BUREAU VAN PUYMBROECK

Contactgegevens BUREAU VAN PUYMBROECK: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BUREAU VAN PUYMBROECK: address, phone, fax, email, website, opening hours

BUREAU VAN PUYMBROECK

Regio (region): N\A, België

Adres (address): SNOECKSTRAAT 13; 9120; BEVEREN, België

Telefoon (phone): 37552057 (+32-37552057) 37552057 (+32-37552057)

Fax (fax): +32 (68) 411-32-61 +32 (68) 411-32-61

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BUREAU VAN PUYMBROECK: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BUREAU VAN PUYMBROECK"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BUREAU VAN PUYMBROECK"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BUREAU VAN PUYMBROECK, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BUREAU VAN PUYMBROECK. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BUREAU VAN PUYMBROECK, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BUREAU VAN PUYMBROECK. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BUREAU VAN PUYMBROECK
Products information BUREAU VAN PUYMBROECK

BTW identificatienummer (tax): BE07599761962
Ondernemingsnummer: 1963500976
Hoofdstad (capital): 301,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 868,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1994

Producten die in BUREAU VAN PUYMBROECK zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Verzekeringsmakelaars and experts

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BUREAU VAN PUYMBROECK
(Get full report from official database of BE for BUREAU VAN PUYMBROECK)

Aanvulling soorten activiteiten voor BUREAU VAN PUYMBROECK
Addition kinds of activities for BUREAU VAN PUYMBROECK

17919907. Precast betonconstructie of panelen, plaatsing van | Precast concrete structural framing or panels, placing of
23399905. Moederschapskleding | Maternity clothing
34430116. Afscheiders, industrieel proces: metalen plaat | Separators, industrial process: metal plate
38240117. Water meters | Water meters
38290500. Nucleaire straling en testapparatuur | Nuclear radiation and testing apparatus
39999926. Schilderinstrumenten | Painting instrument dials
51429901. Bakkerijproducten, bevroren | Bakery products, frozen
94510000. Administratie van veteranenzaken | Administration of veterans' affairs

Werken bij BUREAU VAN PUYMBROECK: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BUREAU VAN PUYMBROECK: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BUREAU VAN PUYMBROECK. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BUREAU VAN PUYMBROECK. Looking for open vacancies in other companies

  • Werf- & projectopvolger (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Jouw takenpakket bestaat uit: Praktische opvolging van de werkzaamheden op de werven; Organiseren, coördineren en controleren van de werkzaamheden in samenspraak met de werfleiders ter plaatse; Opmeten en uitzetten van de werven; Opvolging vorderingsstaten, lastenboeken,... Werfadministratie; Onderhouden van de communicatie met bouwheer, architect, productie,...

  • Siteverantwoordelijke Heuvelland - catering (HEUVELLAND)

    Regio: HEUVELLAND

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    je bent verantwoordelijk voor de bestelling van maaltijden je bent verantwoordelijk voor de portionering maken van afgeleiden en afwerking van de maaltijden je bent verantwoordelijk voor het goede verloop van de maaltijdregeling en helpt hierbij actief mee je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van de gegevens Je staat in voor de opvolging en opleiding inzake de algemene hygiëne en veiligheidsprocedures Je staat in voor de implementatie en opvolging van maaltijdbeheersysteem Je staat in voor een goede communicatie met je klant de medewerkers en onze interne diensten Je bent het aanspreekpunt van directie en diensthoofden van je klant

  • Vloerder (DIEPENBEEK)

    Regio: DIEPENBEEK

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Jouw takenpakket bestaat uit: - voorbereiden van de werkplek, mortels maken,... - plaatsen van plinten, vloeren,.. - plaatsen van gevelbekleding

  • Enthousiaste Thuishulp/Huishoudhulp - voltijds - Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Plus Home Services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Student elektronica-ICT (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Randstad Belgium

