ZAKENKANTOOR ORTMANN

Contactgegevens ZAKENKANTOOR ORTMANN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ZAKENKANTOOR ORTMANN: address, phone, fax, email, website, opening hours

ZAKENKANTOOR ORTMANN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): SINT-JANS-GASTHUISSTRAAT 6; 8470; GISTEL, België

Telefoon (phone): 59279064 (+32-59279064) 59279064 (+32-59279064)

Fax (fax): +32 (71) 325-16-68 +32 (71) 325-16-68

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ZAKENKANTOOR ORTMANN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ZAKENKANTOOR ORTMANN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ZAKENKANTOOR ORTMANN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ZAKENKANTOOR ORTMANN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ZAKENKANTOOR ORTMANN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ZAKENKANTOOR ORTMANN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ZAKENKANTOOR ORTMANN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ZAKENKANTOOR ORTMANN
Products information ZAKENKANTOOR ORTMANN

BTW identificatienummer (tax): BE03131622314
Ondernemingsnummer: 9400146484
Hoofdstad (capital): 270,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 591,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1994

Producten die in ZAKENKANTOOR ORTMANN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Verzekeringsmakelaars and experts

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ZAKENKANTOOR ORTMANN
(Get full report from official database of BE for ZAKENKANTOOR ORTMANN)

Aanvulling soorten activiteiten voor ZAKENKANTOOR ORTMANN
Addition kinds of activities for ZAKENKANTOOR ORTMANN

3931. Muziekinstrumenten | Musical instruments
109901. Aluminium- en berylliummalmwinning | Aluminum and beryllium ores mining
233100. Vrouwen en missen 'blouses en shirts | Women's and misses' blouses and shirts
753800. Algemene auto reparaties | General automotive repair shops
22110101. Bed linnen, katoen | Bed sheeting, cotton
25110304. Juvenile meubels: hout | Juvenile furniture: wood
36990100. High-energy deeltjes fysica apparatuur | High-energy particle physics equipment
39150104. Gietstukken van juweliers | Jewelers' castings
73890411. Textielontwerpers | Textile designers
73899932. Microfilm opname en ontwikkeling van dienstverlening | Microfilm recording and developing service

Werken bij ZAKENKANTOOR ORTMANN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ZAKENKANTOOR ORTMANN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ZAKENKANTOOR ORTMANN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ZAKENKANTOOR ORTMANN. Looking for open vacancies in other companies

  • Customer Service medewerker (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: GO4JOBS Bornem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - maken en opvolgen van offertes aan klanten en agenten; - invullen en opvolgen van tenders; - geven van informatie en professioneel advies aan klanten en prospecten; - prijszetting in samenspraak met de rechtstreeks leidinggevende; - nauwe samenwerking met operationeel import en export team.

  • Lasser Piping + Baguette lasser (HOUTHALEN-HELCHTEREN)

    Regio: HOUTHALEN-HELCHTEREN

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bewerkt metalen of kunststof buizen tot 'spools' of geprefabriceerde stukken buis. Je brengt er diverse vormstukken op aan, zoals bochten, T-stukken, kranen, kleppen, enz. De montage van die 'spools' doe je meestal op de bouwwerven. Na de montage voer je een druktest uit om mogelijke lekken op te sporen. Je wilt werken op werven, ook buiten Limburg

  • Project- en werfleider infrastructuurwerken (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: ASAP Oost-Vlaanderen Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als project-/werkleider sta je voornamelijk in voor: - projectvoorbereiding - technische en/of administratieve opvolging van projecten - contact onderhouden met leveranciers, studiebureaus, opdrachtgevers en onderaannemers - opmaken van vorderingsstaten - planning van verschillende deelwerven

  • DRINGEND GEMOTIVEERDE POETSHULP (VEURNE)

    Regio: VEURNE

    Bedrijf: SANIVO

    Type: Dienstenchequebaan

    Kleine huishoudelijke taken bij particuliere klanten met dienstencheques. Strijken, boodschappen doen, ramen zemen, was doen,...

  • Huishoudheld regio Izegem (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: EASY LIFE ROESELARE

    Type: Dienstenchequebaan

    Onze kantoorverantwoordelijke Angie is dringend op zoek naar gemotiveerde huishoudhelden. Ben je op zoek naar een job die afwisseling en werkzekerheid biedt? Kan je stof de baas? Kan je overweg met een stofzuiger en plumeau? Ga dan aan de slag als huishoudhulp bij Easy Life en ontdek een wereld van verschil voor jezelf en voor je klant. Je gaat een zeer afwisselende job tegemoet!

