FILIP KINDT

Contactgegevens FILIP KINDT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FILIP KINDT: address, phone, fax, email, website, opening hours

FILIP KINDT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): SURMMONTSTRAAT 12; 8900; IEPER, België

Telefoon (phone): 57208891 (+32-57208891) 57208891 (+32-57208891)

Fax (fax): +32 (60) 135-81-69 +32 (60) 135-81-69

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FILIP KINDT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FILIP KINDT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FILIP KINDT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FILIP KINDT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FILIP KINDT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FILIP KINDT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FILIP KINDT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FILIP KINDT
Products information FILIP KINDT

BTW identificatienummer (tax): BE08381439208
Ondernemingsnummer: 9616027832
Hoofdstad (capital): 456,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 261,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1991

Producten die in FILIP KINDT zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Kapsalons

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FILIP KINDT
(Get full report from official database of BE for FILIP KINDT)

Aanvulling soorten activiteiten voor FILIP KINDT
Addition kinds of activities for FILIP KINDT

26790104. Pijpen en fittingen, vezel: gemaakt van aangekocht materiaal | Pipes and fittings, fiber: made from purchased material
33699902. Gietstukken, met uitzondering van sterven, precisie | Castings, except die-castings, precision
36790202. Phonograph naalden | Phonograph needles
42120301. Lumber (log) trucking, lokaal | Lumber (log) trucking, local
50720301. Power handtools | Power handtools
76990108. Surveying instrument reparatie | Surveying instrument repair
92240404. Brandbeveiliging, lokale overheid | Fire protection, local government

Werken bij FILIP KINDT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FILIP KINDT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FILIP KINDT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FILIP KINDT. Looking for open vacancies in other companies

  • Projectingenieur Bouwkunde (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Start People Poolstok

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor het ontwerp en de bouw van drinkwaterinstallaties, zoals waterproductiecentra, reservoirs en watertorens. De te realiseren projecten zijn zeer divers en kunnen zowel renovaties en optimalisaties van bestaande installaties zijn, als volledige nieuwbouwprojecten. Deze projecten werk je uit binnen een multi-disciplinair team van gespecialiseerde medewerkers en aannemersbedrijven. Als projectingenieur sta je in voor het leiden van projecten voor de realisatie van aanpassingen, renovatie en nieuwbouw van installaties voor de productie, transport en opslag van water. Je bent verantwoordelijk vanaf de ontwerpfase tot en met de uitvoering van de werken, alsook voor de finale indienststelling. Op dit moment zijn we op zoek naar een ingenieur voor projecten die voornamelijk in de regio Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant zijn gesitueerd. Voornaamste opdrachten • Je werkt de detailengineering uit (ontwerp t.e.m. de opmaak van plannen, bestek en andere aanbestedingsdocumenten) van de nieuwe waterbehandeling- opslag- en/of pompinstallaties. Dit omvat: o voor de discipline elektromechanica omvat dit het in kaart brengen van de procescomponenten, het hydraulisch en mechanisch ontwerp, het ontwerp van laagspannings- en middenspanningsinstallaties, de uitwerking van concepten voor processturingen,… o voor de discipline bouwkunde omvat dit het vertalen van de ontwerptekeningen van de architect naar een bouwkundig ontwerp, het bepalen van de toe te passen bouwtechnieken, het vooronderzoek van de stabiliteitsaspecten van het gebouw,… o … • Je staat in voor de planning en de volledige coördinatie van de toegewezen projecten: o ontwerpen opmaken en tekenwerk begeleiden, o de volledige gunningsprocedure aansturen, o de planning en het budget opmaken, o de uitvoering van de werven en de indienststelling opvolgen, o de werkzaamheden van het projectteam operationeel organiseren, o de projectcommunicatie en -administratie organiseren, o … • Je stuurt de processen van ontwerp en uitvoering op het gebied van bouwveiligheid, milieuregelgeving en andere wettelijke normeringen. • Je staat in voor de overkoepelende coördinatie van samenlopende of opeenvolgende projecten binnen het grotere bouwproject; • Naast de aansturing van je eigen projecten, voer je knelpuntanalyses uit van bestaande infrastructuren en processen, werk je voorstellen voor herstellingen of verbeteringen uit, bestudeer je nieuwe technische concepten en onderhoudsmethodieken, … • Je werkt mee aan het opstellen van richtlijnen, technische fiches, … met betrekking tot de standaardisatie van materialen, machines, enz. van technische installaties en infrastructuren en met het oog op de uniformisering van werkprocessen.

