Ceuppens Gebr

Contactgegevens Ceuppens Gebr: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Ceuppens Gebr: address, phone, fax, email, website, opening hours

Ceuppens Gebr

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Verbrand-Hofstraat 30-32; 2990; Wuustwezel (Loenhout), België

Telefoon (phone): 03 669 72 71; 03 669 79 46 (+32-03 669 72 71; 03 669 79 46) 03 669 72 71; 03 669 79 46 (+32-03 669 72 71; 03 669 79 46)

Fax (fax): 03 669 91 84 (+32-03 669 91 84) 03 669 91 84 (+32-03 669 91 84)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Ceuppens Gebr: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Ceuppens Gebr"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Ceuppens Gebr"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Ceuppens Gebr, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Ceuppens Gebr. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Ceuppens Gebr, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Ceuppens Gebr. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Ceuppens Gebr
Products information Ceuppens Gebr

BTW identificatienummer (tax): BE03237640380
Ondernemingsnummer: 8154846191
Hoofdstad (capital): 129,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 739,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1993

Aluminium - Constructions

Product categorie (product category): Windows

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Ceuppens Gebr
(Get full report from official database of BE for Ceuppens Gebr)

Aanvulling soorten activiteiten voor Ceuppens Gebr
Addition kinds of activities for Ceuppens Gebr

25140301. Kribben: metaal | Cribs: metal
27599913. Menu's: Afdrukken, NK | Menus: printing, nsk
28210200. Thermoplastische materialen | Thermoplastic materials
36779904. Inductoren, elektronisch | Inductors, electronic
43110000. Ons. | U.s. postal service
57139903. Linoleum | Linoleum
59450101. Kunst en ambachtelijke benodigdheden | Arts and crafts supplies
64119910. Verslagdiensten, verzekering | Reporting services, insurance
95110401. Lucht-, water- en vast afvalbeheer, federale overheid | Air, water, and solid waste management, federal government

Werken bij Ceuppens Gebr: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Ceuppens Gebr: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Ceuppens Gebr. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Ceuppens Gebr. Looking for open vacancies in other companies

  • Projectmedewerker Acasus Academy (VEURNE)

    Regio: VEURNE

    Bedrijf: POM WEST - VLAANDEREN

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    → Als projectcoördinator neem je de algemene coördinatie en eindverantwoordelijkheid voor de uitvoering van het project ‘Acasus Academy’ op, in concreto: coördinatie en administratief beheer; opvolging van de voorziene activiteiten van het project; periodiek overleg en afstemming met de Provincie West-Vlaanderen en andere stakeholders; periodieke inhoudelijke en financiële rapportering van het project; communicatie en sensibilisering omtrent het project; →uitvoering van de volgende inhoudelijke activiteiten in het project (inclusief realisatie vooropgestelde mijlpalen en indicatoren van het project): organisatie van demonstratieworkshops en open site dagen tijdens de verbouwingswerken; uitbouw van een netwerk van relevante actoren m.b.t. duurzaam bouwen; inrichting van de site als demonstratie- en opleidingscentrum en opstart van een ‘bouwlabo’ met kmo’s als doelgroep; organisatie van themadagen rond duurzaam bouwen.

  • Orderpicker - regio Lummen (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: TEMPO TEAM INHOUSE TDL NV

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    TDL Group is een dynamisch logistiek bedrijf met 800 goed opgeleide medewerkers verspreid over 5 vestigingen (Houthalen, Lummen, Willebroek (2) en Doornik). Met een vloot van 350 trekkers en 500 opleggers en meer dan 35 000 m² warehouse wordt er elke dag gestreefd naar maximale klanttevredenheid. Logistieke oplossingen op maat en flexibiliteit dankzij schaalgrootte zijn daarbij belangrijke troeven van TDL Group. Voor het logistiek bedrijf TDL zijn wij op zoek naar een gemotiveerde orderpicker. Je voornaamste taak bestaat uit het orderpicken van gekoelde voedingsproducten op pallets. Geregeld zul je ook met de handtranspallet en elektrisch transpallet werken. Werken doe je in een gekoeld magazijn, het is er ongeveer 4 graden. Aangezien je een volledige dag in deze temperatuur werkt, is het belangrijk dat je goed tegen de koude kan.

