NOUGATINE

Contactgegevens NOUGATINE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data NOUGATINE: address, phone, fax, email, website, opening hours

NOUGATINE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): EDUARD ARSENSTRAAT 95; 2640; MORTSEL, België

Telefoon (phone): 34496314 (+32-34496314) 34496314 (+32-34496314)

Fax (fax): +32 (65) 115-59-77 +32 (65) 115-59-77

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) NOUGATINE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "NOUGATINE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "NOUGATINE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van NOUGATINE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen NOUGATINE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of NOUGATINE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees NOUGATINE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti NOUGATINE
Products information NOUGATINE

BTW identificatienummer (tax): BE05777679443
Ondernemingsnummer: 1448791503
Hoofdstad (capital): 324,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 377,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2009

Producten die in NOUGATINE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Kinderopvang

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor NOUGATINE
(Get full report from official database of BE for NOUGATINE)

Aanvulling soorten activiteiten voor NOUGATINE
Addition kinds of activities for NOUGATINE

395301. Embossing zegels en handzegels | Embossing seals and hand stamps
27540303. Speelkaarten: gravure printing | Playing cards: gravure printing
28330209. digitoxine | Digitoxin
28359905. Enzym- en isoenzym diagnostische middelen | Enzyme and isoenzyme diagnostic agents
37649904. Raketmotoren, begeleide raketten | Rocket motors, guided missiles
51370503. Slijtage van baby's | Infants' wear

Werken bij NOUGATINE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in NOUGATINE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor NOUGATINE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for NOUGATINE. Looking for open vacancies in other companies

  • WERKVOORBEREIDER - PLANNER (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: EXPERZA

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je verwerkt en analyseert de inkomende opdrachten, stelt de werkorders op en communiceert hierover met de collega’s (technisch/magazijn/administratie). Je beheert de werkplanning voor de techniekers en informeert hen over de uit te voeren werkzaamheden. Je zorgt voor een vlotte en correcte verwerking van de werkopdrachten, ter voorbereiding van een vlotte facturatie. Je volgt de materiaal noden van de techniekers en van de werkplaats op en verzorgt het inkoopproces.

  • Logistic Assistant (M/V) (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Page Personnel Belgium

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je takenpakket bestaat een een gezonde balans ondersteuning en administratie van zowel de logistieke als de customer zijde. Bedrijfsomschrijving Je komt terecht in een internationale setting, waar innovatie en milieu hoog in het vaandel gedragen worden. Als leider in de textielen vloerbekleding ga je aan de slag bij een bedrijf met de meest geavanceerde materialen. Omschrijving - Je zorgt voor een algemene ondersteuning van de logistieke administratie. - Je gaat probleemoplossend te werk betreffende binnengekomen klachten. - Je gaat creatief te werk met het ontwerpen en aanbrengen van opschriften.

  • Schrijnwerk atelier en opmeten bij de klant (m-v) (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Synergie Waregem Careers

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf gespecialiseerd in poorten (particulieren en bedrijven) zijn we op zoek naar een bouwkundig profiel met sterke kennis hout. Jouw takenpakket is 2-ledig: 75% atelierwerk 25% opmeten en bijstand in de montage

  • Huishoudhulp - DCO De Bron Regio Brakel/Lierde (BRAKEL)

    Regio: BRAKEL

    Bedrijf: VZW DCO DE BRON

    Type: Dienstenchequebaan

    Wegens groot succes zijn wij op zoek naar nieuwe gemotiveerde medewerkers om ons team te versterken. Droom jij ervan om zelfstandig te werken? Om zelf je uren te bepalen? En genoeg tijd over te houden voor je gezin? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Leuven (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Vossem – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (VOSSEM)

    Regio: VOSSEM

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp regio Aalst (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: TEMPO-TEAM DIENSTENCHEQUES

    Type: Dienstenchequebaan

    Zin in een job met flexibele uren en afwisselende taken? Met een aantrekkelijk loon en heel wat voordelen? Ga dan aan de slag als huishoudhulp via Tempo-Team. Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde huishoudhulp voor de regio Aalst (Aalst, Hofstade, ...) Je staat in voor het huishouden bij verschillende gezinnen. Wat zijn je mogelijk taken? - Onderhoud van de keuken, leefruimtes en slaapkamers - Stoffen en stofzuigen - Dweilen en sanitair onderhoud - Wassen en strijken Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt je in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en helpt je bij al jouw vragen.