  • Senior Accountant - Brussel (NEDER-OVER-HEEMBEEK)

    Regio: NEDER-OVER-HEEMBEEK

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Heb jij al wat ervaring binnen de boekhouding en ben je gretig om deze te kunnen delen met een team? Ben je eventueel ook geïnteresseerd om je te verdiepen in HR administratie? Dan heeft Accountemps de ideale interim opportuniteit voor jou. De klant is een marktspeler in de mechanische wereld en heeft zijn kantoor in Brussel. Jouw takenpakket: Het voeren van een correcte en tijdige financiële en HR administratie; Registratie van in- en uitstroom financiële middelen zoals facturen, geldstromen, etc.; Controle van de facturatie; Het ondersteunende werk van de maand- en jaarafsluiting, de balansen en rapportage; Het beheren en actualiseren van de personeelsdossiers en het afhandelen van de administratieve procedures. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Planner (ANDERLECHT)

    Regio: ANDERLECHT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je iemand die geboeid is door alles wat met planning te maken heeft en ben je organisatorisch sterk ? Hou je ervan om communicatief bezig te zijn ? Onze client is opzoek naar een persoon die gedetailleerd kan werken en graag de touwtjes in handen neemt! Spreekt deze vacature jou aan, aarzel dan niet en solliciteer snel ! Je staat in voor het invullen van de planning van verschillende personneelsleden Je volgt de aanvragen van de verschillende vestigingen op Je bent de schakel tussen de vestigingen en het personneel

  • Ervaren metser/bekister (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Lummen zijn we op zoek naar een heel ervaren metser/bekister  Werven over heel Vlaanderen 

  • Technisch commercieel vertegenwoordiger (M/V) REGIO ANTWERPEN (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: TRIXXO JOBS BVBA

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Bij onze klant zullen je taken bestaan uit: * Je bouwt een klantenbestand op van elektrotechnische installateurs, tertiaire diensten en industriële bedrijven. Dit doe je aan de hand van actieve prospectie en je bouwt op deze manier een stabiel klantenbestand op. Je houdt hen op de hoogte van de nieuwe tendensen en producten. * Je blijft continu de behoeften en opportuniteiten van de klanten analyseren en je volgt de offertes actief op. Hierbij maak je gebruik van de CRM die je alle gegevens ter beschikking stelt. Een innovatieve marketing cel en dynamische commerciële binnendienst bieden je ondersteuning, dit zowel in de opmaak van offertes, in technische support als het aanbrengen en sensibiliseren van potentiële klanten. Je zorgt ervoor dat je met deze diensten een optimale communicatie hebt. * Je maakt iedere week een doelgerichte planning op en rapporteert elk bezoek aan de filiaalverantwoordelijke via de CRM.

  • Dakwerker hellende daken (RONSE)

    Regio: RONSE

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bouwbedrijf in Ronse zijn we op zoek naar een dakwerker voor platte daken. Je zal als dakwerker instaan voor het isoleren en waterdicht maken van platte daken, dit in zink en asfalt. Asfalteren, isoleren en het plaatsen van dakranden behoren standaard tot je takenpakket. Je vertrekt met je team telkens vanuit Ronse.

  • ERVAREN DOSSIERBEHEERDER M/V (ZELLIK)

