LICHTLAND

Contactgegevens LICHTLAND: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data LICHTLAND: address, phone, fax, email, website, opening hours

LICHTLAND

Regio (region): N\A, België

Adres (address): LEUVENSESTEENWEG 248; 3190; BOORTMEERBEEK, België

Telefoon (phone): 15515229 (+32-15515229) 15515229 (+32-15515229)

Fax (fax): +32 (56) 464-61-72 +32 (56) 464-61-72

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) LICHTLAND: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "LICHTLAND"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "LICHTLAND"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van LICHTLAND, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen LICHTLAND. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of LICHTLAND, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees LICHTLAND. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti LICHTLAND
Products information LICHTLAND

BTW identificatienummer (tax): BE09837402343
Ondernemingsnummer: 6410491943
Hoofdstad (capital): 169,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 530,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in LICHTLAND zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Verlichting and huishoudartikelen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor LICHTLAND
(Get full report from official database of BE for LICHTLAND)

Aanvulling soorten activiteiten voor LICHTLAND
Addition kinds of activities for LICHTLAND

349904. Nieuwigheden en cadeauartikelen, waaronder trofeeën | Novelties and giftware, including trophies
874801. Testdiensten | Testing services
16290104. Dock constructie | Dock construction
38429916. stofmaskers | Respirators
76992600. Raamblind reparatie | Window blind repair services

Werken bij LICHTLAND: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in LICHTLAND: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor LICHTLAND. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for LICHTLAND. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnbediende (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: Konvert Interim Lier

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een groot voedingsbedrijf zijn wij op zoek naar een magazijn/logistiek bediende. - Je bezit bepaalde magazijnervaring - Je hebt idealiter kennis van Navision of goede kennis van verschillende ERP pakketten. - Je ondersteunt en bent gemotiveerd. Takenpakket: - opvolging binnen ERP pakket (navision) - ontvangst van chauffeurs - taken verdelen aan de magazijniers - administratieve controles - steekproef controles in het magazijn - Kwalitatieve en kwantitatieve controles van in- en uitgaande goederen Zie jij jezelf in deze functie? Solliciteer dan snel online of spring eens binnen in ons Konvert kantoor te Lier.

  • TIJDELIJKE MAGAZIJNIER - ZEER GOEDE VERLONING - NACHT / 2 PLOEGEN (AVELGEM)

    Regio: AVELGEM

    Bedrijf: FORUM JOBS AVELGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf met internationale afzetmarkt zoeken wij een magazijnmedewerker die tijdelijk beschikbaar is. Je zal in de nacht of in 2 ploegen instaan voor het laden en lossen aan de loskade + verpakken van goederen op vraag van de klant. Snelle opstart en HOOG LOON: + 16€/u

  • Marktspecialist (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: Konvert Office Hasselt

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant zijn we op zoek naar een drijvende kracht voor de Customer Service afdeling. Je zal het rechtstreekse aanspreekpunt vormen voor de klant en voor de ontvangst, voorbereiding en opvolging van orders. Je reageert snel en correct op de vragen van de klant met betrekking tot orders, levering- en termijnmogelijkheden en eventuele klachten. Tot je takenpakket behoren ook het toezicht op leveringen, leveringsvoorwaarden en transporten. Daarnaast analyseer en optimaliseer je de informatie van de goederenstroom naar de klant. Tot slot zal je ook de retouraanvragen behandelen en werk je aan verbeteringsactiviteiten.

  • POLYVALENT RUWBOUWARBEIDER (AARTRIJKE)

    Regio: AARTRIJKE

    Bedrijf: ACCENT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    ?Een constructie afbreken met behulp van een machine ?Sleuven graven ?De materialen manueel lossen en stockeren in de opslagzones ?De werkpost voorzien van materiaal en producten of de bevoorrading controleren ?Producten aanmaken (mortel plamuur lijm ...) ?Metselwerken uitvoeren ?Het materieel en de uitrusting klaarmaken en de werkzone beveiligen ?Het terrein of de constructie opruimen uitgraven of ophogen ?De werf opruimen en schoonmaken (materiaal werktuigen ...) ?De opslagzones voor werktuigen en bouwmaterialen inrichten

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Damme - Moerkerke (DAMME)

    Regio: DAMME

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Poetshulp Begijnendijk (BEGIJNENDIJK)

