PAUWELS L. CBTIP/BKVTF

Particuliere bedrijvenMotorvrachtvervoer • PAUWELS L. CBTIP/BKVTF
Private companiesMotor Freight Transportation • PAUWELS L. CBTIP/BKVTF

Contactgegevens PAUWELS L. CBTIP/BKVTF: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PAUWELS L. CBTIP/BKVTF: address, phone, fax, email, website, opening hours

PAUWELS L. CBTIP/BKVTF

Regio (region): N\A, België

Adres (address): NIEUWPOORTSTRAAT 13; 8500; KORTRIJK, België

Telefoon (phone): 56215647 (+32-56215647) 56215647 (+32-56215647)

Fax (fax): +32 (82) 375-42-23 +32 (82) 375-42-23

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PAUWELS L. CBTIP/BKVTF: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PAUWELS L. CBTIP/BKVTF"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PAUWELS L. CBTIP/BKVTF"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PAUWELS L. CBTIP/BKVTF, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PAUWELS L. CBTIP/BKVTF. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PAUWELS L. CBTIP/BKVTF, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PAUWELS L. CBTIP/BKVTF. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PAUWELS L. CBTIP/BKVTF
Products information PAUWELS L. CBTIP/BKVTF

BTW identificatienummer (tax): BE06351165771
Ondernemingsnummer: 9308410644
Hoofdstad (capital): 672,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 193,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Producten die in PAUWELS L. CBTIP/BKVTF zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Vertalers and tolken

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PAUWELS L. CBTIP/BKVTF
(Get full report from official database of BE for PAUWELS L. CBTIP/BKVTF)

Aanvulling soorten activiteiten voor PAUWELS L. CBTIP/BKVTF
Addition kinds of activities for PAUWELS L. CBTIP/BKVTF

249914. Mallets, hamers en clubs: hout | Mallets, hammers, and clubs: wood
284203. Droogreinigingspreparaten | Drycleaning preparations
22410110. wicking | Wicking
28340404. Zadels, farmaceutisch | Lozenges, pharmaceutical
35550601. Collating machines voor drukwerk en boekbinding | Collating machines for printing and bookbinding
53999906. Magazijnclub winkels | Warehouse club stores
59410101. Aas en pakken | Bait and tackle
67269900. Investeringskantoren, nec, nec | Investment offices, nec, nec

Werken bij PAUWELS L. CBTIP/BKVTF: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PAUWELS L. CBTIP/BKVTF: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PAUWELS L. CBTIP/BKVTF. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PAUWELS L. CBTIP/BKVTF. Looking for open vacancies in other companies

  • Orderpicker (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Orderpicking in de vleessector waarbij je a.d.h.v. een touchscreen de nodige bestellingen vindt, klaar zet en administratief verwerkt (registratie + etikettering). Gezien de te picken producten sta je in een koelomgeving (10 a 12 °C), maar wordt de nodige bescherming/opwarming uiteraard voorzien.

  • Productiemedewerkers 2 ploegen - Gent Zeehaven (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: SYNERGIE Eeklo Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn dringend op zoek naar gemotiveerde productiemedewerkers die zich willen engageren voor een lange periode. Assemblage en montagen in de automotive.

  • Begeleider, OC Alsemberg (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van zwangerschap(srust) - lange looptijd; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; overige vervoersmiddelen cfr. sectorale en wettelijke vereisten. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Alsemberg - Sanatoriumstraat 165 , 1652 Alsemberg. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • Telesecretaresse Nederlands (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Telescretaresse (m/v) zal je de volgende taken voor jouw rekening nemen: Opbellen van klanten en prospecten vanuit het databestand met als doel het maken van een afspraak (90% telefonie); Updaten van het databestand: controle en aanpassen van de juiste gegevens; Administratieve verwerking van de documenten van de salesafdeling; Ondersteuning bieden aan de salesafdeling; Bijhouden van een kwalitatieve agenda.

  • Technische jobstudent - tekenaar - regio Waregem (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Studentenjob

    AGO Technics is voor een klant gelegen in de regio van Waregem op zoek naar een technische jobstudent - tekenaar om het Engineering Team te ondersteunen. Hieronder meer informatie over je takenpakket: - het Engineering Team staat in voor het uittekenen van de opdrachten, hiernaast is het jouw taak op deze tekeningen te controleren en aan te passen waar nodig - je hebt een goede kennis van 3D tekenprogramma\\\'s, zoals Solidworks en Autocad, en je wenst je hierin verder te verdiepen, ongeacht een ultieme job om veel bij te leren

  • ADMINISTRATIEVE EN COMMERCIËLE DUIZENDPOOT IN KALMTHOUT (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: Hays Response Antwerpen

    Type: Vaste Job

    * Verantwoordelijk voor o.a. key accounts * Gebruik van Franse kennis * Regio: Kalmthout Onze klant is een kunststofverwerkend bedrijf in Kalmthout. Men produceert en verkoopt kunststof leidingsystemen en is op zoek naar een gemotiveerde medewerker. Je bent verantwoordelijk voor het dagelijkse ordermanagement van de key accounts. Je verzorgt de goede werking van de backoffice en de interne verkoopprocessen, dit alles door goed samen te werken met de medewerkers van andere afdelingen. Je taken bestaan uit het opstellen en verwerken van kortingsmodellen en prijsaanpassingen voor de klanten en prospects. Daarnaast beheer je de klachtenprocedure en meet je de klanttevredenheid. Ten slotte ondersteun je de interne marketingafdeling. Om je functie goed uit te oefenen maak je actief gebruik van CRM-software ter ondersteuning van de verkoopstrategie van onze klant.