  • Cash Management Servicing Officer - Account Officer (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Start People Vilvoorde GT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als Cash Management Servicing Officer zal je deelnemen aan een belangrijk project om de mandaten van onze Corporate-klanten te screenen en updaten. Het Cash Management Service Center (CMSC), maakt deel uit van Cash Management België binnen Corporate & Public Banking Belgium (CPBB). Cash Management Belgium biedt een breed gamma van diensten aan om grote en middelgrote ondernemingen, evenals de publieke sector, te helpen bij het opzetten van een structuur en thesauriemiddelen voor een efficiënt beheer van hun geldstromen, zowel in België als in het buitenland. Cash Management Belgium staat in voor het dagelijks bankieren, het rekeningenbeheer, de betalingen en inningen, het elektronisch bankieren en het thesauriebeheer van de ondernemingen, kortom het hart van deze bank. Binnen het CMSC, verzorgt men tevens de opvolging van alle dagelijkse operationele klantaanvragen en verlenen, met betrekking tot deze activiteiten, ondersteuning aan de Corporate & Public Banking klanten. Klantentevredenheid is de hoogste prioriteit. Als Cash Management Servicing Officer, zijn uw kerntaken gelinkt aan het beheer van de vragen i.v.m. Daily Banking van de Corporate & Public Banking klanten, o.a. : Verwerking van de aanvragen van de attesten voor de revisoren. Je bent verantwoordelijk voor het verzamelen en verwerken van informatie en het correct ingeven van mandaten in de database. Via e-mail en telefoon heb je contact met de Corporate klanten.

  • BIJVERDIENSTE MAANDAGOCHTEND EN/OF ZATERDAGOCHTEND VERKOOP (SIJSELE)

    Regio: SIJSELE

    Bedrijf: FORUM JOBS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant die actief is in de pluimveesector zoekt Forum nog een student of bijverdiener! Je werkt de maandagochtend op de markt in Maldegem en/of de zaterdagochtend in Brugge. Takenpakket: - kraam opzetten - Verkopen kippen - Klanten bedienen - Voorraad aanvullen - Opruimen kraam

  • Onderhoudsmedewerker (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een groeiend bedrijf regio Mechelen zijn we op zoek naar een onderhoudsmedewerker. Het bedrijf is verantwoordelijk voor de levering van verse producten aan supermarkten.  Als onderhoudsmedewerker sta je in voor de orde en netheid in het magazijn.  je werkt met een industriële reinigingsmachine je kan kleine herstellingswerken in het magazijn uitvoeren  Bedrijfsprofiel: VIO Interim is reeds 9 jaar actief op de uitzendmarkt. Niet zomaar een interimkantoor in productie, logistiek, sales en services. Wij streven er naar om jou een job op maat aan te bieden en op die manier een glimlach op jouw gezicht te toveren. Greenyard is een globale marktleider in verse en bereide groenten & fruit en in groeimedia. Greenyard heeft activiteiten wereldwijd en bedient een globale klantenbasis die onder andere de belangrijkste retailers in Europa omvat.

  • SOS Service Technieker Hydrauliek (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je zorgt voor het (de)monteren en assembleren van hydrauliekslangen en koppelingen op locatie (op storings- of projectbasis) bij onze klanten. Dit kan zowel op vaste hydraulische installaties als op mobiele kranen, graafmachines, vaartuigen, e.d. zowel on-shore als off-shore. Je staat in voor de uitvoering van alle werkzaamheden nauwkeurig en conform met klanteisen en dit met behulp van een zeer modern ingerichte mobiele werkplaats. Je promoot onze services bij prospects, assisteert op de vestiging of bereid je komende projecten voor wanneer je niet bezig bent bij klanten.

  • Chauffeur CE nacht (ZULTE)

    Regio: ZULTE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Genoeg van de "eeuwige" files maar wel nog graag professioneel op de baan? Dan kan deze vacature als nachtchauffeur zeker iets voor jou zijn! Als nachtchauffeur CE vervoer je levende kippen die je ophaalt bij de boer en naar het slachthuis brengt. Je start rond 19u/20u tot 7u/8u. Je kunt werken met een kooiaap om de containers met kippen op de vrachtwagen te zetten.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in regio Kermt – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. je bent van alle markten thuis: schoonmaken, trijken,boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Stage Office Management met interesse in HR (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Studentenjob