    Regio: BEGIJNENDIJK

    Bedrijf: PUUUR AARSCHOT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen:  Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen …  Je staat in voor de schoonmaak van de woning  Je doet graag de was en de strijk  Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • GEZOCHT: EEN BEESTIG GOEDE CRAFT FRONT-END DEVELOPER (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: DAS MEDIA

    Type: Vaste Job

    DAS Media zoekt een webdeveloper, zo eentje van vlees en bloed, warm van hart en tegelijk scherp en vernuft. Eentje die wel weg weet met onze digitale data. Eentje die niet meteen naar de espressomachine rent als het woord ‘Java’ valt, maar het natuurlijk niet erg vindt dat we hem op tijd en stond heerlijke koffie serveren. Hij mag ook een zij zijn, dat spreekt vanzelf. En van spreken gesproken: hij of zij drukt zich vloeiend uit in HTML, CSS3/SASS en Javascript. Tegelijk weet hij of zij, digitaal vaktermen ook op mensenmaat uit te leggen aan technisch minder onderlegde interne en externe gesprekspartners. Over DAS Media DAS Media is een full service online marketing agency. Met ons team van enthousiaste professionals proberen we elke dag opnieuw het verschil te maken voor klanten als o.a. Luxauto, Vanomobil, Stas, Marie Méro, Orona Comfortlift, Group Ghistelinck, ... Hoe? Door het bepalen van digitale marketing strategieën, zorgen we ervoor dat onze klanten topposities in Google bekomen en vooral meer leads binnen krijgen. DAS Media heeft zich in deze digitale tijden niet toevallig gespecialiseerd in online marketing en investeert voortdurend in knowhow en versterking. Daarom zijn we nu ook op zoek naar een front-end developer die van aanpakken weet.

  • Schrijnwerker plaatsen ramen (WERVIK)

    Regio: WERVIK

    Bedrijf: ADECCO CONSTRUCT WVLZ

    Type: Vaste Job

    Schrijnwerker met ruime ervaring in het plaatsen van ramen in pvc, hout en aluminium? Zoek je werk in de bouw regio Wervik? Dan hebben wij de job voor jou! Adecco Construct is voor de regio Wervik op zoek naar een ervaren plaatser van ramen/ schrijnwerker. Onze klant is een gerenommeerd bedrijf in het plaatsen van ramen en glas in de ruime zin van het woord. Ze zijn op zoek naar raamplaatsers/ schrijnwerker die zelfstandig kunnen werken en die gemotiveerd zijn om verantwoordelijkheid in een team op zich te nemen. Je vertrekt iedere morgen vanuit het depot in Wervik.

  • Solution Designer - Tijdelijk (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: V-IT

    Type: Zelfstandige activiteit

    De Solution Designer Netwerk en Security valt onder de directie Change Support en rapporteert aan de competence center manager support. Deze solution designer is binnen zijn domein Change Support verantwoordelijk voor het uitwerken van een oplossings-architectuur en designs in een project context. De solution designer staat vanuit zijn domein de enterprise architect bij in het in kaart brengen en beheersbaar houden van het ICT landschap. Hiernaast geeft hij/zij in samenwerking met de Productowner Security advies om de werking van de organisatie d.m.v. het IT landschap verder te optimaliseren en standaardiseren. Als autoriteit en aanspreekpunt binnen zijn/haar domein, verzekert hij/zij dat de architectuur keuzes binnen de projecten kwalitatief en uniform worden gedocumenteerd en architecturale beslissingen in lijn zijn met de ICT strategie. Daarnaast zijn ze ook coherent en bevatten ze de juiste mix tussen korte en lange termijn beslissingen, gebaseerd op best practices. We zoeken iemand die sterk coachend en adviserend optreedt door de juiste vragen te stellen en uit te dagen, steeds vanuit het algemene bedrijfsbelang, en daardoor soms ingaande tegen individuele belangen of silo werking.

