HUIS JOHAN
Contactgegevens HUIS JOHAN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data HUIS JOHAN: address, phone, fax, email, website, opening hours
HUIS JOHAN
Regio (region): N\A, België
Adres (address): DORP WEST 24; 2070; ZWIJNDRECHT, België
Telefoon (phone): 32528767 32528767
Fax (fax): +32 (86) 348-59-88 +32 (86) 348-59-88
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) HUIS JOHAN: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "HUIS JOHAN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "HUIS JOHAN"? - Contact us!
We found such data of HUIS JOHAN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees HUIS JOHAN. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti HUIS JOHAN
Products information HUIS JOHAN
Producten die in HUIS JOHAN zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Vis and zeevruchten
Aanvulling soorten activiteiten voor HUIS JOHAN Addition kinds of activities for HUIS JOHAN
355605. Vlees, pluimvee en zeevruchten verwerkende machines | Meat, poultry, and seafood processing machinery
394908. Darts en tafel sportartikelen en benodigdheden | Darts and table sports equipment and supplies
35549906. Papiermolenmachines: plating, slitting, waxing, enz. | Paper mill machinery: plating, slitting, waxing, etc.
59999934. condooms | Condoms
75320301. Van conversie | Van conversion
Werken bij HUIS JOHAN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in HUIS JOHAN: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor HUIS JOHAN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for HUIS JOHAN. Looking for open vacancies in other companies
-
Stockcontroleur (KALLO)
Regio: KALLO
Bedrijf: Konvert Interim Beveren
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een sterke logistieke speler in de waaslandhaven zijn we op zoek naar een stockcontroleur (m/v). Je moet operationeel zijn ingesteld aangezien de job bestaat uit ongeveer 75% operationeel werk (tellen) en 25% administratief werk (verwerken van telling). Jij zal verantwoordelijk zijn voor het controleren van de paletten in het magazijn. je controleert op aantal, kwaliteit, de staat, ...
-
Export medewerker (m/v) gezocht! VOLTIJDS! (BRUCARGO)
Regio: BRUCARGO
Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een klant van ons zijn wij opzoek naar een export bediende. Je taken zullen o.a. zijn: - Je stelt de gehele exportdossiers samen - Je hebt dagelijkse contacten met luchtvaartmaatschappijen - Je hebt telefonisch contacten met klanten - Je hebt daarnaast ook wereldswijde contacten met je collega's
-
Planner/project-coördinator (GENK)
Regio: GENK
Bedrijf: IMPACT NV
Type: Interim met optie "vast werk"
Jouw takenpakket bestaat uit: - Plannen en organiseren van de buitendienst (zeer wisselende planningen, rekening houden met klanten, wijzigingen,...) - Werfbezoeken. Ter plaatse inschattingen maken van de werken - materialen bestellen bv hoogtewerker,... - veiligheid van de werken bepalen,... - techniekers informeren over de werken, de nodige materialen,...
-
Poetshulp Sint-Amands (SINT-AMANDS)
Regio: SINT-AMANDS
Bedrijf: PUUUR PUURS
Type: Dienstenchequebaan
Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Inderdaad met drie u’s, want bij ons draait het om u ! Puuur biedt huishoudhulp aan via het systeem van dienstencheques. Wij maken deel uit van Ons. We hebben meer dan 2.800 gemotiveerde personeelsleden en 15.000 tevreden klanten. We bieden jobs aan over heel Vlaanderen, dicht bij de woonplaats van ons personeel. Door de voortdurende groei van ons bedrijf zijn we ook in jouw regio steeds op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen.
-
Huishoudhulp regio Roeselare (ROESELARE)
Regio: ROESELARE
Bedrijf: A.C.C.DIENSTENCHEQUES DOMESTIC SERVICES
Type: Dienstenchequebaan
Bent u iemand die graag anderen helpt? Iemand die houdt van orde en netheid? Gemotiveerd, plichtsbewust en enthousiast? Dan zijn wij op zoek naar jou! U staat in voor huishoudelijke taken bij onze klanten meer bepaald afstoffen, stofzuigen, ramen poetsen, dweilen, strijken, ... Neem vrijblijvend contact met ons op en wij bekijken wat het best bij u past.