  • Mechanisch tekenaar (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: VIND! Engineering Roeselare

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor zowel het aanpassen van bestaande ontwikkelingen (die je doorkrijgt van de afdeling te Nederland en Polen) alsook voor het volledig van nul ontwikkelen en tekenen van een de machine. Dit betreft voornamelijk het mechanisch, pneumatisch en hydraulisch gedeelte van de machine, alsook bijv. de elektrische sensoren ed. op de tekening plaatsen. (Elektrische schema's zullen niet getekend moeten worden) Je wordt intern begeleid door een ervaren collega die er reeds een 6tal jaar werkt.

  • Technieker (BREE)

    Regio: BREE

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Jouw takenpakket bestaat uit: Het verhelpen van storingen en preventief onderhoud, reinigen van machines... Storingen detecteren, verbeteringen aanbrengen,... Opstart van de productie.

  • Junior Accountant in Accountantskantoor (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: CERTAFIN

    Type: Vaste Job

    Certafin is een accountantskantoor dat zich richt op ondernemers, vrije beroepen en zelfstandigen die beroep willen doen op haar uitstekende vakkennis en service op gebied van accountancy, analytische boekhouding, fiscaal en financieel management. Om onze groei verder te ondersteunen zijn wij op zoek naar een nieuwe enthousiaste collega om ons team te vervolledigen. Functie: • Als Junior Accountant zal je starten onder de vleugels van een ervaren dossierbeheerder met de mogelijkheid om door te groeien naar een volwaardig dossierbeheerder. Takenpakket: • Het verwerken van de boekhoudkundige documenten van de klanten zoals onder meer aan- en verkoopfacturen, kas- en bankverplichtingen • Het voorbereiden van de BTW aangiften • De maandelijkse en kwartaalverplichtingen van de klanten • De voorbereidingen voor de afsluiting van de jaarrekeningen in opdracht van de dossierbeheerder • De voorbereiding van aangiften in de personen- en vennootschapsbelasting • Administratieve taken zoals het kopiëren en klasseren van documenten, enz… • Mogelijkheid tot stage IAB

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Gemotiveerde Keukenhulp - Huyze Gezelle (Kuurne) (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: COREX

    Type: Flexijob

    Om ons team te versterken zijn we zoek naar een gemotiveerde keukenhulp met zin voor verantwoordelijkheid. U help mee met de voorbereiding, u vult de buffetten aan en helpt bij het opruimen na de dienst.

  • Kassier / Kassierster Delhaize (STERREBEEK)

    Regio: STERREBEEK

    Bedrijf: LAEREMANS EN CIE

    Type: Flexijob

    Flexijobber of student voor kassawerk. Iedere maandag van 13u tot 19u en eventueel enkele uren extra op andere dagen in de week.

Zoek naar antwoorden van PAUWELS L. CBTIP/BKVTF in sociale netwerken
Look for responds of PAUWELS L. CBTIP/BKVTF in social networks

Lees alle opmerkingen voor PAUWELS L. CBTIP/BKVTF. Laat een reactie achter voor PAUWELS L. CBTIP/BKVTF. PAUWELS L. CBTIP/BKVTF bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PAUWELS L. CBTIP/BKVTF. Leave a respond for PAUWELS L. CBTIP/BKVTF. PAUWELS L. CBTIP/BKVTF on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PAUWELS L. CBTIP/BKVTF op de google maps. Adres en contacten PAUWELS L. CBTIP/BKVTF
Location of PAUWELS L. CBTIP/BKVTF on the google maps. Address and contacts of PAUWELS L. CBTIP/BKVTF

Andere gerelateerde bedrijven als come PAUWELS L. CBTIP/BKVTF PAUWELS L. CBTIP/BKVTF: PIERRE PLENNEVAUX | Aannemingen A.B. Coolservice BVBA | ALGEMEEN LOODGIETERSBEDRIJF | MOTO ACCESSOIRES | RITTAL

Other related companies as PAUWELS L. CBTIP/BKVTF: PIERRE PLENNEVAUX | Aannemingen A.B. Coolservice BVBA | ALGEMEEN LOODGIETERSBEDRIJF | MOTO ACCESSOIRES | RITTAL

PAUWELS L. CBTIP/BKVTF is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PAUWELS L. CBTIP/BKVTF, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06351165771. Het bedrijf PAUWELS L. CBTIP/BKVTF bevindt zich op het adres: NIEUWPOORTSTRAAT 13; 8500; KORTRIJK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 672,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 193,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Vertalers and tolken. Producten gemaakt in PAUWELS L. CBTIP/BKVTF zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van PAUWELS L. CBTIP/BKVTF is Motorvrachtvervoer, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PAUWELS L. CBTIP/BKVTF is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PAUWELS L. CBTIP/BKVTF, openstaande posities, locatie van PAUWELS L. CBTIP/BKVTF op de kaart.

PAUWELS L. CBTIP/BKVTF is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is PAUWELS L. CBTIP/BKVTF, company assigned to the tax number BE06351165771. The company PAUWELS L. CBTIP/BKVTF is located at the address: NIEUWPOORTSTRAAT 13; 8500; KORTRIJK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 672,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 193,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Vertalers and tolken. Products created in PAUWELS L. CBTIP/BKVTF were not found.
The main activity of PAUWELS L. CBTIP/BKVTF is Motor Freight Transportation, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of PAUWELS L. CBTIP/BKVTF is not available. You also can look at reviews of PAUWELS L. CBTIP/BKVTF, open positions, location of PAUWELS L. CBTIP/BKVTF on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PAUWELS L. CBTIP/BKVTF, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PAUWELS L. CBTIP/BKVTF, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PAUWELS L. CBTIP/BKVTF, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PAUWELS L. CBTIP/BKVTF, employees, financial statistics.