  • ZELFSTANDIG DIRECTEUR BANKAGENTSCHAP (M/V) - Regio Brugge - Westkust (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1551526-inline.html?cid=Partner_VDAB ‘’Ik ben een echte ondernemer. Mijn vaardigheden en expertise, die heb ik gekoppeld aan de strategische en tactische kracht van Beobank’’   Beobank heeft mijn commerciële ervaring, enthousiasme, loyaliteit en integriteit geanalyseerd. Na enkele ontmoetingen hebben ze mijn drijfveren en mijn wil om een succesvolle carrière op te bouwen geëvalueerd. En uiteindelijk hebben ze mij de functie van ZELFSTANDIG DIRECTEUR BANKAGENTSCHAP (M/V) voorgesteld. Mijn missie? Mijn agentschap uitbouwen met behulp van mijn organisatorische vaardigheden, mijn grondige marktkennis en proactieve visie ten dienste van mijn klanten, zowel particulieren als professionals (individuele ondernemers en kmo’s). Mijn rol? Hun dagelijkse leven verbeteren met oplossingen op maat. En waken over hun economische belangen en de verwezenlijking van hun projecten. Mijn job? Met veel dynamiek een team leiden en stimuleren, om onze kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen te bereiken. Samen met mijn medewerkers breng ik de mogelijkheden in mijn regio in kaart en ontwikkel ik een commercieel plan om de optimale groei van mijn agentschap te verzekeren.

  • Transportation Analyst Outbound (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1672786-inline.html?cid=Partner_VDAB Dixon & Company is a partner and specialist in recruitment. For our Candidates we look for the best available professional opportunity; for our Clients we look for the best suited professionals. For more info about our focus and recent positions, visit our website www.dixon.be   Our Client is a leading multinational and A-brand in manufacturing of tools and machinery, with activities in 95 countries. We are currently searching for a Transportation Analyst for the outbound flows to the dealers, located at the EMEA HQ in Brussels, Belgium. Dixon & Company is a partner and specialist in recruitment. For our Candidates we look for the best available professional opportunity; for our Clients we look for the best suited professionals. For more info about our focus and recent positions, visit our website www.dixon.be   Our Client is a leading multinational and A-brand in manufacturing of tools and machinery, with activities in 95 countries. We are currently searching for a Transportation Analyst for the outbound flows to the dealers, located at the EMEA HQ in Brussels, Belgium. As a member of the Outbound Transportation Team, you will play a key role in managing the freight cost reporting and invoice control processes. You will be responsible for analyzing discrepancies between actual invoices and contracts and follow up for correction. You will be a key pivot in effective communication between internal and external stakeholders. You will report and present your findings to the management and to other departments.   Key responsibilities:   Manage and lead the invoice audit and freight cost analysis process Identify discrepancies, validate with operations teams and transportation buyers and escalate when needed to carriers and finance department Support and own maintenance of freight cost analytics tools and processes Communicate findings and initiate/manage change within the process and teams Conclude, report and present to different internal stakeholders Bachelor or Master degree and/or previous experience in international transportation areas Strong analytical capabilities and detail oriented Problem solving mindset, customer focus, team-player Strong communication and project management skills Experience with analytics tools (experience with large datasets / BI tools is a plus) Fluent in English, any other languages are a plus

