CATALDO LUCASELLI

Contactgegevens CATALDO LUCASELLI: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data CATALDO LUCASELLI: address, phone, fax, email, website, opening hours

CATALDO LUCASELLI

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DU BLANC TRI 19; 6280; GERPINNES, België

Telefoon (phone): 71501593 (+32-71501593) 71501593 (+32-71501593)

Fax (fax): +32 (13) 478-29-36 +32 (13) 478-29-36

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) CATALDO LUCASELLI: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "CATALDO LUCASELLI"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "CATALDO LUCASELLI"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van CATALDO LUCASELLI, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen CATALDO LUCASELLI. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of CATALDO LUCASELLI, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees CATALDO LUCASELLI. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti CATALDO LUCASELLI
Products information CATALDO LUCASELLI

BTW identificatienummer (tax): BE04094573974
Ondernemingsnummer: 5830139160
Hoofdstad (capital): 857,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 133,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Producten die in CATALDO LUCASELLI zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Verhuur video and audio

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor CATALDO LUCASELLI
(Get full report from official database of BE for CATALDO LUCASELLI)

Aanvulling soorten activiteiten voor CATALDO LUCASELLI
Addition kinds of activities for CATALDO LUCASELLI

24990100. Wasserijproducten, hout | Laundry products, wood
33169903. Blad, staal, koudgewalst, nv: van warmgewalst gekocht | Sheet, steel, cold-rolled, nec: from purchased hot-rolled
34439901. Boeien, metaal | Buoys, metal
34839911. Mortar schelpen, meer dan 30 mm. | Mortar shells, over 30 mm.
35990201. Bellows, industriële: metaal | Bellows, industrial: metal
51480100. fruit | Fruits

Werken bij CATALDO LUCASELLI: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in CATALDO LUCASELLI: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor CATALDO LUCASELLI. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for CATALDO LUCASELLI. Looking for open vacancies in other companies

  • Hulpoperatoren - 2ploegen of vaste nacht - Hooglede (HOOGLEDE)

    Regio: HOOGLEDE

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als machinebediener zal u de verantwoordelijkheid krijgen over het produktieproces op een verwerkingslijn. Eventueel heeft u potentieel om door te groeien tot insteller.

  • Elektrotechnieker in dagdienst in Opglabbeek (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in Opglabbeek zijn we op zoek naar een tijdelijke 'elektrotechnieker' in dagdienst. Na een inwerkperiode sta je zelfstandig in voor elektrische en mechanische aansluitingen Je werkt mee aan de montage en assemblage van machines, wat vooral elektrisch en mechanisch zal zijn Handige harry's die kennis hebben van solderen zijn een plus!

  • All-Round Bediende. (LEDEBERG)

    Regio: LEDEBERG

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is op zoek naar een All-Round Bediende met een sterke persoonlijkheid en een Junior ervaring. Jouw takenpakket: Je bouwt via telefonische en elektronische contacten een solide vertrouwensrelatie op met de klanten. Je staat garant voor een perfecte serviceverlening en behandelt inkomende aanvragen van klanten. Je vormt een hecht team met de vertegenwoordigers en de interne calculators en ondersteunt hun met de sales activiteiten: opvolging lopende projecten, offertes, leads, Je staat in voor retourzendingen, klachten, controle van de bestellingen...

  • Reinigingsoperator (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: Synergie Waregem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een voedingsbedrijf te Nazareth zijn we dringend op zoek naar een reinigingsoperator: · 95% reinigen van installaties, machines en werkplekken binnen de productieafdeling · 5% polyvalent medewerker in de productieafdeling · Dit houdt onder meer volgende taken in - Reinigingsplanning kunnen raadplegen en uitvoeren - Reinigen van machines tijdens ombouw - Hanteren van industrieel reinigingsmateriaal (mobiele reinigingstoestellen, Hoge druk spuiten, schrobmachine,...) - Besturen van een heftruck op een correcte manier met aandacht voor de veiligheid van collega's en zichzelf

  • OPERATOR SNIJMACHINE WEEKEND (RUISELEDE)