    Type: Studentenjob

    Nog nét niet afgestudeerd en komend academiejaar tijd over om je studies met een studentenjob te combineren? Dan is dit mogelijk iets voor jou! Voor een bedrijf op de Corda Campus zoeken wij 2 studenten elektronica-ICT, die dankzij hun studie in staat zijn om een bestaand machinepark te digitaliseren. Het gaat hierbij om heel oude machines, alsook spiksplinternieuwe toestellen. De bedoeling is om het machinepark slim te maken om er data uit te halen. Het gaat om een project dat minstens een jaar gaat duren. Je krijgt ook de mogelijkheid om je thesis rond dit project te schrijven. Je komt terecht in een heel tof bedrijf waar fun op de werkvloer heel belangrijk is. Iedere woensdag eten ze samen frietjes, op vrijdag zetten ze samen het weekend in, verjaardagen worden uitgebreid gevierd, enz. Bij voorkeur heb je een rijbewijs om je te verplaatsen tussen het wetenschapspark in Diepenbeek (waar de machines staan) en de Corda Campus in Hasselt (waar het bedrijf in kwestie ligt). Voor vervoer kan gezorgd worden. Heb je interesse, eventueel samen met een klasgenoot? Geef me dan zeker een seintje!

  • Tactisch aankoper Medisch (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Vaste Job

    Vacaturenummer: 5771 Locatie: ZNA Stuivenberg in Antwerpen, maar je werkt ZNA overkoepelend. Afdeling/ Bedrijfseenheid: Aankoop Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: onbepaalde duur Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je bent verantwoordelijk voor het aankopen van goederen en/of diensten – in samenspraak met de betrokken stakeholders - volgens het TCO principe teneinde de interne diensten te gepasten tijde te kunnen bevoorraden met kwalitatieve goederen of te voorzien van kwalitatieve diensten conform de geldende wetgeving op de overheidsopdrachten. Je realiseert zelfstandig binnen de toegewezen inkoopgroepen de geplande en “ad hoc” aankoopdossiers. Op regelmatige basis wordt er per product of per project een marktstudie uitgevoerd en wordt er gericht contact opgenomen met leveranciers. Je onderhandelt over de prijs en de voorwaarden en stelt het contract op. Je werkt conform de Wet op de Overheidsopdrachten, stelt het lastenboek mee samen en je communiceert hierover met de interne klanten. Samen met je collega’s zorg je voor de uitvoering van de aankoopdossiers binnen “Compliance”. Het realiseren en opvolgen van savings/cost avoidance/added value services per dossier behoort tot jouw taken. Je werkt business cases mee uit samen met de strategische aankopers en biedt maximale ondersteuning aan de strategische aankopers. Je beantwoordt in 2e lijn vragen van interne klanten in verband met leveringen, klachten, prijzen en onderhoudt contacten met verschillende partijen binnen ZNA (artsen, verpleegkundigen, IT, (bio)technische dienst, juristen,…). Op regelmatige basis voer je leveranciersevaluaties en business reviews en initieer je verbeteracties, daar waar nodig, conform de JCI normen en bijhorende ME. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Natasha Pavlova, HR recruiter, op 03 234 45 80. Meer weten over de functie? Contacteer Andy Sempels – Manager Strategische Aankoop ZNA - contacteren op 03 217 74 64. Voel jij je aangesproken?

  • ADMINISTRATIEF BEDIENDE MET NOTIES VAN BOEKHOUDING (ZONNEBEKE)

    Regio: ZONNEBEKE

    Bedrijf: KEROS

    Type: Vaste Job

    Na een interne opleiding sta je samen met jou collega’s in voor de administratie en de basis boekhouding van een familiale KMO. Je bent de rechterhand van de zaakvoerders. Taakinhoud: input data; mailbehandeling; telefonie; agendabeheer; inboeken van facturen; betalingen opvolgen.