    BIJ ROBERT HALF ZIJN WE ALTIJD OP ZOEK NAAR TALENT. Heb je zin om jouw eerste stappen op de werkvloer bij Robert Half te beleven? Graag! Een enthousiaste stagiair begeleiden we met veel plezier én een pak professionele ervaring. Voor ons kantoor te Gent (aan de Ghelamco Arena) zijn wij op zoek naar een Gedreven Stagiair(e) met interesse in HR. WAT GA JE DOEN? Onthaal & telefonie zijn top of mind tijdens jouw stage: Je ontvangt onze bezoekers (collega's, klanten, kandidaten…) op een gastvrije manier & verzorgt de onthaalmappen; Je fungeert als eerste telefonisch aanspreekpunt: met jouw vlotte telefoonstem beantwoord en verbind jij elk telefoontje op een professionele manier door; Je beheert de mailboxen & verwerkt de binnenkomende instroom aan sollicitaties; Je staat in voor het agendabeheer & het versturen van afspraakbevestigingen; Je plant assessments in & verwerkt tijdig de testresultaten en interviewdocumenten; Je schrijft vacatureteksten op een aantrekkelijke & professionele manier uit om die nadien op de verschillende online job boards & sociale media te verspreiden; Je stelt toffe & creatieve mailings op ter promotie van geïnterviewde kandidaten en/of interessante jobs; Je neemt actief deel aan het rekruteringsproces via verschillende kanalen (VDAB, LinkedIn…); Je verzamelt commerciële informatie & detecteert sales opportuniteiten; Je neemt actief deel aan team meetings; Je biedt ondersteuning bij de organisatie van jobbeurzen; Je mag een project naar keuze uitwerken van A tot Z; Je biedt administratieve ondersteuning aan de sales assistants: klassement, opvolging contracten… ; Naargelang de evolutie kan je ook rekenen op tal van andere ad hoc taken om jouw administratieve & commerciële skills verder aan te scherpen. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • SAP BW on HANA Consultants (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: CANGURU SOLUTIONS

    Type: Vaste Job

    Wij zoeken nieuw en enthousiast geweld om ons team te vervoegen, onze groei te verzekeren en om onze klanten een topservice te blijven garanderen. We zijn een bedrijf gefocust op SAP consultancy en hebben sinds kort ook een Canguru Factory waar we software op maat van onze klant ontwikkelen. We kijken uit naar dé nieuwe collega, waar iedereen tijdens de lunch wil naast zitten. De energierijke Jumper die klaar is om samen de IT wereld in te springen. Canguru creëert de perfecte omgeving voor een nieuw professioneel avontuur waar ontwikkeling, bijleren en collegialiteit centraal staan! Wij zij er van overtuigd dat continu bijleren en uitbouw van je kennis de manier is om te toekomst te verzekeren. We investeren dan ook op verschillende manieren in delen van kennis (oa kennisdomeinen) en opleiding. We zijn op zoek naar verschillende soorten teamgenoten (het mag af en toe wat specialer zijn): JAVA Developers, technische wizards, SAP Cloud Consultants, SAP CRM Consultants, BO Consultants. Ben je bezig met Hybris, HANA, Fiori/UI5, C4C, C4C, BO, JAVA, SDK etc… dan willen we u zeker eens ontmoeten! Om onze expansie verder te ondersteunen en uit te breiden zijn we op zoek naar een SAP BW on HANA Consultants. Binnen ons BI team krijg je de kans om klanten te ondersteunen bij de introductie van de nieuwste SAP technologieën. Door overleg met de business verantwoordelijken bij de klant, definieer je de juiste specificaties. Op basis van deze requirements zet je data warehouses op en bouw je rapporteringen en dashboards. Kennis delen met andere teamleden en het op sleeptouw nemen van junior collega’s is een evidentie voor jou.

  • JUNIOR SUPPLY PLANNER (TIJDELIJK) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Hays Gent

    Type: Zelfstandige activiteit

    Junior Supply Planner (freelance) Analytisch Regio Gent Voor een grote speler in de chemische sector regio Gent zijn wij vanuit Hays Purchasing & Logistics Gent omwille van interne doorgroei op zoek naar een tijdelijk medewerker voor Supply Planning. Als Junior Supply Planner ben je verantwoordelijk voor de kortetermijnplanning (3 maanden) van de producten geproduceerd in Gent, waarbij je de langetermijnplanning in het achterhoofd houdt. Bij bottle necks schiet jij in actie en voorzie je op een snelle en efficiënte manier de beste oplossing. Je registreert hierbij de incidenten en bekijkt mogelijkheden om dit in de toekomst te voorkomen. Op basis van de vraag van de markt, waarvan jou een rapport voorzien wordt door de distributieplanners, stel je de productieplanning op. Hierbij hou je rekening met het beschikbaar personeel, de machines en het materiaal. Je stemt regelmatig af met de productieplanner of de vooropgestelde planning een haalbare kaart is en stuurt bij waar nodig. Je streeft tevens naar een correctheid van de masterdatagegevens om zo een degelijke productieplanning te kunnen opmaken. In deze rol rapporteer je aan de senior planner en team leader supply planning.