    Regio: ZELLIK

    Bedrijf: FRANK SPRUYT

    Type: Vaste Job

    Het kantoor van Gerechtsdeurwaarder FRANK SPRUYT is een toonaangevend Gerechtsdeurwaarderskantoor in volle groei dat met de modernste informatica-systemen werkt. Voor onze administratieve zetel te Zellik zijn we op zoek naar een bediende om ons team van dossierbeheerders en juristen te versterken. We streven naar verantwoordelijkheid en open communicatie. Onze bedrijfscultuur wordt gekenmerkt door wederzijds respect, teamspirit en vertrouwen in het individuele potentieel van elke bediende. Werknemers dragen actief en succesvol toe tot de kwaliteitsverhoging van onze diensten en om een verdere ontwikkeling te ervaren die in lijn is met de individuele sterke punten en potentieel. De sleutel van ons succes zijn plichtsgetrouwe, gemotiveerde en gekwalificeerde werknemers. Je krijgt als administratieve medewerker je eigen klantenportefeuille in beheer. Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat de onbetaalde facturen van je klant ingevorderd worden. Je krijgt de verantwoordelijkheid over een minnelijke en/of een gerechtelijke procedure. Jij bepaalt het volledige traject en neemt alle beslissingen, in samenspraak met de wensen van de klant. Je bent verantwoordelijk voor de opmaak van juridische akten/aanmaningen en voor de opvolging van de aan jou toevertrouwde dossiers. Je verricht opzoekingen in het rijksregister, centraal systeem van beslagberichten en de DIV. Je behandelt briefwisseling en betwistingen. Je onderhandelt afbetalingsplannen en zorgt voor de opvolging hiervan. Je communiceert met je klant of opdrachtgever en rapporteert op regelmatige basis aan je teamleader over je werkzaamheden. • Teamleader assisteren in zijn dagelijkse taken • Relatiebeheer • Zelfstandig debiteurenbeheer (gerechtelijke procedures) • Zelfstandige administratieve verwerking van aktes • Ondersteunen van de (kandidaten-) GDW, stagiairs • Behandelen van binnenkomende oproepen (klanten & debiteurs) • Loket werkzaamheden • Verwerking briefwisseling • Begeleiden (jr) administratieve medewerkers

  • PLC Engineer (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: IBA ENGINEERING

    Type: Vaste Job

    Je ontwerp een PLC besturingsprogramma voor een industriële installatie. Het programma moet worden opgebouwd volgens de richtlijnen van de klant. Na het design, wordt het programma in bedrijf genomen. Dit begint met een I/O test, dan manuele bewegingen en vervolgens een automatische afloop.

  • Assistent Productieverantwoordelijke (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: TALENT ANGELS

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor de dagelijkse leiding over een aantal productielijnen De productieplanning coördineren waarbij kwaliteit, productiviteit, veiligheid en klantgerichtheid steeds centraal staan Instaan voor de dagelijkse werkorganisatie van 3 shiften (planning 65 medewerkers) Aansturen, coachen, controleren, leiden en begeleiden van de productieoperatoren De productieoperatoren op de vloer helpen bij omschakelingen en bij storingen Organiseren van de afhaal- en uitleverplanning met eigen vervoer en onderaannemers Nauw samenwerken met het hoofd technische dienst teneinde dat het onderhoud van het machinepark (preventief en curatief) kan plaatsvinden Zorg dragen voor algemene veiligheid en het naleven van het arbeidsreglement Het productieproces analyseren en voorstellen doen om dit te verbeteren (rendement en optimalisaties) Productiecijfers rapporteren (zorgt dat doelstellingen behaald worden)

  • Internal Communication Advisor te Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Armonea

    Type: Vaste Job

    Hou je van taal in al zijn vormen? Ben je vertrouwd met communicatietools en ben je op de hoogte van de laatste trends op dit vlak? Dan ben jij misschien de geknipte kandidaat om ons team te versterken in de functie van Internal Communication Advisor. Als Internal Communication Advisor maak je deel uit van het Marketing & Communication team. Samen met de verantwoordelijke ontwikkel je de interne communicatiestrategie en zorg je voor de uitvoering ervan. Dit gebeurt tevens in samenwerking met de HR-verantwoordelijke. Je focus ligt op volgende taken: * Als expert in communicatie bepaal je mee de aanpak van al onze interne communicatie projecten * Je brengt de interne communicatiestromen in kaart. Je evalueert ze en adviseert een aanpak voor alle formele en informele communicatie naar onze medewerkers * Je doet voorstellen om nieuwe communicatiekanalen en -tools op te zetten, en je bent als projectmedewerker betrokken bij de uitwerking ervan * Je maakt een gestructureerd communicatieplan op, rekening houdend met de objectieven, doelgroep, kanalen, deadlines, budget en context * Je staat in voor de redactie van teksten. Je bewaakt hierbij de coherentie van de inhoud en de huisstijl, en je publiceert content op onze interne communicatiekanalen * Je beheert (monitoring/rapportages) de interne communicatiekanalen en zorgt voor gepaste en tijdige antwoorden * Je staat in nauw contact met interne diensten die informatie met medewerkers op regelmatige basis (willen) delen. Je adviseert hen in hun aanpak, en je ondersteunt in de redactie van teksten * Je animeert en beheert een netwerk van interne medewerkers, om informatie uit het werkveld samen te krijgen, en aldus relevante interne communicatie-inhouden te verzamelen * Je bent nauw betrokken bij de uitvoering van het Employer Branding plan op vlak van betrokkenheid creëren bij onze medewerkers