  • Misck - IT Director (DWH / Data Analytics...) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    De IT-Directeur genereert de optimale balans tussen klantgerichtheid en efficiëntie, en neemt binnen de organisatie een sturende rol op voor alle IT oplossingen door middel van projecten ( IT-gerelateerde componenten voor de interne klant en IT-infrastructuur) teneinde de strategische bedrijfsdoelstellingen en kerndoelen te realiseren.     Activiteiten Eindverantwoordelijk voor het vastleggen van de visie en strategie (maken van een IT-strategisch plan) voor de directie Binnen het IT-MT sturen/verdedigen m.b.t. middelen voor het eigen domein met respect voor de andere domeinen teneinde een optimale bijdrage te kunnen leveren aan de IT en bedrijfsstrategie. Organiseren van de verantwoordelijkheidsdomeinen van de directie, het plannen van de activiteiten, en het toezien op de correcte samenwerking van de teams binnen de directie Optimale staffing - juiste M/V met juiste competenties en vaardigheden op juiste positie - binnen de directie garanderen Vertalen, inspirerend uitdragen, opvolgen en sturen van de kerndoelen naar de doelstellingen van de afdeling en de medewerkers teneinde een gedragen strategie te krijgen en te kunnen realiseren Coachen van medewerkers in eigen directie met het oog op groei en ontwikkeling, zowel van de individuen als van de teams Voeren van plannings- en waarderingsgesprekken, geven van continue feedback aan de medewerkers op hun functioneren individueel en als team Directie-overschrijdende samenwerkingsverbanden initiëren, stimuleren en ondersteunen Toepassen van verandermanagement binnen de eigen directie (inspireren, omgaan met weerstand, realiseren,...) Veranderingsagent; stimuleren en uitdragen van de veranderingsbereidheid vs stabiliteit en continuïteit teneinde de juiste balans te creëren van deze 2 belangrijke perspectieven/objectieven in lijn met de IT en bedrijfsstrategie. Klaarstomen van de directie voor de nieuwe (digitale) uitdagingen en opportuniteiten: Nieuwe business modellen Nieuwe technologieën Nieuwe werkwijzen Opbouwen en onderhouden van gezonde relaties en constructief overleg met de interne en externe stakeholders/partners om samen de doelstellingen te halen en de vernieuwde processen en afspraken ingang te doen krijgen binnen de verschillende IT-directies en externe partijen Helder en transparant de veranderingen en vernieuwingen vertalen en communiceren naar de rest van de organisatie Stimuleren en uitdragen van het veranderingsbeleid vs stabiliteit en continuïteit. Begeleiden van de uitvoering van audits, en bewaken van de uitvoering van de daaruit voortkomende acties. Identificeren van knelpunten en optimalisatie van opportuniteiten binnen de afdelingen en competentiecenters met oog op een efficiëntere en effectievere organisatie Eindverantwoordelijk voor en ondersteunen van betrokkenen (procesbeheer/procesowners/...) bij: ontwerp van processen, omzetten in werkinstructies, kwaliteit en governance van de processen. Zorgen voor aansturen van projecten in stuurgroepen In samenwerking met procurement, sluiten van strategische contract negotiaties en zorgen dat optimaal overgedragen wordt naar de run organisatie Opzetten, structureren en organiseren van de directie. Bepalen en communiceren van de rollen en verantwoordelijkheden binnen en tussen de teams Opbouwen van relaties met stakeholders zoals interne klanten, vendors, procurement, finance, legal,.. in kader van staffing en uitvoeren van projecten teneinde snel en gepast de objectieven te bereiken Zetelen in strategische stuurgroepen met leveranciers teneinde te garanderen dat de sourcing strategie optimaal wordt ingevuld in... ...

Zoek naar antwoorden van LICHTLAND in sociale netwerken
Look for responds of LICHTLAND in social networks

Lees alle opmerkingen voor LICHTLAND. Laat een reactie achter voor LICHTLAND. LICHTLAND bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for LICHTLAND. Leave a respond for LICHTLAND. LICHTLAND on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie LICHTLAND op de google maps. Adres en contacten LICHTLAND
Location of LICHTLAND on the google maps. Address and contacts of LICHTLAND

Andere gerelateerde bedrijven als come LICHTLAND LICHTLAND: PEDICURE CATHERINE | MICHEL VANDENDRIESSCHE | LEON TURREKENS | Vanhees J | Mattucci D

Other related companies as LICHTLAND: PEDICURE CATHERINE | MICHEL VANDENDRIESSCHE | LEON TURREKENS | Vanhees J | Mattucci D

LICHTLAND is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is LICHTLAND, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09837402343. Het bedrijf LICHTLAND bevindt zich op het adres: LEUVENSESTEENWEG 248; 3190; BOORTMEERBEEK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 169,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 530,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Verlichting and huishoudartikelen. Producten gemaakt in LICHTLAND zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van LICHTLAND is Amusements- en recreatiediensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van LICHTLAND is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van LICHTLAND, openstaande posities, locatie van LICHTLAND op de kaart.

LICHTLAND is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is LICHTLAND, company assigned to the tax number BE09837402343. The company LICHTLAND is located at the address: LEUVENSESTEENWEG 248; 3190; BOORTMEERBEEK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 169,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 530,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Verlichting and huishoudartikelen. Products created in LICHTLAND were not found.
The main activity of LICHTLAND is Amusement and Recreation Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of LICHTLAND is not available. You also can look at reviews of LICHTLAND, open positions, location of LICHTLAND on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over LICHTLAND, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf LICHTLAND, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about LICHTLAND, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company LICHTLAND, employees, financial statistics.