-
Jobstudent verkoop slagerij vakanties en weekends (IZEGEM)
Regio: IZEGEM
Bedrijf: Konvert Interim Izegem
Type: Studentenjob
Voor een bekende slagerij in Izegem zijn we op zoek naar jobstudenten voor de zomervakantie. Je bedient de klanten met de glimlach en je helpt mee met kleine bereidingen in het atelier. Tijdens het schooljaar ben je eveneens beschikbaar om in het weekend mee te helpen.
-
Magazijnier (KAPELLEN)
Regio: KAPELLEN
Bedrijf: Start People Kapellen
Type: Studentenjob
Voor onze klant in Kapellen zijn wij op zoek naar een gemotiveerde jobstudent(e) magazijn! Wat ga je doen? Inpakken - herpakken - verpakken. Magazijnwerk (heffen, ...). Heel soms een beetje administratief werk.
-
Commerciële Jobstudenten (MOORSEL)
Regio: MOORSEL
Bedrijf: Konvert Office Aalst
Type: Studentenjob
Voor een bedrijf in de regio Aalst zijn we op zoek naar gemotiveerde jobstudenten, die interesse hebben in de telemarketing! Je staat vaak in contact met klanten en je ziet het zitten om enkele administratieve taken uit te voeren. Je bent enkele avonden per week beschikbaar van 17u tot 20u, op zaterdag werk je van 10u tot 13u. Je bent communicatief ingesteld en staat positief in het leven!
-
Transformation Portfolio Manager (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: ELIA
Type: Vaste Job
Je rapporteert aan de Transformation, Data en Informatisation Manager en bent verantwoordelijk voor het beheer van de portefeuille transformatieprojecten van de directie Assets. Je voert o.a. de volgende activiteiten uit: De beslissingname (strategiedoelstellingen bepalen), de definitie van het Release Plan en de arbitrage(prioriteiten bepalen, koppeling met de impact van de verandering) van de transformatieprojecten in de directie Assets organiseren: - De strategiedoelstellingen definiëren en opvolgen: veiligheid, efficiëntie, kwaliteit. - Instaan voor de definitie en de opvolging van de efficiency levers repository. - Het stappenplan omzetten in een projectenportefeuille en dit beheren, alsook projectaanvragen in ontvangst nemen, kwalificeren en indienen voor arbitrage. - Instaan voor de indeling in categorieën en het prioriteren van alle projecten in de portefeuille. - Een stappenplan over vier jaar opstellen, gestructureerd in zesmaandelijkse releases. De oplevering van transformatie-initiatieven monitoren: - De rapporten van de program managers consolideren, kritisch bekijken en consistent maken. - De communicatie tussen de program managers coördineren. - De onderlinge afhankelijkheden tussen de programma’s beheren om de uitvoering ervan te verbeteren. - De realisatie van de portefeuille monitoren en de rapportering aan het Assets-team voorbereiden. - De transformatierisico’s beheren: identificatie en evaluatie van risico’s, acties voorstellen om de risico’s te beperken. Het businessplan, dat het stappenplan voor de transformatie in een financieel plan omzet, organiseren, definiëren en evalueren. De portefeuille en het financieel plan afstemmen met het departement HR (HR-planning, personeelsbezetting). Instaan voor het PMO-team dat bestaat uit 1 Program Management Officer voor elk programma van de portefeuille.
-
Helpdesk operator @Sebeco (GENTBRUGGE)
Regio: GENTBRUGGE
Bedrijf: SEBECO
Type: Vaste Job
SEBECO is een innovatief contact center te Gent. Wij danken ons 30 jaar ervaring aan de inzet van elk van onze gewaardeerde medewerkers. Wij zoeken dan ook iemand die graag initiatief toont en zich inzet voor klanten en collega’s. Begin de dag met een glimlach … bij SEBECO. Welke uitdagingen staan jou te wachten als helpdesk operator: Opleiding volgen: je volgt de georganiseerde briefings en opleidingen voor elk project waaraan je deelneemt. Klanteninteractie; je beantwoordt oproepen en mails van klanten, doet zelf oproepen naar klanten, geeft informatie en doet aan verkoopsbevordering. Registratie: je verzorgt een tijdige en correctie registratie van de communicatie en doet de correcte en tijdige naverwerking binnen de afgesproken service levels, regels en doelstellingen. Administratie: je houdt de eigen administratie nauwgezet bij teneinde een juiste project- en personeelsopvolging mogelijk te maken (invullen dagverslag, aanvragen verlof,...). Startdatum: zo snel mogelijk!