  • Jobstudent herfstvakantie (m/v) (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Studentenjob

    We zijn op zoek naar 3 student-enquêteurs voor de herfstvakantie De enquêtes worden afgenomen in het Shopping 1 te Genk, met behulp van Ipads. Je hebt bij voorkeur een marketing- of communicatie-achtergrond, en een goed besef van de belangrijkheid van enquêtes.

  • Student Receptionist(e) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Hospitality House

    Type: Studentenjob

    Ben je op zoek achter een leuke en afwisselende bijverdienste doorheen het jaar en i s hospitality op je lijf geschreven en is jouw werkdag pas geslaagd als je iedere gast met een grote glimlach door het hotel ziet lopen? In het voorjaar van 2018 opende het ibis budget Gent Centrum Dampoort de deuren en jij kan deel uitmaken van ons enthousiast team! Je wordt onderdeel van een klein team waar je de kans zult krijgen om zelfstandig te werken en veel bij te leren. We werken met een multicompetent team, dus je checkt de gasten in en uit en kan hen alles vertellen over het hotel, zijn omgeving en de bruisende stad Gent. Je bent de ambassadeur van Gent en van je hotel uiteraard! Bovendien zorg je ervoor dat onze gasten zorgeloos kunnen genieten van een heerlijk ontbijt en dat de lobby er elk dag netjes en aantrekkelijk uitziet. Vanaf het moment dat je onze gasten verwelkomt tot het moment dat ze weer vertrekken, ben jij hun eerste aanspreekpunt. Bij het behandelen van vragen of klachten, weet je de gasten te verrassen en zoek je altijd naar de beste oplossing. Je bent een echte gastheer en begrijpt dat het niet stopt bij het welkom heten van de gasten. Je gaat voor de “extra smile”. Je bent in staat om een oprechte klik te maken met de gasten en ons “Feel Welcome” gevoel over te brengen. We zoeken iemand die als het kan 1 tot 2 dagen per week kan werken en tijdens de vakanties vervangingen kan doen van ons vast personeel

  • R?ceptionniste Student Part Time (ELSENE)

    Regio: ELSENE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    T?ches principales de la R?ceptionniste Student Part Time : Gestion des appels entrants, prise des messages et transfert aux consultants Accueil des candidats, les installer dans une salle de r?union, proposer un caf? Gestion des dossiers (demandes des informations aux candidats, copie des documents l?gaux, prise de photos, etc.) Gestion des salles de r?union (planning, pr?paration, rangement) Encodage et scanning des dossiers Commande du mat?riel de bureau, des boissons, etc. Gestion du b?timent (probl?me ascenseur, technique) Gestion du courrier, distribution, etc. Backup des assistantes Diverses taches administratives

  • Communicatieverantwoordelijke - Beroepenpunt (SINT-JOOST-TEN-NODE)

    Regio: SINT-JOOST-TEN-NODE

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Vaste Job

    Het Beroepenpunt heeft als doel om een uniek aansprekingspunt te zijn voor iedereen in Brussel die vragen heeft over het beroepsleven. De verschillende organisaties gericht op studies, opleiding, werk en ondernemerschap worden hier samengebracht. De communicatieverantwoordelijke hangt direct af van de directrice van het Beroepenpunt. Werkt samen aan: Opstellen van het extern communicatieplan van het Beroepenpunt -De verwachtingen van de partners en gebruikers van het Beroepenpunt bundelen -De doelgroepen voor de externe communicatie bepalen en de geschikte kanalen selecteren -Het communicatieplan opstellen samen met de communicatiediensten van Actiris en Bruxelles Formation Werkt samen aan: Het communicatieplan in actievoorstellen vertalen -De specifieke projecten aansturen en uitvoeren (organisatie van evenementen, opstellen van flyers, documentatie en activiteitenverslagen, pers- en mediacampagnes, website, sociale netwerken) -De aanwezigheid van het Beroepenpunt op de sociale netwerken verzekeren -De website bijwerken en up-to-date houden (in samenwerking met de consulenten van het Beroepenpunt) -Het beheer, de opvolging en de bijwerking van de externe communicatie dragers verzekeren (print) -Het communicatiemateriaal (print) ter beschikking stellen en de stock beheren (in samenwerking met het secretariaat van het Beroepenpunt) Realiseert: De public relations bij de partners, de overheid enz. onderhouden -De aanwezigheid van het Beroepenpunt op beurzen verzekeren, in samenwerking met de consulenten -De activiteiten van het Beroepenpunt naar de pers toe promoten -De contacten met de pers in de brede zin van het woord (geschreven pers, audiovisuele pers, gratis bladen, web enz.) onderhouden -De perscommuniqués en persdossiers opstellen -De phototheek van het Beroepenpunt beheren Werkt samen aan: Over de toepassing van het grafisch charter waken bij de interne medewerkers, de externe medewerkers en de onderaannemers.