  • RECHTERHAND ZAAKVOERDER (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Hays Brugge

    Type: Vaste Job

    Voor een sterke en nog steeds groeiende kmo met verschillende vestigingen is Hays Finance op zoek naar een rechterhand zaakvoerder. ● Bachelor of master in een algemeen economische richting ● Aantal jaar ervaring binnen kmo ● Sterke people manager In deze functie fungeer jij als rechterhand van de zaakvoerder en sta je in voor het dagelijks beheer van de verschillende activiteiten. Je bent onder meer verantwoordelijk voor boekhoudkundige taken (facturatie en debiteurenbeheer) alsook het aansturen en coachen van de verschillende kantoren. Verder ben je het eerste aanspreekpunt voor alles wat betreft personeelszaken, zoals opleidingen, sociale documenten, aanwerving & integratie van nieuwe werknemers,... Daarnaast neem je ook het marketingluik en ICT-gerelateerde zaken zoals digitalisering, social media, netwerking… voor jouw rekening. Tot slot werk je samen met de zaakvoerders de visie van het bedrijf verder uit.

  • Onderhoudstechnieker (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Vaste Job

    Binnen onze onderhoudsdienst vorm je samen met je collega een tandem betreffende curatief en preventief onderhoud. Je werkt op basis van een planning en anticipeert op vragen vanuit verschillende afdelingen, daarnaast is er ook plaats voor eigen initiatief.

  • Payroll Specialist (OVERIJSE)

    Regio: OVERIJSE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Vaste Job

    Je geeft graag advies en neemt graag initiatief? Als Specialist in Payroll en Compensation & Benefits, ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering en de coördinatie van de payroll van de bedienden en voor compensation &benefits projecten. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met jouw interne klanten, onze medewerkers, en adviseert hen op een professionele en proactieve manier over hun personeelsdossiers. Tegelijkertijd bied je aan onze medewerkers je expertise aan en voer je projecten uit met als doel bv. onze“compensation & benefits”-processen te bestuderen, de beloningspakketten aantrekkelijker te maken ... Als Payroll en Compensation & Benefits Specialist bouw je mee aan een innovatief en dynamisch HR-beleid ter ondersteuning van ons BM-groeiplan. Continu verbeteren en evolueren staat hierbij centraal. Jouw gevarieerd takenpakket omvat deze topics: Je staat in voor een correcte en tijdige payroll van de bedienden in het bedrijf, dit voor zowel België als Luxemburg. Een dagelijkse opvolging van de tijdregistratie via Protime speelt hierin een belangrijke rol. Je staat eveneens in voor de dagelijkse administratieve verwerking van de personeelsinformatie en houdt de personeelsdossiers en HR-softwaretools up-to-date, zodat de nodige rapportages/output hieruit gehaald kunnen worden. De werknemers kunnen bij jou terecht voor allerhande informatie en vragen omtrent loonadministratie, zoals vragen rond de aansluiting tot de verzekeringen. Indien nodig zoek je zaken voor hen op en koppel je later terug met feedback. Je behandelt de inkomende vragen betreffende loopbaanonderbreking en pensioen en doet de opvolging hiervan. Je hebt een vlot contact met de dossierbeheerder van het sociaal secretariaat SD Worx en hebt een basiskennis van eblox. Je beschikt over een degelijke basiskennis van de Belgische sociale wetgeving. Je bent back-up van jouw payroll-collega die instaat voor de loonadministratie van de arbeiders. Je staat in voor de maandelijkse rapportering (voor de ondernemingsraad, BM-directie, BM Frankrijk ...). Je voert interne en externe benchmarks uit. Je werkt mee aan diverse C&B-projecten, zoals: de implementatie van nieuwe HR-tools, de opmaak en implementatie van CAO’s, de sociale verkiezingen, het beheer en analyse van HR ken- en stuurgetallen … Je behandelt ad hoc C&B gerelateerde topics zoals opvolging absenteïsme, opmaak enquêtes en statistieken Je rapporteert aan de Compensation & Benefits Coordinator.