-
Stage Office Management met interesse in HR (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: Vacature.com
Type: Leercontract
Heb je zin om jouw eerste stappen op de werkvloer bij Robert Half te beleven? Graag! Een enthousiaste stagiair begeleiden we met veel plezier én een pak professionele ervaring. Voor ons kantoor te Gent (aan de Ghelamco Arena) zijn wij op zoek naar een Gedreven Stagiair(e) met interesse in HR. WAT GA JE DOEN? Onthaal & telefonie zijn top of mind tijdens jouw stage: Je ontvangt onze bezoekers (collega's, klanten, kandidaten…) op een gastvrije manier & verzorgt de onthaalmappen; Je fungeert als eerste telefonisch aanspreekpunt: met jouw vlotte telefoonstem beantwoord en verbind jij elk telefoontje op een professionele manier door; Je beheert de mailboxen & verwerkt de binnenkomende instroom aan sollicitaties; Je staat in voor het agendabeheer & het versturen van afspraakbevestigingen; Je plant assessments in & verwerkt tijdig de testresultaten en interviewdocumenten; Je schrijft vacatureteksten op een aantrekkelijke & professionele manier uit om die nadien op de verschillende online job boards & sociale media te verspreiden; Je stelt toffe & creatieve mailings op ter promotie van geïnterviewde kandidaten en/of interessante jobs; Je neemt actief deel aan het rekruteringsproces via verschillende kanalen (VDAB, LinkedIn…); Je verzamelt commerciële informatie & detecteert sales opportuniteiten; Je neemt actief deel aan team meetings; Je biedt ondersteuning bij de organisatie van jobbeurzen; Je mag een project naar keuze uitwerken van A tot Z; Je biedt administratieve ondersteuning aan de sales assistants: klassement, opvolging contracten… ; Naargelang de evolutie kan je ook rekenen op tal van andere ad hoc taken om jouw administratieve & commerciële skills verder aan te scherpen. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring
-
flexi hulpkelner (KASTERLEE)
Regio: KASTERLEE
Bedrijf: taverne restaurant koningsbos
Type: Flexijob
wegdragen van eten en dranken je hoeft niets op te schrijvnen of af te rekenen ev helpen achter de toog indien nodig wij zorgen voor uw opleiding hier ter plaatse
Zoek naar antwoorden van HUIS JOHAN in sociale netwerken
Look for responds of HUIS JOHAN in social networks
Lees alle opmerkingen voor HUIS JOHAN. Laat een reactie achter voor HUIS JOHAN. HUIS JOHAN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for HUIS JOHAN. Leave a respond for HUIS JOHAN. HUIS JOHAN on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie HUIS JOHAN op de google maps. Adres en contacten HUIS JOHAN Location of HUIS JOHAN on the google maps. Address and contacts of HUIS JOHAN
Andere gerelateerde bedrijven als come HUIS JOHAN HUIS JOHAN: GEERT FLAMA | CHIRO TEMPO | LA LAITERIE | TAXI RAOUL-ERNA | AMPHENOL BENELUX
Other related companies as HUIS JOHAN: GEERT FLAMA | CHIRO TEMPO | LA LAITERIE | TAXI RAOUL-ERNA | AMPHENOL BENELUX
HUIS JOHAN is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is HUIS JOHAN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07526428222. Het bedrijf HUIS JOHAN bevindt zich op het adres: DORP WEST 24; 2070; ZWIJNDRECHT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 585,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 826,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Vis and zeevruchten. Producten gemaakt in HUIS JOHAN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van HUIS JOHAN is Voedingswinkels, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van HUIS JOHAN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van HUIS JOHAN, openstaande posities, locatie van HUIS JOHAN op de kaart.
HUIS JOHAN is a company, that was registered 2010 in N\A region, Belgium. Full name of company is HUIS JOHAN, company assigned to the tax number BE07526428222. The company HUIS JOHAN is located at the address: DORP WEST 24; 2070; ZWIJNDRECHT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 585,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 826,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Vis and zeevruchten. Products created in HUIS JOHAN were not found.
The main activity of HUIS JOHAN is Food Stores, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of HUIS JOHAN is not available. You also can look at reviews of HUIS JOHAN, open positions, location of HUIS JOHAN on the map.