  • Senior Product Designer alu (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: Deceuninck

    Type: Vaste Job

    Wie zijn wij? Deceuninck is een geïntegreerde, beursgenoteerde groep van wereldformaat, die actief is in meer dan 90 landen en 4000 personen tewerkstelt. Ons uitgebreid productgamma omvat raam- en deursystemen in PVC en aluminium, maar ook ventilatie- en muurroosters, zonwering, lamellenwanden, gevelbekleding en allerhande bouwprofielen. Bij Deceuninck staat onze missie ‘Building a Sustainable Home’ centraal. We willen uitblinken in innovatie, ecologie en design. Help jij meebouwen aan een duurzame toekomst? Wat worden je verantwoordelijkheden? Tijdens jouw inwerkperiode leer je het gamma van Deceuninck producten beter kennen. We assisteren je om voldoende knowhow en technisch inzicht te verwerven over onze producten en productieprocessen. Als senior product designer word je verantwoordelijk voor het opstellen en vertalen van je conceptuele ideeën naar innovatieve eindproducten. Het esthetisch aspect ligt in je handen. Je genereert concepten aan de hand van specificaties van klanten en/of product management. Je tekent je ontwerp op een efficiënte en effectieve wijze en gaat op zoek naar een evenwicht tussen marktbehoeften en productiemogelijkheden. Naast het ontwerpen en tekenen van producten valideer je het concept en test je het eindresultaat, zowel intern als bij klanten. Op die manier is het ontwerp in functie van kostprijs, productiemogelijkheid en klantenverwachting. Je visualiseert en presenteert je representatieve concepten ter beoordeling en zorgt voor finetuning van het ontwerp samen met het product development team en onze klanten. Je onderhoudt contacten met leveranciers en externe onderzoeksinstanties om zo je ontwerpen verder te optimaliseren. Als trendsetter blijf je continue op de hoogte van de evoluties binnen onze industrie en hou je jouw kennis up-to-date. Op geregelde tijdstippen geef je presentaties aan het team om je visie op ontwikkelingen te verduidelijken. Zo draag je bij tot de realisatie van de bedrijfsstrategie. Naar wie zijn wij op zoek? Je genoot een technische opleiding bij voorkeur ingenieur industrieel ontwerp. Je kan min. een 10-tal jaar ervaring voorleggen als industrieel ontwerper in de bouwsector. Kennis van aluminium is een pluspunt. Creativiteit, analytisch inzicht en oog voor detail behoren tot je sleutelvaardigheden. Je hebt gevoel voor esthetiek en feeling voor design en vernieuwing. Je durft ‘out-of-the-box’ denken. Je bent een vlotte communicator. Een goede kennis van Nederlands, Frans en Engels is een vereiste. Kennis van andere talen is een plus. Je bent een teamplayer, maar werkt ook graag autonoom. Je neemt graag initiatief, overtuigt anderen, maar je bent ook bereid tot compromissen. Je werkt vlot met courante officetoepassingen en hebt ervaring met een CAD programma (Inventor, Microstation, Autocad, SolidWorks, etc.). In functie van buitenlandse projecten sta je open voor korte internationale trips. Wat bieden wij? Een innovatief en internationaal bedrijf met uitgebreid productgamma Een fijn team waar je op kan bouwen en collegiale aangename samenwerking over de teamgrenzen heen Een gevarieerde en uitdagende job met ruimte voor initiatief en toekomstperspectieven Een marktconform loon, inclusief extralegale voorwaarden Interesse? Solliciteren? Via onze website www.deceuninck.be/jobs Vragen? Contacteer Hilde Devloo – 051/23 91 65 of [email protected]

  • Diensthoofd Kwaliteit (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Synergie West-Vlaanderen Careers

    Type: Vaste Job

    In samenwerking met jouw team van 12 medewerkers, en daarnaast externe partners , organiseer je staalnames, analyses, kalibraties, hou je toezicht op CCP's en PVA's, werk je klant-specifieke dossiers verder uit, onderzoek je non-conformiteiten, bereid je externe audits voor, organiseer je de reiniging, stel je procedures op, zie je toe op de orde en netheid, enz. Je volgt op, overlegt, coördineert, stuurt bij en neemt de nodige actie. Je werkt het hygiëne- en kwaliteitsbeleid verder concreet uit en borgt een opleidingsplan voor alle medewerkers, ook voor de starters. Je staat in voor de kennisoverdracht en verdere opleiding van je team, alsook de bezetting en planning, een vlotte informatieoverdracht en overleg met je team, de overige afdelingen en in het bijzonder de QA afdeling. Je streeft permanent naar verdere optimalisering en een goede werking van je afdeling. Je rapporteert aan de Kwaliteitsmanager QA & QC.

