IPPA

Contactgegevens IPPA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data IPPA: address, phone, fax, email, website, opening hours

IPPA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BEERSTRAAT 29; 2450; MEERHOUT, België

Telefoon (phone): 14369936 (+32-14369936) 14369936 (+32-14369936)

Fax (fax): +32 (14) 960-46-84 +32 (14) 960-46-84

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) IPPA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "IPPA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "IPPA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van IPPA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen IPPA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of IPPA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees IPPA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti IPPA
Products information IPPA

BTW identificatienummer (tax): BE02177734375
Ondernemingsnummer: 1159027099
Hoofdstad (capital): 245,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 856,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Services: Banque.

Product categorie (product category): Banques and organismes de crédit

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor IPPA
(Get full report from official database of BE for IPPA)

Aanvulling soorten activiteiten voor IPPA
Addition kinds of activities for IPPA

2311. Mannen en jongens pakken en jassen | Men's and boy's suits and coats
507899. Koeltechniek en -benodigdheden, niet inbegrepen | Refrigeration equipment and supplies, nec
17969907. Installatie van stroomopwekking apparatuur | Power generating equipment installation
28330208. Codeïne en derivaten | Codeine and derivatives
81110215. Effectenwetgeving | Securities law

Werken bij IPPA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in IPPA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor IPPA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for IPPA. Looking for open vacancies in other companies

  • Logistiek bediende (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: RANDSTAD

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant zijn we op zoek naar een logistiek bediende voor de magazijnen. In deze functie dien je goed met excel te kunnen werken om rapporten te trekken en analyses te kunnen uitvoeren. Je werkt dagelijks met sap om gegevens in te geven en de goederenstroom te kunnen volgen. De retourflow behoort ook tot je verantwoordelijkheden. Je analyseert, registreert en overlegt met de afdeling Kwaliteit. De maandelijkse eindcontroles maken ook deel uit van je job.

  • MAGAZIJNIER VOOR DAGWERK - OPTIE VAST (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een sterke firma  in de streek van Kortrijk zijn we op zoek naar een magazijnmedewerker/magazijnier. Je bent verantwoordelijk voor het klaarzetten van de bestellingen, de ontvangst van de goederen.

  • Dakwerker platte daken (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: Konvert Construct Geel

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is een toonaangevend bouwbedrijf te Herentals. Ze zoeken een gemotiveerde medewerker voor onderhoud en herstelling van platte daken, voornamelijk voor appartementen en industriële gebouwen. Je werkt in een team van 2 of 3 mensen, waarbij je evenwel zelfstandig aan de slag zal gaan. Ervaring als dakwerker is niet nodig, je krijgt een opleiding tijdens je werk.

  • HUISHOUDHULP (M/V) MERENDREE (voltijds) (MERENDREE)

    Regio: MERENDREE

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • HUISHOUDHULP (M/V) BACHTE-MARIA-LEERNE (voltijds) (BACHTE-MARIA-LEERNE)

    Regio: BACHTE-MARIA-LEERNE

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Enthousiaste Huishoudhulp regio Oostnieuwkerke (OOSTNIEUWKERKE)

    Regio: OOSTNIEUWKERKE

    Bedrijf: Plus Home Services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Monitor /Animator om les Fotografie te geven - Lier (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: SKILLZ

    Type: Studentenjob

    Zin in een leuke vakantiejob als lesgever Fotografie Heb je een passie voor fotografue en heb je zin om je kennis met kinderen te delen? Dan vind je hier de job van je leven!! Fotografie wordt afgewisseld met spelactiviteiten. +/- 4 uur fotografie en 2 uur spel per dag Fototoestellen worden voorzien

  • Technisch bediende Naverkoop Koeltechnieken (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: vind! Engineering Gent

    Type: Vaste Job

    Je neemt het beheer van hun naverkoopdienst op zich. Dit omvat: Preventief onderhoud Curatief onderhoud De regiebonnen verwerken De retours behandelen De logboeken en as-built dossiers (= grotere werven) opmaken Projectleiders ondersteunen ERP systeem helpen integreren Gereedschap van je medewerkers beheren.

  • Magazijn medewerker (LICHTERVELDE)

    Regio: LICHTERVELDE

    Bedrijf: ALL DRINKS BEVERNAGIE

    Type: Vaste Job

    Jouw verantwoordelijkheden zijn: Het uitladen van de vracht en deze op een gestructureerde manier een plaats geven in het magazijn Het klaarzetten en overhandigen van producten aan klanten die hun bestelling komen ophalen Een goed georganiseerd magazijn dat ten allen tijde operationeel bruikbaar is Het uitpakken van de goederen in het magazijn en het zorgen voor een voldoende voorraad