    Regio: RUISELEDE

    Bedrijf: FORUM JOBS AALTER

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf gekend in de textielsector, zijn wij bij Forum Jobs opzoek naar een operator voor de snijmachine. Volgende taken behoren tot je takenpakket: Afgewerkte rollen afnemen, op weegbalans plaatsen Verpakken en afvoeren naar magazijn Ploegoverdracht Tijdcontrole

  • HR - Planning Officer Hostessenbureau (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: BC HOSPITALITY SERVICES

    Type: Studentenjob

    BC Hospitality Servicesis een belangrijke speler in de dienstverlenende sector. De dienstverlening bestaat uit het inschakelen van onder andere volgende medewerkers: hosts/hostesses, promopeople, parkingmedewerkers, event crew en stagehands. Om ons team te versterken zoeken we een pro-actieve, enthousiaste, adminstratieve duizendpoot om ermee voor te zorgen dat elke klant, elke opdracht ingevuld wordt met het perfecte team! Takenpakket binnen BC Hospitality Services: · Het gehele rekruteringsproces opvolgen o Vacatures opstellen en online plaatsen o CV’s screenen o Kandidaten telefonisch screenen o Kandidaten uitnodigen voor een kennismakingsgesprek o Kennismakingsgesprekken afnemem o Kandidaten opbellen en inplannen op de juiste opdrachten (= 80% van de job!) o De gehele administratie doorheen het proces opvolgen · Sociale zekerheidsadministratie o Nauwe samenwerking met het sociaal secretariaat (JustWork) o Vragen mbt lonen oplossen o Contracten aanvragen/annuleren/wijzigen · Algemene taken o De infomails opstellen en controleren o De telefoon beantwoorden o Documenten afdrukken en klasseren · Taken on the field o Controleren van het team ter plaatse (zowel tijdens de week als het weekend) o Contact opdrachtgever o Meehelpen indien nodig

  • Studiebegeleider internaat (HOBOKEN)

    Regio: HOBOKEN

    Bedrijf: INTERNAAT ANTWERPEN

    Type: Studentenjob

    De leeraar is verantwoordelijk voor de begeleiding van de leerling tijdens de studie-uren. De leeraar begeleidt 5 à 6 leerlingen en helpt hen met hun studies. De leraar volgt ook de resultaten en presaties van de leerlingen op en bespreekt deze met de studiecoördinator.

  • Jobstudent (m/v) Lochristi (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: LANDELIJKE KINDEROPVANG - Ons

    Type: Studentenjob

    Samen met het bestaande team van kinderbegeleiders in de buitenschoolse kinderopvang zorg je voor een aangename en speelse vakantie voor kinderen van 2,5 tot 12 jaar. Je begeleidt de kinderen op een creatieve en verantwoorde manier in hun vrij spel. Je zorgt voor voorbereiding en uitvoering van een speels en gevarieerd activiteitenprogramma, aangepast aan de leeftijd. Je staat in voor een vriendelijke en vlotte communicatie met ouders en contactpersonen. De opvang is open tussen 7u en 18u30, niet in het weekend.

  • Engineering assistant (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Talentus Gent

    Type: Vaste Job

    Als engineering assistant kom je terecht in een vooruitstrevende, dynamische omgeving. Je takenpakket zal bestaan uit onderstaande taken: Je staat in voor het ontwerpen en het implementeren van PLC-programma's en visualisaties. Dit doe je voor zowel noodstroomoplossingen als WKK-installaties. Je denkt mee over nieuwe concepten en technologieën binnen het vakgebied. Je staat in voor het aftesten in de werkplaats, de installatie, de ingebruiknamen en opleidingen van de operatoren bij de klant. Je werkt in een hecht team en rapporteert aan diverse project managers.