  • Verpleegkundige in thuisverpleging full time - afdeling Aarschot (AARSCHOT)

    Regio: AARSCHOT

    Bedrijf: WGK Diest

    Type: Vaste Job

    De werkdag van een thuisverpleegkundige begint vaak bij het krieken van de dag. Je bezoekt patiënten in hun thuisomgeving en geeft hen de nodige wondzorgen, inspuitingen, helpt hen bij het wassen en geeft hen waar nodig ook andere specifiek technische zorgen. De patiënt voelt zich op zijn gemak omdat zijn/haar vertrouwde verpleegkundige bij hem thuis kan langskomen, hij/zij een kwaliteitsvolle verzorging krijgt en daarbovenop ook een vlotte babbel. Je stimuleert de patiënt tot zelfzorg en volgt je patiënten op van opstart tot beëindiging van de zorg; je staat m.a.w. in voor de totaalzorg. Regelmatig wordt met het hele team overlegd om de patiënten op de meest kwaliteitsvolle en efficiënte manier te verzorgen. Je overlegt eveneens met huisartsen en andere zorgpartners. In het administratieve gedeelte worden onze verpleegkundigen ondersteund door de nieuwste tools (elektronisch verpleegdossier op mobiele tablet die meegenomen wordt op ronde). Je krijgt ook de mogelijkheid om mee te werken aan specifieke projecten of werkgroepen binnen de afdeling in het kader van onze zelfsturende ‘We Care Teams’. De afdeling Aarschot bestaat uit gemeenten Aarschot, Begijnendijk en Tremelo.

  • Spontane Sollicitatie Schoonmaak Herentals 2018 (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Werfreserve

    Welkom in onze wereld van diensten! Als wereldleider op het vlak van facilitaire dienstverlening, is het onze belangrijkste taak om bedrijven een waaier van ondersteunende diensten aan te bieden en te beheren. ISS Facility Services stelt in België 12.000 mensen tewerk in de Catering, Cleaning, Office support en Property Services. Deze vacature betreft een RESERVE. Wanneer wij op zoek zijn naar mensen uit de regio Herentals zullen wij jou contacteren voor de functie. Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen... ; Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,...; Dit zijn meestal deeltijdse jobs 's morgens (vanaf 6u) of 's avonds (vanaf 16u).

Zoek naar antwoorden van FILIP KINDT in sociale netwerken
Look for responds of FILIP KINDT in social networks

Lees alle opmerkingen voor FILIP KINDT. Laat een reactie achter voor FILIP KINDT. FILIP KINDT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FILIP KINDT. Leave a respond for FILIP KINDT. FILIP KINDT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FILIP KINDT op de google maps. Adres en contacten FILIP KINDT
Location of FILIP KINDT on the google maps. Address and contacts of FILIP KINDT

Andere gerelateerde bedrijven als come FILIP KINDT FILIP KINDT: BUREAU OLD & NEW | MOTEL TRUCK CENTER | JOSE DESODT | ALEX JANSSENS | GARAGE CNOCKAERT

Other related companies as FILIP KINDT: BUREAU OLD & NEW | MOTEL TRUCK CENTER | JOSE DESODT | ALEX JANSSENS | GARAGE CNOCKAERT

FILIP KINDT is een bedrijf dat 1991 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FILIP KINDT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08381439208. Het bedrijf FILIP KINDT bevindt zich op het adres: SURMMONTSTRAAT 12; 8900; IEPER. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 456,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 261,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Kapsalons. Producten gemaakt in FILIP KINDT zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van FILIP KINDT is Elektriciteit, Gas en Sanitair, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FILIP KINDT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FILIP KINDT, openstaande posities, locatie van FILIP KINDT op de kaart.

FILIP KINDT is a company, that was registered 1991 in N\A region, Belgium. Full name of company is FILIP KINDT, company assigned to the tax number BE08381439208. The company FILIP KINDT is located at the address: SURMMONTSTRAAT 12; 8900; IEPER. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 456,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 261,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Kapsalons. Products created in FILIP KINDT were not found.
The main activity of FILIP KINDT is Electric, Gas and Sanitary Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of FILIP KINDT is not available. You also can look at reviews of FILIP KINDT, open positions, location of FILIP KINDT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FILIP KINDT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FILIP KINDT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FILIP KINDT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FILIP KINDT, employees, financial statistics.