  • Computer Recruitment Services - Database Modeler with TFS (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK 384 Database Modeler; Banking, Brussels Background The department that ensures the support of bank's business strategy with efficiency, reliability and security in mind is looking for an experienced Database Modeler. Role We are seeking a highly motivated individual with strong Data Model Administration skills. You must be self-motivated and have the experience, personality, and passion to support developers and designers. You will be part of the Component and Data Management team who has a transversal role acting as a service desk for the designers and the developers. The team mainly performs configuration and data management activities for projects and maintenances. It also has a gatekeeper role, reviewing all naming convention and databases standards and ensuring they are compliant with configuration management good practices. The Component Management team is spread over 3 locations (Brussels, Paris, and London) with on average 12 team members. This position is based in Brussels. Job description The main focus of the work will be in conducting operational activity, providing data modeling subject matter expertise, and maintenance of a catalogue of the information assets. Generate and deploy DDLs in the respective environments. Insure compliance with established standards, policies, and performance guidelines. Focus on customers. Strives to exceed customer expectations and metrics. Builds strong relationships with customers. Deliver Quality Results Stays focused, overcoming distractions and obstacles to achieve goals Carries out assignments with thoroughness, accuracy and attention to detail. Act Ethically Act in accordance with the bank's values Act as a Team Player Develops and maintains productive working relationships with team members Actively shares information and expertise Support Change and Innovation Maintains a positive attitude in response to change and uncertainty. Effectively handles shifting demands and multiple priorities. Continually looks for ways to streamline processes, reduce costs and accomplish goals. Profile Please note you must have the following in order to be considered: Experience with TFS Experience with software configuration management Be proactive Qualifications: Specific qualifications for the Data Modeler position include: At least 5 years of experience in IT industry Must have professional experience performing logical and physical data modeling, using industry standard tools such as Computer Associate's AllFusion Data Modeler (Erwin), ER studio, or MEGA/HOPEX Must have professional experience with data models and data modeling (Data dictionary, data management standards, and data model best practices) Knowledge of relational databases (DB2, Sybase, and/or SQL Server) with regards to physical data structure design Knowledge of SQL Ability to conduct data modeling sessions with business users and technical staff, which includes conveying complex ideas both verbally and in written form. Nice to have: Experience with Software Development Life Cycle (SDLC) Mainframe background will be a plus (JCL, REXX, Changeman, Endevor...) Experience using Microsoft Office suite including Word, Excel, Access, Etc. Experience using a Service Desk Skills in one of the following... ...

Zoek naar antwoorden van Ceuppens Gebr in sociale netwerken
Look for responds of Ceuppens Gebr in social networks

Lees alle opmerkingen voor Ceuppens Gebr. Laat een reactie achter voor Ceuppens Gebr. Ceuppens Gebr bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Ceuppens Gebr. Leave a respond for Ceuppens Gebr. Ceuppens Gebr on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Ceuppens Gebr op de google maps. Adres en contacten Ceuppens Gebr
Location of Ceuppens Gebr on the google maps. Address and contacts of Ceuppens Gebr

Andere gerelateerde bedrijven als come Ceuppens Gebr Ceuppens Gebr: DEN HASSELT | ELECTROM?NAGER MONUMENT | POLICE F?D?RALE | Kluyskens Daniel | KWTC PEDAALCLUB HEUSDEN

Other related companies as Ceuppens Gebr: DEN HASSELT | ELECTROM?NAGER MONUMENT | POLICE F?D?RALE | Kluyskens Daniel | KWTC PEDAALCLUB HEUSDEN

Ceuppens Gebr is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Ceuppens Gebr, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03237640380. Het bedrijf Ceuppens Gebr bevindt zich op het adres: Verbrand-Hofstraat 30-32; 2990; Wuustwezel (Loenhout). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 129,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 739,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Windows. Lijst met producten zijn Aluminium - Constructions.
De hoofdactiviteit van Ceuppens Gebr is Verenigde Staten Postal Service, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Ceuppens Gebr is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Ceuppens Gebr, openstaande posities, locatie van Ceuppens Gebr op de kaart.

Ceuppens Gebr is a company, that was registered 1993 in N\A region, Belgium. Full name of company is Ceuppens Gebr, company assigned to the tax number BE03237640380. The company Ceuppens Gebr is located at the address: Verbrand-Hofstraat 30-32; 2990; Wuustwezel (Loenhout). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 129,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 739,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Windows. List of products are Aluminium - Constructions.
The main activity of Ceuppens Gebr is United States Postal Service, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Ceuppens Gebr is not available. You also can look at reviews of Ceuppens Gebr, open positions, location of Ceuppens Gebr on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Ceuppens Gebr, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Ceuppens Gebr, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Ceuppens Gebr, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Ceuppens Gebr, employees, financial statistics.