  • Reps: Wordt gevonden door onze websites! (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: Fair Price Consulting

    Type: Zelfstandige activiteit

    Geen angst, wij bijten niet. Integendeel! Wij zorgen ervoor dat je gevonden wordt, professioneel overkomt en scoort op het wereldwijde web! Dat is ons motto! We bieden mooie websites aan tegen zéér scherpe prijzen. Geen verborgen addertjes of langdurige contracten maar heldere afspraken, een professionele website en geen valse beloftes. Kan jij jezelf hierin vinden en kan je ons product aan de man brengen? Dan ben jij misschien dé persoon die we zoeken! Neem een kijkje op www.fairpriceconsulting.be/jobs en kom met ons in contact!

  • Enthousiaste vrijwillige buschauffeurs! (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: HOF TER LINDEN

    Type: Flexijob

    Als vrijwilliger ondersteun je de residentie in het Dagverzorgingscentrum . De busritten met onze bewoners vinden plaats in de voormiddag en in de namiddag. Er wordt wekelijks bekeken wanneer de vrijwilliger een rit zou kunnen rijden in de weken nadien. De ritten starten in de voormiddag om 8 uur en duren max 2uur. De ritten in de namiddag starten ongeveer om 16u en duren ook max 2 uur. De dagen van aanwezigheid zijn in samenspraak te bepalen en zijn volledig vrijblijvend.

Zoek naar antwoorden van BUREAU VAN PUYMBROECK in sociale netwerken
Look for responds of BUREAU VAN PUYMBROECK in social networks

Lees alle opmerkingen voor BUREAU VAN PUYMBROECK. Laat een reactie achter voor BUREAU VAN PUYMBROECK. BUREAU VAN PUYMBROECK bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BUREAU VAN PUYMBROECK. Leave a respond for BUREAU VAN PUYMBROECK. BUREAU VAN PUYMBROECK on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BUREAU VAN PUYMBROECK op de google maps. Adres en contacten BUREAU VAN PUYMBROECK
Location of BUREAU VAN PUYMBROECK on the google maps. Address and contacts of BUREAU VAN PUYMBROECK

Andere gerelateerde bedrijven als come BUREAU VAN PUYMBROECK BUREAU VAN PUYMBROECK: V.B.C. FORRI?RES | KAPSALON KINOO | A. PETERFREUND | JACQMOTTE COFFEE HOUSE | LAINI?RE DU NORD SPRL

Other related companies as BUREAU VAN PUYMBROECK: V.B.C. FORRI?RES | KAPSALON KINOO | A. PETERFREUND | JACQMOTTE COFFEE HOUSE | LAINI?RE DU NORD SPRL

BUREAU VAN PUYMBROECK is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BUREAU VAN PUYMBROECK, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07599761962. Het bedrijf BUREAU VAN PUYMBROECK bevindt zich op het adres: SNOECKSTRAAT 13; 9120; BEVEREN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 301,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 868,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Verzekeringsmakelaars and experts. Producten gemaakt in BUREAU VAN PUYMBROECK zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BUREAU VAN PUYMBROECK is Elektriciteit, Gas en Sanitair, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BUREAU VAN PUYMBROECK is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BUREAU VAN PUYMBROECK, openstaande posities, locatie van BUREAU VAN PUYMBROECK op de kaart.

BUREAU VAN PUYMBROECK is a company, that was registered 1994 in N\A region, Belgium. Full name of company is BUREAU VAN PUYMBROECK, company assigned to the tax number BE07599761962. The company BUREAU VAN PUYMBROECK is located at the address: SNOECKSTRAAT 13; 9120; BEVEREN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 301,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 868,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Verzekeringsmakelaars and experts. Products created in BUREAU VAN PUYMBROECK were not found.
The main activity of BUREAU VAN PUYMBROECK is Electric, Gas and Sanitary Services, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of BUREAU VAN PUYMBROECK is not available. You also can look at reviews of BUREAU VAN PUYMBROECK, open positions, location of BUREAU VAN PUYMBROECK on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BUREAU VAN PUYMBROECK, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BUREAU VAN PUYMBROECK, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BUREAU VAN PUYMBROECK, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BUREAU VAN PUYMBROECK, employees, financial statistics.