaat u poetsen bij mensen thuis. Het gaat hier om de wekelijkse schoonmaak zoals stof afnemen, stofzuigen, dweilen, bedden opmaken, ramen lappen... U wordt tewerkgesteld bij verschillende klanten in uw regio. Wij zijn dan wel niet het grootste dienstenchequebedrijf in de regio, maar wij verkiezen liever een persoonlijke en kwalitatieve aanpak, zowel voor onze klanten als voor onze werknemers! Bent u reeds actief in de dienstenchequesector, maar bent u op zoek naar betere werkvoorwaarden? Ook dan bent u steeds welkom bij ons voor een vrijblijvend gesprek. Discretie verzekerd!
-
Enthousiaste huishoudhulpen regio Westerlo, Veerle-Laakdal, Eindhout (WESTERLO)
Regio: WESTERLO
Bedrijf: HET POETSPALEIS
Type: Dienstenchequebaan
Zet 2018 goed in en contacteer ons! Het PoetsPaleis is een professionele dienstenchequefirma met een hart voor mensen. De mens achter de job is voor ons heel erg belangrijk! Heb je het vaak heel erg druk en vraag je je af hoe je het gezin en werk kan blijven combineren? Bij Het PoetsPaleis streven we naar een aangename balans tussen werk en plezier. We bieden daarom werkschema’s die volledig aangepast zijn aan hun wensen en noden. Door ons groeiend succes zijn we op zoek naar: ENTHOUSIASTE ZORGZAME HUISHOUDHULPEN Regio Westerlo, Geel, Laakdal, Olen, Oevel, Herselt, Heist op den Berg, Hulshout, Houtvenne, Wiekevorst Help je graag mensen een handje in het huishouden? Weet je bovendien van aanpakken en ben je op zoek naar een leuke vast deeltijdse of voltijdse job? Dan ben je van harte welkom in Het POETSPALEIS! Staat jouw regio niet vermeld? Geen nood…Het PoetsPaleis bedient elke gemeente in de Kempen dus spring gerust even binnen in 1 van onze kantoren voor wat meer informatie! Werk je momenteel al als hulp in het huishouden maar voel je je bij die werkgever niet helemaal thuis? Kom gerust eens langs op ons kantoor… misschien kunnen wij wat voor je betekenen. Enkel een fiets? Wij bekijken graag met jou de mogelijkheden.
-
Flyers uitdelen tijden Kermis Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)
Regio: SINT-TRUIDEN
Bedrijf: DOE HET ZELF
Type: Studentenjob
Flyers uitdelen tijden Kermis Sint-Truiden van Doe-het-zelf Discount Vrijdag 24 augustus Zaterdag 25 augustus Zondag 26 augusutus Vrijdag 31 augustus Zaterdag 1 september Zondag 2 september
-
Bijlesgever wiskunde (IEPER)
Regio: IEPER
Bedrijf: HET BIJLESBUREAU
Type: Studentenjob
Je geeft privé-bijlessen voor wiskunde aan leerlingen van het middelbaar. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.
-
Kapper/kapster te Topsalon Herentals (HERENTALS)
Regio: HERENTALS
Bedrijf: HAIR ZOERSEL
Type: Vaste Job
Je werkt in het KREATOS kapsalon in Herentals. Je werkt in een top kapsalon voor dames, heren en kinderen. We zijn op zoek naar een toffe collega voor ons team. Je hebt ervaring en kan vlot mee werken in ons KREATOS kapsalon.
-
commercieel vertegenwoordiger (Regio Herentals-Westerlo)
Regio: Regio Herentals-Westerlo
Bedrijf: HER VAAM GROEP
Type: Zelfstandige activiteit
Jouw takenpakket: Behandeling en calculatie van de offerteaanvragen van de particuliere klant, gevel - en renovatiewerken. Bezoeken van de klanten en prospectie. Verwerken van de situatieschetsen tot offertes. Opvolging van A tot Z. Leiding en planning over lopende projecten van de uitvoerende team (s). Organisatie en levering van producten op de werf, aankoop en calculaties behoren eveneens tot uw takenpakket.
-
Erkend Distributeur Agréé (Regio Boom-Aartselaar)
Regio: Regio Boom-Aartselaar
Bedrijf: GIIC
Type: Zelfstandige activiteit
U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.
-
Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.) Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT. Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience. Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform. Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner. Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders. Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system. Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen Details You must be an EU national to be considered for this role Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English
Zoek naar antwoorden van CENTRE CULTUREL in sociale netwerken
Look for responds of CENTRE CULTUREL in social networks
Lees alle opmerkingen voor CENTRE CULTUREL. Laat een reactie achter voor CENTRE CULTUREL. CENTRE CULTUREL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for CENTRE CULTUREL. Leave a respond for CENTRE CULTUREL. CENTRE CULTUREL on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie CENTRE CULTUREL op de google maps. Adres en contacten CENTRE CULTUREL Location of CENTRE CULTUREL on the google maps. Address and contacts of CENTRE CULTUREL
Andere gerelateerde bedrijven als come CENTRE CULTUREL CENTRE CULTUREL: J.C. KANO SCOLAIRE ARA | NORBERT VAN DEN BERGH | Video Forum | DVV | MUS?E DE L'ORF?VRERIE
Other related companies as CENTRE CULTUREL: J.C. KANO SCOLAIRE ARA | NORBERT VAN DEN BERGH | Video Forum | DVV | MUS?E DE L'ORF?VRERIE
CENTRE CULTUREL is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is CENTRE CULTUREL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01878906250. Het bedrijf CENTRE CULTUREL bevindt zich op het adres: PARC REINE ASTRID 21; 5100; NAMUR. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 222,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 805,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Organisations and associations. Lijst met producten zijn Associations: Clubs de Jeunesse..
De hoofdactiviteit van CENTRE CULTUREL is Meubels en uitrustingen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van CENTRE CULTUREL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van CENTRE CULTUREL, openstaande posities, locatie van CENTRE CULTUREL op de kaart.
CENTRE CULTUREL is a company, that was registered 2008 in N\A region, Belgium. Full name of company is CENTRE CULTUREL, company assigned to the tax number BE01878906250. The company CENTRE CULTUREL is located at the address: PARC REINE ASTRID 21; 5100; NAMUR. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 222,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 805,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Organisations and associations. List of products are Associations: Clubs de Jeunesse..
The main activity of CENTRE CULTUREL is Furniture and Fixtures, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of CENTRE CULTUREL is not available. You also can look at reviews of CENTRE CULTUREL, open positions, location of CENTRE CULTUREL on the map.