  • Junior Accounting Consultant (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: CONSELLO CONSULTING

    Type: Vaste Job

    Heb je een passie voor boekhouden? Zin voor initiatief en wil je graag een impact hebben op een organisatie? Dan is de functie van Junior Accounting Consultant zeker iets voor jou. Als consultant werk je in opdracht van organisaties uit verschillende sectoren. Een opdracht kan drie maanden duren, maar evengoed een jaar of zelfs langer. Het kan onder meer gaan om een vervanging van een zieke collega, het opvangen van een tijdelijke piek of … . De opdrachten sluiten aan bij je interesses en vallen onder één van volgende domeinen Accounts Receivable, Accounts Payable en General Ledger. Enkele voorbeelden van concrete taken zijn: het controleren en inboeken van aan- en verkoopfacturen; diverse boekingen; het controleren en inboeken van financiële verrichtingen;

  • HR-freelancers (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: ORBID

    Type: Zelfstandige activiteit

    110 experten van Orbid gaan elke dag met veel drive aan de slag om organisaties future proof te maken. Door hen te ondersteunen op het vlak van technologie, mensen en organisatie. We gaan op een pragmatische manier voor resultaatgerichte oplossingen waarbij de meerwaarde voor de klant centraal staat. Vanuit onze unit HR ondersteunen wij klanten bij het spotten, ontwikkelen en optimaal benutten van talenten. We doen dit onder andere via werving en selectie van de juiste mensen, het opzetten van een sterk employer brand, het uitvoeren van assessment en development centers en coaching van medewerkers en leidinggevenden. Daarnaast zorgen wij ervoor dat HR op wieltjes loopt door klanten te ondersteunen bij de opstart, uitbouw en verzorging van hun HR-beleid. Als ervaren HR verantwoordelijke/ Business partner of HR consultant treed je op als HR aanspreekpunt en –partner voor (KMO) zaakvoerders of HR Managers. Jouw HR commitment draagt bij tot betere bedrijfsresultaten. Je brede ervaring én interesse in diverse domeinen binnen HR stellen je in staat om als HR-verantwoordelijke diverse HR - projecten en taken te realiseren bij en in samenwerking met onze klanten: selectie en behoud van medewerkers, competentiemanagement, medewerkerstevredenheid, verbetergroepen en autonome teams, teambegeleiding, individuele coaching, opleiding. Je belangrijkste focus is enerzijds om bij onze klanten HR inzichten bij te brengen en toe te passen, ter ondersteuning van het management, anderzijds om de medewerkers optimaler te laten functioneren.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van CATALDO LUCASELLI in sociale netwerken
Look for responds of CATALDO LUCASELLI in social networks

Lees alle opmerkingen voor CATALDO LUCASELLI. Laat een reactie achter voor CATALDO LUCASELLI. CATALDO LUCASELLI bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for CATALDO LUCASELLI. Leave a respond for CATALDO LUCASELLI. CATALDO LUCASELLI on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie CATALDO LUCASELLI op de google maps. Adres en contacten CATALDO LUCASELLI
Location of CATALDO LUCASELLI on the google maps. Address and contacts of CATALDO LUCASELLI

Andere gerelateerde bedrijven als come CATALDO LUCASELLI CATALDO LUCASELLI: MARCELLE BINON | BARBECUE | Wijnhoven T | JAN VRANCKX | Polydal SPRL

Other related companies as CATALDO LUCASELLI: MARCELLE BINON | BARBECUE | Wijnhoven T | JAN VRANCKX | Polydal SPRL

CATALDO LUCASELLI is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is CATALDO LUCASELLI, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04094573974. Het bedrijf CATALDO LUCASELLI bevindt zich op het adres: RUE DU BLANC TRI 19; 6280; GERPINNES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 857,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 133,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Verhuur video and audio. Producten gemaakt in CATALDO LUCASELLI zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van CATALDO LUCASELLI is Verzekeringsagenten, makelaars en service, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van CATALDO LUCASELLI is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van CATALDO LUCASELLI, openstaande posities, locatie van CATALDO LUCASELLI op de kaart.

CATALDO LUCASELLI is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is CATALDO LUCASELLI, company assigned to the tax number BE04094573974. The company CATALDO LUCASELLI is located at the address: RUE DU BLANC TRI 19; 6280; GERPINNES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 857,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 133,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Verhuur video and audio. Products created in CATALDO LUCASELLI were not found.
The main activity of CATALDO LUCASELLI is Insurance Agents, Brokers and Service, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of CATALDO LUCASELLI is not available. You also can look at reviews of CATALDO LUCASELLI, open positions, location of CATALDO LUCASELLI on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over CATALDO LUCASELLI, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf CATALDO LUCASELLI, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about CATALDO LUCASELLI, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company CATALDO LUCASELLI, employees, financial statistics.