  • Huishoudhulp/poetshulp in regio St.Truiden (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Traineeship Sales – Account Manager (WAVRE)

    Regio: WAVRE

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1676473-inline.html?cid=Partner_VDAB De P&V Groep is een solide Belgische coöperatieve verzekeringsgroep, actief sinds meer dan 100 jaar. We willen ons onderscheiden als betrokken, loyale en nabije partner voor onze klanten, distributiepartners en andere stakeholders. Onze meer dan 1600 medewerkers in Brussel en Antwerpen staan in voor een professionele dienstverlening. Verschillende merken maken deel uit van de Groep: - P&V Verzekeringen werkt met een netwerk van exclusieve agenten; - VIVIUM, ARCES en Piette & Partners verdelen hun producten via makelaars; - Actel Affinity via akkoorden met auto-importeurs. Taken Heb jij een passie voor verkoop en wens jij je talenten verder te ontwikkelen binnen een Belgische, coöperatieve verzekeringsgroep? De P&V groep is voor het merk VIVIUM op zoek naar 3 leergierige (twee voor Vlaanderen en één voor Wallonië) gedreven en enthousiaste Account Managers die hun carrière in Sales in handen willen nemen. Wij geven je de mogelijkheid om een eerste stap te zetten binnen de verzekeringssector en jezelf binnen onze organisatie volledig te ontplooien. Het eerste jaar doorloop je een programma waarbij je gaat werken in verschillende afdelingen en verzekeringstakken van VIVIUM (in de zetels van Antwerpen en Brussel), een ideale manier om de verzekeringen en het reilen en zeilen binnen de organisatie te ontdekken. Ook volg je verschillende opleidingen via onze Business School om je verzekeringskennis te versterken. In de volgende fase ga je mee op de baan met een ervaren Acccount Manager voor een 'training on-the-job'. Na deze periode (18 tot 24 maanden) wordt je ingezet voor een specifieke regio. Taken: Als Account Manager ben je aanspreekpunt voor de makelaars en vertegenwoordig je volgende taken: Je bent de belangrijkste contactpersoon voor de makelaar binnen de toegewezen regio. Je volgt de rentabiliteit van het makelaarskantoor van kortbij op. Tegelijk reik je de makelaar alle middelen aan om de gemeenschappelijke commerciële doelstellingen te realiseren. Je geeft advies omtrent producten en risico's, begeleidt de makelaar bij marketingacties en onderhoudt de dialoog tussen de makelaar en VIVIUM. Je verhoogt de rentabiliteit van de bestaande makelaarsportefeuille door de samenstelling en het beheer ervan bij te sturen. In samenspraak met je regiodirecteur stel je actieplannen op om makelaars in jouw regio te bewerken. Je selecteert makelaars op basis van hun kwaliteit, serviceniveau, rentabiliteit en productiviteit. Op die manier zorg je voor een jaarlijkse rendabele aangroei van het actief makelaarsbestand. Je bezoekt de potentiële nieuwe makelaars en je tracht ze te overtuigen van ons aanbod. De bestaande makelaars begeleid je verder om de relatie uit te diepen. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met hen en staat hun  bij in de ontwikkeling van hun activiteiten. Je geeft technisch advies omtrent producten, geeft opleiding waar nodig en ondersteunt makelaars bij het uitbouwen en onderhouden van een eigen netwerk. Kortom, je zorgt ervoor dat hun rendement verhoogt.  Je blijft op de hoogte van onze nieuwe producten door informatie te verzamelen via collega's, via je regiodirecteur of ons hoofdkantoor. Je werkt nauw samen met collega's Account Managers om een complete dienstverlening voor de makelaars te waarborgen. Maandelijks vergader je met je collega's die verantwoordelijk zijn voor de andere regio's. Daarnaast onderhoud je ook goede relaties met de binnendienst.     

  • Lean professional Customer Communication & Experiences (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: COLRUYT GROUP

    Type: Vaste Job

    Werkvereenvoudiging is cruciaal voor elk bedrijf en al zeker voor Colruyt Group. We zijn ervan overtuigd dat we continu beter kunnen. Als werkvereenvoudiger zoek jij daarom elke dag opnieuw naar manieren om werkprocessen efficiënter te maken en de werktevredenheid van onze medewerkers te verhogen. Veel bedrijven verliezen tijd met taken die niet tot hun corebusiness behoren, zoals e-mails en vergaderingen. Of ze beseffen niet dat sommige processen met enkele ingrepen heel wat sneller kunnen. Colruyt Group wil anders te werk gaan: eenvoudiger en dus efficiënter. Daarom zetten wij werkvereenvoudigers in. Als werkvereenvoudiger voor CCX zoek jij actief naar manieren om het werk van onze medewerkers te vereenvoudigen. Je analyseert de manier van werken en brengt in kaart wat anders werken kan opbrengen. Samen met de betrokken medewerkers ga je aan de slag, je brengt hen de principes van o.a. kanban en visueel management bij, je moedigt hen aan en helpt hen om hun dagelijkse werk te verbeteren en te vergemakkelijken. Dat gaat vaak volgens dit scenario: Je bouwt mee aan het kanban-systeem en het visueel management in de teams. Waar zit het probleem precies: bij de planning, een specifiek procesonderdeel of de bezetting? Je analyseert het huidige proces en kijkt waar het fout loopt of beter kan. Je doet dit door opvolging en analyse van de meetpunten en procesindicatoren. Je overlegt met de medewerkers tijdens de dagelijkse stand-ups en denkt samen met hen na over een oplossing. Je steekt de handen uit de mouwen en komt samen tot een gedragen resultaat. Daarbij reik je ook middelen aan waarmee de medewerkers zelf aan werkvereenvoudiging kunnen doen. Je werkt in Halle.