  • Pauwels Consulting - Junior System Engineer (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Role   For our client with offices in Leuven, Ghent or Nivelles, we are looking for multiple Junior System Engineers. After a period of integration and trainings about their several business lines: You will participate in the installation, implementation and configuration of their integrated solutions (Desktop virtualisation, Servers, Security, Storage...) You carry out improvements on the IT-Infrastructure of their clients You test and validate their implemented solutions You build a good customer relationship, based on your professional advice You help a Project Manager with the project's follow-up   Profile You have a Bachelor or Master degree in IT You are dynamic and have a passion for information technology You have a theoretical knowledge of systems You are communicative, pro-active, customer oriented and have a positive team spirit You speak perfect Dutch and French. A good knowledge of English is a big plus.   Conditions Challenging projects based on your interests and skills Personal follow-up and clear, transparent communication both before and after commencement of employment Possibility to follow extra training Inspiring network events and legendary after work drinks Strong network of industry leading clients Expertise within IT, Engineering and Life Sciences A flying start for every Junior, growth opportunities and possibility to share gathered knowledge for more Senior employees

Zoek naar antwoorden van ZAKENKANTOOR ORTMANN in sociale netwerken
Look for responds of ZAKENKANTOOR ORTMANN in social networks

Lees alle opmerkingen voor ZAKENKANTOOR ORTMANN. Laat een reactie achter voor ZAKENKANTOOR ORTMANN. ZAKENKANTOOR ORTMANN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ZAKENKANTOOR ORTMANN. Leave a respond for ZAKENKANTOOR ORTMANN. ZAKENKANTOOR ORTMANN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ZAKENKANTOOR ORTMANN op de google maps. Adres en contacten ZAKENKANTOOR ORTMANN
Location of ZAKENKANTOOR ORTMANN on the google maps. Address and contacts of ZAKENKANTOOR ORTMANN

Andere gerelateerde bedrijven als come ZAKENKANTOOR ORTMANN ZAKENKANTOOR ORTMANN: BERNARD | Ateliers Louis Carton | Hoogstoel | Ter Biezen | NSO

Other related companies as ZAKENKANTOOR ORTMANN: BERNARD | Ateliers Louis Carton | Hoogstoel | Ter Biezen | NSO

ZAKENKANTOOR ORTMANN is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ZAKENKANTOOR ORTMANN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03131622314. Het bedrijf ZAKENKANTOOR ORTMANN bevindt zich op het adres: SINT-JANS-GASTHUISSTRAAT 6; 8470; GISTEL. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 270,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 591,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Verzekeringsmakelaars and experts. Producten gemaakt in ZAKENKANTOOR ORTMANN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ZAKENKANTOOR ORTMANN is Amusements- en recreatiediensten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ZAKENKANTOOR ORTMANN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ZAKENKANTOOR ORTMANN, openstaande posities, locatie van ZAKENKANTOOR ORTMANN op de kaart.

ZAKENKANTOOR ORTMANN is a company, that was registered 1994 in N\A region, Belgium. Full name of company is ZAKENKANTOOR ORTMANN, company assigned to the tax number BE03131622314. The company ZAKENKANTOOR ORTMANN is located at the address: SINT-JANS-GASTHUISSTRAAT 6; 8470; GISTEL. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 270,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 591,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Verzekeringsmakelaars and experts. Products created in ZAKENKANTOOR ORTMANN were not found.
The main activity of ZAKENKANTOOR ORTMANN is Amusement and Recreation Services, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of ZAKENKANTOOR ORTMANN is not available. You also can look at reviews of ZAKENKANTOOR ORTMANN, open positions, location of ZAKENKANTOOR ORTMANN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ZAKENKANTOOR ORTMANN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ZAKENKANTOOR ORTMANN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ZAKENKANTOOR ORTMANN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ZAKENKANTOOR ORTMANN, employees, financial statistics.