  • ALGEMEEN DIRECTEUR (BE772367) (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: MEVACO BOUWBEDRIJF

    Type: Vaste Job

    Mevaco Bouwbedrijf, gelegen in Aalter, is een gezond en succesvol familiebedrijf, opgericht in 1979 door Josef Meerschman, die tot op heden het bedrijf leidt. Mevaco realiseert een jaaromzet van € 30 miljoen met een 70-tal medewerkers (waaronder een 30-tal bedienden) actief binnen de drie hoofdactiviteiten: algemene aannemingen klasse 7, productie van prefab betonelementen en projectontwikkeling. Door het aanbieden van een totaalconcept, volharding en focus op kwaliteit, veiligheid en milieu ontwikkelde Mevaco Bouwbedrijf zich tot een kwalitatief hoogstaande en gewaardeerde partner van heel wat opdrachtgevers (projectontwikkelaars, openbare instellingen zoals scholen, rust- en verzorgingsinstellingen, en private klanten). Om hun toekomstige structuur verder vorm te geven, zoeken zij, voor de algemene aannemingen en productie van prefab betonelementen een (m/v) ALGEMEEN DIRECTEUR Hands-on en charismatische leider met een operationele en commerciële focus Functie Je bent eindverantwoordelijke voor het dagelijkse beleid en bepaalt, in nauw overleg met de aandeelhouders, de langetermijnstrategie van Mevaco Bouwbedrijf aan de hand van een businessplan dat rendabele en structurele groei garandeert. Na analyse van de organisatiestructuur & -processen, doe je voorstellen die leiden tot optimalisering van de operationele efficiëntie en performantie. Dit behelst onder meer het garanderen van de afwerking en oplevering van de werven binnen de afgesproken uitvoeringstermijn, door een striktere planning en opvolging enerzijds en een proactievere bijsturing anderzijds. Je waakt over de financiële performantie van het bedrijf en de projecten op basis van een duidelijke rapportering die je besluitvorming ondersteunt, en een gedegen nacalculatie. Als empathische peoplemanager, sterke leider en open communicator ben je een klankbord voor je team en overkoepel je de verschillende afdelingen (operationeel, financieel, HR en commercieel) om zo tot een geïntegreerde implementatie van het beleid te komen. Je vindt een goed evenwicht tussen het ‘challengen’ van je medewerkers en het bestendigen van de positieve familiale cultuur. Je onderhandelt met verschillende klanten en stakeholders (onderaannemers, studiebureaus, overheden, architecten, enz.) en bouwt op deze manier aan een gevuld orderboek en een sterk netwerk. Je zet in op langetermijnpartnerships met klanten op basis van vertrouwen, kwaliteit en toegevoegde waarde. Je rapporteert rechtstreeks aan de aandeelhouders en de raad van bestuur.

  • Sales Manager Industrie en Out of Home (BAVEGEM)

    Regio: BAVEGEM

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Vaste Job

    Onderhouden en beheren van commerciële relatie met klanten; Uitbouwen van een intensief partnership op lange termijn met strategische klanten; Aanbrengen nieuwe contacten/contracten; Opvolgen marktevolutie; Pro-actief handelen in het kader van opportuniteiten; Aansturen en begeleiden van verkoopsmedewerkers; Vervullen administratieve taken met betrekking tot prijsbesprekingen, opvolging verkoopcijfers, opvolging naleving gemaakte afspraken, opvolgen prijswijzigingen en klantenvragen.

  • Facility Manager (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1672403-inline.html?cid=Partner_VDAB The Facility Manager reports directly to the Director of Global Facilities and will be responsible for the management of building-related services and processes that support the core business. • Ensure customer satisfaction with facility management by providing capable and responsive representation to the client organizations • Works with facilities director to create formalized equipment maintenance plan including frequencies. Provides Director of Facilities status updates quarterly on maintenance results and deficiencies. • Ensure proper tracking and reporting of facilities work orders for preventive and reactive maintenance • Direct supervision of all vendor activities for services employed at the property level including day-to-day supervision of issues as they arise; such as repairs and maintenance, painting, plant services, sprinklers, HVAC, electrical, fire control panels, security card access. • Supervision of 1 Facilities Technician • Consultation and collaboration with vendor partners to ensure all are complying with scope of work and obligations per contracts • Ensure performance and safety standards are met for third party vendors • Support leadership in the implementation of short and long-term operational projects for the site • Manage new vendors as needed, preparing scope of work, interfacing with strategic sourcing to procure services to identify and justify sourced selections, monitor performance to meet cost and schedule.  • Project management, supervision, and coordination of contractors to manage work scope, budget, schedule and adherence to regulatory and code compliance as required by site, local, state, federal jurisdictions • Aid and site leadership in the planning of new business requirements (consolidation, expansion, line rearrangements) in line with strategic business objectives • Acts as liaison to public utility, environmental and energy agencies • Supports the development and updating of the Disaster Recovery Plan, in collaboration with business and ensures site readiness • Supports EHS Professional in overseeing facilities safety and training programs, first aid and First Responder program, Hazmat, Lock-out/Tag-out, chemical handling safety, MSDS data • Performs minor carpentry, painting, lighting and plumbing maintenance work as needed

Zoek naar antwoorden van IPPA in sociale netwerken
Look for responds of IPPA in social networks

Lees alle opmerkingen voor IPPA. Laat een reactie achter voor IPPA. IPPA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for IPPA. Leave a respond for IPPA. IPPA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie IPPA op de google maps. Adres en contacten IPPA
Location of IPPA on the google maps. Address and contacts of IPPA

Andere gerelateerde bedrijven als come IPPA IPPA: ANJOU SPORT | D.& D. INVEST IMMOBILI?RE | DRANKENHAL FREDERIX | Lantmeeters J | Van Der Velpen

Other related companies as IPPA: ANJOU SPORT | D.& D. INVEST IMMOBILI?RE | DRANKENHAL FREDERIX | Lantmeeters J | Van Der Velpen

IPPA is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is IPPA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02177734375. Het bedrijf IPPA bevindt zich op het adres: BEERSTRAAT 29; 2450; MEERHOUT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 245,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 856,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Banques and organismes de crédit. Lijst met producten zijn Services: Banque..
De hoofdactiviteit van IPPA is Transportdiensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van IPPA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van IPPA, openstaande posities, locatie van IPPA op de kaart.

IPPA is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is IPPA, company assigned to the tax number BE02177734375. The company IPPA is located at the address: BEERSTRAAT 29; 2450; MEERHOUT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 245,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 856,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Banques and organismes de crédit. List of products are Services: Banque..
The main activity of IPPA is Transportation Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of IPPA is not available. You also can look at reviews of IPPA, open positions, location of IPPA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over IPPA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf IPPA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about IPPA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company IPPA, employees, financial statistics.