  • .Net Developer Sharepoint 2013 (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: TECH TRONICX

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are urgently looking for someone who can start from 1st of Dec 2018. 1.Context of the mission Next to our business applications, we use SharePoint for our public site, our intranet andcollaboration sites. We are looking for a developer with experience in SharePoint 2013 tostrengthen the team. He/She will be responsible of the technical design, theimplementation and the delivery of projects/sites with success. 2.Mission period Start date: ASAP Duration: 12 months (Depending on project evolution, extension is possible) 3.*Dutch and French, one fluent, second one basic, second language has to be English(sound knowledge). 4.Localisation Belgium, Brussels centre. ( This is only for EU nationals or for people who have rights to work in Belgium , Please note we do not provide any work permit or sponsership) 5.Level of education required A Bachelor or Master Degree in Information Technology 6. Required Knowledge and Experience Personal Skills Good analytical skills • Work in an organized and structured way • Team player • Able to work in a large complex organisation • Flexible • Problem solving attitude • Good coaching and communication skills Business experience required Mandatory: (3 Years) Professional experience in an IT Services environment Preferable: (3 Years)Knowledge of the Insurance industry is a plus Technical experience required (3-5 Years) • Advanced knowledge of SharePoint Standard edition 3 2013 (Content management, Publishing features, Collaboration, Search) • Advanced knowledge of ASP.NET and C# technologies • Visual studio • JQuery • Experience with websites and applications design (css) • Understanding of relevant technologies and development life cycles • Experienced user of MS Office tools • Experience with SharePoint 2010 • Knowledge of the future evolution in the SharePoint Area Functional experience required (3 Years) Experience of client-server web based applications 7. Objective of the job • Develop web applications based on functional input documents • Developer new web projects in SharePoint 2013 • Provide work estimations • Write technical design documents and/or technical analyses for other developers • Perform pre-integration testing • Offer coaching and/or technical support in the team

  • Formateur en aromathérapie (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Le Centre de Formation à Distance (www.formationadistance.be) fait partie du groupe Ondernemersschool et est aujourd'hui le principal fournisseur de formations à distance en Belgique. Notre groupe est aussi présent en France, aux Pays-Bas, en Bulgarie et propose plus de 400 cours qui préparent les étudiants à une nouvelle carrière dans différents secteurs d'activité. Dans cette lancée, Le Centre de Qualification Professionnelle ASBL a été créé afin d'organiser des cours intensifs en soirées. Ces cours donnés par des professionnels du secteur, offrent la possibilité à tout un chacun de se former en un rien de temps et à un nouveau métier. *******Fonction: Le Centre de Qualification Professionnelle est actuellement à la recherche d'un professeur par région motivé pour donner des cours du soir d'aromathérapie. Les cours sont donnés à Mons (18h30 - 21h30).

Zoek naar antwoorden van NOUGATINE in sociale netwerken
Look for responds of NOUGATINE in social networks

Lees alle opmerkingen voor NOUGATINE. Laat een reactie achter voor NOUGATINE. NOUGATINE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for NOUGATINE. Leave a respond for NOUGATINE. NOUGATINE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie NOUGATINE op de google maps. Adres en contacten NOUGATINE
Location of NOUGATINE on the google maps. Address and contacts of NOUGATINE

Andere gerelateerde bedrijven als come NOUGATINE NOUGATINE: Hendrickx Gebr | H?TEL LE COLOMBIER | D.S. R?NOVATION | HANSSENS/TEXACO | Kisters Bros. Group

Other related companies as NOUGATINE: Hendrickx Gebr | H?TEL LE COLOMBIER | D.S. R?NOVATION | HANSSENS/TEXACO | Kisters Bros. Group

NOUGATINE is een bedrijf dat 2009 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is NOUGATINE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05777679443. Het bedrijf NOUGATINE bevindt zich op het adres: EDUARD ARSENSTRAAT 95; 2640; MORTSEL. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 324,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 377,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Kinderopvang. Producten gemaakt in NOUGATINE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van NOUGATINE is Timmerhout en Houtproducten, behalve meubels, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van NOUGATINE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van NOUGATINE, openstaande posities, locatie van NOUGATINE op de kaart.

NOUGATINE is a company, that was registered 2009 in N\A region, Belgium. Full name of company is NOUGATINE, company assigned to the tax number BE05777679443. The company NOUGATINE is located at the address: EDUARD ARSENSTRAAT 95; 2640; MORTSEL. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 324,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 377,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Kinderopvang. Products created in NOUGATINE were not found.
The main activity of NOUGATINE is Lumber and Wood Products, Except Furniture, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of NOUGATINE is not available. You also can look at reviews of NOUGATINE, open positions, location of NOUGATINE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over NOUGATINE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf NOUGATINE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about NOUGATINE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company NOUGATINE, employees, financial statistics.